Libra Neem aan dat voor die bloedarmoede je in je vinger werd geprikt..? Dat heb ik ook een paar keer gehad en die prikken zijn veel gemener dan die in je arm hoor! Je zult me wel niet geloven, maar is echt waar! In je arm voel je niet eens...... Kan je angst zeker wel begrijpen hoor, maar weet zeker dat het echt mee gaat vallen en misschien kom je dan ook over je naaldenfobie heen.... is zowiezo prettig, ook als de kleine straks zijn hielprikje krijgt en ingeent moet worden.... iig succes en ik hoor graag van je hoe het gegaan is....... xxmona
Je kunt het Tjakkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ja straks is het mis,heb ik het voor niks gedaan hahah nee grapje hoor
Bedankt voor alle lieve reacties en berichten! Ik heb het topic maar genegeerd sindsdien en durf ook niet meer terug te gaan @ Libre: vervelend zeg zo'n fobie! Volgens mij is het ook wel zo, dat hoe vaker er wordt geprikt en hoe meer je er tegenop gaat zien, des te vervelender die prik ook is. En dat is een vervelende cirkel. Ik vond mijn laatste keer bloedprikken ook tegenvallen omdat dat de vierde keer bloedprikken was in een hele korte tijd (door die ziekenhuisopname) en ik was die naalden echt helemaal zat Succes ermee in ieder geval Ik heb vandaag mijn jurk weer gepast en het ging echt voor geen meter. Doordat ik denk ik een vrij lage bloeddruk heb en die jurk nogal op mijn buik rust, ging ik steeds bijna van mijn stokje. Heeft iemand een tip hiervoor voor de trouwdag zelf? Misschien iets innemen om die dag mijn bloeddruk iets hoger te krijgen ofzo? Alles is welkom !
even een vraagje, wie weten het al allemaal bij jullie dat je zwanger bent Half jaar geleden toen ik zwanger was had ik het al gelijk aan iedereen verteld en op hyves gezet,omdat we 2 jaar bezig waren geweest, maar ik had nu zoiets van ik wil eerst even wachten ik heb dan wel 1 goede echo gehad,maar nu zit ik erg te twijfelen wat ik zou doen,of ik het op hyves ga zetten hahaha hellup
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-? 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari Grombeertje-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 54 januari mama's agenda 2008/2009 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho - Mirella28 1e echo 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk - Anoniempjuh 2e echo 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo - Anoniempjuh intake vk - Ramona0309 2e echo 24 juni: - Indira vk - Patrieske16 3e echo + nekplooimeting 25 juni: - Goofychick 1e echo - Sjansie 3e echo vk 26 juni: - Goofychick intake vk - Tacha1987 2de echo: nekplooimeting 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. 3 juli: - Seilenna intake vk + 4e echo 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) 23 juli: - Libra vk 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Libra heb je verplaatst naar de 22ste @Anoniempjuh,Ramona,Libra heb jullie afspraken in de agenda gezet
@ Derona Wij hebben het op hyves gezet toen we een goede echo hadden. Ik ben nu bijna 10 weken, en het kan natuurlijk nog fout gaan maar de kans word wel een stuk verkleint na een goede echo wat ik begreep. Groetjes
Derona Ik heb t ook op hyves gezet na de goed echo... naaste familie had ik het ook iets eerder verteld... tja niet meer te verstoppen , dus moest wel... Heb t zelf bewust op hyves gezet, omdat dan iedereen t tegelijk wist of kon weten... aangezien er nog wel wat (roddel)tantes zijn die er dan zelf mee gaan liggen pronken en er een heel verhaal bij verzinnen...... Nou hier net schoonma aan de lijn gehad... ze vroeg of ze vrijdag kon komen i.p.v donderdag... Gelijk gezegd dat ik afgesproken had dat mijn vriend zelf de kattenbak zou doen.... Zegt ze meteen zwaar geiiriteerd nou dan hoor ik nog wel, wanneer ik een keer een bakkie kan komen doen..... Ze vroeg ook hoe het bij de vk was... (nouja meer zo van je moest toch gister, waarom ben ik niet gebeld).. en heb gewoon gezegd alles goed en verder niets te melden.... vind het gewoon niet leuk dat zij dan iedereen gaat afbellen.... IK WIL ZELF PRONKEN MET MIJN ZWANGERSCHAP! zo dat is er weer ff uit.... thanx xxmona
Ja daarom zat ik er zelf ook aan te denken om het er al neer te gaan zetten ook inverband ik mee doe met mvm,en ik de buren goed ken hier,en niet dat straks andere het horen van andere,
@ Female Ik heb HEAO gedaan richting international business & talen frans spaans en engels. Werk al 5 jaar als logistiek medewerker bij een groot handelsbedrijf. Is wel leuk, maar soms krijg ik de kriebels en zou ineens heel wat anders willen doen zoals zorg of horeca. Vond het altijd jammer dat je al op je 14e moest bepalen welke kant je op wilde terwijl je dan eigenlijk nog helemaal niks weet over hoe wat waar en wie etc.
1e Echo gehad vandaag! Alles ok, hartje klopt, 2,08 cm lang en de ' armpjes' bewogen veel. Toch weer ontroerend om te zien... Heerlijk weer effe wat positiefs.
Ik ben ook niet zo'n held met naalden. Tip: eet van tevoren iets met suiker ofzo een koekje, en vraag of je mag liggen tijdens het bloedprikken. Kijk dan ergens anders naartoe of ga met je vriend over iets leuks praten. Let op je ademhaling. Het is zo voorbij. Heb het vandaag ook gehad en moet volgende week weer.
Mirella28 Wat een opluchting he? Blijft echt een wondertje... zwanger zijn... en dat er zo'n klein mensje in je buik groeit... Als ik naar mijn zoontje kijk kan ik nog steeds niet voorstellen dat wiij hem gemaakt hebben.... De natuur is zo mooi... (als alles goed werkt..) Derona Nee idd... en bij de vorige heeft ze dus alles meegemaakt.. 2e echo... pretecho... vk... en bevallling... mag ik deze uk toch nog wel voor mezelf houden?
Hallo Meiden, Heb vandaag echt nergens zin in voel me echt lamlendig bah! Ik heb het gevoel dat het iets beter gaat met de misselijkheid dus dat is dan weer positief hahaha. En voor degene die het wil weten ons ukkie was gisteren 3,1 cm en dat was perfect voor 10 weken? En toch blijft het moeilijk dat meten ze liggen niet stil en niet gestrekt dus het blijft een schatting maar goed zolang die schatting klopt vind ik het prima. Nog 6 dagen en dan alweer een echo echt heel leuk het blijft spannend he! Ben benieuwd hoe groot ze is geworden. @de meiden die ook een goede echo hebben gehad gefeliciteerd! Ik ga stoppen en even wat eten liefs Chantal.
kon een paar dagen er niet op komen wel lezen maar niet posten raar hoor. Dinsdag heb ik mijn eerste echo geha en het zag er super uit, het kindje was precies 10 weken en 6 dagen dus vandaag 11 weken en ben ik dus op 7 januari uitgerekend