Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Meiden, ik ga vanmiddag proberen bij te lezen en op iedereen te reageren, ik loop alweer hopeloos achter!
    Het is nu ontzettend druk, zo 2 dagen voor de bruiloft, tijd voor zenuwen is er dus ook niet... haha!
    Nu ga ik mijn nagels laten doen en daarna naar de kapper om mijn haar in te zetten...

Ik heb wel even een vraagje, ik ben straks op vakantie van dinsdag tot en met 3 weken erna op dinsdag. Zou iemand, in wat steekwoorden, me op de hoogte willen houden van de écht belangrijke ontwikkelingen via een PB'tje?

Tot vanmiddag hopelijk!

Liefs, Yvette

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Heb hier ook nog zowat alles..
    en idd jongens kleren in overvloed... mijn zoontje is nog iets jonger dan die van jou.... 1 jaar en 5 maanden...
    maar paar dingen wil ik wel nieuw kopen... en een nieuwe kamer voor mijn zoontje! Heb maandag echo...

xxmona

3. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb idd een beetje van m'n zoontje, maar meeste komt bij m'n zus vandaan (4 jongens, waarvan 3 ouder dan mijn zoontje 8) ) en is dus ècht veel :) . Gelukkig trouwens ook best wel wat 'neutraal spul'.
    En mijn zoontje is overigens maar klein van stuk hoor (past nu net goed in maatje 80)... :)

Jij maandag al echo! \:D/

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik had heb ook alles bewaard,maar een half jaar geleden al veel weg gedaan,want zag er echt niet meer uit kwa mode hahahah

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden met goede echo's: super gefeliciteerd :D :p

x Sophie

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Goedemorgen,

Geen griep hier gelukkig alleen mijn darmen liggen hopeloos overhoop....heb nu al 2 dagen enorm last van krampen maar ik kan niet naar de WC...Echt lastig, heb net maar weer een bak yoghurt met musli en lijnzaad gegeten.....wel iets uitgeschoten met de lijnzaad...echt per ongeluk maar het zal vast wel moeten werken nu. Wel heel smerig dat lijnzaad hoor, eet het alleen in combi met musli want anders krijg ik het er niet doorheen..... Maar het is natuurlijk wel goed tegen mn buikpijn.....

Yvette: spannend! Ben echt heel benieuwd hoe jullie dag gaat worden, hier duimenn draaien voor mooi weer in ieder geval. Geniet ervan he? Eneh verder ik ben eigenlijk heel slecht in samenvatten dus als iemand anders je op de hoogte kan houden dan graag, als er niemand is dan wil ik het best doen, maar verwacht dan geen korte verhaaltjes ik ben nl heel selcht ik korte verhalen zoals je wel gemerkt zult hebben....

zo en dan nu rustig aan doen watn voel me echt belabberd met zoveel kramp.... Dochterlief is naar de psz dus heb lekker de tijd aan mezelf, heb zelfs de boodschappen al binnen dus mag ik nu van mezelf heerlijk op de bank mn boek uit gaan lezen.

Fijne dag dames.....wie gaan er voor echo? of naar de vk? In ieder geval veel plezier eneh.....laten we de goede berichten maar houden he? Geen vervelende berichten meer graag, alleen goede echo's en leuke verhalen over gezellige vk's....Gaat nu zo lekker lijkt me erg fijn het zo te houden!

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Yvette, ik wens je een hele mooie en zonnige trouwdag! Geniet ze :D :p

Nettie, veel beterschap! Ik sluit me bij je aan wat wens voor goede berichten betreft :D

Wat zekerheid betreft. Toen ik met acht weken kloppend hartje had, zei de echoscopiste dat gevarenzone er nog wel was, maar hele kleine kans dat het nog mis kon gaan. Met tien weken goede echo en kloppend hartje, dan ben je uit de gevarenzone. Kindje is dan al compleet. Volgens mij stamt 12 weken nog uit de tijd dat er voor die tijd geen echo's of zo waren. Weet het ook niet precies, maar hoor steeds meer de tien weken grens.
    Mijn vk zei woensdag ook dat ik me geen zorgen meer moet maken (na mk vorige keer) en dat ze me kon feliciteren.
    Ben overigens ipv 5 jan. nu officieel 2 jan. uitgerekend, dus morgen alweer 12 weken :D
    Gaat wel heel hard!

xx Sophie

8. Tinus1979

Tinus1979 Actief lid

4 okt 2007
    291
    0
    0
    De Goorn
    Derona, super dat je weer zwanger ben. Van harte!
    groetjes Martine een juni mama

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaah dankje meis,
    Jij loopt al aardig op het end,hoop dat de kleine zich snel meld bij je

knuff

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

nou zit op me stoelen tewachten pffff.
    en dan dus naar me vaders verjaardag, wrd eigenlijk al een beetje moe als ik eraan denk, een uur rijden.....maja toch maar doen!

nou nog 1 dagje en dan me echo!

owja ik had me tattoo 5 weken geleden ok opgemeten, ik denk daaraan kan ik mooi zien als me buik groeit, nou hij was 6,5cm en is nu 7 cm, haha een halve centimer gegroeid, en me buik is 3cm gegroeid!ben bang dat een groot deel gewoon extra spek is haha.

nou fijne dag allemaal

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Echt leuk, we gaan nu allemaal richting die grens van wel of niet goed en dat is best wel spannend! De 1 na de andere krijgt een goede echo en kan opgelucht ademhalen! Ik moet zeggen dat ik voor mijn echo van aankomende week zenuwachtiger ben dan de andere 2 die ik al gehad heb. Ook al denk ik wel nog steeds zwanger te zijn gezien die sterke symptomen die ik heb ;) Mijn moeder en mn vriend gaan mee, spannend spannend spannend!

Ik ben trouwens voorbij die 10 weken en na de 10 weken gaat over het algemeen het hcg hormoon omlaag. Ik ben dus benieuwd of ik daar wat van ga merken... Ik heb nog 2,5 week voor de bruiloft dus hij kan nog lekker een stuk omlaag voor die tijd ;)

Oh en ik ga aankomende zomer zo genieten van de zon en de zwangerschap! Als ik dan in september terug kom op de universiteit heb ik al een buikje :)

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Moet nog even kwijt dat ik in 2 dagen tijd veranderd ben in een 2de pamela anderson (of hoe je dta ook maar schrijft) Tjonge zeg, dacht dat ik al aardig gegroeid was daar maar de vergelijking tussen nu een paar dagen geleden is echt niet te geloven. Iedereen aan te bevelen....als je grotere boobs wilt: word zwanger....haha alleen na die tijd is het helaas weer afgelopen en word het ws na elke zw.sch. een maatje minder......das dan weer minder.... Maar ik ben er niet zo heel blij mee hoor. Kent iemand dat ook? Ik bedoel vind het best leuk dta ze wat groter worden alleen het is bij mij op dit moment bijna uit evenwicht, ben behoorlijk slank en dan heb je van die enorme meloenen... :oops: Had ik bij mn vorige ook al en dat vind ik toch best jammer, kijk als je nou een zichtbaar buikje erbij hebt.....maar al word mn buik wel wat dikker het is overdag nog niet te zien.....Mmmmm herkenning bij anderen hier? Hubbie kan trouwens z'n geluk niet op, die is weer blij....haha alleen mag hij er niet teveel aankomen doordat ze aanvoelen alsof ik er een enorme vuistslag tegenaan heb gehad alsof ze enorm blauw zijn zeg maar....

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey nettie

ik heb ook al vanaf het bein enorm last van mijn boobs, ze doen echt iedere dag zeer, en weet ook zeker dat ze zijn gegroeid, me vriend maakt er ook regelmatig opmerkingen over, ja die vind t allemaal prachtig natuurlijk.laatst kwam ik bij me schoonzusje binnen zegt ze:jeetje wat een dikke tieten, lijkt wel of ze met de dag groter worden hahah, das wel beetje overdreven maar goed.
    en ze volene bij mij idd ook beurs aan, op me buik liggen doet meestal ook best zeer.

grtjss

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mijn borsten zijn nog nauwelijks gegroeid :( Ze zijn wel ietsje voller, maar alleen mijn vriend ziet dat. En bij mij mogen ze juist best wel wat groeien aangezien ik nu cup A heb ;)

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Bedenk me in 1 keer dat ik nog niet eens verteld heb dat we de beer van onze dochter weer terug hebben.....(Alhoewel hij nu nog bij mn moeder ligt) Vorige week dinsdag waren we em kwijt geraakt maar we wisten niet meer waar. Hele dorp doorgezocht (waar we langs waren gekomen) en niets gevonden, onze laatste strohalm was de markt. Elke dinsdagmiddag is daar markt en dus eergister is mn moeder alle kraampjes bij langs gegaan met de vraag of ze een beer hadden gevonden. Bij het laatste kraampje was het raak! Die man had em dus gevonden en hij had em maar bewaard want zo zei hij zelf: ik heb mijn beer van vroeger ook nog dus het zal vast een belangrijk beest zijn voor een kindje....echt super lief en mn moeder stond daar met tranen in haar ogen waar hioj wel even van op keek want hij had niet door dat het zo diep zat bij mn moeder. Dat was dus wel zo, die had er haast nog meer last van als ik, en dochter tja....die miste em helemaal niet al denk ik dat als ze em weer ziet de liefde direct weer terug is. Net als toen wij een midweekje met z'n tweetje s weg zijn geweest, ze had ons niet gemist maar pas toen we thuis waren had ze zoiets van oh ja daar hoorde ik bij. Zal denk ik met deze beer hetzelfde zijn. Ze heeft nu een vervangde beer en die vond ze eerst maar niets maar is nu haar beste maatje, even afwachten hoe het met haar eigen gaat dus.

Oh ja kreeg net een mail van Robijn......na bijna 1,5 week terwijl ze hadden gezegt binnen 48 uur antwoord te geven, maar goed ze hebben dus geen beertjes meer, het was een actie en alle beren zijn weggegeven. Ze hadden als tip marktplaats of iets in die geest om te kijken of daar nog beren werden aangeboden. Maar is dus gelukkig niet meer nodig, wij zijn blij! Hij is er gewoon weer en had al bijna de hoop opgegeven...

Zo weer een lang verhaal, ik kan echt niet kort schrijven is echt een zwakte van me......sorry

16. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

even over die borsten...
    me vriend pakte van de week opeens mn borst vast...: He zegt ie het is echt allemaal tiet..!
    Hahaha heb nu ook een grote maat aan... hier ook Pamela.. en ze zijn zo opgezwollen dat de tepel af en toe bijna weg is... (begrijpen jullie)....

Nettie, toch niet echt elke zwangerschap een maatje kleiner?
    Schijnt ook wel eens te blijven hoor.... dus daar hoop ik deze keer op... duim, duim, duim,.... hihi....

xxmona

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ramona: oei echt? Nou dat hopen we dan deze keer maar.....vorige keer was het echt een cupmaat minder.....en als ik kijk naar mn zus, die echt hetzelfde figuur heeft en ook tijdens haar 3 zw.sch. eruit zag zoals ik tijdens mn zw.sch. die heeft nu cup A.....ze had ooit D....tja ik heb nooit D gehad maar vrees dat ik moeder en zus achterna ga met cupje A.....
    haha....die opmerking van je man....bij ons zei ik toen hij even wilde voelen.....he het lijkt gewoon of jou hand kleiner is.....gezichtsbedrog...haha...

Eneh...mag best wat blijven zitten maar liefst niet zo groot als nu hoor.... maar als het precies gaat zoals bij mn eerste dan mag ik cup E verwachten.......hmmm niet zo veel behoefte aan met mn maatje 36 qua lichaambouw... :oops: :oops: :oops: :oops:

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Volgens mij ben ik de enige die nog geen datum weet voor de eerste echo. Terwijl ik over 2 weken op vakantie ga...ik hoop wel dat het allemaal nog snel geregeld kan worden dan. :(

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb zelf moeten bellen om die afspraak te maken. Hoe lang ga je op vakantie? Als je een combinatietest wilt doen, moet je wel op tijd zijn met je afspraak. Deze plannen ze tenminste in mijn geval pas na de termijnecho. Bij mij had ze ook pas 3 weken later ergens plek voor de echo...

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Tijdens de weken dat de combinatietest mogelijk is, ben ik op vakantie. Maar ik zou die test toch al niet laten doen, dus dat is geen probleem. Maar een echo wil ik natuurlijk wel. Ik ga ze nu even bellen...

Deel Deze Pagina