Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    verteld dat ik zwanger ben ;)

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He..........ik reed zonet terug van huis en hoorde het droevige nieuws van Boularouz (oranjespeler) kreeg spontaan tranen in mijn ogen!
    En toen mijn hubbie thuis kwam gaf hij ook toe dat hij op zijn werk even een paar minuten concentratie problemen had......gewoon omdat we nu ook zwanger zijn.......

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh oeh leuk! En hoe reageerden ze?

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Goofychick, ja ik hoorde het vanmiddag van mijn mannetje. :cry: Moest ook even slikken. Daar moet je toch gewoon niet aan denken dat je dat gebeurt....brrrr.

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik heb ook leuk nieuws te melden :D
    Ben zo trots op mijn binkie! Hij heeft vanavond zijn eerste stapjes los gezet :whistle:

6. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden

@Chantalk: Yeahhhhh, wat goed van je knappe binkie!
    @Anoniempje: veel plezier morgen bij de echo!
    @Merleq: Jouw trouwdag komt ook al heel snel dichtbij, leuk!
    @Mikki: Beterschap, en je kunt in iedergeval al naar je nieuwe zwangerschapskleren kijken, haha!

Inderdaad triest nieuws he van Boularouz, brrr...vreselijk!

Wij zijn vanavond stiekum voor het eerst even in een baby-winkel geweest...(is bij wijze van bijna bij ons om de hoek) hihi...stonden daar onwennig bij de kinderwagens te kijken, leuk leuk leuk...!

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Sanne, hihi grappig is dat heh? Ik kan niet wachten tot we kunnen gaan shoppen voor ukkie.
    We hebben alle grote spullen wel, maar nu wordt ukkie in de winter geboren ipv in de zomer....dus toch wat dingetjes erbij halen :)
    Had bij Luca een leuke wikkel/draagdoek gezien waarin ze lekker warm in de maxi cosi liggen of je ze kunt dragen....maar ja was toen zomer dus toch maar niet gekocht....nu kan ik daar wel voor gaan kijken :D

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OOh leuk,nou hier is het zo dat mijn man 26 Januari jarig is en ik 31 Januari dus dat word een leuke drukke maand :D:D:D

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

:thumup: \:D/

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @chantalk: Wauw! Knappe vent! Mag je zeer zeker trots op zijn.....dan komt nu de tijd van traphekjes, lade-stoppers en kast slotjes....haha....nee hoor geintje, ben ook trots op jou mannetje!
    Wel grappig, zat net te lezen op de ene pagina waar bij jou profiel een foto staat van je mannetje en ik ga door naar de volgende heb je em in 1 keer veranderd.....mooie foto trouwens!

Hier net enorme buikkrampen gehad, waren bij mijn ouders om de beer van dochter te halen en hoe langer ik daar zat hoe meer kramp er kwam, in de auto niet meer uit te houden...alle hobbels voelden driedubbel zo hard aan als anders.....Zodra ik thuis was direct op mn linkerzij gaan liggen en toen kwam er gelukkig wat lucht los... :oops: daarna kon ik gelukkig ook naar de W.C. al heb ik niet het gevoel dat het helemaal weg is, heb nog steeds krampen maar zeker een stuk opgeluchter...Sorry als je de details wat té vind maar ja.....wou het toch ff kwijt omdat ik er eerder over had gehad, dus denk: houd jullie maar op de hoogte...

Dochter is enorm blij met haar eigen lieve beer, was niet volledig enthousiast maar ze waren direct onafscheidelijk, ik had ook de vervangbeer niet meegenomen anders had ze denk ik iets meer moeite gehad met de overgang omdat ze net haar vervangbeer accepteerde.....

Zo en dan nu lekker richting mn bedje heerlijk heb er echt zin in. Heb niets gedaan vandaag maar ben echt kapot......Welterusten meiden....

Ps: dat verhaal over die voetballer(met zn moeilijke naam waar ik me niet aan ga wagen).....tja echt geen woorden voor, dit wens je niemand toe!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @chantalk: leuk hoor.....ben vandaag met mijn klasje op schoolreisje geweest en voor de oudste kleuters was het de eerste keer met de bus....straks sta ik daar ook als ouder!

@sanne....leuk he die onwennigheid in de winkel, wij hadden dat in onze week saampjes na ons trouwen toen we ff naar zuid limburg waren.....heel onwennig naar de prenatal, toen waren we 6 weken....
    En nu moeten we echt serieus gaan kijken......

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor de nieuwsgierigen onder ons......eindelijk ben ik erachter gekomen hoe je van je pc foto's kan uploaden het lukte steeds niet omdat ze te groot waren kennelijk. Bijdeze een impressie van mijn trouwen. De echte van de fotograaf moet ik nog krijgen.

13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ff snel, want geloof dat de computer zo gaat vastlopen... ](*,)

Zou ik zoch wel willen weten wat er dan aan de hand is...
    Woon niet in Nederland en kon op internet (nog) niets vinden...

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Derona, dat wordt zeker een drukke maand..en dat zo na de feestdagen ;)

Nettie, haha die traphekjes staan hier al en de deurtjes moeten nog op slot (staat niks in wat kwaad kan..alleen kapot :) ) maar die gaan ook al moeiteloos open.
    Hij scheurt de kamer door op zijn knietjes en gaat overal aan staat waar hij zich maar aan kan optrekken. :)
    Dank je :D ja dacht wordt weer eens tijd voor een andere foto. ;)
    Wat naar van je krampen...pijnlijk is dat heh? Heb er helaas ook heel veel last van (altijd al gehad).
    Leuk dat dochter en beer meteen weer dikke maatjes zijn.

Goofychick, dan sta jij daar te wachten op een lege bus en dan komen opeens alle koppies naar boven gesprongen ;) :) zo deden wij dat vroeger op de basisschool als we op schoolreisje gingen.

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ Iuno:

Khalid Boulahrouz heeft na de fraaie prestaties met Oranje een persoonlijk drama moeten incasseren. Anissa, het woensdag te vroeg geboren dochtertje van de verdediger en zijn vrouw Sabia, is overleden.

Spelers en staf van het Nederlands elftal laten in een reactie weten aangeslagen te zijn door het slechte nieuws. Boulahrouz verliet woensdag de training van Nederland in Lausanne, nadat zijn vrouw met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    geschokt, niemand had het verwacht omdat ik me er nooit echt over uitgelaten heb erg grappig :)

17. winter15

@Chantalk en Goofychick: Ja, leuk he, en wat hebben ze veel leuke dingen, kan niet wachten tot ik echt MAG shoppen! Ach...tot die tijd goed onderzoek doen, haha! Heb al 2 kinderwagens gezien die ik echt leuk vind en dit was nog maar de 1e winkel, ach...mag best alvast een beetje dromen..
    @Nettie: Rustig aan doen he meid, alvast welterusten! In iedergeval fijn dat de beer weer terecht is!
    @!Iuno: Die voetbalspeler zijn vrouw is woensdag bevallen, maar veel te vroeg, weet niet precies hoeveel weken ze was, begin 20 geloof ik, en dat dochtertje is vandaag overleden, triest he?

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Vreselijk he, moet er echt effe niet aan denken

19. winter15

Mooie foto's hoor! Super! En wat een mooie jurk!

(ja...mijn naam is Aagje ;) !)

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Goofychick, mooie foto's en hele mooie jurk! :D

Journey, ik wil er ook niet te veel bij stilstaan dat het nog mis kan gaan tot het laatste moment. Heb dat bij Luca ook meegemaakt en dat is gelukkig goed afgelopen, maar had ook anders kunnen zijn.

Deel Deze Pagina