Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Iuno
    Bedankt voor je lieve berichtje....

vooral die laatste zin zal ik goed onthouden... ook op het grote moment....
    "ik moest van Iuno genieten van mn bevalling".. :)

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sjansie....hahaha.....ik ken dat euforische gevoel over de boobs....ik had ook niet veel, maar heb nou een waar mooi decollete.....mijn koek kruimels bleven er gisteren in liggem....tot grote vreugde van mijn hubbie.... :oops:

Jippppieeeee! Ben vandaag 10 weken zwanger.....de weken kruipen voorbij maar gek genoeg zullen de dagen nu naar mijn echo voorbij vliegen denk ik......eerst maar zaterdag oranje aanmoedigen.....

3. ramona0309

Goofychick
    Heel herkenbaar van die koekkruimels... hahaha ik heb ook al verschillende keren moeten graaien om de boel te ontkruimelen!
    Eindelijk een keer een "luxeprobleem".!

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Haiiiiiiii

Nou gisteren weer een stuk verder met de verbouwing de lijsten zitten nu tegen het plafond aan en vanmidag word de boel getext en dan moet het een klein weekje drogen en dan kan er gestuuct worden,morgen word de ketel verhangen en dan word de muur opd e zolder er ui gesloopt en een nieuwe neergezet,hoezo bezig houden hahaha.......dan de vloer bestellen en dan is de aanbouw klaar hopelijk over 2 weken en dan kunnen ze aan de hiskamer beginnen,maar nu moet eerst boven voorrang gaan krijgen,want ja over een maand of 5 moet de babykamer en onze kamer ook af zijn natuurlijk ;)
    Verder vanoachtend weer eens voor het eerst misselijk zwanger geworden,en ja ach dat hoort erbij,gelukkig is mijn hoofdpijn een heel eind gezakt en hopelijk blijft het even weg......
    Straks om 11.20 mijn bloeddruk laten meten bij de ha dat moet ik wekelijks hopelijk is hij gewoon goed.......en dan met Noël naar de logo en dan boodschappen doen en mijn moeder haar boodschappen doen en gaan uitpakken en dan lekker koken,wat ik ga eten weet ik nog niet ik denk dat ik pasta voor mij en mijn moeder ga maken,voor Mart en Noël macaroni en voor mijn vader vis dus van alles wat hahahha.

Nou ga ik even verder met reageren want ik heb weer een flinke reageerlijst ;)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ derona............Ja ik heb je berichtje gelezen meid bij Zoë* erg lief van je en bedankt...........

@ nettie.............Volgens mij hangt het in de lucht het ziek zijn :cry: veel beterschap meid...................nou hopelijk helpt het bij mij helpen de kiwi's echt al is het maar voor een paar weken dna ben ik toch weer even opgelucht ;) ......Way betreft mijn borsten de mijne zitten nu in de E-cup :cry: ............Wat fijn dat je de beer weer hebt gevonden,jeetje vind het zo lief van die man dat ik nu gewoon zit te snikken,hahahha hoezo hormonen :rolleyes: ............Dat is erg schrikken he meid als je van die krampen hebt :cry: ,is het wat gezakt?

@ iuno ja eindelijk is het zover een zondag dan hebben we avast 12 weken gehad :)

@ goofychick.....Fijn dat je er weer bent meid........Kan je wel genoeg rusten met je moeheid?..............gefeliciteerd met je 10 weken meid

@ mirella........Hopelijk is die moeheid snel weg,en meid pas jij wel op dat je niet flauw valt?............hahahhaha dat schoonmaken komt wel weer meid,ik weet het,maar goed,mart helpt wel goed mee dat is wel fijn :) .....Ik hoop het wat betreft de moeheid ze zeggen dat het na de 12,13 weken een stuk minder word..............Het klink allemaal er mooi meid.....

6. ramona0309

potver....
    Ik baal toch wel ff...
    Moet ik maandag voor de 12 weken echo.. denk ik bel ik ff of ze dat ook opnemen...

Deden ze bij mijn eerste in het ziekenhuis wel.. wel gewoon op videoband, maar toch?

Nu moet ik naar zo'n centrum en doen ze het helemaal niet! Tja anders wordt het een pretecho!

Nou sorry hoor....

Pretecho wilde ik zowiezo doen, maar vond het gewoon leuk om 12 weken en 20 echo ook als aandenken te hebben....
    nou niet dus....

baal, baal, baal, baal,....

xxmona

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ anoniempjuh.........Wel fijn dat je man nu lekker gewone tijden werkt en op vaste tijden thuis is,tenminste ik vind dat wel fijn...........Nou en was je vader erg verrast meid :) .en heb je je stoelen ook binnen?.........Nog gefeliciteerd met je vader meid..................en veel succes morgen met je echo.........

@ mikky..........Meid doe rustig aan dat overgeven put je echt uit en pas op dat niet uitdroogd want dat kan erg snel gana hoor als je blijft overgeven..............Nou bedankt hahahhahaha,ik ben dus een werkontduiker ;) ..................Jullie bannen klinken wel goed je betekent dan iets meer voor de mensen toch?..Fijn dat je een echo kan krijgen voordat je nog op vakantie gaat.........Veel suuces met je intake morgen..........

@ tacha.......ach lieverd,moest je huilen omdat je dat eten niet luste,meid het zijn je hormonen en je kan er niets tegen doen hoor ;) ........Wel fijn dat je baas zo leuk reageerde meid..............Ik weet dat ze bij ons toen uit de winkel zijn gehaald omdat ze slecht zijn,dus vraag het even goed na,een citroenplantje op je kamer voor het raam werkt heel goed hoor meid..........

@ flerisabelle....bedoel je het suikeronderzoek wat je krijgt als ze willen kijken of je het hebt?

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hi dames:

Hier weer wakker met nog steeds krampen, de ene keer wat heftiger dan zakken ze wat af en komen steeds weer terug, elke keer als ik van houding wissel zeg maar. Het is echt zwaar vermoeiend maar op zich ben ik niet bang ofzo hoor. Heb duidelijk signalen dat het mn darmen zijn en verder niets, heb ook geen bloedverlies oid. Dus zoals het nu lijkt zijn het gewoon mn darmen en daar hou ik het voorlopig ook maar op. Vnadaag 10 weken zwanger echt super, er zit alweer een kwart op! Yoehoe!

Ben niet echt in staat iets te doen ook vandaag weer.....ga dus maar rustig aan doen. Lag gister om 9 uur in bed en ben vrijwel direct in slaap gevallen, vanacht wel even wakker geweest maar vanochtend rond 6 uur toen dochter bij me kwam en manlief een kopje thee kwam brengen weer even wakker geweest en daarna weer kleine stukjes geslapen tot ik het idee had om 9 uur....nu moet ik er toch wel uit.....dus gewoon klokje rond in bed gelegen echt niet normaal, ben nog steeds moe.

Na gister misschien ook niet verwonderlijk, veel last van mn buik, soms tot jankens toe en daarbij kwam nog dat onze lieve meid van de trap gelazerd is.....echt vanaf de 3de of 4de tree van boven zo helemaal naar beneden, kwam op haar rug beneden terecht en begon gelukkig direct keihard te huilen en reageerde redelijk goed op mijn vragen, wel even ha gebeld en de ass heeft ons een wekadvies gegeven voor alle zekerheid maar ze zei ook dat ze niet echt verwachte dat er iets aan de hand was nav mijn verhaal. Dochter heeft na het hele gebeuren een halfuur diep geslapen en toen ze wakker werd was het direct weer goed, ze liep ons voor naar de trap en heeft in haar eigen taaltje uitgelegd wat er gebeurd was, dus ze is ws ook niet weg geweest en nu (en gisteravond ook al) is ze gewoon weer haar eigen lieve zelf. Alleen gisteravond toen ze van mn ouders een koekje kreeg deed het haar pijn om hapjes eraf te kauwen, toen mijn vader het koekje in kleine stukjes had gebroken ging het goed. Denk dat ze toch een klap tegen haar kin heeft gehad of dat haar tandjes flink op elkaar geklapt zijn, al zei mn zus dat het ook best goed kan zijn dat het gewoon hoofdpijn was dan kan je ook al last hebben van kauwen. Waarschijnlijk was dat laatste het geval want ze heeft er nu geen last meer van, ze kreeg vanochtend weer een koekje en dat ging prima zonder dat ze aangaf dat het pijn deed. Gelukkig dus goed vanaf gekomen.....Hier echt enorm dankbaar dat het goed is gegaan, want je moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren.....

Zal zometeen eens kijken of ik de puf kan vinden om te reageren op iedereen, maar vind dat ik ook nog even iets moet doen in huis, is al weer een paar dagen niets van gekomen door verschillende redenen..... :oops: Vind dat ik hubbie dat niet kan aandoen....Alhoewel hij echt enorm begripvol is de laatste dagen en zonder te zeuren dochter al 4 avonden achter elkaar naar bed heeft gebracht én elke avond haar hetzelfde boekje heeft voorgelezen omdat onze dame dit zo graag wil.....Echt fijn dat het weer zo'n goede samenwerking is tussen hem en mij en dus mag hij wel even beloond worden dacht ik.....hmmm iemand ideen?

Zo tot straks maar weer!

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ ramona...........Ja de kindjes zijn vaak groot,Zoë* was met de geboorte 8.5 pond en 52 cm en Noël was met 37 weken want toen is hij gehaald 7.5 pomd en 50 cm..........Dat is echt ondenkbaar dat mensen dat tegen je gaan vertellen als je zelf hoogzwanger bent,soms snap ik die mensen niet...........Ja ik kan er ook niet tegen,maar goed helaas zit ik er midden in,maar goed 9 van de 10 keer gaat een bevalling gewoon geod meid en probeer je daar aan vast te houden,ik heb na Zoë* ook noël gekregen en nu hopelijk weer een gezonde bengel,maar ik kan niet meer doen dan mijn zw uitzitten en hopen dat alles goed gaat,en hopelijk wat genieten ;) ................Ik snap dat je daar van baalt meid,vraag anders of je vriend het mag filmen met een eigen camera het is natuurlijk heel anders maar dan heb je toch wat film,ja heb je en een nee kan je krijgen...........

@ merelQ..............Spannend he meid,ik heb dat ook voor de echo van volgende week,maar het is ook voor de nekplooimeting en dan is het ook allemaal wat spannender denk ik............Waarom laat je niet gewoon perongeluk vallen dat je je vriendin er erg graag bij wilt hebben,misschien hebben ze er geen erg in?

@ lautjuh............Fijn( klinkt raar) om te horen dat het beter met je gata meid...en ik hoop dat het inderdaad ook sneller mag en dat je ons vlug komt vertellen dat je weer zw bent meid.........

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

@patrieske:ja zeker wel lekker dat ie gewone tijden werkt vroeger zag ik m soms een paar dagen niet haha, ja me stoelen zijn er nu me tafel nog haha.

@de rest ga nog ff 2 uurtjes werken en dan half 3 de echo!pfieuwwww ben zenuwachtiggggg

doeiiiiiiiiiiiiii

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ female.........Ja er tussen in,verkouden nog wel,maar had gisteren overdag weer die verschrikkelijke hoofdpijn :cry: ................Dus je hebt weer een strakke coup ;) ik hoop volgende week te kunnen gaan dat ik wat ben opgeknapt en dan lekker mijn haren even een kleurtje laten geven :) ...............Nee ze hebben echt hele leuke kleding voor d ekids en niet zo overdreven duur :) .............Erg is dat he,maar als je moet betalen bij de belasting zijn ze snel genoeg......... :evil:

@ Birthe..........Dat begrijp ik zo'n lekkere taart :),wat lief dat hij zo trots is :) ................Ik ben zeker blij dat ik ben gegaan,en als ik me nu onzeker voel dan zeg ik tegen mijzelf,die vrouw zegt dat het goed zit,dus vertrouwen hebben dan........

@ nettie............Jeetje meid wat een schrik als je dochter zo'n smak van de trap maakt,gelukkig is alles geod,geef ze maar een dikke knuf van mij...............Als je je wat beter voelt misschien lekker uiteten of iets maken wat hij heel lekker vind..........

@ anoniempjuh..........Ja dat is echt balen,ik had dat ook met Mart toen ik zelf ploegen draaide :cry: vond het erg rot als we elkaar zo weinig zagen..........Zat je tafel er niet bij dan,of heb je die ergens anders besteld?

12. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    hmm... mijn man krijgt als het goed is binnenkort een nieuwe baan en daar gaat hij in ploegen werken (2 ploegen). Het leek me eigenlijk wel fijn als hij ook eens 's ochtends of 's middags thuis is zeker met de kleine straks. Het scheelt natuurlijk dat ik maar 2,5 dag in de week werk, hierdoor zien we elkaar maar 2,5 dag in de 2 weken niet met het avondeten. Ga ik lekker met de kleine bij oma eten (woont 2 straten verder) haha!

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai re-81

ja toen ik in ploegen werkte werkte ik 5 dagen en Mart ook toen vond ik het niet leuk,nou zou het niet uitmaken of ik hem in de middag zie of in de avond want ik ben toch thuis,maar soms nu ook maakt hij dagen van s'morgens 6.oo tot sávonds 21.00 en dat vind ik niet leuk voor noël maar goed ja als het werk af moet moet hij soms doorgaan om het af te krijgen,gelukkig is dat niet al te vaak........en ik eet dan ook bij mijn ouders want dat vinden ze leuk :)

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik kom net terug van de intake bij de verloskundige. Mijn uitgerekende datum mag vooralsnog terug naar 25 januari. Ik had mijn templijstje meegenomen, en daaruit haalde ze dat het 25 januari moet zijn i.p.v. 26.
    Jeeeuuujjj...ik ben alweer 1 dagje langer zwanger :p

En...volgende week vrijdag (27/6) mijn eerste echo! Spannend!

En ik blijk ook alsnog de nekplooimeting te kunnen doen, want als ik terugkom van vakantie zijn er nog iets van 3 dagen over, waarin die test kan plaatsvinden. Dus nu beginnen we weer te twijfelen of we het wel of niet moeten doen :rolleyes: Even nadenken maar...

15. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Hihi, da's nieuw! MIsselijk zwanger worden.. :)

@ Mirella28: Begrijp het wel, is ook niet niks zo en natuurlijk maak je je dan ongerust! Knuf

@Journey: lekker vakantie! Hoe lang? Koop niet de hele stad leeg he ;)

@ Iuno: Leuk zeg, zo'n bruiloft! Wat zal je gave foto's hebben.

@ Nettie: vervelend, die buik. Hoop dat je je snel beter voelt! En wat een geluk dat je dochtertje goed isweg gekomen zeg. Pff Schrikken! ( hoe bezorg je papa en mama een hartverzakking?!) Misschien kan je een speciale maaltijd koken, voor 2, met kaarslicht, romantisch thuis dineren.

@ Patrieske: FIjn dat de verbouwing op begint te schieten.. Maar er mot nog veel gedaan worden hoor ik wel! Je hebt nog even de tijd..

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @ Yvette: Maak er een SUPER dag van en GENIET meid! Gefeliciteerd ;)

@ anoniempje: spannend meid, laat weten hoe het is geweest he!

@ Patrieske: Dankje meid, gelukkig waren de muggen vannacht minder van de partij & heb ik heerlijk kunnen slapen :)
    Wij zijn trouwens ook bezig met 'verbouwingen' aan ons huis. Ze komen hopelijk zeer binnekort een nieuw dak leggen, badkamer is juist af. En dan kunnen we aan de kleine opknapwerkjes + alles schilderen beginnen! Tegen november moet alles perfect zijn! Ik vind het wel leuk, tegen dat de baby er is hebben we een 'nieuw' huisje :D Moet er nog heel veel gebeuren bij jullie?

@ goofychick: wat een mooie foto's en idd prachtige jurk!

Vandaag een vrije dag :) ik ga lekker veel rusten en de was doen, morgen ga ik de keukenkasten uitladen, uitkuisen & onze nieuwe keukenspullen inladen. Nog een klein weekje en ik ben 12 weken, YEAH! :D

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dat mag je zeker vragen hoor ;)
    Alles leek goed met Luca. Hij is met de vacuum gehaald omdat het niet vorderde..toen bleek dat hij dus klem zat en geen zuurstof meer kreeg. Hij was heel bleek toen hij werd geboren en ademde niet. Ze hebben hem toen beademd en daar is hij zich op bekomen.
    (De vk wilde thuis nog verder proberen, maar ik wilde perse naar het zh. Achteraf de juiste keuze.) Manlief heeft een tijdje geleden nog met de gyn gesproken (op zijn werk) die mij geholpen heeft en hij zei nog dat we heel veel geluk hebben gehad dat we daar waren...anders was het mss heel anders afgelopen.
    Ik heb dat gelukkig niet meegekregen toen ik daar lag, maar als ik dat zo achteraf hoor krijg ik toch wel de kriebels.

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

@patrieske:nee de tafel heb ik ergens anders besteld, al in febr maar die komt nu pas in augustus pffffff

nou over 5 min gaan we weg spannendddddddddd
    ik laat het vanmiddag weten hoe het was

liefsss

19. ramona0309

Hi..
    Mijn zoontje is ook met de vacuum gehaald... hij kon het heuveltje niet over...
    Ik beviel zowiezo in het ziekenhuis en ook maar goed, want de vk kreeg het niet voor elkaar en werd ook door de Gyn overgenomen....
    Ik raakte wel lichtelijk in paniek omdat er op gegeven moment 7 man rond mn bed stond en ik dus door had dat dit niet normaal was.....
    voordeel voor mij was dat ik dus AL in het ziekenhuis was, anders had mijn verhaal erg op t jouwe geleken...
    Mijn zoontje zag dus ook wat blauw.....

Ik wil dus nu ook echt in het ziekenhuis bevallen...

Was trouwens achteraf volgens mij een fout van de vk... want mn kleine was ook helemaal niet ingedaald, maar ze vond het niet nodig om mn bekken op te meten... we zien op het moment wel of t pas.. was haar mening..

xxmona

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    lekker 3 weken heerlijk, volgende week gaan we een paar daagjes weg heerlijk nog effe saampies :D

Deel Deze Pagina