@anoniempjuh, ik ben benieuwd.... @patrieske, ja ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken, heb voor mezelf besloten dat ik de laatste drie vrijdagen van dit schooljaar geen gym meer geef op de vrijdag, dus dan ga ik de ziektewet in. Ik trek dat gewoon niet. De rest werk ik wel gewoon. Verder vandaag even mijn ouderschapsverlof uitgeplozen bij schoonzus, die is directrice van een basisschool dus dat is makkelijk. Straks formulier voor kinderdag verblijf invullen.
Sorry meiden maar even geen puf om op iedereen te reageren. Heb wel vluchtig even jullie verhalen gelezen. Gaat hier zo snel Vanmidda op jacht geweest naar positiekleding met mam en nu officieel: 'Het aanbod van positiekleding is echt bagger! ' Zelfs H&M was op en top truttig! Alleen Prenatal vond ik ok. Heb dat wel 2 spijkerbroeken en een truitje gevonden....
misschien een beetje een domme vraag..maareh paracetamol, kan je dat gewoon slikken tijdens de zw.sch.? Voel me echt enorm vervelend en heb het idee dat het toch komt van een griepje geen echte griep maar een gevoel van grieperig. Dat het net niet goed doorzet zeg maar. Heel de dag geen zin in eten, vage last van mn keel en last van mn buik wat ik eerst weet aan mn darmen maar heb het idee dat dit gevoel van grieprigheid komt. Als ik hoest kan ik wel over mn nek gaan (nog een geluk dat ik geen kriebelhoest heb oid dus hoef gelukkig niet veel te hoesten) ging net compleet over mn nek van het vlees braden en alle andere geuren kan ik niet echt hebben. Verder heb ik een truitje aan met een dikke trui erover (zo'n sweatshirt noem je dat? zo een met een buidel op je buik en een capuchon...) Zo koud heb ik het alhoewel ik het nu enorm warm heb..... Maar nu dacht ik als ik nou eens 2 parac. neem dan voel ik me vanavond misschien wat beter (is gezelliger voor hubbie) en kan ik ook lekker slapen....maar vroeg me dus af of het kan.....stom he? ben je ineens onzeker of het wel of niet goed is...
@Nettie: voor zover ik weet mag je gewoon paracetamol slikken tijdens de zwangerschap. Dat heeft de verloskundige vandaag zelfs nog tegen me gezegd. Als er maar geen codeïne in zit. Beterschap meid! @Female: H&M ook tuttig? Wat zie jij als tuttig dan? Hebben ze daar dan geen zwangerschapsjeans en leuke truitjes of zo? @Anoniempjuh: hoe was je echo, vertel!
Hey meiden, jeetje wat ben ik lang weggeweest zeg..... Ben weggeweest sinds afgelopen zaterdag..... Jeetje wat erg zeg, bedenk ik me nu.... Heb helemaal zin in morgen, trouwens....morgen gaan we onze nieuwe auto ophalen. Hoe gaat het eigenlijk met jullie? Het was me nu echt veeeeeeeeeeeel te veel om bij te lezen (vanaf 226....) Hier gaat het aardig, behalve dat ik nog steeds zo moe ben. 1 juli krijgen we nog een echo, maar dan bij de VK. Tot die tijd wacht ik nog even met kraamzorg aanvragen. Mijn moeder vertelde me dat ik beter geen kraamzorg aan kon vragen bij Icare (Heet nu Kraamvogel), omdat mijn moeder daar al heel erg veel slechte verhalen over had gehoord. Ik ga dus 1 juli even vragen wat de VK hiervan vind. Ik heb nog alle tijd, dus. Ook heb ik een proffessionele doppler besteld. Moet het geld nog even overmaken en dan krijg ik hem thuis gestuurd. Ben zooooo benieuwd he? Het is een gebruikte, maar heb er toch een jaar garantie op. Ben ook druk opzoek naar een box. Die zijn niet zo heel veel te vinden op marktplaats vind ik.... Wat vinden jullie? Op mijn werk weten nu ook alle collega's het en ze zijn echt oprecht superblij! Vooral ook omdat ze weten hoelang wij al bezig zijn. HIHIHI. Echt zo lief! Volgende week ga ik zwangerschapsbroeken halen, want ik kan nu nog maar 2 broeken aan. Mijn spijkerbroek kan ik ook niet meer aan. heb gisteren de hele dag met mijn broek open op mijn werkplek gezeten..... Vanaf vandaag gaat mijn man buikfoto's maken elke vrijdag. Liefs en dikke knuffel, Patricia
hey meiden nou helaas na alle goeie berichten nu een minder goed bericht, mijn kindje leeft niet meer... ze dee dat ding erin en in de eerste sec dacht ik hey het is wat groter, maar die gedachte ging meteen over in hey ik zie het hartje niet, het bewoog ook niet...en de gyn zei maar niks, nou ja toen was het wel duidelijk.......je kon nu echt al de vorm zien, je zag dat het echt in de foetushouding lag zeg maar......het was gegroeid tot 7w3d ja toen zei de gyn dat ze dus niet zulk leuk nieuws had toen was het helemaal duidelijk.. Voel me echt ontzettend kut gewoon, dit is waar ik nou al die tijd al bang voor was, en die week achterstand zat me zoals ik vorige week zei ook al helemaal niet lekker... ik moet nu een week afwachten of het vanzelf komt, en zowieso volgende vrijdag terug.Ik hoop niet dat ik anderen hiermee bang maak, maar ja als ik ineens helemaal niks meer zeg is ook zo raar... @nettie ik keek gister nog in de bijsluiter en daar stond:tijdens zwangerschap alleen op advies van apotheker of huisarts.
Hey Anoniempjuh: jeetje wat schrik ik van dit bericht zeg! Ik wil jou en je mannetje heel erg veel sterkte wensen in de komende tijd. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@anoniempjuh: wat een vreselijk nieuws! Wens jou en je man heel erg veel kracht in de komende tijd! *dikke knuffel* @de rest: ben net nog als een gek naar de kruidvat gereden (t was kwart voor acht en om acht uur zou ie dicht gaan met reistijd van 5 min.....) om pcm zonder coddeïne te halen had alleen met in huis. Heb er nu 2 ingenomen, staat idd dat het uitsluitend op advies van arts (vk lijkt me daar ook bij horen) maar ik weet nu idd weer dat het bij mn vorige zw.sch.ook mocht. En als ik me er beter door voel lijkt het me weinig kwaad kunnen.....misschien ietsje naief maar heb echt geen zin om me zo te blijven voelen vandaag, alhoewel mijn gevoel op dit moment even niets te vergelijken is met dat wat anoniempjuh en man nu moeten meemaken........word je weer even stil van....
@anoniempjuh,meis ik schrik hier echt goed van,zit dan ook met tranen in mijn ogen nu, ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen,in deze moeilijke tijd, en ben er voor je als je ff lekker van je af wilt praten een super dikke knuffel
Oh nee anoniempje dat is gewoon vreselijk En je had er al een naar gevoel bij Gaan ze nu curreteren of wacht je de natuur af? pff meid heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw weer zwanger bent.. *knuffel*
Ohhh anoniempje.......dat meen je niet.....ik schrik me rot..........heel veel sterkte met dit verlies en neem de tijd om het een plekje te geven. Vond het al beangstigend dat je niks had geplaats vanmiddag.....
Meiden, ik wil even zeggen dat ik even een tijdje niet kom, ik merk toch dat ik me veel te druk maak,over van alles,en dat doet het niet goed,als ik zo vaak op het forum zit, het is me echt niet om jullie, maar doe het ff voor mezelf,ik kom natuurlijk wel weer,maar pas denk ik als ik zeker weet dat alles goed zit, Wil wel vast de meiden veel succes wensen die straks een echo hebben en of naar de vk moeten, Liefs van mij
@Anoniempje: wat ontzettend k..! Was je man er ook bij vanmiddag? Ik wens jullie samen in ieder geval veel sterkte. Wat een ontzettend rot nieuws. Ik reageer niet zo veel, maar lees wel mee. Maar omdat er dan zoveel tijd overheen gaat is het lastig om op iedereen te reageren. Bij mij gaat alles nog steeds goed. Nog steeds nergens last van, gek genoeg. Hoewel ik wel merk dat ik minder reserve heb. Woensdag was ik laat naar bed gegaan en ik was donderdagochtend niets waard op het werk. Leuk om te horen trouwens wat jullie allemaal doen. Ik ben software ontwikkelaar, en mijn man ook (wel bij een ander bedrijf). Wij zijn deze week aan het kijken voor een weekje vakantie in oktober (we hebben een late vakantie, en maken het niet te duur, om wat geld te sparen). En we hebben een heerlijk luxe huisje gezien in noord Duitsland (tegen Denemarken aan) met bubbelbad en sauna. Zowat tegen het strand aan. Dus lekker uitwaaien en weer lekker opwarmen. En dat voor weinig geld.
Och lieverd toch, nee he! Wat erg meis. Gaat het een beetje? Je was toch niet alleen he? Heel veel sterkte voor jou en je hubbie met dit grote verdriet. Dikke knuf...
Chantalk en ramona: wat een bevallingsverhalen zeg.. Hopelijk valt het deze keer mee! Female: Erg he, die truttenmode. haha. H&M positie was echt op niveau van M&S mode. hihi. online zoeken! Daar vind je leukere dingen.
Jeetje Anoniempje, dat is heftig zeg! Apart he, dat je eigen gevoel toch vaak (helaas) juist blijkt te zijn. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte de komende tijd! Hoop dat de natuur meewerkt in die lange week wachten en dat je anders snel geholpen gaat worden door een gyn. En ik vind het niet naar dat je dit hier nog vertelt, want we weten allemaal dat dit ook de realiteit is, geen zorgen daarom, zorg nu eerst goed voor jezelf! liefs, Annelies
zo, voel me een ietsie klein beetje wat beter. Heb net alweer chips gegeten terwijl ik de hele dag nergens zin aan had... Ga zo wel mn bed in, was begonnen met het kijken naar film van J.Grisham op sbs maar die duurt tot 12 uur ofzo dus kan em niet uitkijken en heb het nu al wel gezien. Was jij het niet Ramona die zei dat ze er niet meer tegenkon tegen films e.d.? Dat herken ik heel erg, maar niet alleen als er met moeders en kindjes iets gebeurd maar ook als er zomaar geschoten word oid. Vond het al nooit leuk maar sinds mn eerste zw.sch. en helemaal na de bevallign kan ik het niet aanhoren en ben ik gauw weg als hubbie zoiets kijkt. Dan maar op tijd slapen, morgen een foto van onze dochter laten maken bij portrait place, heb er echt zin in ben heel benieuwd hoe ze gaan wordne. Hebben het nog nooit gedaan aangezien hubbie's vader een amateur fotograaf is die echt hele mooie foto's maakt en dus vond het jammer van het geld om dan ook nog daar heen te gaan maar nu hadden ze zo'n leuke aanbieding dat konden we niet laten gaan..... Daarna naar een verjaardag en dus zal ik weinig te vinden zijn hier morgen. Maar lees het vanzelf wel weer. Weltrusten allemaal!
Ramona, jeetje. was bij jou ookniet gemakkelijk. Hoop dat ons nu een fijnere bevalling is gegund. Ik hoop dat ik dit ukkie zelf op eigen krachten op de wereld mag zetten. Zou voor mij echt een domper zijn als het weer een vacuum of een keizersnee zou worden. Het lijkt me zo mooi om mee te maken. Ik wil nu ook zeker naar het zh. Nettie, paracetamol mag je gewoon hebben tijdens je zwangerschap. Beterschap. Derona, snap het helemaal meid. Ik heb dat zelf ook wel een beetje. Probeer hier wel mee te lezen, maar hou me bewust ook nog een beetje op afstand. Straks als alles goed mag zijn na de 12 wkn echo zal ik ook actiever mee komen kletsen hier. Doe maar lekker rustig aan. LadyInRed, lekker vakantie...klinkt niet verkeerd Ik kreeg gisteravond een smsje van mijn moeder dat mijn achterneefje (22 maanden) was opgenomen in het zh. Hij was in een heet bad gevallen. Hij is vandaag thuis gekomen dus achteraf heeft hij enorm geluk gehad. Zijn onderarmen en handjes zijn flink verbrand. Het zal nog een tijdje duren voordat het hersteld is.