Hmm, ik voel mijn baarmoeder sinds een paar dagen. Als ik plat op bed ga liggen met een kussen of iets onder mijn billen. Dan zie ik mijn baarmoeder duidelijk uitsteken. Het is goed te zien als ik weinig gegeten heb, 's ochtends dus. Het voelt hard aan en de vorm is inderdaag ovaal. Ik vind het al behoorlijk groot . Ik weet niet of het hetzelfde is als bij jou, maar klinkt wel bekend .
@sisqa: heb je nog niet eens welkom geheten hier, dus bij deze! Gefeliciteerd met je zw.sch. en gezellig dat je erbij bent! Verder klinkt jou verhaal echt heel bekend alleen heb ik het nu ook als ik gewoon een beetje onderuit gezakt op de bank zit dat ik zo'n harde ovaal voel. Hoever is het bij jouw navel vandaan? (hoeveel vngers tussen de baarm (als dit al de baarm is) en de navel? Ben erg benieuwd maar klinkt idd hetzelfde, dus dat zit dan wel goed, apart vind ik het dat het zomaar ineens is, gister nog niets en vandaag in een keer zo duidelijk....maar goofchick zei dat onze kindjes een groeispurt hebben ong rond deze periode? Dan is dat bij mij wel erg duidelijk....zit volgens mij net zo ver als goofchick....
Hey meiden, Lang geleden dat ik hier ben geweest. Ben echt enorm beroerd geweest de afgelopen weken en vreeslijk moe, dus had echt geen puf om hier alles te onderhouden. Ben 10 kilo afgevallen door de misselijkheid ed.... Gelukkig gaat het nu weer goed, nog wel moe maar kan weer beter eten en geef niet meer over. Ben inmiddels 12 weken en 2 dagen. 5 juni hebben we de echo gehad en zagen we een heel mooi, druk en zeer bewegelijk kindje. Heerlijk! We zijn uitgerekend op 1 januari ipv 5..... Goed begin van het nieuwe jaar! Alle nieuwe mama's van harte welkom! Geniet van de komende maandjes!
Hallo allemaal! Hier even snel een berichtje van mij! Gisteren was GE-WEL-DIG! Echt een sprookjeshuwelijk. Alles is perfect gegaan en het was super mooi allemaal. Ik geloof weer in sprookjes na gisteren hoor Voor de nieuwsgierigen onder ons: www.burgers-tegelaers.com en dan huwelijk, daar vind je wat foto's. Ik zal kijken of ik morgen hier ook wat kan plaatsen van de foto's, maar dan kunnen julie alvast op onze website kijken! Liefs, Yvette
nog even dit: Anoniempjuh: Meiske, ik wil je heel erg veel sterkte wensen met jullie verlies. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken en dat jullie je kindje dan 9 maanden later wél gewoon in jullie armen mogen sluiten
aan de nieuwe mama (ik ben je naam heel even kwijt) Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van je zwangerschap meid! Met dank aan Nettie, die mij even op de hoogte houdt, zolang ik weg ben!
even snel, want ik moet al die oranje vlaggetjes van de gevel gaan halen. hihi. Yvette, je ziet er werkelijk prachtig uit zeg! Onwijs mooi. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Net alles klaargezet hiero, morgen vier ik mijn verjaardag voor fam en wat vrienden. Ik heb een high tea gemaakt. Morgen nog even de sandwiches maken, en nu nog even een brood aanzetten in de machine zodat er morgen vers brood is. Ben doodmoe, wilde wachten tot mannetje thuiskwam van voetbal maar ga nu maar slapen, duurt me te lang.
wauw Yvette: mooi bruidspaar hoor! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! verder ga ik vanmiddag wel even reageren op iedereen t is nu wel erg vroeg.....was al voor 6 uur wakker....en natuurlijk was ik ook vanacht al een uurtje wakker, zo rond 3/4 uur, echt ik slaap zo slecht als ik de dag erna moet werken en dat kan ik er nu helemaal niet bij gebruiken, want ben al zo moe.... maar goed gelukkgi is het de ochtend en dat is toch de beste periode want na de middag stort ik vaak een beetje in, dus dat komt dan wel weer goed. Wens jullie allemaal een fijne zondag....eneh.. niet al te verdrietig over Nederland hoor...ze hadden ook niet echt verdiend om te winnen na zo'n voetbal spel....heb er niet veel verstand van maar zag gister wel dat ze wat vreemd aan het spelen waren......zo meer hoef ik er niet over kwijt denk ik. Ga me nu gauw aankleden. Tot vanmiddag!
Hallo allemaal, Ook ik wil me nu melden...Ben 12 weken zwanger!En donderdag hebben we de temijnecho gehad, en ja hoor....Een compleet minimensje!We zijn zo blij! We hebben ook het hartje gehoord. Rond 4 januari zijn wij uitgerekend!
.....gloeiende....gloeiende......helaas heb ik wat verstand van voetbal en zag het al aankomen...niet leuk! Gisteren moest ik in de pauze even naar buiten om op een stoel te kunnen zitten in de frisse lucht........en verder was ik moe.....volgens mij is het wel opgevallen.....vooral toen ik weer naar binnen kwam en een vriendin van ons zag dat ik mijn knoop van mijn broek openhad....dusssss....... YEAHHHHH......woensdag de echo....ik hoop dat alles goed is en als het goed is gaan we van het weekend een kinderwagen ophalen, via internet gescoord en als alles mooi is gaan we het doen, scheelt ons even 600 EURIES....... @Yvette......geniet van de roze wolk, jullie zagen er prachtig uit! @Patrieske....aan mezelf denken ligt niet in mijn aard, maar ik moet wel. Dus goede oefening voor mij.
@Goofychick: jullie zijn al goed bezig zeg! Ik heb nog niet eens 1 rompertje, laat staan een kinderwagen Maar 600 euro verschil is wel een goede deal zeg @Mirella: gefeliciteerd en welkom! @Yvette: ik heb de foto's bekeken...je was echt een prachtige bruid! Je kan wel zien dat jullie gelukkig zijn @Sanne: 10 kilo afgevallen Kreeg/hield je dan uberhaupt nog wel voedingsstoffen binnen? Fijn dat je je nu weer beter voelt, want dat lijkt me vreselijk!
Mijn hele hand ongeveer tussen mijn navel en waar het harde gedeelte begint. 5 vingers dus ongeveer . Ongeveer in het midden en soms links onder van de harde bobbel hoor ik ook het hartje kloppen met de doppler. Dus ik ga er wel van uit dat dit mijn baarmoeder is. Als ik zit zie ik de bobbel niet echt. Alleen als ik sta of lig.
Hai Meiden Nou ben weer eens lekker flink misselijk geweest bijna tegen het overgeven aan,het lijkt bij mij wel erger te worden in plaats van minder ,maar goed misschien zijn het ook de zenuwen voor de echo een dinsdag dat kan ook .het nadeel van dat ik niet zo lekker ben is dat ik het niet bij Zoë* kon schoonmaken mijn vader en moeder zijn dat gaan doen,gelukkig hebben ze het gedaan anders was ik het morgen wel gaan doen,ik hoop dat ik morgen wat opknap en dan gewoon even langs kan gaan,ik ga 1 keer in de week bij mijn meisje langs en dat vind ik rot als ik dat niet kan........... Verder lag ik gisteren heel vroeg in bed en door de herrie in de buurt en de slingers die er meteen werden afgetrokken wist ik dus dat nederland had verloren ,met als nadeel dat mart dus lekker sjaggie is heeld e dag vandaag Verder zou ik vanavond lasgana maken ben benieuwd of dat gaat lukken blehhhhh.. Nou even verder reageren er is niet zo heel veel gekletst dus dat valt mee,en vandaag ben ik ook 12 weken samen met Yvette en Iuno en mirella de nieuwe mama,dus die grens is alvast bereikt,maar ik ben echt zenuwachtig voor de echo een dinsdag.....
@ mirella.............Je hebt helemaal gelijk in wat je zegt.....kijk een meisje wat ik ken kreeg een postonale depressie en moest ook medicatie slikken,als haar man was wereken dan kwam haar moeder bij haar om voor de kleine te zorgen omdat e niet alleen wilde zijn met de kleine omdat ze bang was de kleine iets aan te doen( daar kies je niet voor als je dat krijgt maar je roept wel hulp in) gelukkig gaat het nu stukken beter........ @ nettie........Ik herken het niet maar goed mijn buik is nogal wat vettig hahahah dus ik voel het niet zomaar @ ib22.........Fijn dat het zo leuk was meid ondanks het weer........ @ sanne..........Jeetje meid wat ben je ziek geweest,heb je niets gekregen tegen het overgeven?.........wat leuk een nieuwjaarskindje @ Yvette.............Wat zijn jullie mooi en wat een prachtige dag is het geweest volgens mij,ik zwijmel helemaal weg zeg,echt romantisch en de koets ook zo mooi,ik wil ook hahahahhaha @ Birthe.......Alvast gefeliciteerd met je verjaardag meid,leuk dat je zo'n thema doet met je verjaardag @ mirella 32............Gefeliciteerd met je zwangerschap meid...en welkom bij de jan mama's ik hoop dat je het ook zo leuk en gezellig als ons zult krijgen @ goofychick...........Je hebt groot gelijk meid als hij mooi is en dat geld kun je weer aan andere leuke dingen besteden ..........Dat leer je vanzelf wel,maar ik herken het wel hoor
@Mikki77.....tja normaal ben ik niet van dat vroege.....maar als er zoiets voorbij je neus komt dan kan ik het niet laten schieten. Het is wel een tweedehands maar als het er verder goed en netjes uitziet heb ik daar geen problemen mee. (hoop niet dat ik daarmee de goden teveel verzoek )
Hey meiden, wat een rotwedstrijd gisteren zeg. Ik heb alles nog wel hangen, maar dat komt ook, omdat het hier steeds regent. Nou ja is niet anders, helaas pindakaas, volgende keer beter. Andres zegt: je kunt ze net zo goed laten hangen, voor het Nederlands olympisch team. hahahahahahahahahah. Gisteren de auto opgehaald en hij rijd echt heerlijk! @ Patrieske: we hoeven geen kinderkamer meer te kopen, want die hebben we al. We krijgen namelijk de kinderkamer van mijn schoonouders, al zal deze nog wel geschilderd gaan worden, want ik vind de kleuren niet mooi. Is echt in heel bonte kleuren, blauw, rood, geel, groen enzovoorts en dat vind ik niet mooi. Het bedje krijgen we van de vriendin van een neef van Andres, dus dat hoeven we ook al niet te kopen. We hebben dus alleen nog (qua interieur) een box nodig. HIHIHIH. @ (ben je naam kwijt): Welkom hier en heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. @ de rest die ik vergeten ben: sorry...... Voor nu.... gaan mijn man en ik naar mijn oma toe om het mijn oma te gaan vertellen... Liefs en dikke kus, Patricia
Hai patricia Hij heeft wel gelijk hahahah Fijn dat de auto zo heerlijk rijd meid Wat speciaal dat is dan de kinderkamer van Andres geweest dan? Ja schilderen kan je gewoon overdoen toch...........en het bedje is wel helemaal in je smaak dan,ook erg lief van die vriendin........ Oke alleen de box nog hahahah,nou maar je hebt nog even en kopen in de winkel kan dan altijd nog toch wat voor iets zoek je? Laat je me weten wat je oma zei meid?
Ik ga ook voor een tweedehandsje...ik heb al op marktplaats gekeken, en de meeste wagens zien er nog prima uit. Waarom duur doen als het stukken goedkoper kan?