Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette, mooi je foto's! En wat goed dat jullie zon hadden want hier heeft het de halve dag geregend! Ik moest toen nog aan je denken ;)

Ik heb gister mijn eerste vrijgezellenfeest gehad! Het blijkt dus dat mijn oude schoolvriendinnen op een andere dag konden dan mijn studievriendinnen dus ze hebben het dus apart gedaan. Mijn tweede feest heb ik woensdag, een bestuurslidje van mij heeft zich vandaag versproken ;) Mijn vriend had zijn feest ook gister en toen zijn we eerst met de mannen gaan stijldansen. Daarna heb ik met de meiden ergens gegeten, voetbal gekeken in de kroeg en daarna nog wezen stappen. Halverwege de nacht hebben we de mannen weer ontmoet dus dat was super gezellig! En iedereen bleef bij ons slapen haha.

Ik merk trouwens ook dat sinds vandaag mijn baarmoeder opeens veel meer voelbaar is! Toen ik mijn bikinilijn ging scheren vanochtend, kon ik het opeens minder goed zien :( Haha.
    Dinsdag de termijnecho maar ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden... Ik ben de laatste paar dagen een stuk minder misselijk en ben dan natuurlijk direct bang dat er wat fout is... Pfff! Ik ben blij als ik dinsdag weer een goed groeiende foetus met kloppend hartje heb gezien!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    zo ben weer terug van weggeweest. Vnaochtend gewerkt en dat hakt er wel even in...ben nu echt gebroken en enorm misselijk...hubs en dochter zitten chips te eten (echt typisch voor onze zondagmiddag) maar ik kan de geur al niet uitstaan, word overal misselijk van dus ik zit hier saai te wezen met een glas water en me te ergeren aan hun eetgeluiden haha.... Terwijl ik zo'n chips eter ben....echt ws veel te druk geweest vanochtend en dat breekt me nu op.

Maar het was wel weer lekker om even wat anders aan mn hoofd te hebben. Jammer dat het dan weer hoofdpijn, misselijkheid en moeheid veroorzaakt maar tja je moet wat....

Welkom nieuwe mamma....weet zo gauw even niet meer je naam, maar wil je toch feliciteren met je zw.sch. Gezellig dat je mee komt kletsen....en daar kunnen we wat van hoor dus watch us......zo veel mogelijk komen lezen want anders is het niet bij te houden haha...

Zo dan ga ik nu even douchen en opruimen, paps en mams belden net of ze nog even kunnen komen straks voordat ze dinsdag op vakantie gaan dus dan moet het hier wel even wat netjes gemaakt worden want we kunnen er een bende van maken......ik ruim door de dag heen dan ook totaal niets op omdat dchter toch altijd precies weer wil spelen met dat wat ik opruim......dus dan blijf ik bezig...

Hey kom straks nog wel even kijken....oh ja dochter heeft net twee vliegenmeppers ontdekt en in haar laarsjes gestopt en loopt of rent zo door de kamer dus tikt zichzelf steeds tegen haar buik....en een lol dat ze heeft...echt werkelijk waarom zoveel winkels vol speelgoed als ze zich hiermee kunnen vermaken vraag ik me dan weer af........haha

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

mijn oma vond het echt heel erg leuk. Feliciteerde ons gelijk. HIHIHIHI. Het is zo'n lief mens.
    het schilderen gaat inderdaad overgedaan worden. Wil namelijk gewoon naturelkleuren. Het bedje is inderdaad in de kleuren die ik de babykamer wil hebben.

De box koop ik gewoon 2e hands via marktplaats. HIHIHIHI, waarom heel veel geld uitgeven, als het niet hoeft?
    De boxen zijn gewoon net zo goed, alleen gebruikt.
    Ik ben opzoek naar een beukenkleuren box met verstelbare bodem en een lade onderin.

Hoe is het met jou meid?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    .........leuk babykamer gezien op internet, direct maar een bod gedaan......kan ik altijd nog vanaf mocht het woensdag niet goed zitten.....maar net zoals de kinderwagen was deze kamer helemaal geweldig en naar ons zin...tja voor zo'n prijs laat je hem niet lopen zeker omdat het nogal tegenvalt wat er wordt aangeboden.

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Zo daar zijn we weer,gelukkig is mijn hoofdpijn wat gezakt,maar ga toch maar vroeg naar bed lekker mijn series kijken en tussen door als het reclame is kijk ik nog even op de pc,behalve als ik in slaap val ;)

@ MerelQ..........Wat fijn meid nu heb je 2 keer feest ;) maar het belangrijkste is dat je iedereen ziet,ook je beste vriendin............Nou dat zal lekkerd ruk geweest zijn bij jullie maar zeker gezellg hahahah..........Ik herken wat je zegt hoor meid,schreef het al eerder in een berichtje dat ik ook zo blij ben als ik de echo heb gehad en dat alles goed is dinsdag......gelukkig kan ik meteen om 8.30 en zit ik niet zo lang in de zenuwen.........

@ Nettie.....hahahah sorry dat ik lach maar ik herken het zo als je echt misselijk bent en een ander eet dat je je dan zo kan irriteren :oops: .........Fijne avond met je ouders meid...........Hahahha moest wel lachen hoe komen ze op die ideeen he :)

@ Patricia.......je oma klinkt inderdaad erg lief,jammer dat ik het mijn oma niet meer kan vertellen ze is al een tijdje geleden overleden en mijn andere oma leeft nog wel maar daar heb ik geen contact meer mee,wel soms rot ik ben toch haar oudste kleinkind en ze heeft nu 2 achterkleinkinderen en een 3de op komst die ze nog nooit heeft gezien.........Dus je wilt gewoon lekker een naturel kamertje?.....ja en goed wassen en het is allemaal weer lekker schoon toch,beuken is niet hetzelfde als grenen of verschilt het veel,mijn schoonzusje heeft haar baby kamer van grenen en die verkoopt ze ook,ik zou echt niet weten wat ze vraagt en of hij nog niet verkocht is maar anders zou ik het kunnen vragen ik weet dat het wel een dure was,maar goed ze wilde hem toen aan mij geven maar wij kregen de box voor niets bij de kamer :)

Nu gaat het gelukkig wel weer,ik heb de hele dag weer die hoofdpijn gehad,maak me er soms wat zorgen over,mijn bloeddruk is wel gelukkig gewoon goed dus ik weet dat het niet daar vandaan komt........

@ Goofychick...........meid goed dat je een bos hebt gedaan dat zit gewoon lekker goed meid,en dan kan je die kamer gaan halen :)

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier gaat alles nog zijn gangetje.
    Komend weekend hebben we feest (oma wordt 85) en dan willen we het aan de familie vertellen.
    Collega's weet ik nog niet..mss dat ik moet wachten tot na de echo?

Yvette, mooi foto's...dacht ff kijken of ik je mss ooit heb gezien, maar je komt me niet bekend voor ;)
    Ik heb btw een collega uit Swalmen.

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

alles goed hier?goed weekend gehad?
    met mij gaat alles goed, vole me gelukkig nog prima!tis alleen erg onwerkelijk, heb nog steeds last van me boobs en steekjes in me liezen enzenz, denk dat het echte besef nog wel zalkomen als het niet meer in mij zit zeg maar...denk alleen dat ik morgen niet ga werekn, ben ik niet echt aan toe, wil morgen meteen ziekenhuis bllen voor een afspraak..

@yvette:goh super zeg dat je zo'n mooie dag hebt gehad, helemaal geweldig!

@patrieske:ja jij bent zeker 1 van diegene die me helpt/steunt hoor, om zulke lieve berichten te ontvangen is echt fijn.

@de rest weet niet meer precies wie wat schreef, maar als er iemand is die het misschien vervelend vind dat ik hier wat typ, wees eerlijk en zeg het, kan het best begrijpen hoor!eigenlijk hoor ik natuulijk ook niet meer op dit forum thuis...helaas....

liefsss

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pffffffff ben weer hellemaal bijgekomen na mijn crackers en een koppie thee da heb ik s'morgens ect even nodig.

Wij hebben ook al een kinderkamer bij babydump vandaan hij was ook niet echt duur en de kast en kommode kunnen we door blijven gebruiken als het kindje groot is.
    Verder moeten we alleen nog op pad voor de kinderwagen en box en bad e.d maar dat is alleen maar leuk.

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    natuurlijk is dat niet erg ;)

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ anoniempjuh: Je bent hier wat mij betreft altijd welkom hoor, je bent dan misschien helaas geen jan-mamma maar je hoort toch wel een beetje bij ons, vind ik! Gewoon blijven komen als je dat zelf aan kan want kan me ook wel voorstellen dat het misschien nog heel moeilijk gaat worden....Succes meid en gezellig om af en toe iets van je te horen!

Rustig weekend geweest hier zeg! Zal zo even kijken of ik nog moet reageren op deze of gene...... Eerst mn crackertje opeten en mn kopje koffie erbij. Kan me helemaal vinden in wat jij zei journey: na het eten voel je je weer en stuk beter. vooral in de ochtend!

Tot straks maar weer!

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Nou ik ben nog steeds zo misselijk als een bom,heb net mijn boterham met superlange tanden naar binnen zitten werken,maar goed als ik niet eet dan ben ik zo erg misselijk dat is niet meer leuk,dus ik weet dat ik wat moet eten,het lijkt wel erger te worden dan af te nemen hahahahha,we moeten er maar om blijven lachen toch........Verder moet ik daalijk mijn werk bellen en mijn zw-verklaring afgeven en een goed gesprek gaan hebben met Olaf die man van P&O hoe het daalijk allemaal verder gaat ;) En dan kijk ik wel hoe ik mijzelf voel of ik langs mijn collega's loop,als ik me zo voel zoals nu dan ga ik weer heel vlug naar huis :cry:

@ Chantalk........Nou dat is leuk meid om het op je oma haar verjaardag tegen je fam te zeggen spannend he :)

@ Anoniempjuh......Het is ook onwerkelijk meid..............Ik zou ook niet gaan werken,stel dat het toch uitzichzelf komt dan ben je toch liever gewoon thuis he..............Ik zou het zelf ook heel fijn vinden,en dan doe ik dat ook bij een ander.......Van mij mag je hier gewoon je hart luchten meid,maar goed dat weet je al hoe dat ik er over denk.......

@ Journey........Leuk dat je al een kamertje hebt gevonden meid.........en de rest is inderdaad ook erg leuk om te gaan kijken en snuffelen......

@ voor de mama's die vandaag een echo krijgen ik weet zo niet meer wie,volgens mij Ramona en nog iemand,sorry dat ik het zo even niet weet,maar heel veel succes en plezier met kijken........

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Yvette: WAUW! wat was je moooooooooooooi! die jurk! Echt prachtig meid zo wil ik er ook uitzien ooit op mijn trouwdag!

Verder niets nieuws te vertellen, oja, morgen teken ik mn vast contract op het werk, das wel leuk :D

En dan donderdag ECHO :D kijk er echt naar uit!

En zondag willen we naar baby dump gaan in roosendaal, het is daar nl koopzondag en die kinderwagens zijn toch een stuk goedkoper dan hier in België! Wie heeft er ervaring mee?

Ik ga nu gauw stofzuigen, hihi.

Liefs!

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Dacht kom hier ff reageren, maar er komt me toch een luchtje tegemoet vanuit de speelhoek :)
    Dus eerst maar even een pampertje verschonen. ;)

14. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Mijn baas heeft zeer positief gereageerd op mijn zwangerschap. Hij vroeg ook al wat ik daarna wilde en toen gaf ik hem aan dat ik wel 1,5 dag op het werk + een dag thuis wilde werken ( 20 uur totaal dus) Hij is absoluut geen voorstander van thuis werken en kapte dat al gelijk af. Maar toen het gesprek vorderde zei hij dat hij zich wel kon vinden in 2 dagen op het werk en een dag thuis. Ik kon mijn oren niet geloven. Ik denk dat die 1,5 dag dan ook wel zal gaan lukken uiteindelijk. :D :D :D Ikke heel blij want had het niet verwacht!

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

peaceful, gefeliciteerd met je mooie echo. :D

sisqa, welkom meid, klets gezellig mee (maar dat was je al aan het doen ;) )
    Oh ja en natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.

Patrieske, het gaat gelukkig beter met hem. Hij is thuis, maar zijn beide armpjes zitten helemaal ingepakt. Zijn mama voelde zich idd hel schuldig.
    Tja een ongeluk zit in een klein hoekje. Gelukkig wa het niet zo erg dat hij geopereerd moet worden.

Sanne, fijn dat je je wat beter voelt. En gefeliciteerd met de mooi echo :)

Mirella, welkom :D

Goofychick, haha geloof dat je niet veel verstand van voetbal nodig hebt om te zien dat ze gingen verliezen ;) Heb me geergerd :oops: stelletje...... :-#

Merleq, fijn dat het een geslaagde dag was. Nu op naar je volgende vrijgezellenfeest.

Ladybug, leuk dat je baas zo posi reageerde.

Ben benieuwd hoe mijn baas gaat reageren.
    Het is nu niet het juiste moment om te gaan vertellen.
    Als jullie het nieuws over de apotheken een beetje hebben gevolgd weten jullie ook wel waarom ;)

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hallo hallo! Ik kan onmogelijk nog op iedereen reageren, moet nog de laatste dingetjes inpakken voor de huwelijksreis en dan zijn we klaar voor vertrek!
    Ik heb even wat foto’s op het album gezet van het huwelijk en…….
    Van een perfecte echo vanmorgen! We zagen al het neusje en het mondje, de armpjes met handjes en de voetjes. Het ruggengraatje en de ribbetjes zagen we ook al goed! En wat een lief klein beweeglijk mensje is het toch. Het is zó bijzonder!
    En ik moet eerlijk bekennen dat wij heel blij zijn dat we nu 12 weken zijn. Dan zijn we de gevarenzone toch echt wel uit, dacht ik zo?!

Ik wil iedereen met goede echo’s feliciteren,

Iedereen die nog een echo moet krijgen: VEEL PLEZIER!

En alle nieuwe mama’s: GEFELICITEERD en geniet ervan!

@ Goofychick: Wauw! Jij bent ook echt een mooie bruid! Weet je wat nou zo grappig is, Marco had ongeveer zo’n zelfde giletje als jou man! In ieder geval dezelfde kleur :)

@ Anoniempjuh: Nou, ik vind het niet vervelend als je hier wat typt… vind het wel heel knap van je, dat je dat kunt! In ieder geval nog veel sterkte meid!

@ ChantalK: Ach ja, als ik straks aan de andere kant van de Maas woon, komen we elkaar misschien wel eens tegen, haha!
    Ik heb het nieuws van de apotheken nog niet gelezen of gehoord, maar dat belooft niet veel goeds als ik het zo begrijp… dan nog maar even wachten meid!

17. dinnetje

dinnetje Lid

24 mei 2008
    34
    0
    0
    secretaresse
    Delft
    Hoi Yvette,

Wegens omstandigheden ben ik even niet op het forum geweest. Zie dat je inmiddels getrouwd bent. Van harte gefeliciteerd meis! Hopelijk heb je er enorm van genoten.

Liefs,
    Antoinette

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Hi,

Even een echo berichtje:

Kom net terug van de echo....
    Alles was goed,... schrok de eerste tel omdat de kleine helemaal niet bewoog, maar zag toen het hartje kloppen....
    Kleine lag gewoon lekker te slapen.... (wat een verschil met mijn zoontje, die was echt aan t stuiteren) maar hij/zijj heeft groot gelijk...

Heb het jammer genoeg dus niet op beeld, maar heb een hele mooie foto... (staat in mn album).
    Echt heel duidelijk... je ziet zelfs al echt het neusje... en de oogjes......!

Echoscopist zei trouwens dat het echt een hele mooi baby is.....!

Datum blijft trouwens staan op 3 januari....

xxmona

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ramona en Yvette, gefeliciteerd met de mooie echo's! Echt super! :)

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Pfff, ik vind het zo spannend morgen die echo! Kan echt niet wachten!

Deel Deze Pagina