pff.. mag k iets vragen.. kom helaas niet zo vaak in dit forum.. heb al zo weinig tijd.. en moet zelf al rust nemen voor mezelf en de kleine... slapen jullie nog veel? ik heb afgelopen weekend maar zes uur geslapen.. met gevolg dat ik vanaf gisterenavond half negen sliep met constant wakker te worden.. tot elf uur.. en daarna vanaf drie uur tot vier uur...
Ik ben d'r weer, van een weekendje weg geweest! Hebben een heerlijk weekendje in een huisje in een vakantiepark doorgebracht. Wat heerlijk zeg, die afleiding... Nu eerst eens even grondig bijlezen
Snik snik ik hoor er niet meer bij. Je houdt niet meer van me he.. hahaha grapje. Je was mij vergeten neer te zetten. Toch heb ik me al vanaf het begin hier aangemeld. Cindy 27 jaar 8 jan uitgerekend en het is ons eerste ukkie
He hebben jullie al de kraamzorg geregeld? Ik heb vanmorgen even naar m'n verzekering gebeld en binnen 5 minuutjes was het gedaan. Morgen is het DDay voor mij. Uitslag van ziekenhuis over de problemen met mijn darmen. Kan me nog steeds niet helemaal voorstellen dat het ernstig is en ben toch maar begonnen met me voorbereiden op m'n vakantie (want we zouden nu eigenlijk al aan de cote d' azur moeten zitten), uitpakken kan altijd nog. Nog iemand die voor de nekplooimeting gaat? Heb vanmorgen bloed laten prikken. Kreeg een stagiaire en die verschoof de naald omdat ze nerveus leek, dus moest mijn andere arm er ook aangeloven. Heb nu 2 paarse armkuiltjes Welkom nieuwe Mirella! Ben benieuwd of we naast onze naam nog meer overeenkomsten hebben? Balen he van dat voetbal, klassiek voor oranje, ze beginnen lekker en dan kakken ze helemaal in... Nou morgen weer verder bijlezen en laat de uitslag even weten. Fijne avond allemaal!
Vandaag bij de verloskundige geweest. Alles was goed. De baarmoeder was goed gegroeid, komt al tot 1 vinger onder mijn navel! Ze dacht dan ook dat ik wel verder zou zijn maar goed, daar komen we pas achter bij de volgende echo. Ook het hartje weer volop horen kloppen! Heerlijk zeg.. Nu 3 juli echo en nekplooimeting. @ Merleq: Leuk zeg, je vrijgzellenfeest! En helemaal een bofkont dat het er 2 zijn! SUcces met je echo morgen. @ Nettie: Vervelend zeg, nog steeds zo misselijk zijn. Gelukkig is het hier voorbij. lijkt. vooralsnog.. Maar ik las dat er nog meer dames waren die nog steeds zo misselijk waren. Succes. Heerlijk toch, hoe kinderen zich zo met kleine dingen kunnen vermaken. Staat wel tegenover dat ze zich soms ook absoluut niet kunnen vermaken! @ Anoniempjuh: FIjn om va je te horen, doe het maar rustig aan. En je bent hier altijd welkom hoor! @ ladybug: fijn dat je baas zo goed reageerde, en zo fijn dat je straks een dag thuis mag werken. mooi vooruitzicht hoor. @ Yvette: Wat een mooie echo! Gefeliciteerd! Super mooie foto's. Hoop dat je een fantastische honeymoon hebt! Geniet ervan! @ Ramona: Jij ook gefeliciteerd met je prachtige echo! Heerlijk zeg. @ Libra: Lekker he, een weekendje weg. Nog wat leuks gedaan?
Héé meiden, Ik heb al eerder hier 'n berichtje geplaatst over de zwangerschaps hyve die ik heb aangemaakt voor meiden die in nov/dec en jan zijjn uitgerekend. Nu hebben we al 99 zwangere meiden maar nog bijna geen meiden die in jan zijn uitgerekend, en die zijn natuurlijk ook van harte welkom! Ik zou zeggen join the club, is 'n heel gezellig forum http://zwangerrrrrr.hyves.nl/ Groetjes Wieteke
Heb het vandaag aan de directeur verteld. Hij reageerde heel erg leuk gelukkig! Was er een klein beetje bang voor omdat ik nu net te horen heb gekregen dat ik volgend jaar mijn eigen klas krijg, maar gelukkig zag hij dit helemaal los van elkaar! Nu weet eigenlijk iedereen in mijn omgeving het. Wat typisch is: iedereen begint spontaan over een tweeling te praten als we het over mijn zwangerschap hebben. Het zit niet in mijn familie ofzo, dus vraag me af hoe ze er eigenlijk op komen? Nou ja, nog 2 weekjes en dan heb ik eindelijk mijn 1e echo! Oja en ik ben de afgelopen 2 weken 2 kg afgevallen (niet van misselijkheid maar omdat ik 's avonds gewoon opeens snel vol zit en m'n eten dan niet echt goed naar binnen krijg), maar ja, ik kan het missen haha! @anoniempjuh: natuurlijk hoor je hier wel thuis, alsof je nu opeens weg moet hier? Echt niet! Lucht je hart maar lekker meid! Vind het knap dat je het kunt! @ladybug: fijn dat je baas positief reageerde en dat je thuis mag werken van hem! @ramona en yvette: gefeliciteerd met de mooie echo's! @merleQ: ik zal duimen voor je echo morgen! @lotus1981: nee, om eerlijk te zijn kan ik juist ontzettend goed slapen! Maar ja dat is nooit een probleem voor mij geweest! Haha! @Mirella28: ik hoop dat het allemaal meevalt morgen! Duim voor je! @birthe: fijn dat alles goed was!
@ Birthe: Heerlijk lange wandeling langs de zeekust gemaakt. Beestjes gekeken bij laag tij, lekker uit eten geweest... de misselijkheid is weer wat minder, dus ik ben ook weer leuk om dingen mee te doen Heb trouwens mijn echo maar eens geplaatsd... staat in m'n album voor wie nieuwsgierig is naar ons kruimeltje
Hoop niet dat iedereen opeens is overgelopen naar dit forum. Wilde al typen dat er zo weinig meiden van januari zitten omdat het hier al zo'n super forum is vol super wijven! Maaar t is opeens verdacht rustig... @ Libra: heerlijk zeg, uitwaaien langs de kust.. fijn dat je niet meer zo misselijk bent! @ Re81: Dat scheelt alweer een paar zorgen! Fijn dat hij zo reageerde!
Ik heb me bewust niet aangemeld op de Hyves pagina. Mijn vrienden en familie weten het nog niet en dat wil ik nog even zo houden! Inmiddels ben ik begonnen om het een en ander op te ruimen zodat de rotzooi, euh, spullen die op de kinderkamer-to-be staan ergens anders naartoe kunnen. Wat leuk van jullie mooie echo's! Stiekem komt voor iedereen hier de 12-weken grens al snel dichterbij.
Yvette, gefeli met de mooie echo...Fijne vakantie..geniet ervan! Ramona, fijn dat het toch goed zit. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent...Luca was ook zo'n stuiterbal dus ik zou me denk ik ook eerst rot schrikken. Mooi echo. Merleq, suc6 morgen. Lotus, ik slaap ook heel slecht...word echt heel vaak wakker 's nachts. Mirella, ook heel veel suc6 morgen, Ik heb kraamzorg nog niet geregeld...wil eigenlijk wachten tot na de echo...kan toch t/m 16 weken niet waar? Re81, hihi spannend dan die eerste echo als iedereen over een tweeling begint. Ik wil ook weer een echo! Ben zo benieuwd en wil even een bevestiging of het nog allemaal goed zit. Nou ja nog 2,5 wk wachten.
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari Grombeertje-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 53 januari mama's agenda 2008/2009 23 juni: - Muissie 1e echo-SimplyMe 1e echo + VK-Yvette1983 3e echo - Ramona0309 2e echo 24 juni: - Indira vk - Patrieske16 3e echo + nekplooimeting 25 juni: - Goofychick 1e echo - Sjansie 3e echo vk 26 juni: - Goofychick intake vk - Tacha1987 2de echo: nekplooimeting 27 juni: - Mikki77 1e echo 30 juni: - Nettie intake vk 2 juli: - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. - Ib22 vk 3 juli: - Seilenna intake vk + 4e echo 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) 23 juli: - Libra vk 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @ Ib22 en Peaceful heb jullie verplaatst @ Cindy heb meer gegevens nodig van je pb die even naar mij! @ Cindy1981 onder welke naam sta je in de lijst!
Hallo Meidn, Sjansie is er weer hahaha Was even schrikken zondag avond had iets bloedverlies en mocht maandag ochtend meteen langkomen bij de vk. En er is niets aan de hand gelukkig waarschijnlijk een contact bloeding. de kleine was flink aan het rond spartelen en maakte 4 salto's achter elkaar en dat had de vk ook nog nooit gezien hahaha en heb geen foto mee gekregen want ukkie wil gewoon niet stil liggen dus ik hoop dat ik morgen wel een mooie foto mee krijg. Verder gaat het prima nog wel moe en misseijk maar ja ik hoop dat het gauw wat minder wordt. Zo dat was het wel eve weer voor mij. @de nieuw mama's joehoe gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap Verder weet niet eens meer wat er geschreven is oh ja Yvette mooie foto's van je bruiloft en heb ook nog een aantal mooie echo's gezien weet niet meer van wie maar het zijn prachtige baby's. Hebben jullie nou ook dat je zo nieuwschierig bent naar het geslacht ik wel kan niet wachten tot die 9 weken voorbij zijn en dan kan ik gericht dingen gaan kopen en een begin gaan maken voor het kamertje. Nou heb genoeg geschreven ik ga boodschappen doen en dan het huishouden Liefs Chantal.
@ sjansie: ik ben benieuwd of die van mij ook een aantal salto's gaat maken straks Gefeliciteerd met je goede echo, toch even schrikken bloedverlies! Als straks alles goed is, gaat mijn vriend het vandaag op zijn werk vertellen. Daarna ga ik het mijn medestudenten vertellen dus spannend... Mijn moeder gaat zo mee, ben benieuwd hoe die reageert Aaaah, ons hondje ligt nu knorrend bij de bank omdat hij z'n balletje er voor de 100e keer onder heeft gerold. Zo schattig is dat
Goedemorgen allemaal, Hier dan eens mijn reacties, heb toch een opstartprobleempjuh....dus ga lekker op mn gemak terug lezen en reageren. @Tacha: gefeliciteerd met je vaste contract! Fijn voor je dat je dat kan want is tegenwoordig een zeldzaamheid volgens mij @chantalk: kan me vergissen maar daar doe je lang over zeg zo'n luier verschonen....haha geintje...wel leuke momenten kiezen ze uit voor zulke dingen he? Lig je net helemaal lekker op de bank alles bij de hand e.d. dekentje erover echt net dat je denkt heerlijk......komt de kleine langslopen met een geurtje achter zich aan of zoals het hier gaat met de mededeling: hepuh poept...soonuh luile....? grrrr. Maar goed dat hoort erbij. Helaas heb ik geen idee wat er speelt bij de apotheken maar wens je sterkte iig. Hoop dat je het nog z.s.m. kan vertellen zonder dat er nare consequenties aan zitten. @ladybug: Wat fijn die reactie van je baas zeg! Altijd lekker als ze op die manier mee werken. Succes met de verdere afhandeling, hoop dat het je alsnog lukt...! @dinnetje: hoef niet te weten wat de redenen waren dat je er niet was maar wil je even zeggen: welkom terug! Hoe is het met je? @ramona: mooie echo zeg! Fijn dat alles goed is! Genieten dus nu! Hoop dat dat lukt meid! @merleQ: spannend vandaag! Veel geluk, plezier en hopelijk kom je terug met fantastisch nieuws! @lotus: Slapen doe ik veeeeeel echt heel veel. De laatste tijd kom ik zelfs 's avonds zonder moeite in slaap en dat was voor mn zw.sch. wel anders. Nu kan ik rond half 10 's avonds mn ogen niet meer open houden. 's Ochtends word ik rond half 7 wakker dan komt mn dochter biij me in bed en gaat mn hubbie weg naar z'n werk, vaak dommel ik zo weer weg terwijl dochter wat speelt en tv kijkt, kan soms zomaar een uurtje zijn. Na het eten 's middags ga ik even op de bank liggen met dochter en dan ook slaap ik zeker een half uur. En ik doe overdag echt haast niets.....Doe wel wat in het hh maar echt maar weinig omdat ik kapot ben als ik veel doe en ik dan 2 dagen nodig heb om bij te komen.Komt me dus echt niet bekend voor je verhaal dus je hebt niet veel aan mij helaas. Hoop voor je dat je snel weer je slaap krijgt meid want vooral nu is dat wel echt nodig. Anders (als het echt te lang duurt) gewoon even mee heengaan denk ik. Succes ermee meid! @libra: lekker dat je zo'n fijn weekend hebt gehad, kun je weer even op teren of niet? mooie echo! @cindy: sorry dat je van de lijst af bent, we hadden in het begin een andere lijst en zijn een nieuwe gestart misschien dat daar het probleem ligt....nogmaals sorry! Zal je er straks proberen bij te zetten want het is wel wat mis gegegaan met je quote.... @mirella: Veel succes vandaag, hoop voor jou op goed nieuws dat het maar mag meevallen! Duim voor je! Hoop dat je met goed nieuws terug komt hier! @birthe: fijn dat alles goed was gister! Lekker om weer het hartje te horen kloppen, dat is toch elke keer weer eventjes spannend. Geniet ervan! En mijn misselijkheid komt voornamelijk asl ik teveel heb gedaan en mn rust niet heb gehad of te weinig heb gegeten. Dus op zich is het hier ook al een stuk beter gelukkig! Ja die periodes zijn er ook wel hoor dat de kids zichzelf niet kunnen vermaken maar daarom geniet ik extra van de periodes dat ze het wel doet en gelukkig zijn die enorm lang, ze is al 2,5 jaar alleen zonder vriendjes in de buurt e.d. dus ze is ook gewend om alleen te spelen, zal nog wat worden straks met de baby erbij.... @goglezzz: komt ws omdat wij de grens van 12 weken nog niet allemaal over zijn en dat we het nog even voor onszelf willen houden, daarna komt er vast een gedeelte van ons bij jullie aansluiten. Het is nl ook al wel een tijd geleden dat je het vroeg, toen wisten wij allemaal net eigenlijk dat we zwanger zijn dus op zich niet zo heel gek dat wij er nog niet bij zitten..... @re81: goed nieuws lekker dat jij ook zo'n fijne baas hebt zeg! Hoor hier haast geen vervelende verhalen over bazen die moeilijk doen, wat heerlijk voor jullie allemaal! En dat afvallen, dat deed ik mn vorige zw.sch. ook hoor....kindje snoept gewoon van jouw reserves. @sjansie: gelukkig meid dat alles goed is, schrik zat er vast goed in, bloed is nooit fijn tijdens een zw.sch. Maar ben blij dat je kindje zo'n drukteschoopertje is al hoop ik voor jou dat ie zich straks wat rustiger houd.....als hij contact maakt met je ribben (of met je blaas of andere organen..) das ook geen pretje.....ik had bij mn dochter nog net geen gebroken ribben maar ze voelden wel enorm beurs aan.... Zo dat was het dan weer, eindelijk weer alles bij geschreven. Wel rustig hier vind ik, waar is iedereen?
@ Nettie: thanks meid! Ik werk er al 5 jaar als studente (gewoon bediende in een bakkerij hoor) dus mn werkgever weet wel wat ie aan me heeft denk ik.. Na een paar jaar, als de beeb naar school gaat, wil ik terug gaan studeren Ik ben ook nog steeds hééééél moe! het is een van de weinige kwaaltjes die ik heb, dus ik neem het er gerust bij @ MerleQ: Hoelaat moet je vandaag? Heel veel succes & ben benieuwd hoe je ukkie er nu uitziet Ik mag donderdag weer! Dan doet de gyn ineens een nekplooimeting.. Hebben jullie dat ook, dat je de dag voor de echo nog even gauw met angelsounds luistert naar het hartje ? Ik wel.. Dan denk ik: "Oef, hij/zij isser nog!" Ik luister verder maar 1x/week naar mn kleintje. Verder ben ik 700gr afgevallen ! yes! Gewoon door minder te snoepen/vreetbuien te hebben! Ik heb voor mezelf besloten dat ik dringend gezonder moet eten, anders kom ik mss 30kg aan! En de eerste 3 à 4 maanden mag je eigelijk maar zo'n 2kg bijkomen, dat ben ik al bijgekomen in de 2de maand ! Dus vanaf nu let ik er goed op dat ik gezond eet en mn vreetbuien beperk. Binnekort wil ik ook beginnen zwemmen, maar pas als ik al een mooi buikje heb, want nu lijk ik gewoon te dik
@ Tacha: ik moet om kwart over 11 al! Maar het is hier vlakbij dus we vertrekken over 20 minuten Ik kan pas vandaag een vervolgafspraak maken voor de nekplooimeting. Die doen ze dus volgens mij niet vandaag al (als ik het goed begrepen heb). En dan moeten ze dus weeeer bloed afnemen. Dan vraag ik me sterk af waarom ze dat niet tegelijkertijd met mijn vorige afname konden doen aangezien ik toen al wist dat ik die meting wilde laten doen Donderdag is ook al snel voor jou! Ook spannend hoor! Mijn vriend is helemaal niet zenuwachtig, hij gelooft gewoon dat alles goed is.
heb eens even gekeken hoeveel berichten er bij anderen topics waren, maar we moeten nog flink ons best doen willen we tippen aan de ferb2008 mamma's die hebben meer dan 56000 berichten getypt...........wat denk je redden we dat?