Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Zo echt een paar dikke buiken.. :confused: Mijn buik is niet helemaal plat van zichzelf hahaha.. dus zal nog wel effe duren voor je wat kan zien.. haha ;)

Aan de ene kant beter want ik wil het nog aan niemand vertellen.. en zeker niet op mn werk.. en ik moet over 4 weken in bikini.. ga op vakantie met een vriendin 3 weken naar thailand..

Was al geboekt.. zie er nu wel een beetje tegen op.. ook al voel ik me goed... maar de VK zei geen probleem als je goed voelt...

2. SweetLakeB

3 mei 2008
    9
    0
    0
    Technisch Administratief Medewerkster
    Leidschendam
    Hoi allemaal! Hier nog een januari-mama. Eerste zwangerschap voor mij en ben als de dood dat er wat mis gaat. Maar ik geniet ook lekker. Ik heb gelukkig (nog) heel weinig klachten. Alleen af en toe een klein beetje last van mijn buik en vermoeidheid. Verder nog nergens last van. Lijkt me leuk om al het lief en leed te delen met andere dames die ook in jauari zijn uitgerekend.
    Vandaag voor het eerst naar de huisarts. Wat gaat hij eigenlijk allemaal doen en onderzoeken?

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ninja..
    Ik heb ook al twee van die rotnachten achter de rug... ik val wel snel in slaap maar, word na een paar uur wakker en lig dan echt uren wakker,... en hoe dat nu komt? voel me dan gelijk stukken minder... pfff

Ben trouwens best trots op mezelf...
    Vandaag is dat vrouwtje van Moeders voor Moeders langs geweest ... heb 8 flessen gekregen voor een week om te vullen...
    Heb nu al vanaf 11 uur bijna een fles al vol!
    Ze vertelde dat ze een zwembad vol urine nodig hebben om een buisje HCG bijelkaar te krijgen...
    Nou dat zwembad gaat wel lukken dus!
    Denk dat ik voor volgende week maar flessen ga bijvragen, als het zo doorgaat...

xxmona

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hee meiden! Lekker geklest zie ik :D
    Nieuwe zwangeren: welkom & gefeliciteerd!
    Hier gaat alles goed, heb een zwangerschapsdagboek gekocht vandaag!
    Ik kan trouwens ook niet goed slapen, duurt héél lang voor ik in slaap val (piekeren) en dan word ik om 6 u, soms vroeger, wakker en blijf ik wakker!
    Niet moeilijk dat ik in de dag zo moe ben dan :D

5. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik slaap ook echt slecht.. Ik maak nachten van 2 uur tot 7 uur en dan tussendoor om een uur of vijf lekker wakker liggen.. normaal kon ik altijd en overal slapen... :(

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hier nog een slaap ook vreselijk slecht en weet niet hoe het komt maar ga ook idd s'nachts liggen piekeren erg raar.
    Verder nog steeds nergens last van behalve slecht slapen vermoeid en zere borsten :(

7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ach arme meiden...

Ik slaap héérlijk 's nachts :p , tot dat om 05:30 de wekker gaat dan (dan moet hub eruit)... :x
    's Avonds kan ik wel de ene keer makkelijk tot 22:00 opblijven ('normale' slaaptijd voor mij), of zelfs tot 23:00, maar gisteravond, lag ik om 21:30 al te maffen op de bank... :(

Verder ook nog steeds geen klachten hier, behalve dat ik heel af en toe een steekje of krampje voel en een onprettig gevoel in m'n buik krijg als ik te druk bezig ben (geweest) of gebukt heb... :(

Las dat er ook weer 'nieuwe' zwangeren bij zijn gekomen: gefeliciteerd & welkom! :D

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hallo,

pff eindelijk de januari 2009 mama's gevonden zeg..ik zat te zoeken tussen de mama's lijst..maar ik moest dus bij de bevallingslijst zijn...

Iuno had je een pb gestuurd hehe maar zoals je ziet..ik heb jullie gevonden!

Heb vandaag na 7 dagen overtijd ( en op de tweede en derde dag overtijd negatief getest) positief getest met een clearblue test.
    Durf het nog steeds niet te geloven..ben bang dat ik de test fout heb gedaan etc. hehe..maar aangezien hij positief aangaf..ga ik er vanuit dat ik echt zwanger ben.

zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen!

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    gefeliciteerd

10. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Hi!

Gezellig clubje hier en ik mag er ook bij! Joepie!

Ik ben ietsje later omdat het even iets anders ging met mijn cyclus. Lang verhaal kort; op 3 maart laatste ongi gehad maar pas begin april eisprong terwijl ik op 7 april al NOD had. Enfin een ingewikkeld verhaal maar ik ben gewoon lekker 6 weken zwanger!

Ik zal mezelf even voorstellen: ik ben 26 (vriendlief/verloofde ook) en wij trouwen in juli volgend jaar. Eerst de bruiloft besloten en toen mocht er wel een kleintje komen...die kwam na ronde 1 al!

Ik ga er nu lekker van genieten en zo meteen vriendje vragen om eens een mooie startfoto van mijn buikje te maken! Misschien zie ik mijn buikje zoals ie nu is nooit meer terug :(

Aan alle toekomstige mama's: gefeliciteerd! En we gaan er lekker van genieten!

Mag ik ook op de lijst:
    1 januari - Indira - 26 jaar - 1ste kindje (en zo trots als een pauw!) :)

11. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Trouwens vanochtend mijn eerste echo gehad. Zo prachtig! Ging bijna huilen...mijn volgende echo is op 21 mei en erna heb ik een afspraak bij de VK op 27 mei!

Hebben jullie trouwens al iets gekocht? Ik wil heel graag zo een zwangerschapsdagboek... Voor mijn ventje heb ik al iets gekocht. Een mooie kaart met babyvoetjes en een klein speentje met "Papa is the best"
    Heb ik net aan hem gegeven.

Ik heb ook heel erg last van darmen/opgezette buik. Echt ik lijk wel 12 weken zwanger ofzo...kan het niet vergelijken want het is mijn eerste maar toch...Ik pas gewoon niet meer in mijn slipjes,in mijn broeken, in mijn rokken,...zelfs niet meer in mijn bh. Nu heb ik al een flinke cupmaat (D) maar nu dus een meegroei bh gekocht en zelfs die wordt al krap... Tja we moeten er ook wat voor over over hebben, voor dat kleine wondertje in onze buik!

We vertellen het trouwens op moederdag aan onze moeders. Leek ons wel een mooi moment en dan kunnen we zelf even genieten nog zonder ons moeilijk te zetten (kan echt niet liegen!)

Zijn er hier nog mensen gestopt met roken? Ben gestopt na positieve test maar heb er werkelijk veel meer moeite mee dan ik ooit had gedacht!

veel liefs -x-

12. ninja

ninja Lid

1 mei 2008
    11
    0
    0
    hee Indira, wat leuk. wij wilden het ook op moederdag vertellen, maar aangezien ik mijn moeder heel vaak aan de telefoon heb en echt lastig vind om tegen haar te liegen hebben we het vorige week verteld aan onze beide moeders. maar op moederdag is een mooie gelegenheid. kan je zeggen, nu nog jouw moederdag, volgend jaar vier ik mijn eigen moederdag :)

ik ben gestopt met roken. ik moet zeggen dat het me makkelijk afgaat. maar ik rookte al niet veel hoor. ook het drinken mis ik niet. gelukkig. ik dacht dat het hel zou worden haha.

doegg dames!

13. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Had je al een PB-tje teruggestuurd, maar is dus overbodig. Gezellig dat je er bent! :D

En Indira, ook welkom hier!

Ik heb het alleen onze onderbuurvrouw al verteld. Zie haar regelmatig, dus is dan moeilijk niet eens per ongeluk je mond voorbij te praten en had zowieso nog iemand nodig om op Grote Broer op te passen, als ik een afspraak bij de gyn. heb. ;)
    M'n moeder had ik het ook op moederdag willen vertellen, want die zou dan een weekje bij ons komen, maar dat is verzet naar eind mei. Ga nu proberen voor die tijd al een echo te krijgen, zodat ik het haar, m'n vader en daarna m'n schoonouders met een 'gerust hart' kan vertellen. :)
    Dan ben ik in principe 9 weken en wat mij betreft mag de rest van de fam. het kort erna dan ook wel weten (zeker schoonouders kunnen het tòch niet geheim houden, was de vorige keer ook zo, maar ja, ons zoontje was ook hun allereerste kleinkind - en dit wordt dan de 2e... ;) ).

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Indira & Allahinkullu: gefeliciteerd & welkom hier!

@ Indira: Ik heb vandaag net een zwangerschapsdagboek gekocht :) Ook heb ik al via mp een luiertas van oilily gekocht, maar 45 euro ipv 120 in de winkel! Kon ik niet laten liggen ;)

Mijn buik is trouwens ook echt opgezwollen, vind het best irritant, omdat het de bedoeling is dat alles toch nog wat geheim blijft ;) Moet steeds de bovenste knop van mn broek openlaten ..
    Mn boobs zijn jammer genoeg nog niet gegroeid (heb een bescheiden Btje) en dat wilde ik juist wél :D

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Indira; ik had er helemaal nog niet zo bij stil gestaan maar inderdaad! Straks zie ik mijn mooie platte buik nooit meer terug :( Natuurlijk wel voor een goed doel ;)

Ik ga het mijn moeder ook met moederdag vertellen! Ik heb haar gister nog gezegd dat ik gewoon ongesteld was geworden (ze weet namelijk dat we het gingen proberen) en ze geloofde me haha. Ik kan niet wachten totdat ik het met haar kan delen!

16. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Proficiat aan alle nieuwe zwangeren!

Indira; hier nog eentje dat gestopt is met roken! Kom er gek van...
    Nu ja, we moeten er iets voor over hebben.

Dragen er onder jullie al zwangerschapsbroeken? Amai das vroeg!
    Groetjes

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Iuno

Oke dat scheelt dan dat je latijns kent ;) nee hoor meid,maar ik dacht het even...................maar ik zat dus helemaal mis

Wat een angsten zul je hebben gehad meid,eerst je manneke zo vroeg geboren en dan nog ene oparatie later,gelukkig is alles goed gekomen maar toch he meid..................zijn ze er nog achter gekomen wat de oorzaak was van de vroeggeboorte meid?

Gelukkig gaat nu alles goed met hem en ja die jaarlijkse controle ik ken het Noël moet ook tot zijn 18 tiende ieder jaar in Okt naar rotterdam voor een schedelfoto om te kijken of de naden nog netjes op zijn gebleven omdat ze open moeten blijven tot hun 18 tiende..............dus tot die tijd zit er altijd een kans in dat hij weer geopereerd moet worden maar daar gaan we niet van uit...............maar het blijft spannend ieder jaar,heb jij dat ook?

Ja nOël loopt wel bij de logo hefet ook na zijn operatie therapie gehad met kruipen en lopen hij loopt een maandje of 5 of 6 achter met alles..........dat is nu naar 4 maanden gegaan dus dat komt hopelijk allemaal goed.................

Hou je me op de hoogte van je manneke meid?

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Chantal

Ja lekkerw eer is het he :)

Ja mij hebben ze ook bewust laten wachten todat ik 7 weken en 1 dag ben dat zal wel standaard zijn dat je hopelijk toch wel wat ziet.....ik heb ook bij mijn eerste zw een windei gehad en bij Zoë* en Noël moest ik dan iedere week terug komen ik ben 2.5 week helemaal over de zeik geweest totdat we een kloppend hartje zagen dus dat zeiden ze ook,misschien dat het beter is om te wachten.......maar wat duurt wachten lang :cry:

Hoe was het bij je vriendin meid?

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai ninja

Wat herken ik daar veel in zeg,ik ga dan ook nog eens lekker van die rot dromen liggen hebben,als ik daalijk naar mijn bedje ga dan ga ik maar aan een lekker strant liggen denken ofzo ;)

Nou meid ik hoop dat die weken snel voorbij zijn,ik zeg het net nog datw achten is echt zo verschrikkelijk............ :cry:

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai sweetlakeB

Geficlicteerd meid,wat spannend he je eerste zw meid...............je angsten zijn heel begrijpelijk meid,ik heb nu mijn 4de zw en ben nog altijd even angstig en meestal word het wel wat minder en bij sommie stukken minder als je je eerste echo hebt gehad en een kloppen hartje hebt gezien :)

Hoe was het bij de ha?

Deel Deze Pagina