@ Mupput: Hoi hoi, leuk dat je er ook bij komt .. Het lijkt wel een baby-boom in januari, al weet ik niet hoe het bij de andere maanden staat .. Ik ben 6 januari uitgerekend, heb al 2 echo's gehad.. 1tje met 10 weken en de andere was de termijn echo van 12 weken.. Over een kleine 7 en halve week heb ik alweer de 20 weken echo En ik kan niet wachten tot het weer zover is Bij mij weet bijna iedereen die het hoort te weten het ook al, als het niet door mezelf is is het wel door een ander.. Maar Welkom! Vandaag gaan we naar m'n oom en tante, die hadden gister de verjaardag van m'n neefje maar uit voorzorgsmaatregelen (tegen over mijn vader en zijn vriendin) heb ik besloten vanmiddag te gaan en zal straks m'n tante bellen hoe laat ze terug is van de paarden! De hele week ben ik echt zo boos er over, toen m'n tante me had gebeld was er ook niets aan de hand.. als ik het iemand vertelde ook niet, maar gister toen ik m'n oom aan de telefoon had.. Ik barste in tranen uit! Misschien ook wel omdat ik weer teleurgesteld ben in m'n vader (hij zei niet eens tegen haar dat ze het niet mocht vertellen), terwijl ik zo'n goede hoop had.. Maar goed, het zal wel altijd het zelfde blijven.. Verder gaat alles hier wel goed, soms heb ik heel erg buikpijn.. En daarbij heb ik af en toe (sinds een paar dagen) ook hoofdpijn 's avonds.. Het jachten moet hier ten einde komen, we zijn nooit 's avonds thuis, altijd lekker de deur uit terwijl we hier zo heerlijk wonen waar we nu wonen.. Nou ja, misschien moeten we daar nog maar eens over praten, ik denk dat het voor ons beide niet slecht is om gewoon 's avonds thuis op de bank te hangen en ons wat minder druk te maken om dingen van het werk enzo..
Goedemorgen allemaal, Hier lekker rustig op de bank hangen....dochterlief logeert bij mn zusje en zwager en het is dus echt heeeeeel rustig hier. Zijn vanochtend alweer naar de kerk geweest en zitten nu heerlijk boekjes te lezen en te laptoppen, ondertussen chocolaatjes eten koffie drinken en alles te doen wat hoort bij relaxen. Ik voel me echt super, ben alleen erg misselijk met tandenpoetsen maar verder geen klachten. Voel wel als mn darmen of blaas vol zijn echt een knalharde bobbel in mn buik. Soms is het wat onaangenaam omdat het tegen weet ik veel wat aandrukt, maar aan de andere kant vind ik het een heerlijk gevoel, Het gevoel dat mn baarmoeder nu al boven mn schaambot uitkomt geeft een heerlijk gevoel. Extra bevestiging dat het echt waar is maar het is ook sneller als bij mn eerste keer dus hoop ik dat ik nu wat sneller met mn buikie kan gaan pronken. Ben ik in evenwicht zeg maar.... Had toen boobs van cupmaat E en een platte buik en geloof me dat voelde ongemakkelijk....voelde me een soort Pamela of Lolo.... Dat heb ik nu minder want het buikie is af en toe al echt wel te zien. Genieten dus. Plus het feit dat wij nu vakantie hebben, we morgen naar de vk mogen (eindelijk...!) en we gister superveel ruimte in huis gecreeërd hebben. Hebben het hoekje waar speelgoed altijd rommelig bij elkaar stond vervangen door een kast bij ikea te kopen daar speelgoed in gedaan, computertafel naar onze slaapkamer verhuisd en de speelgoed kast op de plek van de comp.tafel neergezet.....wat een ruimte en wat een heerlijk gevoel! Morgen is het rommelkamertje aan de beurt, lekker opruimen rigoreus wegdoen wat weg kan en dan kunnen we behang en verf kopen, laminaat, en het kamertje gaan inrchten. Duurt wel een maand of 3 voor we kunnen beginnen hoor, want hubbie word vrijdag geopereerd aan z'n schouder en kan dan 6 weken niets....moet volledig 6 weken rust houden. Maar als het kamertje opgerumd is kan ik misschien een begin maken met behang trekken en verfen, behangen en laminaat leggen doet hubbie dan als hij weer hersteld is. Oh ja en we hebben gister 20 uitgespaard. We wilden heel graag de commode van ikea hebben die je op kan klappen (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80141708). We hebben nl een heel klein kamertje voor de beeb. We kwamen gister bij ikea en zagen een vrouw die precies zo'n commode terugbracht....ik werd nieuwsgierig, dus vroeg haar, bevalt het niet? want wij willen em ook graag maar als jullie problemen ermee hebben dan kunnen we beter iets anders verzinnen. Maar ze zei dat het bij hen niet paste gelukkig....wat ze ook zei was dat er in de koopjeshoek een showmodel lag die zij niet hebben genomen omdat ze niet zeker wisten of het zou passen...(uit de koopjeshoek kun je niets meer terug brengen als het niet goed blijkt te zijn) ze zei misschien wat voor jullie als je zeker weet dat ie past? Dus wij kijken....en hij lag er nog......niets op aan te merken alleen misschien een klein krasje onderop wat je haast niet ziet.....20 in de pocket, fijn gevoel zeg! Zo dat was even mijn egoberichtje zal kijken of ik straks nog even reageer op iedereen, nu even lekker met mn boekje onderuit, genieten van de rust voor we straks ons lieve meissie weer op gaan halen.
Zo de boven verdieping is ook opgeruimd en Noël gewassen en aangekleed en Mart uit zijn bed getrokken hahahah,wassen aangezet en mart is nu naar de beesjes met Noël dan even een boterham eten en dan gaat hij naar zijn moeder met Noël en ik ga lekker bankhangen en tussendoor wat dingen in huis doen en achter de pc hangen,ik zou vanmiddag van alles gaan doen maar heb geen zin meer hahahah @ muppet...........Gefeliciteerd met je zw meid en welkom bij de jan mama's........Dus het is bij jou ook heel erg spannend geweest die eerste weken meid,gelukig is alles goed ..........Nou ik wist wel dat ik onzeker zou zijn helaas,je doet er niets tegen,maar hopelijk als we daalijk verder in de zw zijn word dat minder,ik herken het heel erg wat je zegt hoor............Wat spannend als jullie het dan de hele fam vertellen,laat je de reacties weten ben helemaal niet niwschierig .............Ik heb nu ook 3 echos gehad een met 6 weken 3 dagen 1 met 10 weken en 2 dagen en de termijnecho afgelopen dinsdag met de nekplooimeting en dan moet ik woensdag weer naar de gyn en dan zal ik wel weer een echo krijgen tenminste hoop ik hahahha,ik ben 4 jan uitgerekent,het word dan mijn 3 de kindje,is dit ju eerste zw ? @ Joyce..........Zoals ik uit je verhaal kan halen heb je dus ook helemaal geen goede band met je vader dan?,dat is wel rot en zeker als je zijn kleinkindje verwacht natuurlijk.........Ik hoop dat je alsnog een leuke verjaardag hebt bij je oom en tante........Misschien wat meer rust wat je zegt meid daar kan je buikpijn wel van komen zeggen ze toch meestal dat je dan teveel doet,ik weet het niet hoor,maar goed zo wat avondjes samen lekker thuis op de bank is ook lekker toch....... @ nettie........lekker dat je zo kan genieten............Veel succes bij de vk morgen en laat wel horen hoe het is gegaan he?......Dus lekker alles aan het opruimen geweest,lekker als het dan weer zo opgeruimd is en vooral als je ruimte hebt gecreerd........dat is mooi bespaart zeg die 20 euro,zo zie je maar als je eens wat vraagt aan iemand ..........
@Muppet gefeliciteerd, en welkom bij de onzekerheid....dat went vanzelf, maar een tikkeltje blijf je altijd, dat is nou eenmaal moeder natuur volgens mij zeker als het je eerste is denk ik. He hier erg leuk nieuws.........we hebben een kinderkamer gekocht.....via marktplaats en superrrrrrrrrrrrrrrrr leuk! Beetje riviera maison achtig, als hij in de kamer staat dan maak ik wel een foto.....kwam bij die mensen binnen en was op slag verliefd (bij babydump ook zoiets gezien en je betaald daar zo 1500 euro voor als het niet meer is.....nog wat extra dingen gekregen en dat voor 550 euro.... Zwijmel. Vandaag de box ophalen......zo hebben we bijna al 2000 euro gespaard op de tweedehands dingen.....vind het bijna een sport worden. Hihihihi...... Verder hier alles goed, vrijdag voor het eerst een positiebroek gekocht, ook zo'n mijlpaal......wat een verademing dat je die druk niet meer voelt op je buik van een te strakke spijkerbroek. Velen zien nog niks aan mij maar dat komt omdat ik altijd plat was maar wij zelf zien het maar al te goed. Zwijmel.......
Hai Goofychick Ben benieuwd daalijk naar de foto meid,dat scheelt inderdaad een hoop geld of niet dan........En vandaag de box en dan ben je met de meubels al bijna klaar toch volgens mij...........hahahahha nou als je het zo goed kan hahahah dan is het wel een sport toch
Gefeliciteerd Ik zit ook steeds op marktplaats te kijken, maar wat ik zo'n nadeel vind is dat je alles zelf moet vervoeren. En wij hebben een auto waar dat soort dingen niet in passen (de achterbank kan ook niet naar voren), dus hoe we dat spul dan thuis moeten krijgen.... Hoe hebben jullie dat gedaan?
Met de kinderkamer hebben we een aanhanger, zo soort trailer gehuurd.....voor 40 euro......dus superrrrr! Oh en inmiddels hebben we de box ook gescoord, rond, bopita is het merk, en donkerbruin, beetje koloniaal achtig. Echt super mooie kleur. Ja ik maak er nu een sport van en vind het nog leuk ook.
Wij hebben ook al een kinderkamer via marktplaats gekocht en hebben daarvoor een boedelbak gehuurd. Was prima te doen! Maar ik zou niet ieder weekend met dat ding op en neer moeten Ik wil eigenlijk ook nog een box regelen via marktplaats maar de kinderwagen kopen we denk ik wel nieuw. Die kan ik dan altijd nog zelf op marktplaats zetten tegen die tijd om een deel van het geld weer terug te verdienen. Ik vind het toch wel zo fris als dat nieuw is.
Ja zo zat ik eerst ook......maar toen ik deze zag.......nieuw matrasje erin (terwijl deze ook goed is maar oke) en klaar is kees.......deze is gloedje nieuw, geen vlekken en zeer weinig gebruikt.........nieuw model.....tja wat wil je dan nog meer......... Zelfs mijn schoonmoeder viel van haar stoel toen ze hem zag.....en die is toch aardig precies.
Hai Goofychick Als hij er goed uitziet waarom niet toch ,wij kregen de babykamer en de kinderwagen van mijn ouders en hebben hem dus ook in een zaak gekocht,ik wilde graag gewoon alles nieuw,niet dat ik tegen 2de hands ben hoor,als het netjes is waarom niet,maar ik ben gewoon lui hahahah ik wil het bezorgd en in elkaar gezet hebben ,nee zonder dollen echt waar hahahah
Hahaha zijn dat de hormonen dat je lui bent....hihihihihihi........zo jij schiet trouwens ook al lekker op als ik naar je banner kijk..
zou ik ook willen.. maar ik vind babykamers wel erg duur en kinderwagen ook.. maar die heb ik al gekregen.. die staat al in de woonkamer nu.. morgen nog wel ff bellen er is iets stuk .. maar box krijg ik waarschijnlijk van mijn moeder.. en kinderstoel heb ik al.. en babybadje heb ik ook al.. commode heb ik ook al.. mijn vader heeft er op gelegen vroeger.. en vond ik wel bijzonder dat hij nu bij ons staat.. moet hem wel opnieuw schuren en lakken nu nog ledikant.. als het goed is onderweg.. en dan kleine kledingkast.. maar ja ik ben van alles aan het zoeken van snoopy.. we geven hier iedereen altijd een bijnaampje.. ipv het... dus onze heet snoopy en vond het wel bijzonder om hem/haar ook een snoopykamer te geven! weten jullie iets vinden? over snoopy of iets van snoopy.. voor babykamer.. laat me alsjeblieft weten.. ik ben vreselijk aan het zoeken
Hallo allemaal Ik ben vandaag ook weer hier. Hoe voelt iedereen zich? Soms ben ik toch heeeel onzeker bah wat een rot gevoel. Maar toch, hebben vandaag de muren van hat kamertje geschildert en wat een kleur he heftig, zo'n lime-groen tegen de appeltjes groen helemaal mijn kleur. Ik dacht al dat wij vroeg waren, maar blijkbaar niet, zoals ik de dames hier al hoor. jullie verder nog iets leuks gedaan? groetjes Chantal
Hahah ik dacht al ben ik de enige.. maar dus niet.. vandaag de plinten vast gezet op de babykamer.. en van de week in de avonden gaan commode schuren
Hey meiden, ik wil jullie allemaal welterusten wensen. Ik ben helemaal op. Beetje laat naar bed gegaan gisteren en vanmorgen (voor mijn doen) weer vroeg op en druk geweest met de was, stofzuigen en de box ophalen enzovoorts. Ook moeten we onze poes op het moment constant in de gaten houden, omdat zij steeds op bezoek gaat bij de buurvrouw en buurman. Niet dat zij dat zo heel erg vinden, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling... Mensen, fijne avond nog. Ik ga lekker slapen en morgen weer vroeg op en werken... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Lotus volgens mij hadden ze laatst rompertjes en slabbertjes van Snoopy bij Zeeman. Ik dacht ook nog wel meer dingen maar ben niet zeker.
@ lotus: Ik lees dat je alles van snoopy zoekt. Als je bij babydump kijkt kun je je hele kamer inrichten met dingetjes van snoopy. En ook nog in verschillende kleurn als je dat wilt. Heel leuk! Ik dacht trouwens dat wij snel waren met het uitzoeken van de babykamer maar ik zie dat wij niet de enigen zijn! Wij hebben gisteren een babykamer bij babydump gekocht heel leuk. Voor de geinteresseerden het is de altea. En vandaag zijn we terug geweest om een kinderwagen met alles erop en eraan te kopen. Wel duur hoor! Maar voor een goed doel. Ik weet niet meer wie het vroeg maar het is mijn eerste kindje. Vandaar dat ik me zo onzeker voel waarschijnlijk.