Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ja idd.. ik heb de boxkleed daar al vandaan.. maar ik kon verder niks vinden.. misschien was ik al verblind door de kinderwagen.. dus maar binnenkort maar weer eens kijken.. want de kinderwagen was niet compleet geleverd :( mis de regenhoes :| en hij was ook nog eens kapot althans de drukker van de kap.. :( dus hopelijk krijg ik nieuwe kap met drukker... maar meerdeere kleuren.. zou fijn zijn.. mijn liefje wil niet zo graag limegroen.. ik wel maar ja hij niet.. hij vind het beste wel fel :|

dus misschien dat we wel zacht bruin gaan doen :D

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Brrr, soms is het net alsof 50 procent van de vrouwen hier een horrorverhaal heeft over een eerdere zwangerschap. Ik word nu echt steeds zenuwachtiger voor de nekplooimeting van dinsdag en ik zal ook wel flink zenuwachtig zijn voor de 20 weken echo. Ik hoop zoooo dat ons kindje gezond ter wereld komt!

Wij hebben trouwens de bugaboo op het oog, haha. 1 van de duurste natuurlijk weer ;) Maar goed, we waren maar 250 euro kwijt voor onze kinderkamer en we hebben aardig wat spaargeld dus het mag vind ik ;) Ik baal er alleen van dat we pas in november de sleutel krijgen van ons huis want we kunnen nu echt nergens spullen kwijt in dat 2 keer zo kleine huis waar we straks zitten.

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @merleQ ik ken dat.. ik heb t morgen... je moet eens weten hoe ik me voel ..pfff... ik hoop dat ik nog slaap vanacht... ik ga nu naar me bedje toe.. ik spreek jullie gauw....

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Slaap lekker! En ik hoop dat alles goed is!

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Goeie morgen!

Was er ff niet dit weekend, had logeetjes, maar ga het nu weer bij proberen te houden.....

Wij hebben van het weekend ook een kamertje uitgezocht... maar geen babykamer, maar voor mijn zoontje.....

Vorige weekend hadden we al alles afgelopen voor een goed bedje voor hem. Nou dat viel dus echt tegen hoor. Babykamers is veel keus, maar kamers voor kleine kinderen dus niet hoor...
    Veel bedden zijn hoogslapers.. nou daar is mn ukkie veel te klein voor....
    Hij is dalijk bijna twee als deze geboren wordt, en een groot bed vond ik toch echt te groot...en zo'n klein bedje is hij weer zo snel uit.....

Wij hebben nu bij Morgana zo'n meegroeibed gekocht. De kleinste stand is net zo groot als een ledikantje en de grootste wel 2.00m.
    koste wel wat, maar de baby kan er in de toekomst ook in.... dus tja...

xxmona

6. ramona0309

oja... heb t vannacht weer gevoeld...
    Was wel grappig.. mijn zoontje was wakker... mn vriend was wakker... en ja hoor deze kleine gup melde zich ook gelijk....

Midden in de nacht en echt heel de familie wakker!

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou de moeheid is hier ineens omgeslagen als ik naar bed moet dan he dat ik niet in slaap kan komen,waardoor ik weer te weinig slaap en hoofdpijn krijg :evil: ,eerst lag ik er om 20.30 in en sliep ik bijna meestal meteen en nu zie ik het al een paar nachten later als 1.00 worden :cry:
    Gisteren ook heel erg krampen gehad,gelukkig schrik ik er niet meer van omdat ik weet dat het een bezoek aan de wc word,maar ik word er wel naar van :cry: .maar verder voel ik me goed hahahaha

Nou vandaag de laatste week dat Noël naar de psz moet en donderdag vakantie viering,voor ons samen de eerste keer hahahaha.......ik vind het net zo spannend als hem.......als hij vanmiddag van school komt gaan we nog even naar de beestjes want dat vind hij helemaal geweldig,vooral de grote koe die ik niet zo leuk vind hahhahah........

@ Goofychick.......ja ben nu 13 weken en 1 dag maar mijn banner doet het niet goed die blijft heel lang opdezelde datum staan en dan verspringt ie ineens :confused:

@ Lotus......Dat klopt ook dat ze erg duur zijn,wij hebben de onze toen in Tilburg gehaald bij duimelijntje daar kan een kamer heel duur zijn en ook heel goedkoop ze hebben hele mooie prachtige acties voor een mooie prijs en het is best een dure zaak dus ik vond dat echt heel mooi,als het je smaak is had je een nieuwe kamer voor 300 euro helemaal compleet en ze hadden kamers van bijna 3000 euro dat vind ik wel wat te,maar goed dat is ieder zijn eigen ze waren wel heel prachtig hoor,maar je hebt ook hele mooie voor minder,en wat ze daar ook deden was een kamer helemala op wens maken en schilderen,maar die prijs joehoeeeeee die steeg mij een beetje boven het hoofd ;) ....................wat rot dat ie stuk is meid,maar ik weet dat de service daar erg goed is meid dus dat komt wel goed,maar je baalt dan gewoon want je wilt wel graag dat het allemaal heel is toch.......................Dat is zeker bijzonder als mijn oeders mijn kamer gewoon nog hadden gehad dan had ik ook gewoon mijn kamertje gehad,maar die hadden ze niet meer.........Wat leuk een snoopykamer en wat een leuke naam..............misschien via Google kijken als je snoppy intoets krijg je van alles te zien........ik zal er in ieder geval op letten meid.......

@ Chantal 1508..............Ik voel me nu gewoon goed geen hoofdpijn niet moe dus ja dan heb ik niets te klagen,maar door mijn slechte nachtrust denk ik dat ik straks weer hoofdpijn zal krijgen,ik hoop van niet in ieder geval :) ............waarschijnlijk als je daalijk wat verder bent dat je onzekerheid minder word meid,dat hoop ik bij mijzelf tenminste wel :rolleyes: ................Mooie kleuren meid voor de babykamer,wij wachten tot we weten wat het geslacht word en ja wanneer we kunnen beginnen als Mart de zolder afheeft want we zitten midden in een verbouwing en onze kamer word de babykamer............Ja wij zijn gisteren wezen uiteten bij de mac hahahah was wel gezellig :) ,het gaat ook om noël he.........

@ Muppet.......Met de babykamer uitzoeken dat moet je tegenwoordig wel vroeg met die levertijden,wij hebben toen Zoë* haar kamertje met 10 weken uitgezocht en dat was pas leverbaar bij toen ik 6 maanden was,en bij d ekamer van Noël die hebben we pas echt met 13 weken uitgezocht en die kwam pas met 7 maanden dat was erg laat.........Ik vroeg dat meid of het je eerste was ,bij mij is het de 3de en ik ben nog onzeker hoor,dat ligt denk ik gewoon aan hoe je bent.........

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    wij hebben de focus van babydump ;)

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ze hebebn er ook dekbedhoesjes ed heel erg leuk allemaal

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Welek kleu neem jij, wij willen ook de bugaboo en dan zwart/donkergrijs en de bijbehorende bekleding offwhite

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Patrieske: Nee ik heb idd momenteel (nou ja al bijna 5 jaar, of beter gezegt sinds mijn 18e) geen goede band meer met mijn vader. Wat ik heel jammer vind, we waren altijd 2 handen op 1 buik.. Maar goed, hij heeft mij laten vallen :(

En nu heeft hij inmiddels een jaar een vriendin, en die moeten wij niet zeg maar. Het klikte eerst wel, maar zij is de moeder van m'n broertje zijn vriendin.. Toen kreeg ik vlak voor oud & nieuw te horen dat ze wouden gaan trouwen, ik dacht dat ik gek werd! Toen heb ik dus ook even afstand genomen, en ik zou zelf wel aangeven als ik er aan toe was dat ik contact wilde. Dat kan niet lijkt het wel, ik wordt gebombardeerd met smsjes..

Gister een heel gesprek gehad met de moeder van m'n tante, en die vind dat ik weer conact met hem moet opnemen en alles maar door de vingers moet zien en dat zij niet altijd er bij hoeft te zijn zoals hij dat altijd wel wil. Hij heeft haar ook aan ons opgedwongen.

Ik zal meteen maar vertellen dat mijn vader ook ziek is. Er is vorig jaar longkanker bij hem ontdekt, hij is geopereerd en ja natuurlijk doet me dat heel veel. Maar toen begonnen de problemen met haar alleen maar erger te worden. En er werd ons niet eens verteld wat er met m'n vader nou eigenlijk echt aan de hand was. Lijkt me ook niet fijn je kinderen te vertellen dat je longkanker hebt, maar dat bekeneden in de stad zeggen ja jou vader is ziek en die hebben ze opgegeven ook niet. Maar dat was allemaal niet waar, maar gister uit het gesprek met m'n tante haar moeder blijkt dat het veel erger is dan IK, of zelfs m'n broertje en zusje weten.

Natuurlijk denk ik er wel eens overna, wat als ik niet op tijd contact heb gezocht, of dat hij er niet meer is. En het doet me ook heel veel pijn, maar ik voel me aan de andere kant ook bevrijd! Ik werd er letterlijk en figuurlijk gewoon ziek van.. Dus lijkt me logisch dat ik voor mezelf kies.. Maar 't is zo'n moeilijke keuze, ik hou van m'n vader..

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wij hebben onze kinderwagen ook bij baby-dump besteld.. de mutsaert, de bruine.. Andere wilden niet in de auto, en om die nou meteen te verkopen.. Dat wil ik niet want die hebben we pas sinds eind maart begin april (en hij wordt vandaag gespoten, nou ja een voorzijkant die is nieuw die wordt gespoten oude had wat roest.. En de stripjes op de deur, kapjes op de speigel en de randen van de bumper) .. Dus passen passen en nog eens passen.. Hij moet nu op de zij staan, wielen er af en dan past het maar de bak moet op de achterbank staan.. Tja, je went er wel aan denk ik ;)

De kinderkamer, we hadden een mooie bij baby-dump gezien.. Maar wilde ook wel eens op marktplaats kijken.. Niets moois te vinden hier in het noorden, wat een beetje normaal er uit ziet en onze smaak is.. Dus als we vakantie hebben gaan we even kijken bij IKEA..

13. Chantal1508

Chantal1508 Actief lid

3 jun 2008
    100
    0
    0
    serveerster
    Heerlen
    Hallo dames

@ Patrieske das wel minder mied dat je opeens zo slecht in slaap kan komen, als ik er eenmaal inlig kan ik zo slapen:D het enige nadeel bij mij is dat ik extreem vroeg wakker ben tegenwoordig 6.00 is niets bij mij grrr vooral als ik die dag nog moet werken van 12.00 tot 22.00 dan ben ik na een halve dag al gaar.
    Hoop voor je dat je vandaag eens een dag krijgt zonder hoofdpijn.

Ja die onzekerhied heeft echt de boven had, word soms gek van mijzelf, vanochtend werd ik wakker met wat krampjes in mijn onderbuik, zo'n soort ongi gevoel. en jahoor wat maak ik me weer druk nu, hoop dat het gewoon de bandenpijn is, heb ook zo weinig ervaring.

De babykamer heb ik kado van mijn ouders:D dus die moeten wij nog gaan halen.
    leuk zeg zo dat baby shoppen vooral als ik iets tegenkom van winny the pooh geweldig gewoon.

Vandaag een lekker dagje vrij, dus denk dat ik een luier dag neem haha

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    januari mama's 2009

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-?
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    21 januari
    Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    23 januari
    iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv
    24 januari
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:(
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    31 januari
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 55 januari mama's

agenda 2008/2009

30 juni:
    - Nettie intake vk - Lotus1981 echo+npm
    2 juli:
    - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. - Ib22 vk
    3 juli:
    - Seilenna intake vk + 4e echo
    7 juli:
    - RiMa81 1e echo -
    8 juli:
    - Re81 intake vk + 1e echo
    9 juli:
    - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk
    10 juli:
    - chantalk: 12 weken echo vk.
    14 juli:
    - Muppet1604 vk
    15 juli:
    - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Joyce1983 vk
    16 juli:
    - Sophie vk - Goofychick 2e echo
    17 juli:
    - Ladybug vk
    19 juli:
    - Sophie pretecho
    21 juli:
    - SimplyMe VK - Goofychick vk
    23 juli:
    - Libra vk - Sjansie28 vk
    28 juli:
    - Cobi 2e afspraak vk - Mikki77 npm
    30 juli:
    - MerleQ pretecho
    1 augustus:
    - Mikki77 vk
    4 augustus:
    - Ramona pretecho
    11 augustus:
    - Sophie 20 wk echo
    20 augustus:
    - Joyce1983 20 wk echo

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

@ Muppet gefeliciteerd met je zwangerschap en je staat in de lijst alleen mis ik nog wat gegevens? leeftijd en bv/fv

15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo Meiden,

Lekker weertje eindelijk geen regen heerlijk gaan we van genieten voor zolang het duurt!
    En ik ben vandaag 12 weken joehoe eerste mijlpaal is bereikt hahaha.
    Ik ga nu het zwembad even schoonmaken en vullen voor de jongens en dan lekker in de tuin hangen en boekjes lezen heerlijk mmmhhhh.

Liefs Chantal.

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    januari mama's 2009

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-?
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    21 januari
    Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    23 januari
    iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv
    24 januari
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:(
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    31 januari
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 55 januari mama's

agenda 2008/2009

30 juni:
    - Nettie intake vk - Lotus1981 echo+npm
    2 juli:
    - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. - Ib22 vk
    3 juli:
    - Seilenna intake vk + 4e echo
    7 juli:
    - RiMa81 1e echo -
    8 juli:
    - Re81 intake vk + 1e echo
    9 juli:
    - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk
    10 juli:
    - chantalk: 12 weken echo vk.
    14 juli:
    - Muppet1604 vk
    15 juli:
    - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Joyce1983 vk
    16 juli:
    - Sophie vk - Goofychick 2e echo
    17 juli:
    - Ladybug vk
    19 juli:
    - Sophie pretecho
    21 juli:
    - SimplyMe VK - Goofychick vk
    23 juli:
    - Libra vk - Sjansie28 vk
    28 juli:
    - Cobi 2e afspraak vk - Mikki77 npm
    30 juli:
    - MerleQ pretecho
    1 augustus:
    - Mikki77 vk
    4 augustus:
    - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling
    11 augustus:
    - Sophie 20 wk echo
    20 augustus:
    - Joyce1983 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20w echo

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

Heb mn afspraken er ff bijgezet :)
    4 augustus de 16w echo. Hopelijk kan ie het geslacht dan echt goed zien!
    1 september de 20w echo. duurt allemaal nog zoooo lang :D

Hoe was jullie weekend? Mn nichtje van 10 maanden is blijven logeren, ik kan jullie dus vertellen dat het héél druk was :D Maar het was wel leuk.
    Wij gaan straks naar de stad om wat positiebroeken te scoren.. Morgen de eerste officiële werkdag :)

Hier is het mooi weer, dus heb mn nieuwe jurkje aan, ik doe straks mn bola ook aan, gewoon, dan weten de mensen dat er een baby in mn buik zit, en niet enkel vet, haha :D

Fijne dag iedereen!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    *inbraak*

Ja dat klopt, bij Zeeman! Ik heb cape pas gekocht en ben blij mee ;)

*uitbraak*

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Het wordt iets met 1 van de kleuren van donkergrijs, offwhite, bruin en zand. Maar welke combinatie weten we nog niet echt. Lastig als je zoveel te kiezen hebt ;)

Ik ben vandaag trouwens ook 12 weken! Yoehoe!

19. ramona0309

Gefeliciteerd!

Maar uhhh... dan staat je banner niet goed.....

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pffff ben de laatste dagen zo misselijk en overgeven niet normaal, dacht dat het na 12 weken over zou zijn maar hier wordt het alleen maar erger :(
    Net boodschapjes wezen doen was lekker rustig op maandag normaal deden we het op vrijdag of zaterdag maar tegenwoordig op maandag bevalt beter, verder vandaag een lekker lui dagje houden en woensdag ga ik lekker voor een paar daagjes weg op vakantie :D

Deel Deze Pagina