Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    pff foto lukt niet te plaatsen.. maar dan maar gauw mijn man lief laten doen :)

hihi.. ik ga ff kijken naar je foto ramona..! :)

2. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @ Merle@: heel veel succes morgen! Laat je even weten hoe het gegaan is?

3. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @Nettie: echt goed van je hoor dat je helemaal niet meer gerookt hebt! Mag je best trots op zijn meid!

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    jajaja.. hij staat erop pff.. wat een gedoe zeg.. hopelijk gaat volgende keer makkelijker! hoe is het met iedereen vandaag gegaan.. met dit warme weer. pff.. ik had het bloedbenauwd.. en mijn moeheid van vandaag blijft weg.. zal wel de zenuwen zijn vanwege bloedprikken van morgen..

Ik ben doodsbang ervoor pff...

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    wat een mooie knul! leuke dat haar zo geknipt! :)

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @chantal: hahaha ik was van plan om alles pas bij vijf maanden te doen, maar dat is het zo als je p vakantie gaat. En na de vakantie heb ik het beredruk met mijn werk, dus dan geeft het wat rust he.....en als ik het nu zo boven uitelkaar zie liggen wil ik het toch wel graag hebben staan....NESTELDRANG!

@Lotus, nee dus....die plinten moeten wij nog doen, jullie zijn verder...

@Merleq: wij laten ook een nekplooi meting doen, ga morgen een afspraak maken, brrr.....maar heb steeds meer het gevoel dat het goed zit.

@Ramona wat voel je dan?

@Birthe: tja als je dingen ziet die naar je zin zijn, en waardoor je heel veel geld bespaard, niet dat we dat niet zouden hebben maar we willen ook nog graag een goede videocamera en spiegel digi refelx camera, tja moet het ergens vandaan komen :)

@ Lekker Nettie, ik hoop dat ik het hartje over twee weken ook ga horen.

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    he we moeten nog wel schilderen.. :) de kozijnen en deuren.. :) en de muren.. zit nog te twijfelen over de kleuren :)

8. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    @meiden met een goede echo: gefeliciteerd!

@Nettie: geweldig idee zeg, die inklapcommode! Van wat voor materiaal is die gemaakt? Ik denk namelijk dat het ideaal is voor bij ons in de badkamer. Die is erg klein (douche en toilet) en het lijkt me wel praktisch als ik daar ook iets van een commode heb, maar ja dan moet ie wel vochtbestendig zijn natuurlijk. Is ie van plastic?

@Muppet: welkom!

@Lotus1981: leuk idee een snoopy-kamer!

@MerleQ: die bugaboo hé? heb eens gezocht, maar ik krijg dan ontzettend veel modellen met die naam erin. Heb je er een foto van? Ben beniewd!

@mezelf:
    Nog 1 weekje en dan heb ik eindelijk m'n eerste echo, ben zo benieuwd!
    Over de babykamer: mijn moeder heeft de babykamer van vroeger nog. Ziet er nog hartstikke goed uit en ook niet oubollig ofzo. Dus dat is erg goedkoop. Ook de box en de kinderstoel krijg ik van mijn moeder. Alles is echt nog supermooi!

Nog 3 daagjes werken en dan heb ik 6 weken vakantie! JOEPIE!

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Lotus
    Mooie fotoos hoor... ook heel duidelijk...!

Goofychick
    Tja heel moelijk te beschrijven dat gevoel....
    Voel een "plopje" binnenin.... Net of een bel tegen de binnenkant van je buik kapot spat.... Ja kan t bijna niet beschrijven...
    Misschien dat andere dames even willen helpen?

Re81
    Duurt lang he... dan die drie dagen...
    maar 6 weken vakantie is wel lekker...!

Zelf ga ik weer wat nieuwe dingetjes kopen... vind het achteraf balen dat iedereen met spullen kwam aandraven toen ik zwanger was van de eerste.... ja goed bedoeld hoor... (en ik durfde ook geen Nee te zeggen), maar het is juist zo leuk om zelf te zoeken en rond te kijken wat je leuk vindt.....
    Had achteraf zo het gevoel dat ik "geleefd"was tijdens mijn zwangerschap....

Vb mij aanraden geen extra hempjes meer te kopen als ik in de winkel iets leuks zag, want die had ik "plenty"en dan die persoon zelf wel hempjes uitzoeken en vervolgens geven....
    Ja goed bedoeld hoor... maar wil ook dingen zelf uitzoeken... Ga t nu dus lekker zelf doen!

xxmona

10. ramona0309

OPGELET!

kRIJG NET EEN PBTJE VAN EEN GEBRUIKER VAN DIT FORUM!

Echt absurd op een andere pagina is een gebruiker die eerst een buikfoto van haar heeft gejat en nu mijn buikfoto waarbij ze bijzet dat ze hier 13 weken zwanger is.... en het is potverdrie mijn buikfoto van 11w en 1 dag!

is dit niet extreem.....? Mens ziek in dr hoofd ofzo....?!

Nou weten we ook weer dat er fotoos gejat worden... misschien wel een compliment maar toch!?

IEDEREEN IS DUS GEWAARSCHUWD!

11. ramona0309

Hier is de link...
    Staan nog meer buikfoto's op:

Wellicht die van jullie?

Dalijk zo'n mens wat net doet of ze zwanger is en dan vervolgens een kind jat.......
    Ben hier echt (negatief) van onder de indruk!

Heb haar een berichtje gestuurd en nu is ze dr account aan t opheffen...
    xxmona

12. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Wat leuk om te horen al die babykamertjes. Wij weten nog niet wat voor een babykamer we kopen. Hangt een beetje van het aanbod op marktplaats op. We gaan het met "Finding Nemo" inrichten, want mijn man is dol op Disney/Pixar en ik heb tenslotte een guppie in m'n buik. 8)

Verder voel ik m'n buik de laatste dagen. Ik had het tegen mijn man verteld en hij vroeg "wat voel je dan". Moeilijke vraag hoor. Het voelt, denk ik, alsof het van binnenuit drukt. Zo aan de zijkanten, een stukje lager dan de navel wel. Hebben jullie dat ook? Ik heb trouwens (nog) niet echt buik. Zou dat kunnen zijn dat ie nu "groeit"?

@Ramona: wel raar zeg, van die foto. Zo merk je maar, dat alles wat op internet staat vogelvrij verklaard is. Toch wel jammer dat mensen soms geen fatsoen hebben.

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hallo dames,

Hier een heel druk weekend gehad.
    Ik heb nog geen tijd gehad om terug te lezen...hoop dat er geen nare berichten meer zijn geweest?

Gisteren hebben we voor het eerst het hartje gehoord met de angelsounds....geweldig!
    Vandaag ook even de oma's tantes en overgrootmoeder laten luisteren. :)

Hoop dat ik morgen kan komen reageren.

Heeft er iemand voor mij een korte samenvating van de belangrijke dingen die er gebeurt zijn?
    Ben wel heel benieuwd hoe het met de (a.s) mama's gaat.

Groetjes X Chantal

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    wowowowowo....Ramoon wat bedoel je precies.....kan zij onze foto opslaan en gebruiken ergens anders? Ik snap niet helemaal hoe ze dat doet....kan je iets beter uitleggen? Anders haal ik nu mijn foto's weg want wil niet dat iemand anders met mijn buik gaat lopen pronken.....

@Re81: ja kan volgens mij prima in de badkamer, is allemaal plastic, maar zou em goed droog maken als ie vochtig word, want het ziet er wel uit alsof het kan gaan roesten. Maar verder zou ie prima in de badkamer kunnen. Hij is alleen best nog wel groot hoor.....Weet niet wat voor badkamer je hebt maar bij ons zou dat nooit passen (onze badkamer is ongeveer 1,5 bij 2....).

Dames wat zijn jullie allemaal al druk bezig met de kamertjes.....wij zijn wel een beetje op zoek naar wat we ongeveer willen....maar stellen het echte werk nog uit tot sept.-okt. Hebben de kamer al een beetje groenig. De kozijnen groen geverfd en heel zachtgroen behang alleen dat is erg lelijk gewordne en dus dat word vervangen, blijven wel bij het groene. Hebben een knalgroen verduisterend rolgordijn, hebben vandaag 1 rol retrogroen behang gekocht waarvan we ongeveer 2 of 3 banen in de maker willen en dan heel zachtgroen- zachtgeel of cremekleurig behang erbij zodat het niet te druk word zeg maar. En ja we hebben een commode gekocht omdat het een klein kamertje is en de commode die we hebben op de kamer van dochter staat en het nog té handig is voor haar kleertjes e.d. Plus dat we nu de kans kregen om em iets goedkoper te krijgen en dan moet je dat niet laten liggen vonden wij. We hebben dus wel al dingen in huis e.d. maar echt bezig gaan we dus pas later...hebben genoeg tijd dachten we. Maar goed misschien een ander verhaal als je nog niet alles hebt voor de beeb.....wij hebben natuurlijk al enorm veel van de eerste keer.

Hier verder echt geweldig, het begint echt tot ons door te dringen dat het weer echt gebeurd. We wisten het natuurlijk wel maar nu we het hartje weer hebben gehoord dna is het toch weer een extra bevestiging dat het dus écht zo is.....Bijzonder om weer mee te maken hoor.

Heb net via de blog van dochter verteld dat we een tweede verwachten maar blijkbaar word het niet gelezen heb echt nog totaal geen reactie terug van iemand......overal link ik door naar haar site maar nee hoor niemand reageerd.......beetje een domper.....misschien verstandiger om het toch via een hyvesblog te vertellen, waarschijnlijk vinden ze het blog van dochter niet leuk of teveel moeite om te gaan kijken en lezen....Jammer.........Had echt op leuke reacties gehoopt....gelukkgi vind ik die hier wel dus daar ben ik enorm blij mee, thanx meiden!

Zo ga nu mn drinken opmaken en dan mn bedje opzoeken, door omstandigheden niet aan mn middagslaapje toegekomen dus ben echt kapot......
    Slaap lekker allemaal!

15. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Hmmm, onze badkamer is 2 bij 3 ongeveer. Zal nog eens even goed naar de maten van die commode kijken.

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    re81: en anders eerst bij ikea kijken....als je em ziet kan je het misschien duidelijker zien en anders gewoon kopen en passen, past het niet kun je er altijd mee terug gaan maar vrees dat ie voor jullie ook niet gaat passen hoor....als je voor de commode (uitgeklapt) staat lijkt het of er wel 2 baby's naast elkaar kunnen liggen echt enorm breed geval.....echt superhandig maar niet voor in een kleine badkamer vrees ik.....

17. ramona0309

Hi,

Weet niet zeker of ze ze hier vandaan heeft... of van hyves of andere babypagina

Heb op bytes zelf ook een eigen site.... maar denk dat ik ook mn foto's ga deleten....
    Sorry dames....
    misschien dat ik ze dan 1 dag laat staan.... maar ik vind dit echt doodeng...
    Niet zozeer voor mn buik, maar dat het dalijk echt zo'n gek is.........
    Kan zoiets echt niet begrijpen....... wat heb je toch zieke mensen....!

18. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Over de foto's: wat je ook kan doen is met paint oid je naam over/onder je foto zetten. Dan kan het ook niet meer gestolen worden.

19. ramona0309

Ja inderdaad..... bedankt voor de tip....
    Had dit echt nooit verwacht hoor....! Wist wel dat er foto's gejat werden, maar op deze manier?

Waarschijnlijk heeft deze persoon alle foto's gejat.... echt ziek...

Mijn moeder kende trouwens iemand die 9 maanden met een kussen onder haar buik liep....
    Ook een moeder van school... mijn moeder heeft heel "deze zwangerschap"meegeleefd.. en er waren zelfs vrouwen die hun babyspullen afgegeven hadden...

Ze was ongepland zwanger geraakt van een tweeling.... zelfs het bevallingsverhaal heeft ze gefaked..... en pas later kwam de aap uit de mouw....
    We waren daar toen erg van geschrokken....!

Kan me voorstellen dat je graag een kind wil, maar dit is toch ziek.. en trouwens deze vrouw had al een (echt) kind!

xxmona

20. ramona0309

Nettie
    Ja, hier kun je ook makkelijk vanaf jatten...
    Kijk maar in mijn album...
    Heb ff je buik geleend....

Maar het gaat dus heel gemakkelijk.....

Heb mijn foto's gedeleted.... en zal morgenvroeg deze er ook weer uitgooien (als je dit berichtje gelezen hebt..)....

Heb er netjes bij gezet Buik Nettie..... dus ga ik niet lopen pronken met jouw buik.. doe het alleen even als voorbeeld.....

truste,
    xxmona

Deel Deze Pagina