Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hmmm belachelijk mensen die foto's jatten daarom zet ik er ook weinig op straks gaat ze ook nog echo's ed jatten :(

zo eerst naar de dierenarts met de hond en dan om half 12 de nekplooimeting ben beneiuwd of het geroeid is omdat ik de laatste week zo ziet ben geweest, ben nog steeds afgevallen :rolleyes:

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    januari mama's 2009

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-?
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    21 januari
    Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    23 januari
    iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv
    24 januari
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:(
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    31 januari
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 55 januari mama's

agenda 2008/2009

2 juli:
    - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. - Ib22 vk
    3 juli:
    - Seilenna intake vk + 4e echo
    7 juli:
    - RiMa81 1e echo -
    8 juli:
    - Re81 intake vk + 1e echo
    9 juli:
    - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk
    10 juli:
    - chantalk: 12 weken echo vk.
    14 juli:
    - Muppet1604 vk
    15 juli:
    - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Joyce1983 vk
    16 juli:
    - Sophie vk - Goofychick 2e echo
    17 juli:
    - Ladybug vk
    19 juli:
    - Sophie pretecho
    21 juli:
    - SimplyMe VK - Goofychick vk
    23 juli:
    - Libra vk - Sjansie28 vk
    28 juli:
    - Cobi 2e afspraak vk - Mikki77 npm
    30 juli:
    - MerleQ pretecho
    31 juli:
    - Sjansie28 pretecho (16wk)
    1 augustus:
    - Mikki77 vk
    4 augustus:
    - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho
    11 augustus:
    - Sophie 20 wk echo
    20 augustus:
    - Joyce1983 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20w echo

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

@ Patrieske heb je afspraak in de agenda gezet ;)
    @ mezelf ook ff mijn afspraak er in gezet!

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hallo Meiden,

Iemand had het over het voelen van de kleine ik geloof Ramona?
    Ik herken het idd ik voelde mijn eerste heel snel met 15 wk toen al en de tweede met 14 wk en nu ja heb haar? al gevoeld de bekende 'plopjes'
    hahaha helemaal geweldig en ja hoe moet je het uitleggen een soort van bubbels ofzo tja hele kleine schopjes met die kleine voetjes hihihi.
    En ook ik heb mijn placenta gunstig liggen zodat ik alles ook beter voel en tis al de derde zwangerschap dan voel je zowiezo alles eerder.
    Ik voel mijn bm ook al een eind boven de schaambeen uit komen en kan het nu ook heel goed horen met de angelsound geweldig geluid elke keer weer als je het hoort.

En ja ik heb de afspraak staan voor de 16 weken echo (voor de pret) en ik hoop dat ze het geslacht kunnen zien bij mijn jongste zoon konden ze het toen niet zien met 17 weken dus ben heel benieuwd!
    En anders heb ik 4 weken later nog de 20 weken echo en hebben we nog een kans hahaha.
    Hij is trouwens op 31 juli vroeg in de ochtend dus als ik er dan weer ben laat ik het jullie weten?
    Nou ik ga ff ontbijten en dan gauw wat in huis doen en dan heerlijk in de tuin rond hangen met dat warme weer!
    Liefs Chantal.

Ps oh ja met die foto's jatten pff laat ze lekker toch zijn vast jaloers hahaha mijn buik kunnen ze toch niet jatten,ik hoop dat ze er gelukkig van worden maar wij zijn in ieder geval wel echt zwanger joepie!

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Sjansie..
    Mijn placenta ligt "ongunstig"... maar ik voel het toch ook... en bij mijn zoontje lag hij ook "ongunstig" maar die voelde ik ook heel snel...!
    Denk dat een voorliggende placenta dus niet altijd nadelig hoeft te werken..... (of anders had ik het misschien NOG eerder gevoeld)...

Nog eens over de foto's:
    Gaat me niet zozeer om de foto zelf, maar om de motivatie erachter.....
    Dalijk jat ze een kind, met mijn buik als "alibi"....
    Waarom zou je je zwanger voordoen als je het niet bent?
    Als ze WEL zwanger zou zijn, gebruikte ze dr eigen foto's wel.....

5. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ja ik weet wel zeker dat die mensen ziek zijn in hun hoofd en er zijn er meer dan je denkt hoor!
    Aan de andere kant vind ik ze ook wel zielig ze weten zelf niet eens wat ze doen!
    Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat doen maar goed je weet hun achtergrond niet he ze kunnen wel ik weet niet wat hebben mee gemaakt maar goed dat geeft ze het recht nog niet om aan prive spullen van een ander te komen vind ik !
    Als je het goed bekijkt is het criminaliteit!
    Nou ik kan me er wel druk om gaan maken maar dat doe ik mooi niet ga lekker van het mooie weer genieten.
    Liefs Chantal.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat een ziek mens ramona :( Ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent! Pfff!

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou vanochtend weer lekker opgestaan met hoofdpijn,maar goed dat is mijn eigen schuld met die reep chocolade :oops: dus hopelijk heb ik nu mijn lesje geleerd en zal ik er vanaf blijven........verder geven ze vandaag heerlijk weer aan,ik ga lekker het badje van Noël vullen en zijn zandbak klaarzetten kan hij lekker gana kledderen en ik klap mijn ligstoel maar uit :) in de schaduw,kan nu echt totaal niet tegen de zon,terwijl ik normaal een zonaanbidster ben :cry: en dan straks in de middag ga ik lekker verse koude schotel maken daar is het weer wel voor ;)

@ Joyce...............Is goed meid,ik zie het wel verschijnen......

@ sanne.......hahahhahaha wat ben jij gek zeg :) Dat komt vast en zeker wel,we hadden bij Noël een strandkamer,de muren zijn toen geschilderd door een vrouw met zee en strand en palmbomen en Zoë* haar kamertje had een chique prinsessen kamer met witte roosjes.....

@ Lotus.......Fijn dat de kleine zo goed gegroeid is :) ........leuk dat je die echo een zondag meeneemt........prachtige echo's trouwens meid....

@ re -81.............eindelijk he meid................Dat is toch mooi dat alles nog zo goed en mooi is en speciaal of niet dna je eiegen kamertje.......

@ lady in red......wat een leuk idee meid van finding Nemo..............Ja je buikje zal nu wel hard gaan groeien want die kleine groeit ook hard nu.......succes met de combinatie test.........

@ chantalk..............Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord meid.....en wat zeiden de dames die het ook hebben gehoord?
    Hoe gaat het met jouzelf meid?

@ Cobi .........veel plezier met je termijn echo meid.......

@ ib 22.........veel succes bij de vk

@ chantal......Ben benieuwd of ze het zien meid,en anders wat je zegt met 20 weken nog een kans ;) ...........Hang ze lekker in de tuin meid.........Ik heb via jou hyves de babyteller gemaakt.....ik vond hem zo leuk en heb er ook al mee gespeelt hahahaha,noël vind hem ook prachtig

8. ramona0309

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jeetje mina, ik kan me niet voorstellen dat je foto´s van een ander gaat gebruiken :( Dat is echt niet normaal! Ik heb natuurlijk, zo nieuwgierig als ik ben ook even op de laatste link geklikt en gekeken..

@ Mona: Wilde net de foto van je ventje gaan bekijken, want was er gister niet toen die geplaatst werd.. Maar hij was al weer weg.. Logisch trouwens.

Vandaag 13 weekjes, wat gaat de tijd toch eigenlijk best wel snel..

10. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Meiden,

@Ramona: Huhhh...dit is echt weird...heb even op die link gekeken en ze heeft ook al haar afspraken al neergezet voor heel 2008....dit is echt heel erg!

11. winter15

winter15 Niet meer actief

@ Patrieske: Heb ook al mijn stoelen klaar gezet buiten, heerlijk weer! Wilde eigenlijk nog even de stad in, wil een bikini met zo'n lang stukje, tankini heet het, maar heb helemaal geen zin om nu stad in te gaan. Heb expres een dagje vrij genomen, staat me sowieso erg tegen de laatste tijd om daar 36uur te zijn, haha! Strandkamertje vind ik ook leuk, vriendlief is ook heel handig dus wil ik eigenlijk 2 van die hoge kastjes met "dakjes" erop als strandhuisjes...tenminste dat heb ik vannacht bedacht..
    @Re81: over die Bugaboo: Denk dat ze het over model Cameleon hebben, die is ook errug leuk!

@Iedereen lekker genieten van het mooie weer!

12. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Als ik de site open, staan er nog geen verhalen/foto's...

Maar klopt, tenzij je zò handig met de computer bent, dat je je foto's tegen copiëren kunt beschermen, kan een ieder ze copiëren en naar eigen believen gebruiken...
    Daarom zet ik altijd alleen maar foto's op het net, waarbij me dat niets uitmaakt en zijn foto's van mij of anderen altijd iig zonder hoofd (uitgezonderd m'n zoontje, maar ben daar spaarzaam met foto's)...

Zo, nu moet ik vliegen (hoop te doen), lees een andere keer wel verder bij! :D

13. ramona0309

Ze heeft haar site opeens opgedoekt... n.a.v. negatieve berichtjes van mij en anderen...

Ze had dus ook hyves heb daar wat "vrienden"gewaarschuwd... daar staat mijn foto dus ook al op, alleen kon ik hetzelf niet zien...

Ze had trouwens ook een account op deze site en mijn zus heeft deze beheerders gewaarschuwd....
    Ze hebben haar account al verwijderd...

Nou zal ze wel weer ergens anders overnieuw beginnen... maar toch....

xxmona

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai sanne

Ja ik wild eook buiten gaan liggen maar door mijn hoofdpijn ben ik maar even op de bank gana liggen ,ik werd nu zo misselijk dat ik maar even recht op ben gaan zitten,maar straks kan ik wel in de tuin als de zon gedraaid is..........Ja ik ken ze die bikini's erg leuk zijn die,bij prenetal hebben ze hele mooie,ik had alleen ene te dikke kont voor in het broekje hahahahah..........Leker toch een dagje vrij meid,geniet ervan met dit mooie weer :) .........Je kan de foto's van Noël zijn kamertje zien op de site als je ideetjes op wilt doen dan?..........Wel fijn zo'n handige vent he,het klinkt leuk wat je vannacht hebt bedacht hahahah.........zo zie je maar wat je snachts crea kan zijn.........

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat een zieke geest die meid zeg! Kan je toch niet voorstellen dat je zó hopeloos bent en een buik van een ander gaat gebruiken om maar te bewijzen dat je zwnager bent (terwijl dat dus niet zo is...) Snap het echt niet....Kan me voorstellen dat je verdrietig bent dat je geen kidje kunt krijgen maar om zo ver te gaan? Echt ongelovelijk. Ben blij dat ik geen foto's plaats van mn dochter. En ik vind dit wel weer een bewijs dat het maar goed is dat ik noiet alles meld hierzo. Beetje anoniem blijven heeft dus wel voordelen. Al vind ik het soms wel jammer hoor, want wil best met jullie op hyves zitten en jullie melden hoe ik echt heet en hubbie en dochter maar goed.....Het komt misschien nog wel maar met zoiets bedenk ik me wel 10 keer voor ik er aan ga beginnen.

Nou echt niemand leest dus het blog van onze dochter want heb nog niets gehoord over haar nieuwtje.....moete em toch maar op mn hyves plaatsen....

Zo en dan nu lekker naar buiten.....lekker warm hier, morgen dagje naar de camping waar mijn ouders en mn zus, zwager plus kids zitten. Lekker dagje rustig aan doen. Donderdag gaan we foto's kijken van de fotoshoot van onze dochter en vrijdag is de grote dag....dan gaat hubbie onder het mes.......zien er wel een beetje tegenop maar het gaat vast wel goed komen.

Lekker genieten nu nog.....ga lekker naar buiten tot later!

16. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Nou, wat een raar verhaal weer over die gejatte foto's. Ziek mens!
    Hoop niet dat het inhoudt dat nu niemand meer foto's gaat plaatsen. Zou erg jammer zijn! Maar wel begrijpelijk....

Weet nog dat er vorig jaar een heel naar bericht op zwangerschapspagina stond. Er was iemand in verwachting van een tweeling en toen werd er gemeld dat de moeder was overleden. Iedereen vol medeleven hier natuurlijk. Bleek het een 'grap' te zijn; in ieder geval NIET WAAR!
    Dit is toch te erg voor woorden?
    Wat ben je dan ziekelijk op zoek naar aandacht zeg!
    En zo zijn er hier op zwangerschapspagina al meer verhalen 'verwijderd', omdat ze niet waar bleken te zijn. Ik snap die mensen niet hoor. Ga lekker je tijd ergens anders verdoen?!?

MerleQ:
    Hoe was de nekplooimeting? En konden ze al zien wat het werd (gezien jouw voorgevoel)?
    Bij mij vorige week (nog) niet. Las laatst ergens dat dit vanaf 16 weken zichtbaar word. Wie weet dit?

Mijn zus heeft gisteren ook de nekplooimeting gehad.
    Alles was goed met hun beebje. Alles zat er op en eraan en ook een nihile kans op het downsyndroom.
    We zijn echt blij! Nu gaan we echt met een (grotendeels) gerust hart op naar januari 2009 en dan, als het goed is, twee wolken van beebies op de wereld zetten. Zij is 14 januari uitgerekend, ik 5 januari. Hoe strakker kun je het samen plannen?

Met mij gaat het verder allemaal prima.
    Voel me goed en krijg een steeds dikkere buik.
    Over 2 weken weer naar de VK, dan hoor ik voor het eerst het hartje, als alles goed is. Blijft toch iedere keer spannend....
    .... Kan niet wachten tot ik 'het' duidelijk en regelmatig ga voelen.
    Dan wordt je automatisch iedere keer gerustgesteld.

Voor zover weer even. Ben aan het werk....

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Straks is het dezelfde vrouw geweest. Die heeft volgens haar websites ook een tweeling namelijk! Alhoewel ik me dat heel sterk afvraag...

Ik heb pas om kwart voor 3 de nekplooimeting! Ik ga niet vragen of ze kunnen zien wat het wordt omdat mijn moeder er bij is. Mijn vriend kan niet mee en ik wil dat moment met hem beleven :) Dus we wachten af tot de 16 weken!

18. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Haha, mijn moeder was ook mee (vriend kon ook niet). Als ze het had kunnen zien, had ik wel sterk in twijfel gezeten denk ik. In ieder geval mams uit de kamer gestuurd en dan vriend gebeld denk ik....
    Nieuwsgierig aagje he?

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Britt

Fijn dat met je zus ook alles goed is met die kleine dan :) ,wat leuk dat jullie samen zo dicht bij elkaar liggen met je zw echt heel leuk,dan mis ik het wel hoor dat ik enigs kind ben :rolleyes:

Dat denk ik ook Britt,ik kan niet wachten dat ik die kleine ga voelen en dat ik dan wat geruster zal worden,............geniet van je buikje die steeds groter word meid :)

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Wat misselijk zeg met die foto's! Ik kan die link trouwens wel openen maar ik zie verder geen foto's te staan.

Deel Deze Pagina