Hi AllahinKullu gefelciteerd met je zw meid................en fijn dat je ions gevonden hebt Ik kon het ook niet vinden en was onder mijn felicitatie topic aan het mailen...........totdat ze mij naar hier verwezen Ik testte ook eerst negatief hoor maar 3 dagen later possitief,en heb toen later nog meer testen gedaan ze staan in mijn album je ziet ze echt van licht naar donker gaan
Hai indria Jij ook gefeliciteerd met je zw................. wat fijn dat het meteen raak is meid...en ook gefeliciteerd met jullie aankomend huwlijk
Zullen we dat dan alleen wel verder via PB doen, geloof niet dat ons 'geklep' de andere dames interesseert (is bovendien ook behoorlijk off-topic )... O Ik heb mijn platte buik wel weer terug gekregen hoor en wel ZONDER streep-motiefje! Daarvoor in de plaats, zijn er wèl wat extra kilootjes op m'n dijen, heupen en kont blijven zitten...
Hia Indria Wat leuk dat ej al zo'n mooie echo hebt gehad meid je ziet er meteen een prachtig wondertje op he Ik heb verder nog niets gekocht ik denk dat dat wel komt als ik een goede echo heb gehad..........ik heb wel voor moederdag een mooi schrijfboekje gevraagd dat ik bij kan houden in mijn zw dat heb ik met Zoë* en noël ook gedaan.................. Wat leif wat zei je vriend? Nou dat word een superkado voor beiden moeders
Ik lees hier af en toe eventjes mee...wil ook zo graag hier meekletsen! Nou nog eventjes geduld, wie weet.... Gefeliciteerd meiden!
Hey meid, Ja heerlijk weer idd ben verbrand vanmiddag aan een kant hahaha heb ik wel weer. Ja ik wou zelf eigenlijk met 8 weken omdat je gewoon dan wel iets meer ziet maar goed ze heeft wel gelijk ivm de vorige keren dan weet je het direkt of het goed is of niet. Vorige keer begon ik bloed te verliezen met 4w2d en dat is dus ook vandaag maar gelukkig niets hoor(stiekum mijn eerste mijlpaal overleeft haha) voel me errug goed maar ben wel heel moe en altijd smorgens heel vroeg wakker! Verder was het heel gezellig mama's lekker in de zon en de kindjes in het zwembad dus die hebben zich heerlijk vermaakt. Nou ik ga mijn bedje opzoeken........liefs Chantal.
dankje meis ja heb ff moeten zoeken..maar eindelijk gevonden haha.. Ik zou eigenlijk ook wel nog een keer willen testen..maar ben zo bang dat die negatief laat zien haha..erg ben ik he hahah.. Meiden zijn jullie al misselijk ofzo? Ik heb elhamdullilah eigenlijk bijna nergens last van..wat ongie achtige krampjes maar die heb ik al 2 weken. Wel heb ik een ander ding..namelijk van mijn (linkerkant) onderrug naar mijn linkerbil uitstekende pijn...vooral savonds is dit erg..en als ik me omdraai in bed bijv. heb ik echt pijn. Dit had ik dus bij mijn eerste zwangerschap rond de 9 weken ofzo maar toen waren we verhuist en was ik erg intensief bezig met schoonmaken etc. Maar ik heb het ook aan het einde van mijn zwnagerschap gehad en toen was het zo erg dat ik niet meer kon lopen van de pijn. jullie kunnen wel begrijpen dat ik best bang ben voor het laatste. ben liever wat weken misselijk dan niet te kunnen lopen van de pijn met een kindje rondlopen.. wanneer gaan jullie voor het eerst naar de dokter/verloskundige of iets in die richting?
Je kunt nu al bellen voor een afspraak dan kunnen ze je al in plannen! Enne die test was super duidelijk hoor hahahaha maar ik begrijp je onzekerheid ik heb er geloof ik al 6 versleten maar nu doe ik ze niet meer ik geloof het nu echt wel hahaha. Liefs Chantal.
Goeiemorgen, Ben vandaag lekker een dagje vrij, dacht lekker uit te slapen. Maar was om 7.000uur al wakker. Kan ik vandaag wel extra lang genieten van het mooie weer. Groetjes Taby.
Hallo Januari 2009 meiden, Ik wil nog een aantal dagen wachten voor ik ga testen, maar ik hoop dat ik mij snel bij jullie kan voegen. groetjes JedidJah
Ik hoop het ook... Op dit moment gaan alle tekenen er naar uit, maar ik wacht nog ff met testen... Volgende week vrijdag is de dag...
... Ga zo toch maar wat broeken bijhalen... ben het nu echt zat... Heb geen niets om aan te trekken, word er echt gek van.... Zo moest ff mopperen hoor.... xxmona
Hey mama2801 Het spijt me te lezen van je berichtje heel veel sterkte met dit verlies! Liefs Chantal.
Hey, Ja ik lees nog druk mee bij jullie maar tis wel moeilijk bij te houden zoveel wordt er geklets. Ben heel benieuwd naar de uitslag volgende week vrijdag.....je houdt ons wel in spanning hahaha maar ik hoop het zo voor je en we gaan duimen voor je....liefs Chantal.
Haj Indira, Een tip: ik heb het boek pap en mam vertellen over jou... Dit is een boek voor conceptie tot 12 jaar. Er staan vragen in etc en ik ben er nu al heel happy mee... Ik heb zelf niet zo'n een mooi handschrift dus ik wil iemand met een mooi handschrift er in laten schrijven... JedidJah
zelfs ik heb er moeite mee om het bij te houden... Je ziet al aan dit forum ik vul zelf ook pagina's...
Mama2801, heel erg veel sterkte Nieuwe (aanstaande) jan. mama's: gefeliciteerd Sophie heeft de waterpokken Zo sneu voor haar (net paar weken enorm hoesten achter de rug en nu weer dit) en ik maakte me zorgen i.v.m. zwangerschap. Maar ben gelukkig gerustgesteld. Kan geen kwaad omdat ik het vroeger heb gehad. x Sophie