Ik heb trouwens net die twee namen van die tweeling gegoogled. Je moest een weten hoeveel verschillende websites je dan tegen komt...sommigen al opgeheven.
Ik doe het vandaag lekker rustig aan.. Ik moet morgen weer werken, en dan tot zaterdag.. Opzich niet zo heel erg, maar de tijden en de uren en het staan.. Daar wordt ik niet blij van.. Maar we slaan ons er wel door heen.. Vanmorgen even wezen winkelen.. Boodschapjes gedaan en kwam de zus van m'n moeder tegen en we hebben even heerlijk zitten kletsen.. En nu zit ik achter in de tuin.. Heerlijk te computeren, onder de parasol.. Geweldig.. Ben zo blij dat de tuin zover al af is dat dat kan Fijne dag allemaal!
@ britt: mijn zusje en ik hebben het nog net iets strakker "gepland" zij verwachten het 21 jan. en wij 16......Echt ongelofelijk hoe dicht dat op elkaar zit....als ik net als bij mn eerste 8 dagen overtijd ga lopen tja dan zit er een hele grote kans in dat het tegelijk gaat komen.....Wel erg leuk hoor vind ik, je gaat echt gelijk op al kun je bij mij mn bm wel voelen en bij haar nog niet zo goed maar het is voor haar de eerste (na wel een mk bij 10 weken) dus dan is het net iets anders. Wat wel lastig is, is dat we ws allebei de wieg willen gebruiken waar wij dus ook beiden in hebben gelegen.....dat word ietwat lastig maar goed, onze eerste heeft er wel in gelegen dus zal als zij het heel graag willen zullen wij wel iets anders regelen. @patries: jammer dat je enig kind bent idd, vind het heel lastig om me dat voor te stellen maar met zulke dingen zal het idd vast erg lastig zijn...*digiknuf voor jou* @ladybug: ik zag ook niets meer hoor, maar dat zegt dan ook al wel genoeg natuurlijk.....echt stom zeg dat ze daar tijd aan gaat besteden aan al die sites op te richten....zal ze niets beters te doen hebben? @joyce: sterkte met je werk en geniet ze vandaag! Hier ook enorm aan het genieten, hebben net lekker een badje in de tuin gezet waar dochter heerlijk in gespeeld heeft, hebben gewoon heel lekker degelijk gepicknickt in onze eigen tuin, parasol mee de tuin in en tafel erbij broodjes gesmeerd drinken erbij echt zo heerlijk degelijk genieten! Nu even binnen want er zijn ontzettend veel onweesrvliegjes die ons tot wanhoop drijven, wat een jeuk zeg! En dochter is ook wat lui dus die mag lekker even tv kijken, even bijtanken, gaan we straks wel weer naar buiten.....straks even de oogjes dicht dat wou ik buiten doen maar door die vliegjes lukte het niet. Maar we genieten wel......en dat is lekker!
@ Ramona: wat eng seg, die persoon die je foto's steelt! Maar jammer genoeg hoor je dat wel vaker. Vrouwen die doen alsof ze zwanger zijn om dan na 9 maanden een baby uit de buik van een zwangere te snijden.. Of bv een baby jatten van iemand, Echt ziek. Pfoe wat is het heet vandaag he! Ik ga lekker een dutje doen
Over plannen van bevalingsdatum.. Mijn schoonzusje (de vriendin van m'n zwager) is geloof ik 2 dagen na mij uitgerekend.. Dus mijn schoonouders krijgen het nog druk in januari
Wat is het toch heerlijk weer! Werd vanmorgen weer eens niet zo heel vrolijk wakker maar door t zonnetje word je gelijk weer vrolijk Zit nu lekker in de tuin onder de partytent lekker te computeren!, nu maar hopen dat die freak niet stiekem ergens foto's staat te maken
Middag! Jeetje wat een verhaal van die foto's Je kunt ze idd makkelijk overnemen. Nettie, hier gaan we ook pas later beginnen aan het kamertje. We zijn idd ook al een beetje aan het kijken wat we willen, maar verder ook niet. Wat jammer dat niemand reageert. Het is zeker weer bijzonder heh? Ik vind het ook geweldig dat ik dit weer mag meemaken. Ik dacht dat een tweede minder bijzonder zou zijn, maar dat is het niet. Ben er wel minder mee bezig omdat Luca zijn aandacht vraagt, maar kan nog net zo intens genieten van alles als bij Luca. kijk dan ook weer uit naar de echo en naar de echo waar het geslacht op te zien is. Ramona, kan het me wel voorstellen hoor dat je de foto's weg haalt...zat er ook al aan te denken om de foto's van Luca eraf te halen. Journey, je kindje groeit wel hoor. Ook als je zelf afvalt. Ze nemen wat ze nodig hebben. Chantal, wat geweldig dat je uk al hebt gevoeld.....kijk er zo naar uit dat getrappel Patrieske, wat lief dat je dat vraagt. Met mij gaat het super. Ben niks misselijk de moeheid is ook een heel stuk minder. De andere reageerden allemaal heel leuk. Ze vonden het echt leuk om ook het hartje te mogen horen. Lekker koudeschotel...mogen we aanschuiven? Ramona, klikte net op de link, maar zag dat de foto's al weg zijn. Wat een ziek mens! Britt, fijn dat de echo van je zus goed was. Lijkt me echt leuk, samen met je zus zwanger zijn. Mijn zusje is pas 17 dus die moet nog maar even wachten Rowena, haha ik zit ook onder de partytent te typen. Die staat er nog van het weekend (feest van oma) Hoop dat ik niemand ben vergeten...anders een knuf en een zwaai.
De combinatietest was goed! De nekplooi was 1,9 mm, dat is iets boven het gemiddelde. Vanaf 3,5 mm laten ze het ook nakijken door een gyneacoloog. Ik baalde zelf wel dat het geen 1 mm was zoals bij Tacha Maar ja, je kunt niet alles hebben Mijn uiteindelijke gecorrigeerde risico (ik neem tenminste aan dat ik die moet hebben?) is 1:24382. Naja, goede uitslag dus Mijn risico op basis van mijn leeftijd is 1:1473. Die vrouw snapte ook echt niet waarom ik die test had gedaan gezien mijn leeftijd haha. Maar ik wilde gewoon deze kans aangrijpen om iets meer over de gezondheid van het kindje te weten komen, ook al is het een kans. Deze uitslag is toch fijn Verder was ik weer een dag verder dan de laatste keer! Maar mijn datum passen ze niet meer aan. Betekent dus wel dat het kind groeit als kool Nu maar hopen dat ik geen 8 ponder krijg ofzo Ik heb ook de vingertjes gezien, echt zooo cool! En de kleine stuiterde weer lekker op en neer De vrouw zei ook dat het een perfect kind was en het precies volgens het boekje deed (maar volgens mij zeggen ze dat tegen vrijwel iedereen ). I'm a proud mama Nu over 4 weken de geslachtsbepaling!
ah joh.. ze zijn gewoon dan jaloers op ons... omdat we echt swanger zijn.. boeiend.. vandag bloed laten prikken.. gelukkig deze keer niet flauwgevallen.. en nu wachten tot 13 juli dan hoor ik uitslag en tegelijk de nekplooimeting maar ik maak me geen zorgen om.. alles is wel goed nu zag het ook allemaal goed uit gisteren zoals jullie zagen op de echo hoe is het verder met de dames.. nog lekker van genoten van het mooie weer!?
He meiden.........hier alles goed......nog steeds moe....maar he de 12 weken naderen dus dan is het misschien afgelopen....krijg wel meer honger...... Volgende week dinsdag 8 juli heb ik om 8:45 mijn nekplooimeting. Spannend, hoe gaat dat in zijn werk? Zeggen ze al direct hoe groot de plooi is? En het bloed? Hoe lang duurt de uitslag?
Ik heb vorige week woensdag mijn bloed laten prikken en ze konden vandaag direct de uitslag geven na de echo. Ligt er dus aan wanneer je bloed gaat prikken? Dat zou ik zo snel mogelijk doen. De echo duurt heel kort en is vergelijkbaar met de termijnecho. Alleen iets medischer dus. Ze moeten het beeld ook donkerder zetten dus je ziet tijdens de helft van de echo niet echt veel.
Thanks, dat laat ik morgen dan meteen doen....dus ik heb goed gegokt om mijn mannetje mee te willen hebben......toch wel ff spannend.
Wij hebben de nekplooimeting 9 juli en we mochten zelfs een dvd meenemen zodat ze een stukje van de echo gingen opnemen
vandaag ook de meteing gehad en het was super het was rond de 1,2 en ze kon al zien dat het schrdeltje mooi gesloten was. Het was zo super schattig om het weer te zien het lag lekker te wiegen en ook hebben we het hartje kunnen horen, ben er echt super blij mee Fijn oo kvoor alle andere dat het goed gaat. Oja en vandaag een dag iets minder misselijk geweest, gelukkig
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 55 januari mama's agenda 2008/2009 2 juli: - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. - Ib22 vk 3 juli: - Seilenna intake vk + 4e echo 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo - Goofychick nekplooimeting 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 14 juli: - Muppet1604 vk 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Joyce1983 vk 16 juli: - Sophie vk - Goofychick 2e echo 17 juli: - Ladybug vk 19 juli: - Sophie pretecho 21 juli: - SimplyMe VK - Goofychick vk 23 juli: - Libra vk - Sjansie28 vk 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk - Mikki77 npm 30 juli: - MerleQ pretecho 31 juli: - Sjansie28 pretecho (16wk) 1 augustus: - Mikki77 vk 4 augustus: - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho 11 augustus: - Sophie 20 wk echo 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20w echo Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Goofychick je afspraak staat er bij
En nog steeds sta ik er niet tussen. In het begin mocht ik nog meedoen, maar nu niet meer. Nogmaals 8 januari 1e kindje Hopelijk ben ik nu wel lief genoeg om weer met de club mee te doen. Aangezien ik een van de eerste was die zich hier aanmelde :'(
Als je goed kijkt, moet je meer informatie verstrekken dan dit. borstvoeding of flesvoeding, jongen of meisje, ziekenhuis of thuis.
He combinatietest of nekplooimeting is toch hetzelfde of niet? Die DVD is een goeie....ga hem maar meenemen voor de zekerheid...
Ja is het zelfde maar omdat je ook bloedtest hebt gecombineerd met nekplooimeting noemen ze het combinatietest.
ja daar kwam ik gisteren achter.. pff.. dus vandaag meteen bloed laten prikken.. mijn lieve manneke ging met me mee.. anders zou ik flauwvallen.. maar deze keer niet gedaan... super.. ze leiden me af.. wat behoorlijk al hielp... hebben jullie dat ook?