januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 55 januari mama's agenda 2008/2009 2 juli: - Cobi termijnecho - LadyInRed combinatietest - Patrieske16 gyn. - Ib22 vk 3 juli: - Seilenna intake vk + 4e echo 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo - Goofychick nekplooimeting 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk. 13 juli: - Lotus 1981 echo 14 juli: - Muppet1604 vk 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Joyce1983 vk 16 juli: - Sophie vk - Goofychick 2e echo 17 juli: - Ladybug vk 19 juli: - Sophie pretecho 21 juli: - SimplyMe VK - Goofychick vk 22 juli: - Lotus 1981 vk 23 juli: - Libra vk - Sjansie28 vk 28 juli: - Cobi 2e afspraak vk - Mikki77 npm 30 juli: - MerleQ pretecho 31 juli: - Sjansie28 pretecho (16wk) 1 augustus: - Mikki77 vk 4 augustus: - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho 11 augustus: - Sophie 20 wk echo 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20w echo Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Lotus1981 je afspraken staan erbij.
stuur even een pb naar sjansie28,nettie of ladybug met daarin: of je een voorgevoel hebt wat het wordt of je wilt weten wat het wordt dat je 8 januari bent uitgerekend dat het je eerste kindje is hoe oud je bent of je fles of borstvoeding wilt geven of je in ziekenhuis of thuis wilt bevallen dat was het volgens mij. Dit is niet om flauw te doen maar het is gewoon niet bij te houden om elke afspraak en verandering op te pikken uit de posts
@ MerleQ: 1,9 is toch ook goed hoor Heb je geen foto's van de echo ? schattig he, die vingertjes! Vond ik ook zooo lief! De mijne lag te slapen. Als we het cliché mogen geloven krijg jij dan een zoontje & ik een dochtertje Ik heb 4 aug geslachtsbepaling, jij iets vroeger? Echt spannend he! Maar super dat je uitslag zo goed was.. Ik vond het ook echt een opluchting!
Mijn zus en ik hebben dat nooit voor elkaar gekregen; zij zijn iets te vruchtbaar voor ons. Vorige keer was zij exact (dat dan weer wel 8) ) 5 maanden eerder uitgerekend dan ik en nu ben ik exact 11 maanden later uitgerekend dan dat zij bij de laatste was...
Ik weet niet meer wie het typte... Iemand zei iets over namen googlen van die tweeling. Hoe kom je aan die namen dan? Ik zie ze nergens staan Ben niet nieuwsgierig hoor...wil alleen graag alles weten
Zo meiden, ik heb eindelijk vakantie! Op 30 juli moet ik pas weer aan het werk En ik heb het razend druk gehad de afgelopen dagen, dus heb net pas weer kunnen bijlezen. Ik ben blij dat het goed gaat met iedereen MerleQ: lekker hoor, die uitslag van de nekplooimeting. Heb je nog foto's meegekregen? Ik krijg 'm op 28 juli, en ik hoop echt dat ik dan ook weer foto's meekrijg, ondanks dat het een heel medische aangelegenheid is. Ramona: wat een ziek figuur zeg! Maar ergens ook heel zielig. Misschien is het wel iemand die geen kinderen kan krijgen en die daar letterlijk gek van wordt. Je bent in ieder geval wel erg ver heen om de foto's van anderen te gaan gebruiken... Mijn vriend was gisteren jarig, en ik heb hem een heel toepasselijk cadeautje gegeven: 2 rompertjes, eentje met 'mijn papa is de aller- aller- allerliefste' erop, en de andere met 'I love papa' erop. Toen hij het uitpakte moesten we allebei weer janken natuurlijk En ook nog een goede digitale camera, zodat hij straks mooie foto's van onze beeb kan maken. Was echt een geslaagd cadeau! Ik ben vanmiddag nog even voor een bikini wezen kijken. Normaal had ik maat 38 van bovenstuk, en wat denk je...nu 42! Ik had eerst een 38 aan, nou daar vielen ze gewoon uit. Hij bedekte net mijn tepels, maar de rest hing ernaast Toen 40 en 42 uit het rek gehaald, nog denkend: maar 40 zal ik toch wel passen? Nou nee dus Mijn buik groeit ook gigantisch. Op straat zie ik echt mensen er naar kijken, en op mijn werk krijg ik de hele dag van mijn collega te horen dat ik al zo onwijs dik ben. Niet echt bevorderlijk voor mijn zelfvertrouwen, zeg maar... Maar tegelijkertijd ben ik onwijs trots op mijn buikkie! Morgen en overmorgen moet ik nog een aantal zaken regelen en mijn koffer inpakken, en dan vliegen we vrijdagmorgen naar Suriname, jeeeuuujj! Eindelijk relaxen aan het zwembad, met een kokosnoot met rietje erbij!
it was I! Ramona had een link met een site gepost een paar pagina's terug en daar stonden die namen op en waarom had ik gegoogled? tja vrouwelijke nieuwsgierigheid? hahaha
sorry even ego-bericht, moet even mijn gal spugen, heb vandaag de meest k*tste dag op school ooit meegemaakt. En dat 3 dagen voordat hier de zomervakantie begint. Wil er eigenlijk niet verder over uitwijden hier (want ik weet natuurlijk niet of er bekenden meelezen aangezien er nogal wat zwangere ouders op de school rondlopen) als je meer wilt weten over hoe of wat, dan stuur maar een PB dan vertel ik je het verhaal wel. MAAR in het kort: ik wou dat ik 30 jaar geleden leefde toen er nog geen ouderparticipatie was. Klinkt stom natuurlijk nu ik zelf ook mama ga worden en ik begrijp dat inspraak ook heel positief kan zijn, maar IK zie het nu eventjes als iets negatiefs maar ik heb het dan ook puur over wat er zich bij ons op school nu afspeelt. Ik hoop dus dat niemand zich nu persoonlijk aangevallen voelt, want dat wil ik absoluut niet bereiken. Wilde alleen even m'n ei kwijt... Mocht je je wel aangesproken voelen: bij deze alvast sorry, het is niet zo bedoeld!
@ Mikki77: ja ik heb foto's meegekregen Ik plaats ze niet in mijn fotoalbum omdat het geen groot verschil is met vorige week. Van de 16 weken echo verwacht ik wel heel veel
Ik kan me wel voorstellen dat ouderparticipatie heel slecht kan uitpakken. Helaas lopen er veel onnadenkende mensen rond op de wereld die acties kunnen uithalen waarvan ik me echt afvraag hoe ze dat in vredesnaam verzinnen. Ben wel benieuwd naar je verhaal, dus je mag me pb'en als je wilt
sorry hihi geen stomme vraag hoor ouderparticipatie is dat ouders mee mogen beslissen met de gang van zaken op school (mede-organisatie van festiviteiten, versieren, etc) en dat gedeelte vind ik prima waar ik tegenaan loop is dat sommige ouders hierdoor denken dat zij ook kunnen bepalen voor jou als leerkracht of een straf wel of niet mag doorgaan. Als voorbeeld: Jantje steelt de portemonnee van de juf en als straf moet hij de rest van de week nablijven. De moeder van jantje is het daar niet mee eens en komt daarom naar school toe, omdat volgens haar de straf onterecht is omdat de juf dan maar beter op haar spullen had moeten letten. Als de straf niet teruggedraaid wordt zullen jantje en zijn broertjes en zusjes van school af gehaald worden door hun ouders. Dit is slechts een voorbeeld van de ernst van de situatie. Bij mij op school is de situatie op dit moment zo erg dat het om een hele groep kinderen en ouders gaat (groep 7) die menen dat zij de dienst uit mogen maken en dus geen respect hoeven te tonen voor de leerkracht voor die groep. Zo redeneren de ouders tenminste...
Nou ja, ik merk dat ik zelf in ieder geval al weer een stuk rustiger ben geworden nu ik toch even mijn verhaal hier heb neer getypt. Dus in ieder geval bedankt dat ik even mijn hart mocht luchten. Ik ga er nog 2 dagen hard tegenaan en dan heb ik vakantie!
@ Patrieske Rot hey van je (waarschijnlijke) hooikoorts. Ga je het wel even laten nakijken bij de HA? Weet alleen niet of je nu medicijnen mag nemen ivm zwangerschap.... PS Wat voor koude schotel heb je gemaakt? @ Lotus Mooie duidelijke echo zeg! Echt mooi dat alles ok is. Gefeliciteerd! @ Ramona Wat raaaar zeg van die buikfoto. Weer zo'n vreemd mens op het net. Daarom heb je zeker de foto van je zoontje weer weggehaald? Was net zo nieuwschierig Maar begrijp het wel hoor! @ Chantalk Wat gaaf zeg dat het gelukt is met de angelsound! Had je met Luca ook al zo'n apparaatje? @ Sanne Fijne vrije dag gehad? Toch niet meer de stad in geweest? Was ook wel erg warm he @ Nettie Super dat je het hartje hebt gehoord! @ 07 britt Echt leuk hoor zo tegelijk met je zus zwanger, en dan ook nog bijna even ver! @ MerleQ Gelukkig was de uitslag goed! @ Ladybug Wat gaaf zeg dat ze het op dvd opnemen! @Mikki Gefeliciteerd met je man! Heerlijk he bijna vakantie! @ Re81 En die hele 'groep' ouders, hebben die het in deze situatie allemaal tegen jou? Heb jij in hun ogen iets verkeerd gedaan zeg maar? iig een vervelende situatie zo te lezen! Succes! Kynan heeft sinds gister koorts . Gisteravond 39.5, vanmorgen 38.5 en net weer 39.0. Moest nog even langs de dokter dus meteen even na laten kijken. Moesten morgen allebei werken (en kynan naar de opvang) maar hebben het nu zo geregeld dat ik alleen 's morgens een paar uurtjes werk, als ik terugkom gaat mijn man naar zijn werk. Als je uk ziek is moet je er voor zijn vind ik. De boel de boel laten en lekker voor ze zorgen Is trouwens wel de eerste keer dat hij ziek is! Nog 1 week dan mag ik naar de gyn voor 1e echo! YIPPIE! We hebben net onze nieuwe tent proef-opgezet in de tuin. Een mega grote gezins-tent, echt leuk! Over 9 dagen gaan we al! Italie! Zijn er echt aan toe allebei... Hoop dat ik niet de helft vergeten ben. Liefs
We hebben het net aan de buren verteld.....die reageerden zo leuk......ze hebben zelf drie kleintjes......zit helemaal te genieten....ga nu lekker mijn bedje in....eigenlijk veel te laat PS Maxi cosi gescoord, lekker gewassen alles en staat nu melig te zijn op onze slaapkamer, we liggen helemaal in een deuk als we het zien staan....zo koddig! (zegt een voor het eerst wordende mama)
Zo hier een vroege vogel in de vakantie maar ik merk dat als ik lang blijf liggen ik dan vreselijk misselijk ben en als ik er rond een uur of 7 uit ga dan gaat het goed. Vanacht vertrekken we weer voor een paar dagen heerlijk weer effe eruit heb er echt zin in. wij kregen trouwens 2 foto's mee na de meting de kleine was al super gegroeid in 2 weken
Tsjonge, ik heb er een nieuwe kwaal bij hoor. Ik word iedere ochtend vlak na 6en wakker Dit is tenminste al de derde ochtend op een rij. Misschien dat het ook wel met spanning voor de bruiloft te maken heeft ofzo. Alhoewel ik daar nog helemaal niet zenuwachtig voor ben. Ik ben alleen als de dood dat het heel slecht weer gaat worden