Hai meiden, Inderdaad rustig van mijn kant geweest. Ik wilde eerste de onrustige periode voorbij zijn. En ja hoor we zitten nu op de 13 weken. We hebben het afgelopen zaterdag bekend gemaakt aan familie en een paar vrienden. Nog niet iedereen is op de hoogte dat gaan we de komende week doen. Het lange wachten (ook naar ouders toe) heeft toch wel te maken met een eerder MK en een slecht begin met veel bloedingen en onzekerheid bij mijn tweede zw. Maar nu hebben we een lekker ventje rondkruipen dus dat is goed afgelopen. Ik vond het moeilijk om al die slechte berichten te lezen. Ik werd er alleen maar onrustiger van en dat is niet goed voor je zwangerschap. Vandaar de afstand. Maar bijna iedereen is nu uit de 'gevarenzone' en zal de rust wederkeren. Leuk dat bijna iedereen nu zijn echo heeft gehad. Ik verlang wel weer naar een nieuwe maar ja het is pas 3 weken terug. Ik kan op verzoek wel nog eentje laten maken, die moet ik dan zelf betalen maar voor de onrust is dat wel zo fijn. Gelukkig kunnen we de kleine met onze Angelsound goed horen. Dus dat doen we 1 keer per week op zondag. Vandaag het nieuws bregen op mijn werk. Daar zal minder vrolijk gereageerd worden. Ik ben pas 4 maandjes weer aan het werk na mijn bevallingverlof + vakantie. Aan de andere kant weten ze ook wel dat ik gezien mijn leeftijd niet te lang zou wachten met een tweede. Ik ga zodirect even lekker bijlezen. Fijne dag allemaal. Wij gaan morgen lekker een weekje op vakantie naar Frankrijk. Liefs, Pregnantlady
Hai Goofychick...........Als het niet gaat,gata het niet meer,en het is in ieder geval fijn dat je wel begrip krijgt.........Jeetje van die andere school snap ik dat dan weer niet,maar meid als het niet kan moet je gewoon niet gaan hoor..........wat je al zegt,maar hij kan toch iemand anders voor je laten komen,en zo niet ja dan is het helaas toch zijn probleem,jij gaat ook liever niet in de zkw,dus wat niet kan kan niet he...... Hai derona..............Meid wat fijn gefeliciteerd met je goede echo joh Hoe gaat hetverder met je,hoe voel je je? hao pregnentlady...fijn om wat van je te horen en zeker met zo'n fijn nieuws he dat alles goed is ...........Fijn ook op de 13 weken,dat is ook alvast weer ene mijlpaal ..........Dus idere zondag is het even genieten ...........Wat waren de reacties op je werk? Fijne vakantie meid.......
@ Derona: fijn he meid dat die onzekerheid en angst van je af valt. En nu genieten geblazen! @ Pragnantlady: heel begrijpelijk hoor en welcome back! succes op je werk en veel plezier op vakantie! @ Goofychick: Laat je zelf niet gek maken he! succes in ieder geval! @ Cobi: nogmaal proficiat met je prachtige echo
@ Derona, fijn hoor dat alles goed is! Geniet er lekker van....ik mag dinsdag onze spruit weer zien voor een nekplooimeting, en daarna een week later bij de vk....daarna een week later via controle bij vk middels het luisteren van het hartje.....daarna twee weken later pretecho met oma in spe....en daarna 2 weken latern 20 wkn echo....hahaha.....heerlijk vooruitzicht. @pregnantlady.....heerlijk he dat je je wat zekerder gaat voelen nu.....ik geniet er nu volop van. Hoewel ik merk dat ik vandaag super emotioneel ben (net te horen gekregen dat manlief onverhoopt vanavond tot zaterdag naar Zweden moet,.....tranen stonden in mijn ogen......heb mezelf maar een aansteller genoemd en had ik ook niet verwacht van mezelf......hormonen?)
Natuurlijk derona gezellig toch We waren laatst over ideetjes voor de babykamer bezig heb jij ook al ideetjes wat je gaat doen?
jaa zeker Zelf hebben wij maar 2 slaapkamers,maar wel een grote woonkamer dus daar gaat een stuk van af,en daar gaan wij de baby kamer van maken, kwa kleur etc ben ik nog niet uit,.zat zelf te denken aan limegroen, maar ga binnen kort er wel even rustig voor zitten hahah
Hai derona Wel fijn dan de babykamer beneden toch,lekker dichtbij ben benieuwd de lime groen zit ik over te denken als boven kleur maar wil hem graag in de jungel stijl houden en of daar lime groen bij past weet ik niet,als het een jongen is dan he...........Jullie houden dezelfde kleuren of wil je het geslacht niet weten?
we wonen in een apartement dus alles lekker gelijkvloers nee mijn man wilt niet weten wat het word,en ik eigenlijk ook niet vind het wel leuk als het een verassing blijft
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 56 januari mama's agenda 2008/2009 3 juli: - Seilenna intake vk + 4e echo 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo - Goofychick nekplooimeting 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk - Nettie termijn echo 13 juli: - Lotus 1981 echo 14 juli: - Muppet1604 vk 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Naomiadaeze vk - Joyce1983 vk 16 juli: - Sophie vk - Goofychick 2e echo 17 juli: - Ladybug vk 19 juli: - Sophie pretecho 21 juli: - SimplyMe VK - Goofychick vk 22 juli: - Lotus 1981 vk 23 juli: - Libra vk - Sjansie28 vk - Patrieske16 gyn 28 juli: - Mikki77 npm 30 juli: - MerleQ pretecho - Cobi vk 31 juli: - Sjansie28 pretecho (16wk) 1 augustus: - Mikki77 vk 4 augustus: - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho 11 augustus: - Sophie 20 wk echo 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20w echo Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Nettie het staat er in @Patrieske16 je afspraak staat er ook in
Zwijmel....zwijmel.....zwijmel........... Ben een online zwangerschaps dagboek aan het maken wat je later ook kan afdrukken....bij baby op komst....zo leuk!
Hai Chantal Bedankt meid...... Hai derona Oke dus alles lekker dichtbij hahahah ...........mooi houden zo dan als je het niet wilt weten,zeg het wel duidelijk van te voren bij mijn vriendin zeiden ze het met 32 weken ze dachten dat ze wist wat het werd omdat ze in zij sprak maar dat doe je soms gewoon...........
en ik ben jaloers!!!!!!!!!! Ik moet nog twee weken wachten......maar voor jou: FIJNE VAKANTIE......heerlijk he dat onderwijs!
@goofychick: jij hebt dan ook nog 2 weken vakantie als ik alweer moet beginnen, maar ik begrijp je helemaal! Volgend jaar zijn wij als laatste... @patrieske: dank je!
@RE81: Hele fijne vakantie! Ga lekker genieten! En niet dromen over die over-beschermende oudertjes he @Patrieske: We hebben een doorgroeikamertje gekocht in Winter eiken (beetje grijzig licht eikenkleur) een 3-deurs kast (lekker groot dus kan je er lekker lang mee doen) een ledikantje die je kan ombouwen tot volwassen bed met 2 planken) en een commode met een luiertafel er bovenop gemonteerd (zodat deze eraf kan en je een gewone kast hebt) Heel erg leuk! En past zowat overal bij. Qua kamertje zit ik nog heel erg te twijfelen...Ik vind roze-rood voor een meid en groen-blauw voor een jongen wel heel erg leuk! Maar ook paars; maar dat is toch iets moeilijker te vinden...Een thema ofzo vind ik ook heel erg leuk maar ik vind dingen heel erg snel saai en het verveelt me snel en dan ben ik bang dat ik de kinderkamer zo vlug beu ben... Hmmm binnenkort ons kinderkamertje maar eens legen en klaarmaken dan kunnen we op het gemakje in augustus de meubeltjes ophalen! Die voorbereiding he...zucht...blijft zooooo ontzettend leuk!