He meiden! Pff ik ben bekaf Al de hele week slaap ik maar +/- 4 uurtjes/nacht. Moet minstens 2x opstaan om te gaan plassen & dan raak ik niet meer in slaap. En om 5u30 moet ik er elke dag uit Morgen nog een dag werken en dan zaterdag vrij. Zondag jammer genoeg niet .. Pff hopelijk voel ik me binnekort beter. Verder heb ik de 13-weken mijlpaal bijna bereikt! Toch gaat het veels te traag naar mijn zin Ik wil de volgende echo Over een paar weekjes bel ik voor een pretecho denk ik ! Ik ben vandaag bikini's gaan kopen, pff wat deprimerend seg Geen enkele past perfect, vooral aan mn heupen @ Derona: Super meid zo'n echo! @ Cobi: Wauw, super foto's! En wanneer mag je terug? @ Kinderkamer: Wij gaan voor lime groen met wit. Kan voor allebei & we vinden het heel schattig. Verder heb ik deze muursticker voor op één muurtje te plakken: http://www.altijdleuk.nl/kinderwebwinkel-altijdleuk-categorieDetail.php?id=20&cid=897&Muurstickers%20van%20Nouvelles%20Images%20Groene%20Bloemen%20030 En boven het bedje komt deze: http://www.cutitout.nl/kidstext.htm (het is het tekstje van Slaap kindje Slaap De stickers hebben we al, de rest nog niet
@ Tacha: haha ik ben er maar niet aan begonnen bikini's kopen. Ik durfde het gewoon niet Ik ga gewoon maar weinig zonnen denk ik Wij hebben trouwens ook al limegroen behang voor de babykamer. Maar eigenlijk wil ik als we een meisje krijgen echt een meisjes kamer met veel verschillende tinten roze. Dat vind ik echt zo geweldig. Dus stel dat er meerdere malen wordt gezegd dat het een meisje zal worden, ga ik het er toch op wagen denk ik... Wel hopen dat het dan toch niet opeens een jongen wordt Verder ben ik vandaag bij de studieadviseur geweest om mijn studieplanning door te spreken. Wij heben in het tweede jaar een half jaar onderzoekspracticum met verschillende onderdelen en ik kan het laatste onderdeel niet voor de bevalling af krijgen. Maar ik moet dat ene onderdeel wel hebben om verder te mogen met andere vakken. Nu is dat nogal een onzin omdat je het qua kennis niet perse nodig hebt, dus had ik wel verwacht dat ze in dit geval een uitzondering konden maken. Anders kan ik namelijk maar liefst 3 vakken niet doen! Dat is nogal wat... Maar neeeee hoor, mevrouw wilde geen uitzondering maken. Nu moet ik bezwaar aanschrijven aan de examencommissie Ik hoop maar dat die wel akkoord gaan...
Hoi allemaal, Yes, de 12-weken mijlpaal gehaald! @ Alle meiden die op vakantie gaan, heerlijk! en lekker genieten he? @ Cobi: ohw wat een mooie echo! Van harte! @Patrieske: jij ook weer een mooie echo en rustig aan doen he? Die kleine man heeft natuurlijk nu vakantie dus dat zal niet meevallen... @Tascha: leuk die stickers! trouwens ook een leuke site, ga gelijk even verder neuzen... @MerleQ: Gaat vast wel goedkomen!(toch?) Aangezien ik het dinsdag te warm vond voor bikini's passen...ga ik morgen en ik kan inderdaad ook niet zeggen dat ik er zo'n zin in heb...maar ja...de "oude" bikini's passen echt niet meer...
Pffff.......(leuke site trouwens met die teksten op muurstickers)....is mijn mannetje voor twee dagen naar zweden krijg ik nu opeens kramp.....de kleine vind het nu al niet leuk dat zijn vader weg gaat....hahahaha.....ga dus lekker mijn bedje in..... Slaap lekker iedereen!
@ Chantal Hey wat een geruststelling dat ze het al konden horen. Das wel heel vroeg of niet? Mijn huisarts vertelde dat je 12 13 weken moest zijn om het ZEKER te kunnen horen @ Patrieske Paracetamol werkt wel wat gelukkig maar lang niet zoveel als ibuprofen... Ja met Kynan naar de HA geweest Omdat hij vorige week een teek van de hond van mijn ouders te pakken had gekregen en kapotgemaakt (Die had losgelaten) (Had een topic erover bij baby en dreumes) Dus even bloed laten prikken, weten we zeker dat alles ok is... Hij voelt zich nu wel beter, koorts is ook over. Italie is idd super, heeeel veel zin in even weg! En hoe bedoel je een briefje schrijven? OH en over Zen; die is nu denk ik nog heel druk met de oververhuizing naar NL @ MerleQ Ik voelde me 4 weken na de bevalling wel goed genoeg om zoiets te doen hoor! Zeker als het maar 2 uurtjes is. (Maar moet er wel bij zeggen dat ik echt in mijn handjes mag knijpen omdat ik heel vlot weer de oude was, geen knip/scheur etc en nauwelijks nasleep vd bevalling, dat is natuurlijk niet altijd zo ) @ Goofychick Denk aan jezelf en de kleine. Als je het echt niet trekt hoef je je niet schuldig te voelen! Gym lijkt me btw ook best zwaar @ Derona Hey je bent er weer! Mét fantastisch nieuws! Gefeliciteerd! Ik vond al dat er zo weinig ge-quote werd de laatste tijd! (grapje he) @ Pregnantlady Fijne vakantie! @ Tacha Lime-wit is altijd leuk! PS Veel sterkte met je slaapgebrek! Probeer overdag als het lukt eens een uurtje te pakken! Mijn man is bijna thuis van zn werk en dan gaan we zo nog naar mn ouders rijden (200 km!) Gekkenhuis eigenlijk. Morgen allemaal afspraken en leuke dingen daar. Morgenavond blijven we ook nog daar slapen en zaterdag een buurt bbq Welterusten allemaal!
Goeiemorgen allemaal! Alweer 11 weken, gaat stiekum toch wel snel! Nog 4 nachtjes slapen voor de echo... Ben inmiddels 3,5 kg afgevallen (niet bewust hoor) Niet door het overgeven want dat hoef ik niet, maar omdat ik 's avonds na 2 happen vol zit. Heb dan ook geen hongergevoel meer later op de avond. Nu heb ik genoeg reserves waar die kleine van harte van mag smullen, maar toch, vind het toch een beetje vreemd omdat je normaal gesproken aan zou moeten komen toch?
Het ironische is dan weer wel dat ik de laatste 10 jaar van mijn leven veel bezig ben geweest om af te vallen en nu het dan eindelijk "vanzelf" gaat, maak ik me daar weer zorgen om... hihi!
Ja inderdaad.. maar schijnt ook normaal te zijn om eerst te afvallen ik heb savonds ook bijna geen trek meer ik heb meer trek overdags als ik aan het werk ben.. maar dat is ook maar sinds gisteren weer.. ik ken iemand die is niks aangekomen.. alleen maar afgevallen.. en nu gezond zoontje heeft...
Re81:Heel normaal hoor dat afvallen in het begin van de zwangerschap. Heb het bij mn eerste ook gehad en uiteindelijk ook maar weinig (10 kilo in totaal; van voor de zw.schap en aan het einde....) aangekomen. Ik leef nog steeds en dochterlief ook. Ik was ook ongerust omdat ik niet zo vreselijk veel reserve had dacht ik....was al poepieslank en toen viel ik ook nog eens af, had zelf het idee formaatje anorexia te hebben (was ook ietsje overdreven hoor......) En dat is ook niet leuk maar zo zie je maar weer, je kindje pakt wat het nodig heeft en of moeder daar nu van afvalt of niet......het is echt niets om je zorgen over te maken. Tenzij het natuurlijk buiten proporties is. Heb je het idee dat het echt te erg is dan moet je even je vk vragen maar volgens mij als ik het zo hoor, hoef je je geen zorgen te maken. Hier een spannende dag tegemoet....hubbie gaat vandaag onder het mes dus is beetje nerveus en ik heb ook erg slecht geslapen. We weten niet precies wat ze allemaal gaan doen want ze gaan eerst met een cameraatje z'n schouder in (...!... :-s ) en dan kijken ze wat ze tegenkomen. Het enige wat we weten is dat hubbie volledig onderzeil moet en wakker word met een zeer pijnlijke schouder. En dat het zeker de eerste dagen voor mij behoorlijk zwaar gaat worden.....Verder horen we de rest vandaag wel. Zal jullie vanavond wel op de hoogte stellen als hubbie al mee mag naar huis want dat is wel de bedoeling maar......hubbie is nogal gevoelig voor flauwvallen en word om kwart voor 12 verwacht....betekend volgens mij dat hij niet voor half 1 op de operatie tafel ligt (lijkt mij namelijk niet dat hij direct zodra we binnenkomen ook al weg gebracht word) en dan is het afwachten hoe lang de operatie duurt (weten we nog helemaal niets van kan dus een half uur zijn maar ook best 2 of 3 uurtjes.....ligt eraan wat er te doen is in de schouder...) daarna moet ie nog wakker worden, volgens mij moet ie zelfst. naar de w.c. kunnen en ga zo nog maar ff door....Heb ik nog niet eens meegerekend dat een arts geen speodje tussendoor krijgt.....kan ook nog gebeuren, wij houden overal rekening mee.....haha Nou goed als je dat allemaal meerekend dan is het ws laat in de avond dat hij meemag dus het zal me niets verbazen als hij toch een nachtje moet blijven en dan ga ik bij mn schoonouders slapen dochter is daar dan al de hele dag. Als dat gebeurd dan kom ik hier vanavond dus niet maar dat zien jullie vanzelf. Ga me nu douchen en alles klaarmaken......ben echt een beetje nerveus...bah echt een rare dag...kan er slecht tegen als ik niet precies weet hoe het allemaal in zn werk gaat......nou goed..houd jullie op de hoogte.... Fijne dag allemaal en voor degene die vakantie hebben (net als wij...hoewel de onze dus danig in de soep loopt..) geniet ervan veel plezier! Liefs Nettie
Hai Nou vandaag blijft het hopelijk wat droog ,vanochtend mijn bloeddruk weer meten bij de ha,want in het zkh was hij iets te hoog,maar dat had ik al verwacht.........en dan boodschappen doen en rond etens tijd gana we naar de kermis in best,dus ik hoop wel dat het droog blijft anders gaan we niet zei Mart @ indria...........Ik ken het wel dat winter eiken dat is erg mooi..............en meteen een doorgroeikamertje alsik het lees dat is zeker fijn,wij hadden dat toen bij Zoë* wel maar bij Noël niet omdat ik graag noge en kleintje wilde had ik zoiets van dan maar een gewoon babykamertje kunnen we het doorgeven ,en Noël heeft inmiddels een leuk autobed,iedere avond zegt hij ,mama heng als hij wil slapen hahahah..............dat begrijp ik dat hebben wij dus nu ook met Noël zijn kamertje die heeft een strandkamer hartsikke leuk hoor,maar om die naar 2 jaar over te schilderen dat vind ik een beetje te duur,dus ik wil het even zo laten maar ik ben ook iemand die snel graga iets wilt veranderen,dus bij deze kleine gewoon schilderwerken en dan wel een thema maar dat is wat er om heen staat en dat is altijd snel te veranderen kwestie van weghalen en nieuwe dingen neerzetten Het Klinkt wel leuk die kleurtjes..... Leuk he meid @ tacha..............Ik hoop dat je binnenkort wat beter kunt slapen meid,want als je al zo moe bent en je slaapt dan nog eens zo slecht dan ben je helemaal bekaf.................Gefeliciteerd met je 13 weken meid........Je bent niet geslaagd voor een bikini dan,bij prenetal kan je het broekje los kopen van het hesje dat is wel fijn.........Leuke muurstickers meid............. @ Sanne....................Gefeliciteerd met je 12 weken ...jawel ik doe wel rustig hoor,en Noël die vermaakt zichzelf wel,mijn moeder is ook thuis en mijn michtjes hebben ook vakantie dus die komen hem geregeld halen en Mart moet nog maar een weekje werken en dan heeft hij ook vakantie,misschien dat hij een weekje doorwerkt zegt hij,maar dat vond ik niet zo leuk,maar goed dat heb je als je voorjezelf werkt dat de dingen wel af moeten zijn ...............Veel succes met een bikini zoeken meid............. @ female..........Ow jeetje dat is schrikken,maar wel goed dat je het in ieder geval wel hebt gezien dat hij die teek had,en dan kan je het gewoon beter zeker weten meid,laat je me horen als je de uitslag weet.......Fijn om te lezen dat hij zich beter voelt meid,ik kom eigenlijk alleen maar hier en verder nergens,ik heb het te druk op de pc ..........maar ik zal het weleens gaan lezen anders.............Ja dat begrijp ik dat je daar zin in hebt,ik ook hoor al is het maar een weekje naar cp ,maar ik durf niet naar het buitenland als ik zw ben,dat is een slechte tic ...........Hahahahah ook al dement hahahaha,nee je zei als ik maar niets vergeet mee te nemen,ik schrijf dan meestal een briefje waar alle op staat dat loop ik 3 keer na en dan vergeet ik meestal nog wat .................Oke dat stukje heb ik gemist dat ze ging verhuizen,fijn dat je het even zegt meid.........Veel plezier bij je ouders........... @ re ..............Ja je zou wat moeten aankomen zeggen ze,maar er zijn er meer die heel hun zwangerschao afvallen en in de laatste 2 of 3 maanden aankomen,zoalng het goed gaat met de kleine is het goed zeggen ze,als die kleine goed groeit,dat is wat ik hoor wat andere moeders zeiden die afvallen,maar ik snap wel dat je ongerust bent.............
Re81 krijg je dan je eerste echo? Nettie sterkte vandaag,ook voor je man en trouwens goede morgen meiden
Dankje patrieske ga je nog wat leuks doen vandaag? ik moet vandaag even oppassen,en dan vanavon d gaan we gezellig een weekendje naar mijn moeder en broertjes,in voorschoten
@Derona: ja, ik krijg dinsdag mijn eerste echo... spannend dus! Volgens mij ben ik een van de laatsten hier die de eerste echo krijgt, kun je na gaan hoe moeilijk wachten is als je al die positieve verhalen hoort... zwijmel...
meis dat kan ik me super goed voorstellen gewoon de volgende keer zeggen dat je een onregelmatige cyclus hebt dan mag je miss eerder hhahaha