Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    eigenlijk zou ik ook pas zondag 13 juli voor het eerst echo krijgen.. maar omdat ik mk heb gehad vorige keer.. vandaar dat ik ook zoveel echos krijg.. pff...

maar wel heerlijk.. ik moet nu wachten tot 13 juli.. maar ik vind het leuk om onze kleine wel te zien.. :D

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    kon dat maar.. ik wou wel je wat geven.. maar helaas.. de zon vertrekt hier wel... er komen steeds meer bewolking...

:(

3. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    hier ook een waterig zonnetje dat langzaam achter de wolken verdwijnt...

ga nu even boodschappen doen, tot straks!

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Nettie, spannend! Sterkte ermee!

Oeh nog drie nachtjes slapen en dan ga ik trouwen! Whaaa, het komt nu echt dichtbij! Zo spannend! Vannacht een vreselijke droom gehad waarbij echt werkelijk alles verkeerd ging die dag :p Haha.
    Straks trouwens het huurcontract ondertekenen voor onze tijdelijke woning! Dan zie ik m dus ook voor het eerst ;)

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    succes...... met het ondertekenen he.. ;) en ik wens je alvast heel veel plezier.. op je trouwdag! :) ik heb die dromen ook gehad drie jaar terug.. toen ging ik trouwen... maar alles ging goed.. :D

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai derona

Nou hier scheen de zon en nu is het weer bagger :cry:

Wij gaan als het droog is vanavond naar de kermis toe en zaterdag overdag ga ik naar de stad en sávonds kienen als ik niet moe ben en op zondag weet ik nog niet,meestal eerst naar Zoë* en dan zien we wel misschien met mijn vriendinnen naar de kermis maar die gaan daar stappen en ik vind er niets aan als ik niet mag drinken :cry: dus dan ga ik denk ik niet mee en dan ga ik net zo lief nog een keer met Noël de kermis over,maar het zal wel druk zijn wnat er komen flink wat artietsen en dan is het stampend druk en dat zie ik ook weer niet zo zitten ;)

Veel plezier bij je moeder en je broertjes,jullie blijven daar ook slapen dan?

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    OOh gezellig naar de kermis
    ja we blijven tot Zondag bij mijn moeder,

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Derona

ja ik vind het zo leuk om naar de kermis te gaan,dan zie ik Noël zo genieten en papa mag overal mee in he hahahaha,ik pas in die kleine wagenetjes niet met mijn dikke bibs :oops: ,en weet je wat die het liefst doet Noël dat is gokken hahahah,van wie zou die dat nu hebben ;)

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend als je daar bent?

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merleq......hihihihi..........leuk he die spanning. Slapen jullie samen de laatste nacht? Zorg dat je wat drink ontbijt in huis hebt voor die ochtend, ik was alleen en kreeg geen brood door mijn keel, dus heb ik wat goede morgen ontbijt gehad.

@Re is iid heel normaal hoor......heb het ook veel vaker gehoord en ik kom ook ng niet echt aan.

@Nettie succes

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nee we slapen niet samen :D Mijn zusje en een vriendin slapen bij mij in ons huis en mijn vriend gaat naar zijn beste vriend. Ik zal inderdaad even wat drink ontbijt in huis halen! Goede tip! Sowieso neem ik voor de hele dag eierkoeken ofzo mee want er zijn bar weinig eetmomenten voor ons aangezien we de hele tijd bezig zijn. Dat ga ik niet trekken ;)

Vandaag gaan we spullen kopen voor onze huwelijksreis zodat we zondag onze koffers al kunnen afleveren bij het hotel voor de huwelijksnacht. En nog even wat rond bellen.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja dat gokken is ook leuk hahaha en ik denk dat je zoon dat van zijn vader heeft hahha
    hoe oud is je zoon?

we hebben niks speciaals in gedachten ja als het droog is,lekker naar het strand zowiso :D

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Merleq Maandag ga je al trouwen wat leuk zeg
    hoe laat trouwen jullie?

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Derona

Hahahahha Daar houden we het maar op hahahahah........Noël is 2.5 die word ik Oktober 3 jaar.....

Lekker zeg naar hets strand dat vind ik zo gezellig maar wij wonen er 1.5 uur rijden vandaan :cry:

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Half 3! Maar mijn programma begint al om 9 uur dan komt de kapster ;) Ik ben echt helemaal hyper nu hihi :D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske,ja wij wonen er ook ruim anderhalf uur vandaan,en me moeder maar 10 minutjes,:D

Merleq ja kan me voorstellen dat je helemaal hyper bent :D:D:D:D.lekker hyper blijven hoor

16. dinnetje

dinnetje Lid

24 mei 2008
    34
    0
    0
    secretaresse
    Delft
    willen jullie mij s.v.p. van de lijst 2009 mama's halen? Ik heb namelijk (weer) een miskraam gehad en zal volgende week gecuretteerd worden.

Iedereen heel veel succes verder met de zwangerschap, echo's enz. enz.

Liefs,
    Antoinette

17. Female

Female Niet meer actief

Oh Dinnetje gadver zeg.... Wat vreselijk! :cry:
    Heel veel sterkte met alles meid!

18. Female

Female Niet meer actief

@ MerleQ
    Heerlijk zeg wordt echt een huwelijk met alles erop en eraan als ik het zo lees! :D

@ Derona
    Strand!
    Heerlijk zeg.
    In Scheveningen ga je neem ik aan he?
    Daar woont je familie toch?

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ah nee he.. sterkte!

20. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @strand.. heerlijk... maar helaas zal je me niet zien daar in de hoge zomer.. ik kan er niet zo goed tegen de zon.. ik kan wel meestal tegen de avond zon.. dan ben ik wel regelmatig te vinden als ik niks te doen heb :D ik woon er namelijk op loopafstand.. lopen ong 10 min denk ik.. heb eigenlijk nog nooit gelopen daarheen.. ik ga meestal met auto.. omdat mijn manlief meestal teveel spullen mee moet nemen :D

maar woont iedereen zo ver van me vandaan?

Deel Deze Pagina