ja dat moet ik eigenlijk ook doen, maar kom er ook niet aan toe (geen zin om zin te maken...) Net ook een uurtje op de bank liggen pitten, heerlijk!
wat zijn wij dan erg hehahahahaha.. maar ja ik heb het boven wel gedaan vanmorgen.. en vanmiddag maar beneden als ik nog zin krijg.. pff.. mijn manlief komt half zes thuis ik ben zo blij als hij er weer is..
Ja wij zijn ontzettend erg... zwanger! Haha! Manlief komt vandaag wat eerder thuis, denk over een half uurtje ofzo.
wehoahahaha.. ja idd.. maar ja ik moet dat smoesje ook maar niet teveel gebruiken... anders word mijn manlief gek..hahhahaha.. lekke rhoor hoe laat komt hij normaal thuis dan? mijnes moet altijd werken tot 5 uur.. het is daar verplicht om van half negen tot vijf te werken.. vanwege de klanten
die van mij is normaal gesproken om half 8 weg en om half 6 weer thuis. Werkt van 8 tot 17, maar op zich kan hij vrij makkelijk vrij krijgen of een paar uur eerder gaan als dat nodig is.
dat is wel heerlijk zeg.. hier niet hoor hij moet 2 weken minstends vrij vragen tenzij het voor de vk of echo is dan is het wel meteen vrij maar hoe is het eigenlijk verder met jou? nog moe?
OOOOOH ik kan mezelf mij hier nu wel voor de kop slaan en dan ook heeeeeeeeel hard ](*,) Ik wou de echo,plasticeren hoe je dat ook mag schrijven Word hij helemaal donker
ik heb eigenlijk geen idee.. het moet allemaal in het mapje blijven.. compleet.. ik denk vanwege de miskraam van vorige keer.. ? maar het is toch iets wat aan je hecht.. ik kan me voorstellen dat je zo voelt... zou ik ook doen... daarom heb ik zelfs me echo's fotos gewoon gescand.. en op hyves gezet en hier ook
Zo daar ben ik weer Jeetje we gingen vanchtond of middag ligt eraan hoe je het bekijkt boodschappen doen,de zon scheen weer wat en dus allemaal geen jas aan en we zijn op d eterigw eg naar de auto metd e volle karren en begint het me te plenzen echt niet normaal we waren alle3 zeik en zeik nat,heel die auto aangeslagen toen we erin zaten mijn boodschappen zeiknat die moest ik thuis allemaal droogmaken ,echt van de zon naar zo'n stortbui en die kerels he die stonden allemaal te schuilen onder het dak hahahah. Nou we hebben bericht van Viataal gehad sneller dan ik had verwacht en de onderzoeken beginnen op 29 juli,dan zijn we net een dag op vakantie heb toenstraks de hele tijd proberen te bellen maar er nam niemand meer op,want dan moet ik het verzetten dan hoop ik wel dat het niet een maand later word............ @ derona..........lekker zeg dat je moeder zo dicht bij get strand woont ,als ik zo dicht bij zou wonen wist ik het wel,als het droog is dan ........jeetje wat rot meid,gelukkig heb je er wel foto's van dan heb je in ieder geval iets,kan je hem niet scannen en dan proberen lichter te maken met een foto programma? @ lotus.........Dat is minder meid,kon je hem niet bellen of werkt hij te ver weg?.........Wat lief van je moeder dat ze een box heeft gegeven...... @ taby.....Mooi dat alles goed is meid.....fijn dat de druppeltjes wat werken....... @ tacha.........Veel plezier met zwemmen,en je niet schamen voor je beginnende buikje lekker pronken ....... @ plia79 en Chez dre...Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen,en welkom bij de jan club ............Geniet van je zw meiden....
Hai Dinnetje....... Meid wat erg dat je je kindje bent verloren,heel veel sterkte voor je curretage volgende week meid..........
haay... hier heeft het niet geregend.. al de hele dag niet.. hier is het helder blauw en zon schijnt heerlijk door me ramen heen maar beetje warm pff... maar zijn je boodschappen nu wel droog? maar wat voor onderzoeken moet je doen bij viataal als ik mag vragen.. kan zijn dat ik tijdje terug al overheen gelezen hebt... mijn manneke werkt helaas in amsterdam... dat is al half uur rijden met auto.. dus helaas.. maar hij is als het goed is binnen een uur thuis
Hai Lotus......... lekker dat het droog en warm is bij jullie,bij ons is het alweer donker aan het worden en ik hoop wel dat het nu droog blijft we zouden naar best naar de kermis gaan en dan bij de MC gaan eten en dan naard e kermis maar het moet wel droog blijven...............Nou ik heb bij sommige blikken en potten ,het etiket eraf gehaald potten is niet zo erg dan zie je nog wat er in zit maar op mijn blikken heb ik met stift geschreven wat er in zit hahahahha,te gek voor woorden toch ...........nee dat is geen doen voor je man dan,maar goed gelukkig is hij zo thuis Die onderzoeken zijn voor mijn zoontje Noël die is met 9 maanden aan zijn schedel geopreerd en daar is alles mee goed het kan niet aan zijn schedel liggen,of neurologisch zij de neuroloog maar Noël praat wat losse woordjes en hoort al zinnetjes te maken hij is dik 2.5 en heeft nu een half jaar logo,maar zij liep vast en heeft ons doorgestuurd naar Vitaal,dat is een instituut voor kinderen die doof zijn of niet kunnen praten en die gaan hem onderzoeken maar ons ook helemala doorlichten of het niet aan onze opvoeding ligt dat hij slecht praat,zijn eerste onderzoeken zijn met audio voor zijn oren of hij alles wle goe dkan horen en wij moeten bij de psycholoog komen...........als je nog vragen hebt hoor ik het wel..... Hai derona' Nou meid dat is inderdaad wel heel erg zwart,jeetje zeg ik denk dat je daar helemaal niets meer aan kan doen,rot voor je meid......
heb je toevalllig photoshop lightroom? daar kan je waarschijnlijk mee oplichten weer.. dat het weer goed is..? ik zal anders vanaovnd ff vragen aan mijn manlief of het nog gaat lukken? mijn lightroom doet vreemd namelijk..