Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai alice

Meid ik hoop dat je er bij mag komen deze maand ik zal voor je duimen :thumup:

2. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Gaat echt snel ja... :) Gisteravond om half 12 was ik volgens mij de enige hier bij de januari mama's ;) En nu heb ik al 2 pagina's gemist... haha..

Heb vannacht voor het eerst goed geslapen sinds ik positief getest hebt.. :) Alleen zie ik er nog steeds niet best uit hahaha

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Chantal

hahahhaha had je maar aan 1 kant in de zon gezeten :)

Dat is ook zo,je maakt jezelf dan gewoon erg bang,en meestal is dat niet nodig maar dat zijn toch de dingen die wij doen :oops:

Nou meid gefeliciteerd met die eerste mijlpaal dat is toch al een opluchting of niet,ik krijg meestal rond de 8 a 9 weken wat bloedverlies ik hoop dat deze keer ook over te slaan :(

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad vooral de kids natuurlijk :)

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    dankje meis
    ja heb ff moeten zoeken..maar eindelijk gevonden haha..

Ik zou eigenlijk ook wel nog een keer willen testen..maar ben zo bang dat die negatief laat zien haha..erg ben ik he hahah..

Meiden zijn jullie al misselijk ofzo?

Ik heb elhamdullilah eigenlijk bijna nergens last van..wat ongie achtige krampjes maar die heb ik al 2 weken.
    Wel heb ik een ander ding..namelijk van mijn (linkerkant) onderrug naar mijn linkerbil uitstekende pijn...vooral savonds is dit erg..en als ik me omdraai in bed bijv. heb ik echt pijn.
    Dit had ik dus bij mijn eerste zwangerschap rond de 9 weken ofzo maar toen waren we verhuist en was ik erg intensief bezig met schoonmaken etc.
    Maar ik heb het ook aan het einde van mijn zwnagerschap gehad en toen was het zo erg dat ik niet meer kon lopen van de pijn.

jullie kunnen wel begrijpen dat ik best bang ben voor het laatste.

ben liever wat weken misselijk dan niet te kunnen lopen van de pijn met een kindje rondlopen..

wanneer gaan jullie voor het eerst naar de dokter/verloskundige of iets in die richting?[/quote]

Hi AllahinKullu

Hoe gek kunnen we ons zelf maken he :cry: ,je bent gewoon lekker zw meid die test was positief die kan nu niet negatief zijn zonder dat er iets is gebeurt,maar ik snap het wel naar de 6de test bleef ik nog vol spanning kijken,eerst wilde ik er vanochtend nog 1 doen mar jeetje dat word toch echt te gek :oops:

Ik ben helemaal niet misselijk,heb helemaal nergens last van mijn moeheid begint nu ook weg te trekken,dus ja dat maakt je toch wel wat angstig,maar van de andere kant mag je ook heel bij zijn als je nergens last van hebt toch ;)

Dat schijnt toch iets met die spier te zijn,ik geloof dat mijn vriendin dat ook heeft gehad zij kreeg toen wat fhysio misschien dat je even naar je ha moet gaan....ik had dat van de week heel erg maar ik had een spier over elkaar en nu is de pijn met rusten al een heel stuk minder geworden....ik snap dat je daar bang voor bent,ga even naar je ha en bespreek het even........

Ik mag 14 mei terug naar de fertiliteit arts,ik ben daar ook met hulp zw geworden
    en als die echo goed is mag ik terug naar mijn eigen gyn en dan gaat het van uit daar verder.............ze hebben nu wel gewacht tot ik richting een week of 7 ben omdat ze anders bang zijn dat ze nog niets zien en je dan toch weer moet wachten..........

Heb je wel al gebeld naard e vk dan?

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Marloes

Ook voor jou meid hoop ik dat je deze maand er nog bij mag komen ook voor jou zal ik :thumup: meid

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai taby

Ja wij gaan ook wat genieten,daalijk aankleden en dan weer even naar de speeltuin en vanmiddag zijn badje op de plaats zetten daar heeft hij het meeste aan :)

geniet ze ;)

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai JedidJah

ook voor ju gaan de duimen hier omhoog meid :thumup:

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Ramona

Nou mopper maar lekker ;) Ik hoop dat je wat voor een paar leuke broeken bent geslaagd :)

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Ja ik dacht ga even iedereen zo antwoorden maar zit inmiddels al 15 min achter de pc :) maar wel gezellig toch :)

Hai Sopie

Veel beterschap met je kleine meid............ik snap dat je geschrokken bent met je zw dat zou ik zelf ook hebben gehad..........noël miet ze ook nog krijgen...............heeft ze erveel last van?

Hai Belly

Fijn dat je goed hebt geslapen vannacht,ik moet zeggen ik ook,was wel vroeg wakker maar wel blij met een goede nachtrust ;)

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik was weer veeeeeeeel te vroeg wakker maar verder wel goed geslapen.
    Net al naar de fisio geweest en verder heerlijk geieten van het weer, ook ik ben nog steeds niet echt misselijk, heb wel een weeig gevoel als ik iets moet eten :(

11. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    pfff wat gaat dat snel hier zeg!
    Even een paar dagen niet gekeken en ik moest wel 10 blz of zo bij lezen!
    Wat een vervelende verhalen zitten ertussen :cry:
    En natuurlijk ook veel blije verhalen! :)
    Nou, ik zie dat ik wat vergeten ben te melden, haha ;) Ik ben inderdaad 24 en wij verwachten ons eerste kindje!
    Verder is mijn eerste afspraak bij de VK op 4 juni, dat vind ik nog zo ver vooruit! Dan ben ik al 9,5 week zwanger! :)
    Verder nog wat dingetjes... We trouwen op 20 juni van dit jaar, dus over 6 weken al! En dat gaat dan weer ontzettend snel :)
    Daarna meteen op huwelijksreis en als we terug komen moeten we meteen een week daarna uit ons huis, dat hebben we verkocht en we hebben een prachtig nieuw huis gekocht! Het komt allemaal tegelijk, maar het zijn allemaal super prachtige gebeurtenissen, dus mij hoor je niet klagen!
    Gisteren kwam de consulente van moeders voor moeders, beetje vroeg, ik ben nog geen 6 weken zwanger, maar er zit zo ontzettend veel HCG in mijn urine dat ik al meteen mee mag doen!
    Ik wilde eerste gisteren nog een testje halen, omdat ik nergens last van heb als alleen een beetje van mijn (.)(.) en mijn haar is zo vet als spek na 1,5 dag, maar verder niets! Nou, die vrouw deed gisteren het testje en de streep kwam meteen! En donkerder dan de controle streep! JIPPIE :D:D:D
    Goh, meiden ik ga het proberen bij te benen hier, maar ik kan niets beloven ;)
    En voor alle zwangeren : GENIET LEKKER VAN JE ZWANGERSCHAP :)

12. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Yvette...
    Bij mij is gister ook zo'n vrouw geweest en idd.. mijn test kleurde ook zo donker.. mag ook gelijk mee doen...
    en ben een goede zeikerd.. heb sinds gistermiddag 12.00 uur al twee kannen vol!

xxmona

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    goh hee! Nee, dat red ik niet! Lijkt wel of ik alles vasthoud, moet daar maar eens op gaan letten! :) Wel leuk he, dat we op deze manier ook iets voor een ander kunnen doen :)

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wow ik heb helemaal eigenlijk niet dat ik veel moet plassen..gewoon zoals normaal..
    en ik hoop dat dat zo blijft..want dat was bij mijn eerste echt een ramp..zat de hele dag op de wc..en kon nergens heen..

Ik wil ook nog een testje doen...maar ik durf het niet...heb ook geen test in huis..

15. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    @Ninja: ik ken het! Ik ben mijn ouders nu al een aantal weken aan het vermijden...vind ik vreselijk hoor maar vanwege bloedverlies en vreselijke twijfels wilde ik echt nog niks zeggen. Zij hebben al zoveel meegemaakt (en nu nog :cry: ) dat ik ze niet meer wilde geven om zich zorgen over te maken! Maar inderdaad mijn moesje is mijn beste vriendinnetje!

Pfff mij gaat het niet makkelijk af hoor, niet roken! Ik heb het er echt heel erg moeilijk mee...had dat nooit van mezelf gedacht maar misschien moet ik eens hulp vragen...ik zou zo weer naar een sigaret grijpen en dat vind ik echt vreselijk van mezelf...zo'n schuldgevoel!

16. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    @Merelrosie
    Heb jij er ook zoveel moeite mee? Ik schaam me er wel voor...ik hoor altijd van alle vrouwen: "ja, ik rookte maar vanaf ik zwanger was dan ben ik meteen gestopt. Moeite? Nee hoor geen last van gehad. Je weet waarom je het doet he!" Pfff ik heb er wel las van maar ik weet ook waarom ik het doe! Ik ben nu al een slechte moeder :cry:

hahaha nee hoor zo depri ben ik nu ook weer niet maar het is lastig!

17. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Dank je Patrieske!

18. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje
    1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje
    1 januari - Mexi - ? - ?
    1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje
    1 januari - Indira - 26 jaar - 1e kindje
    2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje
    3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje
    4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje
    4 januari - Yvette - 24 jaar - ?
    4 januari - Sanne85 - 22 jaar - 1e kindje
    5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje
    5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje
    5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje
    5 januari - Patrieske16 - 31 jaar - 3e kindje
    6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje
    7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje
    8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje
    8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje
    8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje
    9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje
    11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje
    12 januari- Sjansie28- 27jaar -3e kindje
    12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje
    12 januari- Simply me- 32 jaar - 4e kindje
    15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje

Afspraken:
    2 mei: Tacha1987 bloedafname ha
    2 mei: Mama2801 moeders voor moeders
    6 mei: Belly82 eerste echo bij de VK
    14 mei: Sophie intake vk
    14 mei: Patrieske16 eerste echo
    20 mei: Ramona intake vk
    20 mei: lob intake vk
    28 mei: Sophie eerste echo
    28 mei: Ninja intake vk en eerste echo
    29 mei: Mexi VK
    2 juni: Britt eerste echo
    3 juni: Gaby intake VK
    3 juni: MerleQ eerste echo
    5 juni: Sanne85 eerste echo
    9 juni: Gaby eerste echo
    11 juni: Tacha1987 eerste echo

Ik heb mezelf erbij gezet maar ik hoop dat ie er goed uitkomt zo...dit is een testje...niemand ziet iets...

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee Patries,

wat een akelig verhaal van je kleine meid zeg :cry: zit met tranen in mijn ogen...
    Zo'n verdriet raak je natuurlijk nooit meer kwijt.
    Ik hoop voor je dat je nu gewoon een gezonde zwangerschap kunt krijgen en dat je kleine kindje straks zonder complicaties de wijde wereld in mag kijken.

Liefs

20. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Joepie! Gelukt!

Zo maar even douchen en dan ga ik even naar de boekhandel en naar C&A.

@JedidJah: Ik hoop dat je je hier snel mag bij mag voegen! Mag altijd hoor! Bedankt voor de tip van dat boekje! In plaats van Pap en mam heb je ook oma en opa toch? Ga ik eens voor kijken! Leuk voor moederdag voor mijn oudertjes als we het gaan vertellen!

@Ramona: Heb jij ook al zoveel last van kleding welke niet past? Ik begrijp er niks van maar er past me werkelijk niks meer! En ik ben helemaal niet veel aangekomen maar het zit gewoon niet lekker! Inderdaad knoopje open zetten maar dan schuift die rits ook langzaam open en voor je het weet hangt je broek voor de helft van je reet,...ook niet echt praktisch! Dus stap vandaag maar even C&A binnen voor een goedkoop rekbroekje ofzo...(echt zelfs mijn stretchbroeken voor thuis zitten niet meer lekker)

Heeft iemand ervaring met de mama lijn van Zwitsal? Is die goed? Wil ik wel even voor kijken maar er is hier moeilijk aan te komen (ja echt uithoek van de wereld hier, wij hebben net de eerste gsm binnengekregen hier :) ) dus voor ik de moeite doe wil ik even weten of het toch de moeite is...

Fijne zonnige dag meiden!

Deel Deze Pagina