Mja ik ben voorzitter en we moeten nu een jaarverslag schrijven waarvan ik eindredacteur ben. Ik heb mijn stukken al lang af en wacht nu dus op die van de rest voordat ik verder kan. Maar ze hebben het allemaal uitgesteld En als ik dan vervolgens aangeef dat ik het echt nodig heb over 1,5 week en dat ik denk dat ze het onderschatten krijg ik van 1 de reactie terug: ja ik weet het, maar het zij zo... Het zij zo wat?? Het zij zo niets! Ze wil graag vakantie vieren maar ik ben van mening dat ze pas echt vakantie heeft als ze haar verplichtingen af heeft. Als ze nu een dagje werkt, is ze er hooguit 3 uurtjes (mevrouw komt pas tegen 1 uur aankakken) en is om 4 uur weer weg. In plaats van dat ze dan een dagje hard werkt... Naja het was vooral haar lakse houding die me nogal deed doen steigeren En mijn hormonen werken in dat geval natuurlijk ook niet echt mee Ik baal er van dat ik straks waarschijnlijk veel last minute werk heb omdat zij allemaal hun dingen niet doen. En dat terwijl ik eind augustus hartstikke druk ben met andere dingen. Zo weer even stoom afgeblazen @ goofychick: cool, ik ga ook eens op plopjes letten Lijkt me echt geweldig om de baby te kunnen voelen!
dan kan ik me wel voorstellen.. dat je dan gek wordt.. jaarverslag moet ook op tijd gedaan worden... pff.. kan je haar dan niet ontslaan of iemand anders het werk geven? jij moet dat niet doen.. dat moeten hun doen.. zij leveren hun werk toch niet op tijd... of gaat dat niet zo bij je.. ja idd..ik ga ook op letten op de plopjes.. hopelijk voelen we ze gauw
Hallo dames, Eerst eens even kijken hoever ik kom met reageren Patrieske, en is het droog gebleven bij jullie vandaag? Hier veel regen Merleq, spannennnnnnd nog een paar daagjes. Ben je al zenuwachtig? Antoinette, heh bah meid....heel veel sterkte. Lotus, ah heerlijk zo dicht bij het strand...lijkt me heerlijk om gewoon naar het strand te kunnen gaan als je zin hebt en niet een hele dag moet gaan plannen om een dagje naar het strand te kunnen gaan Mijn laatste bezoek aan het strand was 2 jaar geleden alweer Ben je de dag een beetje doorgekomen zonder sleutel? Tamara, fijn dat alles goed gaat hopenlijk gaat de misselijheid ook snel weg. Gefeli met de mooie echo Pila79, wekom hier en suc6 met bijlezen Chez dre, ook welkom en suc6 Derona, ooooh wat balen meid. Door de warmte vekleuren ze idd zwart Patrieske, heh jakkie vervelend zo'n stortbui. Ik fietste woensdag naar huis en het flitste aan alle kanten...ben nog nooit zo snel naar huis gefietst ik kwam net binnen en toen viel het me er toch uit..met flinke donderslagen. ale: Suc6 met alle onderzoeken. Hoop dat het allemaal meevalt. Lotus, suc6 met het klussen in huis. Wat erg van je vriend...is altijd moeilijk als het over is. Goofychick, is volgens mij wel erg vroeg om nu iets te voelen, maar zeg nooit nooit Ik heb me toch een mega (.)(.) Wat moet dat gaan geven als ze nu al zo groot zijn?
Nee ik kan haar niet ontslaan We zijn een verkozen bestuur en worden in september gewisseld. We moeten nu dus een jaarverslag schrijven over ons jaar zodat we het in september kunnen afsluiten. Ik ben als voorzitter ervoor verantwoordelijk dat het gebeurt maar dat is af en toe best lastig als je mensen inderdaad niet kunt ontslaan Je hebt niet veel middelen om invloed uit te oefenen. Dat maakt het vaak zo frustrerend. @ Chantalk: oh wij hebben vandaag juist alleen maar zon gehad! Het was echt super weer hier, ik heb nog een tijdje langs een gracht gezeten Ben nog niet echt zenuwachtig voor de bruiloft maar ik begin het wel steeds spannender te vinden. Ik denk dat ik zondag wel onwijs zenuwachtig zal zijn!
Dames, heb maar vluchtig de laatste pag. doorgelezen, want hub ligt al op bed en wil hem graag volgen. Maar wil me ff afmelden voor de komende weken. Krijgen woensdag nl bijna 2 weken familiebezoek van m'n zus + aanhang. Wil voor die tijd de woning nog enigszins op orde brengen en als ze er zijn (slapen hier in de buurt), gaan we natuurlijk veel leuke dingen doen (zien elkaar gemiddeld 1 à 2 keer per jaar en dan meestal maar 1 à 2 daagjes)! Zal proberen tussendoor iig nog wat bij te lezen, maar kan niets beloven! @ Dinnetje Hè gat, wat naar meid... Het was/is je zò gegund... Maar geef alsjeblieft niet op, eens komt de dag dat jullie ook een klein ukje van jullie niet alleen in je hart, maar ook in je armen mogen sluiten! *kus* @ Patrieske Je hebt PB.
Hahaha ja dat zag ik ook en nou eens zien hoeveel er daadwerkelijk een meisje verwachten ben benieuwd
Hey Meiden, Brrr misselijkheid is weer in volle hevigheid aanwezig en het ging zo goed hahaha. Nou het zou vandaag mooi weer worden en DROOG nou zou mij benieuwen. De kinderen zijn het hele weekend weg naar opa en oma dus ben kinderloos dit weekend ff van gaan genieten maar mis ze wel vreselijk hahaha lekker tegenstrijdig he. @Pila79 & Chez dre welkom en gefeliciteerd en geniet ervan! @Antoinette heel veel sterkte meis Zo ik ga is kijken wat ik ga doen vandaag in ieder geval boodschappen hahhaha nou ik kom vanmiddag wel weer kijken nu ligt iedereen nog in bed volgens mij liefs Chantal.
Bleh, weersverwachting wordt nu alleen maar slechter. Regenkans voor maandag staat nu op 90 procent En ik heb echt een vreselijke hekel aan regen dus ik hoop zooo dat ik het van me af kan zetten als het slecht weer is. Ik was als klein meisje al ontzettend chagerijnig op de bruiloft van mijn ouders omdat het de hele tijd regende. Ik was toen 5 maar ik weet dat nog zooo goed. Begin nu hierdoor toch wel vrij gestresst te raken. Zeker omdat we qua tijdsplanning voor die dag nu veel moeilijker komen te zitten en de boot waarmee we wilden varen echt niet op ons wacht (of naja wel wacht, maar niet langer zal varen). En ik ben echt een controlfreak. Bleh.
Merleq, heh bah...hoop dat jullie een stralende dag hebben. Chantal, haha geniet ze vandaag. Voor je het weet zijn de kids weer terug en verlang je naar een dagje voor jezelf Iuno, veel plezier met je zus en aanhang. Blegh! Luca werd om 4.30 uu gillend wakker geen idee wat er aan de hand was...ben dus een beetje brak vandaag Ach ja kan ik alvast weer gaan wennen aan het nachtelijk opstaan
Hoi Meiden, @Merleq: Hoop dat het maandag meevalt met de regen, de weersverwachting voor afgelopen dagen was ook vrij slecht en het is hier alleen maar mooi weer (geweest) dus hoop dat dat ook voor Amsterdam geldt.. @Iuno: heel veel plezier met de family! @Chantalk: hoop dat de brakheid snel verdwijnt.. Ik heb Sjansie net al een PB verstuurd, ik was namelijk een van de 12 januari mama's die een meisje verwacht, maar mijn uitgerekende datum is 15 januari geworden, haha, ik ga ook twijfelen over het geslacht, ach..over een paar weken zullen we het weten.. Ik ga zometeen naar Baby-dump, ben benieuwd, afgesproken dat we alleen maar gaan KIJKEN... Fijne dag iedereen! Groetjes Sanne
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 56 januari mama's agenda 2008/2009 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo - Goofychick nekplooimeting 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk - Nettie termijn echo 13 juli: - Lotus 1981 echo 14 juli: - Muppet1604 vk 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Naomiadaeze vk - Joyce1983 vk 16 juli: - Sophie vk - Goofychick 2e echo 17 juli: - Ladybug vk 19 juli: - Sophie pretecho 21 juli: - SimplyMe VK - Goofychick vk 22 juli: - Lotus 1981 vk - Indira vk + pretecho 23 juli: - Libra vk - Sjansie28 vk - Patrieske16 gyn 28 juli: - Mikki77 npm 30 juli: - MerleQ pretecho - Cobi vk 31 juli: - Sjansie28 pretecho (16wk) 1 augustus: - Mikki77 vk 4 augustus: - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho - Derona vk 11 augustus: - Sophie 20 wk echo 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20w echo Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug @Sanne78 heb je verplaatst naar de 15de
@ Merleq......laat het los! Je kan er niks aan veranderen, het weer wordt er echt niet beter op als je gaat zitten sjagarijnen......ik ben ook een controle freak maar heb het echt allemaal van mij af kunnen zetten. Moet je ook doen anders geniet je niet van een van de mooiste dagen van je leven.......beloof me dat je het van je af gaat zetten, want ik gun je het genieten zoo!
Hai Nou hebben we niet te klagen het is supermooi weer hier nu Verder Gisteren was het superleuk op de kermis en noël heeft echt genoten en wilde om 20.30 nog niet naar huis gillend en schreeuwend in de buggy gedaan,dat is dan weer even jammer maar goed zijn auto in zijn handen gegeven en het was weer goed,maar zo genoten,hij heetft nu de leeftijd dat hij wel in sommige dingen alleen kan,en dan staan wij supertrots aan de zijkant te kijken .............alleen die iets grotere dingen of dingen die echt hoog in de lucht gaan daar durf ik hem echt niet alleen in te zetten.................... Verder vandaag eerst even naar de bloemenmarkt gegaan en wat plantjes gehaald...........en nu is de electricien en de loodgieter bezig dus moet ik thuis blijven want Mart is bezig op de zolder ja ik mopperde dat er tempo in moest komen dus ook niet klagen nu .........vanmiddag wel even naar de stad Mart moet echt nieuwe schoenen hebben,dus ik hoop dat hij meteen slaagd soms lijkt hij wel een vrouw hahahahah..............en dan ook spagetti maken ik heb er echt zin hahaha,het water loopt me uit mijn mond en dan vanavond zou ik gaan kienen maar ik weet niet of ik ga heb vandaag toch al weer een klein beetje hoofdpijn gehad. En iemand nog meer plannen voor het weekend @ lotus.........Nou het is lekker weer gebleven en we hebben hete cht heel leuk gehad,het was ook niet overdreven druk daar was ik wel blij om.........hahahahhah nee zie het al voor me straks spagetti maken en dat ik er een blik knakworsten in gooi in plaats van mijn stukjes tomaat ...................Oke dus zolang is Viataal eral,hij hoort alles super,maar ze beginnen toch met de audio testen.........Noël staat al onder controle in Rotterdam,dat is voor ons ook een uur rijden ,maar alleen daar kon zijn operatie gedaan worden,in ieder geval bedankt voor de uitleg en de tips,die hou ik zeker in mijn achterhoofd,en bedankt dat je dat zegt dat het niet aan ons ligt,ja dat is heel frustrerend als je heel graag iets wilt en dat je het niet kan,omdat ze iets over het hoofd zien,ik ben daar ook bang voor bij Noël dat ze iets over het hoofd zien...........Bedankt dat ik je alles kan vragen,en ik hoop inderdaad dat hij gewoon lui is ...............Jij ook een fijn weekend.......
@Goofychick: gefeliciteerd! @mezelf: nog maar 3 nachtjes slapen... @MerleQ: vorig jaar leek het wel herfst, de week voor 7 juli, 15 graden, hele dag regen en wind, de hele week lang en dat weer was ook voorspeld op 7 juli. Uiteindelijk hadden we aan het eind van de ochtend 1 buitje en 's middags was het stralend weer! Maak je niet druk, wij duimen voor je!
Ikke nog 5... Jeetje, 't is nog maar begin juli en ik kan nu al niet meer wachten tot ik weer naar de vlos mag... Peeuw!