... gestel dat ken ik wel.. maar ja viataal zit idd veel in het zuiden van het land.. helaas in het noorden wat minder.. maar hier is het ook wel.. maar hier moet je wel behoorlijk reizen voor gelukkig kan ik gewoon naar de VU of naar Beter Horen gelukkig... maar dat komt meer doordat ik al 27 ben... maar voor systemen (zoals wek-waarschuwingssysteem) moet ik weer naar hoofddorp.. maar die mensen komen het brengen ik hoef eigenlijk niet eens heen.. ik hoop dat je gauw het weet wat het precies aan de hand is..
Hai Lotus Zo we zitten nog steeds achter de pc hahahaha............woonde je vroeger hier in de buurt dat je Gestel kent?.........Wel fijn dat je dan gewoon daar naar toe kan ,dat is ook wel de bedoeling vind ik dat je eigenlijk niet te lang moet reizen............wat is een wek en waarschuwingssysteem,sorry hoor een wek systeem snap ik wel,dat is een apperaat wat je wekt,maar een waarschuwings ding wat is dat dan,ik weet wel van mijn vriendin toen die ouders waren beiden echt helemaal doof en die hadden een lamp in de kamer en slaapkamer en die werd rood en ging knipperen als de deurbel ging of als de foon ging een leestelefoon dan,zoiets was het want ze konden zelf ook niet praten,alleen gebaren taal.............Ik hoop het ook dat komt wel goed denk ik,hoop ik
Ben ook achter de PC... slecht eigenlijk met dit weer... maar ik ben de studeerkamer aan 't opruimen zodat we daarna met de babykamer bezig kunnen. PC staat lekker dichtbij dus.
Hai Libra Dus jij dacht lekker tussendoor achter de pc even wat pauze Moet je veel opruimen op die kamer? Ik weet het maar ik kan niet weg ik zit hier u vast met 2 vreemde mannen hahahah de loodgieter en de electriecien en Mart is wel thuis nu maar is op de zolder bezig en ik mag niet zeuren..........
Hey patrieske, Ja, boel op te ruimen hier... Wat de babykamer moet worden was tot voor kort een soort van stallingsruimte voor dozen met spul annex logeerkamer... dus dat is nu nagenoeg ontruimd, maar alles moet wel een mooi plekje krijgen (of in de studeerkamer, of in de kliko)...
Hai Libra Dus dat is helemaal ontruimd als ik het zo lees,dat is tenminste al heel wat toch Ik moest wel lachen een mooi plekje de kliko hahahahah....... Dus je bent nu alles een plekje aan het geven,ik dacht dat de studeerkamer de babykamer werd dus ik had het even mis .. Wij moeten de zolder ook nog steeds een heel stuk ontruimen maar Mart is nu eerst het beton aan het opruimen en als de aanbouw klaar is en een deel van de meubelen staan daar dan komt de rommel pas naar beneden zegt hij,de klusser is de baas .,maar ik weet dat het meeste weg kan wat boven staat,Noël zijn spullen zijn al bij mijn ouders,behalve de kinderwagen en maxi cosi en zijn schommel die ken je denk ik wel,heerlijk als ze hard huilen zijn ze meteen stil hahahah
Jullie zijn ook lekker bezig dus! Mijn vriend is in de tuin bezig, steentjes aan het leggen. Hij maakt een mooi paadje naar het terras toe. Volgende week is hij jarig en dan wil ie in de tuin kunnen zitten. Geef 'm groot gelijk... Ja 't ontruimen gaat best vlot. Ik moest mezelf er echt even toe zetten maar nu ik eenmaal bezig ben gaat 't als vanzelf. Was ook echt wel nodig... En tussendoor in de ikea krantjes en de baby blaadjes neuzen he. Stiekum al wat inrichten. Heb zo'n zin om er echt mee bezig te gaan he.
ja dat is dus waarschuwingssysteem ik krijg speciale wekker.. die trilt.. en als de deurbel gaat of telefoong afgaat gaat hier in huis flitsen.. maar ik krijg nieuwe omdat er babyfoon er bij moet.. maar deze wordt niet meer geleverd bij mijn oude systeem ik ken gestel.. omdat ik eigenlijk in eindhoven naar school zou gaan.. althans in michel gestel internaat.. ik weet ff niet hoe het heet.. ik kan wel praten.. en ik kan gebarentaal.. maar ik heb afscheid genomen van de doven wereld.. eerlijk gezegd.. ik heb meer een gevoel gekregen dat ik buitengesloten werd.. ik ben namelijk getrouwd met horende man.. en dat is al fout van iedereen in de dove wereld.. dat is wel jammer.. maar ja dus ik heb ook gewoon besloten dat ik maar gewoon afstand neem van die wereld.. en gewoon van geniet van de wereld waar ik nu in leef... de horende wereld.. ze horen het wel dat ik sh ben.. maar er zijn meer mensen die me accepteren dan niet.. ah ja ik zat achter de laptop. maar toen werd ik beetje moe.. toen ff luieren op de bank.. maar toen dacht ik ga weer eens kijken... hihi.. ik ben al verslaagd aan het forum hahahaha
ooh lekker nog beetje verslaafd aan de pc? wat gaan jullie dan doen met de pc? gaat die dan naar woonkamer.. of hebben jullie nog een kamer over?
Hai Libra Zoals ik het lees is jou man wel erg handig of niet,de mijne kan wel veel maar niet zelf de tuin doen wel netjes maken of een waterval bouwen maar niet betegelen wel binnen maar niet buiten hahaha,dan zakt alles in zegt hij...........hij heeft groot gelijk hopelijk is het dan gewoon lekker goed weer........ Ja wat we allemaal soms niet bewaren he ............Ik herken het meid,ik kon bij Zoë* ook echt niet wachten,bij Noël hebben we erg lang gewacht ik durfde niet zo goed en bij deze kan ik ook niet wachten hoor,maar dat duurt echt nog even
zijn ze nog niet weg? wat doen ze dan bij jullie? op zaterdag dan he.. meeste komken bij ons alleen maar op doordeweekse dag...
ik dacht ook dat de studeerkamer de babykamer werd.. lees ik weer verkeerd tuurijk.. ik heb gewoon last van de hormonen hahahaa.. maar wat wordt je zolder dan? bij ons als de kleine geboren en er komt nog eentje.. dan wordt de zolder onze kamer.. ik wil wel tuurlijk de grootste kamer.. grootste bed he en met zn tweeen ook wel dus gewoon eerlijk verdelen ooh wat heerlijk.. als ze meteen stil zijn daardoor
Ontruimen is heerijk! en dan daarna mogen indelen .. heerlijk.. ik wil al indelen.. maar ja ik kan niks vinden van snoopy stickers... pff... als ik die gevonden heb.. dan mag ik verder gaan met de kamer.. en dan kan ik ook bedenken wat voor kleur het word.. wat zouden jullie mooi vinden.. wit met limegroen.. dan wil ik een muur met andere kleur doen....
Hai Lotus........ Onze berichten kruisden elkaar net Oke dat is dus nog steeds hetzelde gebleven want van mijn vriendin haar ouders is dik 15 jaar geleden..............het is helaas verwaterd dat heb je als je op jezelf gaat wonen en andere vrienden krijgt wel zonde soms,maar goed ik dwaal weer af demente muts hahahah..........Mag ik vragen hoe dat gaat werken dan met de babyfoon erop aan gesloten ben altijd heel niwschierig ..............St michels Gestel,dus bijna goed hahahah......je zou daar naar school gaan maar dat is dan niet door gegaan als ik het zo lees?................Jeetje meid ik schrik ervan wat je zegt,is dat echt zo erg mijn vriendin is ook heel erg slechthorend en heeft ook een een horende man maar heb er van haar verder nooitw at van gehoord,ze is niet helemaal doof wel als ze haar apperaatjes uit heeft dan hoort ze echt niets........ik ken haar van mijn werk en soms moesten we echt tegen haar schreeuwen omdat ze ons niet hoorde omdat haar apperaten niet goed werkte ze kloot altijd zo met die dingen dwaal ik weer af zeg ,maar ik vroeg dus dat het zo erg was dat verschil bij de doven zelf dan he?..............Ja ik verstal Tessa soms ook niet,meestal erg slecht als ze verkouden is,maar ja dan vraag ik het gewoon nog een keer.......en wat je zegt meid je kan beter in het wereldje leven waar je gelukkig bent toch?........Hahhahaha ik zit er nog steeds achter vind het lullig om te gaan liggen op de bank als die mannen aan het werk zijn
zijn er mannen die het niet kunnen.. het klussen.. ik ken alleen maar mannen die kunnen klussen.. maar hier is het nog eigenlijk keuken betegelen.. (vloer) en dan de wc nog tegelen.. en dan is het meer deur afhangen en schilderen.. en de zolder laten stucen.. en dan vloer leggen op de zolder.. dan is het klaar zover ik weet
Hey Lotus, wij hebben geen zolder, alleen maar een paar grote opberghoeken en zelfgemaakte inbouwkasten. Echt veel bewaarruimte is er niet, helaas. Maar ja, ik offer 't met liefde op voor 't kleintje hoor.
Haay Patrieske.. Ik ken het.. ik lig zelfs op de bank nu haahah.. maar ja dat is voordeel van laptop als de baby gaat huilen dan registreerd het flitsers het dan gaat het huis flitsen... maar ze reageren dan alleen op ons eigen baby.. maar nieuwsgierigheid is helemaal niet erg .. ik heb het ook hahahah Ik ben niet naar de school gegaan.. mijn moeder liet de keuze aan mij over.. of ik naar amsterdam naar school wilde of dat ik daar naar school wilde.. maar mijn vader was toen net overleden.. en ik wilde mijn moeder niet alleen achter laten.. dus ik ben toen naar amsterdam gegaan He je lijkt mijn collega wel hahaha.. ik heb dat ook.. als ik mijn apparaat niet in heb.. dan hoor ik niks.. maar sinds dat ik een digitaale gehoortoestel heb.. hoor ik stuk meer! ik hoor nu 80% super.. en heerlijk ook nog.. maar omdat ik zoveel gek ben op mijn vent.. leef ik stuk beter in dit leven.. dan als een dove.. sorry dat ik het zo zeg.. maar ik kan het niet meer zonder mijn horende wereld ik leef eigenlijk ook zo wat als een horende.. soms ben ik wel ff doof. .maar dan wil ik het zelf ff de stilte hebben..
Hai Lotus hahahahah onze berichten kruisen elkaar nog steeds wat erg hahahah........... Nou het zijn de mannen die niet graag wit werken hahahahhah,maar dat maakt het ons wat makkelijker,Mart kent ze wel van de bouw maar ik ken ze niet..........en bij die ene jongen doen ze dienst wederdienst dus Mart gaat daar metselen..........Bij ons dus juist bekant allemaal in het weekend of in de avond snappie Hahhah zw mutsen zijn we we willen alles snel doen ook het lezen hahahah........De zolder word dus ook onze slaapkamer,maar het was een zolder echt in de oude staat van het huis,hij had dus geen vaste trap die hebben we eerst laten maken,we hebben schuine daken dus een dakkapel over de hele lengte erover en nu dus een muur eruit en een nieuwe erin want ik wil een muurkast hebben en dan moest de nuur verplaatst worden,erg he.........en dan eerst alles isoleren en electro moet aangelegd worden,je kijkt zo naar de dakpannen naar buiten en dan een neiuwe vloer erin en dan is het klaar dan moeten we kijken hoe ons bed nog daarkomt hahahah..............en dan onze kamer word de bay kamer de zolder is echt te warm voor een baby kamer wij laten een aircootje plaatsen.......de zolder is dan ook de grootste kamer maar wij willen geen verschil hebben we gezegd kunnen ze geen ruzie maken over wie de grootste kamer heeft hahahah.........Ja noël was een echte huilbaby en we kregen dit van vrienden kado en hij lag daar dus echt veel in,in slaap maken en hop naar bed hahahah,echte en aanrader maar ze zijn best duur eigenlijk tenminste voor zo'n schommelding vind ik dat ze veel vragen.......... Laatst zette hier een mama een link met stickers misschien daarbij? En anders laten schilderen op de muren? Het klinkt mooi wit met lime groen ..........
ja, wij gaan ook voor wit met limegroen. Een muur met grote limegroene bloemen en dan allemaal leuke kleine kleuraccentjes d'r in. Mijn mannetje is inderdaad heel handig. Hij kan 't alleen niet alleen. Als ie alleen aan het klussen is dan gaat 't niet. Ik hoef niks te doen, ik hoef d'r alleen maar bij te staan, dan gaat 't goed.
Ja idd.. dat doen wij ook! hihi.. al kleine dingen die we niet gebruiken eruit gooien.. en dan hebben we ruimte voor speelgoed voor de kleine!