hehhehehe.. dat ken ik... maar iedereen heeft dus wit met limegroen.. maar ik wil wel nog een kleur erbij ik denk bruin
Zal nog wat worden als de kleine later door 't hele huis heen gaat... ik denk dat ik dan maar weer eens voor "slimme opbergers" naar de ikea moet of zo.
hahahaha nou blijven elkaar kruisen hahahah ,daalijk al 5 pagina's vol met ons gelul Nou ik ken er zat die het dus echt niet kunnen hoor hahahaha,echt waar,ze proberen het wel zelf maar dan bellen ze mart dat ie komt helpen..........Nou het is ook nog best veel als ik het zo lees of werkt jou man wel goed door,Mart die gaat dan even zitten en zit een uur later nog Dat is wel lekker een laptop,ik wil er ook nog steeds eentje halen maar het mag niet van Mart want hij zegt dan slijp ik dat ding overal mee naar toe,en hij heeft wel gelijk ,ik moet altijd veel doen op de pc..........Oke dat is wel fijn dan kan je dat zo horen(zien).........hahahah gelukkig maar ..................Wat lief van je dat je bij je moeder bleef,maar dan is je vader ook op vroeg gestorven als ik het zo lees,mag ik vragen of je het nu extra moeilijk vind nu je zw bent dat je vader er niet is? hahahah ben je toevallig Tessa die stiekum zw is dan hahahahah............wat houd digitaal in dan? zij heeft nog echt van die grote achter haar oren ze baalt daar wel vand e helft van de tijd doen ze het niet en dan moet ze hard op en neer gaan met haar vinger en dan piept dat ding heel hard dan lachen we altijd dan zeggen we dat ze een fax heeft ........wat goed zeg dat je nu zo goed hoort,ik zal dat toch eens tegen haar zeggen,ik snap niet dat ze die dan niet haalt.....Waarom sorry meid als jij gelukkig bent daar gaat het om toch of niet meid...........hahahah dat is wel lekker makkelijk dat zij Tessa toen ook,op het werk was een hoop herrie van het boren en slijpen hoppa uit dat dingen zei ze en lekker rust,jaloers wat we toen waren.............
Haay .. Gaat deze kruising nog steeds door hahaha.. wit werken.. is irritant.. ik ken dat..we hebben dat met onze stucadoors.. super.. is dat.. dan komen ze ook op vrijdag gewoon.. want dan ben ik vrij... dan kunnen we op zaterdag of zondag wel gewoon wat leuks gaan doen ... pff.. zal wel te maken hebben met onze hormonen pff.. ook al zo grote verbouwing.. hahaha.. onze zolder moet nu nog kleine beetje geisoleerd worden.. en dan gipsplaten tegen aan.. en dan een stelling maken waar de radiator aan mag hangen en dan is het stucen.. schilderen van kozijnen heb ik hekel aan .. ik kan dat niet zo goed maar als het goed is komt het goed.. want ik ga gewoon met grondverf aan de haal en hij doet met de eindkleur wij hebben ook gezegd.. onze kinderen mogen geen ruzie over wie de grootste kamer krijgt.. want deze twee kamers zijn gelijk alleen de zolder is stuk groter en dat komt dus goed uit gaan jullie verder niks meer doen van het weekend?
Nee, dat niet. We hebben heel gaaf behang gezien bij de praxis. Daar hebben we alvast genoeg van mee genomen. Dat doen we op 1 muur, de rest doen we licht.
benblijven steken bij pagina 295...Kan nu even niet meer mn aandacht erbij houden. Hubbie bleef dus wel een nacht in het zh omdat ie steeds van zn stokje ging als ie ging staan. Gelukkig was dat vandaag weer over en mocht ik em vanmorgen ophalen. Hij heeft nu wel wat last...pijn is niet zo heftig gelukkig maar, hij weet zich geen houding te geven. Hij heeft z'n complete rechterarm in een sling, dus van schouder tot aan de vingers alles zit verpakt.....lekker warm want het is hier nog wel een graad of 25.... Verder kan ie niet makkelijk ontspannen want dat voelt ie in zijn schouder. Al met al behoorlijk lastig. Gelukkig waren we bij mn schoonouderrs en daar hebben we al lekker warm gegeten zodat ik vanavond niet thuis hoef te koken (had anders gewoon patatje opgehaald maar nu hebben we een goede hollandse maaltijd binnen en dat is natuurlijk een stuk beter) echt heerlijk! Was uiteindelijk maar goed dat hubbie in zh is gebleven want hij was veel wakker geweest en had veel pijn gehad....als ik em thuis had gehad hadden we allebei beroerd geslapen en nu heb ik bij schoonouders een heerlijk lange en goed nacht gehad. Alleen nu ben ik kapot. Heb net even alle spanning eruit gehuild en nu ben ik erg moe en ga dus lekker hangen op de bank, straks wel wat broodjes smeren, en lekker tv kijken. Hang dag van maken en verder wat zorgen voor hubbie en dochter. Maandag zien we ons huishouden wel weer terug..... Voor nu kap ik ermee, lees later weer meer....heb nu mn aandacht er niet zo bij. Alleen @ Dinnetje: wat een vreselijk nieuws zeg! Hoop dat je het een plekje kunt geven en dat je zodra jullie er weer aan toe zijn opnieuw zwanger mag worden en een gezond kindje mag krijgen! Heel veel kracht gewenst! *digiknuf* en @ de 2 nieuwe jan-mamma's: welkom, veel gezelligheid en een hele goede zw.sch. gewenst! Zo en nu mn oogjes dicht......*snurkt hier gauw weer vandaan*
pffff.. dat blijft zo hahaha... toch alleen maar gezellig.. alleen jammer voor de meiden die daarna komen.. want dan hebben ze hoop te lezen hahaha het is best wel veel.. maar mijn manneke doet dat ook hoor.. uur zitten en dan blijven zitten.. maar als ik mee bezig ben dan gaat het wel hard.. anders niet.. ik ben zijn motivatie.. ja.. dat komt er van als mijn liefje bij een computerzaak werkt dan krijg je zowat een laptop mee.. tenminste met korting tuurlijk en ik hang liever op de bank dan achter de pc aan het bureau.. pff.... en ik sleep dat ding ook overal mee naar toe.. behalve bed Ja zeker.. mijn vader is op mijn 12ste overleden.. ik mis hem vreselijk okp dit moment.. maar bij elke bijzondere momenten mis ik hem... ik had ook behoorlijke hechte band met mijn vader....ik wou dat ik ook nog een schoonvader had.. maar helaas die is nu zes jaar geleden overleden.. ook al niet mogen leren kennen... hij was helaas ook al overleden voordat ik mijn manlief leerde kennen... Nee ik ben geen Tessa kijk maar op m'n hyves hahaha als het goed is heb jij mij op hyves :0 je hebt twee verschillende gehoortoestellen.. digitaal en analoge.. ik vind zelf digitaal beter.! deze zijn ook wel best wel groot ik had kleinere verwacht.. maar ondanks dat.. ik heb kleur blauw hahaha.. moet je aan haar vragen hoe oud die dingen zijn.. want als ze zoveel last van heeft.. moet ze gewoon een digitale aanvragen.. het zal behoorlijk wennen zijn voor haar omdat het andere geluid geeft dan bij analoge.. digitaal maakt de geluid net als bij jullie zijn.. in jullie oren.. (van de horende he).. maar elke geluid wordt wordt gewoon goed versterkt bij digitale.. en bij analoge niet.. en dat piepen van haar toestel komt doordat haar oorstukje dan niet goed aansluit... dat is waar.. dat heb ik ook op mijn werk.. want achter onze kantoor zit een werkplaats.. en daar is het herrie.. en ik loop die ruimte in en ik doe mijn apparaat in en ik hoor niks meer.. heerlijk!
@nettie.. ik wens jullie... heel veel sterkte aan komende tijd.. hopelijk koelt t beetje af voor je hubbie.. dan komt er misschien meer ontspanning voor hubbie..
Hey kletskouzen...dat geklets van jullie ga ik niet allemaal bijlezen Over de kleuren van de babykamer.....ik heb nog geen idee welke kleuren het worden. Luca heeft limegroen met wit! dus dat gaan we nu niet doen.....maar wat wel?!
Hai Lotus Nou hij was even gestopt want de stroom klapte eruit,ik schrok me kapot ..maar ik ben toen maar evend e voorbereidingen vand e spagetti gaan doen want koken ging ook niet ,maar dus nu kan ik even verder en tussendoor naar het eten toen Dat is fijn geregeld dat ze dan komen toch,we hebben helaas ook wat mensen die komen helpen en die laten het dan steeds afwaten en dat is niet zo prettig,maar ik zeg ook altijd je moet een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk,maar goed het moet ook niet te gek worden. Denk het ook Nog maar een klein beetje dan bij jullie op de zolder ikke jaloersssssss De buren zijn schilders en die doen het samen met mart dat scheelt ook weer Hahahha ik vond het van ons ook al een goed excuus hahahah Misschien morgen nog een keertje naar de kermis maar dat ligt aan het weer,anders gaat mart naar zijn moeder en ik blijf dan lekker thuis,s'morgens ga ik altijd zowiezo naar Zoƫ* om alles schoon te maken en dat kost me meestal al 1.5 uur ....en vanavond ga ik kienen als ik niet te moe bent met me moeder.... Gaan jullie nog wat doen? Ja dat vind ik ook ik plak er gewoon nog een lange acbteraan,nog 2 min en dan is de spagetti klaar dus dan is het afgelopen hahahah..... oke misschien moet ik dat ook wel doen,maar helaas als wij iets met zijn 2 tjes doen loopt het meestal uit op ruzie hahahhahah ook al zo verslaafd dus hahahah. jeetje je was heel erg jong toen hij overleed was het plotseling als ik dat mag vragen? Natuurlijk mis je hem meid en zeker als hij grootvader word toch.......dat is zeker rot dat je schoonvader er ook niet meer is voor jou en voor je vriend maar je wil ook graag dat je kleintje opa's heeft toch......... hahahha dat weet ik toch Oke ik zal het haar zeggen wat je nu zegt,ze was aanhet wachten op nieuwe maar ik weet niet wat voor type..........hahahhaha dat is dan mooi een voordeel he. Hai Libra Nou mooi behang dan,is meteen toch wat je zoekt in die kleur en de rest wit dan of dat weet je nog niet? Hai Nettie Jeetje dat was dan wel even schrikken dat je man steeds van zich zelf afviel,gelukkig is hij nu thuis en gaat het iets beter met hem........veel beterschap voor hem en sterkte voor jou meid,ik lees dat je moest huilen,vind het erg rot voor je.......... Nou ik ga verder met mijn spagetti
Thanx ladies, doet ons goed al jullie lieve reacties. Het is gewoon heel heftig geweest en we gaan ook een heftige periode tegemoet. Hij mag dus echt 6 weken niets met zijn arm en hand....betekend zoveel extra werk al begint hij nu al truckjes te krijgen voor bepaalde dingen. Gelukkig, hij leert vanzelf meer met links te kunnen. Het huilen kwam doordat ik gister gewoon de hele dag heb zitten wachten, mn mannetje in handen was van jmensen die ik niet ken, je kan gewoon niets doen dan alleen er voor hem zijn als hij me ndog heeft. Het is gewoon heel heftig en als een anesthesist dan tussen neus en lippen door verteld dat ze het hart even hebben zien stilstaan (hubbie ging toen hij op de ok lag van z'n stokje... kon hij zelf goed aangeven dat het eraan kwam en hij was ook snel [fractie van secondes] weer bij gelukkig) dan staat mijn hart even stil, daar schrok ik echt van. Zo van: het kan voor jullie dan routine zijn maar verdorie mijn hubs zijn hart kapte er gewoon mee, ook al was dat maar een fractie...het is heftig genoeg. Hij heeft al eens onderzoeken gehad naar zijn hart en toen bleek alles prima te zijn. Misschien gaan we als alles achter de rug is, en beeb is veilig in ons nestje beland, maar eens naar de ha en dan door naar een cardioloog om even duidelijk weer een beeld te maken of er niet ondertussen misschien iets iets veranderd. Verder had ik mn dochter bij hubbies moeder gelaten en dan is ze echt in prima handen hoor, maar je mist haar wel als je daar gewoon een paar uren zit te wachten....zo alleen en niet weten hoe hubbie eruit komt, volgens mij al met al genoeg (vooral voor een bommetje hormonen, zoals ik mezelf wel eens gekscherend noem) om eens flink alles eruit te huilen. Was echt ff nodig en zal vast wel weer gebeuren. Wat een positief ding is is dat we er weer eens achter zijn gekomen hoe veel we van elkaar houden, door zoiets samen mee te maken, ik miste hem echt, had moeite om hen in handen te geven van artsen en vond het afschuwelijk dat ik alleen het zh uitliep.....Bij hem net zo, hij weet dat ik niets voor hem kan doen en hij vind het vreselijk dat het zoveel van mij vragen moet. Hij wil mij gewoon kunnen helpen met van alles tja en dat gaat nu gewoon niet.... Maar posititef eraan is dus dat we nu wel weer zeker weten van elkaar houden for ever.....klinkt echt als kwijlkwijl maar zo is het maar wel even weer! En daar houden we ons maar aan vast, hebben goede afspraken gemaakt over chagerijnig zijn, want we zullen vast wel zat van elkaar gaan worden op den duur maar daar moeten we maar doorheen. Zo dat was mijn egoberichtje weer, ga vanavond verder lezen, vind het gezellig hier vandaag! Lekker druk, en oh ja moet ook yvette weer even pb-en voor een update..... hihi dus heb nog wel ff wat te doen. Als dochterlief straks op bedje ligt meld ik me wel weer. Liefs en nog maar weer eens bedankt voor jullie lieve medeleven! Doet ons echt goed!
ik maak de kamer gewoon...geel,oranje,rood en lila! Nettie, heh bah is ook niet niks. toen ik 35 wk zwanger was van Luca heb ik ook een paar dagen in het zh gelegen met premature weeen. Heb toen ook heel wat afgehuild aan de telefoon Ook na de bevalling. Het was een heftige bevalling en een moeilijke start voor Luca..hubbie had het er echt heel moeilijk mee dat hij alleen naar huis moest. Ik heb toen ook snikkend aan de telefoon gezeten..puur alleen omdat ik naar huis wilde naar mijn hubbie. Lekker tegen hem aan liggen ipv zo'n vervelend zh bed Op zo'n momenten merk je hoeveel je van elkaar houdt en dat je eigenlijk helemaal niet zonder elkaar wilt! Begrijp je dus helemaal meid....laat die traantjes maar lekker komen
@ ik kom ff storen.. ik wou eigenlijk gaan reageren.. zegt mijn manlief gaan we eten.. dus ik moet gaan eten koken.. dus ik kom vanavond wel terug.. manlief gaat hobbyen vanavond met mijn broer.... dus ik ben avondje alleen
We hebben gisteren pasta gegeten en de pan stond nog op 't aanrecht. Eierpasta gaat heeeeel snel stinken met dit weer. Bah. Dus ik vraag mijn vriendlief "of ie iets aan die pan wil doen"... zet ie 'm in de tuin!