Hey Meiden, Nou mijn middagje KIJKEN in Baby-dump is ietwat anders gelopen...ahum.... nou ja...komt er dus op neer dat ik de kinderwagen al in bestelling heb....de Mutsy Slider en een maxi-cosi cabriofix:citro rush (olijfgroen met heel fel lime).. Kon me niet meer bedwingen, haha! Nou ja, is weer een zorg minder... had hele tijd al 4 verschillende wagens in mijn hoofd, maar ben er nu wel uit...(hoop ik...) Zat ook een Baby-planet en daar hadden ze veel zwangerschapskleding van Mamalicious voor de helft dus ook daar kon ik niet aan voorbij gaan...! Duss....maarre jullie hebben ook lekker gekletst zeg, moest pagina's teruglezen! Ik heb van de week ook nagedacht over het kamertje en ik dacht: Wit, in iedergeval witte meubeltjes, grasgroene wand en met accessoires of accenten lime-groen. Dat grasgroene maakt het heel fris en ik vind dat het voor een jongetje EN meisje kan! @Patrieske: hoe was je spaghetti? heel toevallig aten wij dat ook, was heerlijk! @Nettie: Heftig hoor, veel sterkte samen, is even niet anders meid!
Hai meiden Ik kijk even hoever ik kom met reageren want ik moet over 10 min aan fietsen naar de kienzaal ik hoop dat het droog blfijft Verdorrie het regent en ik moet zo weg GRRRRRRRRR @ nettie........meid je hoeft ons toch niet te bedanken,ik weet als geen ander hoe bang je kan zijn voor een operatie,en dat wachten al zou het maar een uur zijn soms dagen lijkt,want wachten is iets van de verschrikkelijkste dingen,dat je moet wachten dat ze komen zeggen dat alles goed is..........en dan hoor je nog tussen neus en lippen dat van je man,nou ik zou ook schrikken en dan gana huilen meid..........gelukkig is alles goed en hij is weer veilig thuis bij zijn gezin waar hij hoort.......en meid dat is geen kwijl,geniet maar lekker van dat gevoel meid.......als er wat is mag je ook altijd een pb sturen he............ Ja we waren goed bezig he hahahahah,tot het eten toen was ik moe Dikke knuf nog meid........... @ Chantalk.............meid dat is goed foto's he als bewijs hahahahha. @ lotus..Eet smakelijk,maar ik ben er morgen pas weer want het kienen is tegen 23.oo afgelopen nou die paffers allemaal buiten moeten paffen duurt het langer @ Libra hahahahhahaha ik moest echt lachen hij is in ieder geval weg die pan hahahahah (sorry hoor)
Ha sanne Jou pak ik er ook nog even bij hahahahah,ik wacht nu toch tot het uiterste dat het hopelijk droger word dan fiets ik wel wat harder...... Nou meid je hebt flink uitgepakt als ik het zo lees de maxi cosi klinkt erg mooi,mooie kleurtjes.......... Wat heb je voor kleren gekocht? Hahhaha erg he we zaten allemaal vast binnen Je kamertje klinkt inderdaad erg mooi meid hoenje het wilt doen,misschien een soort lente thema zo klinkt het of heb ik het mis? weet je ik had hem een uur gekookt en wat denk je 2 happen en vond hem echt vies ik heb hem voor morgen bewaard en mijn spullen voor babi pangang weer terug in de vriezer gedaan,want heel de pan weggooien dat vind ik zonde ik hoop dus wel dat hij morgen smaakt
Patrieske, ja ik moest er ook wel om lachen. Stond wel raar op m'n neus te kijken toen ik die pan buiten zag staan hoor. Wie doet dat nou? ...
Hihi, moet je straks echt gaan racen op je fiets! Ik heb een mini-rokje gekocht, een jurkje-achtig iets, een soort van kort wikkelvestje en een hemdje, ohwww...zit zalig! Is idd wel beetje lente-thema van het kamertje, of het wordt toch het strandthema met de strandhuisje-kastjes...ach...tijd genoeg... Hihi...Libra haar vriend gooit ook de pan in de tuin, haha, (quote: heel de pan weggooien dat vind ik zonde), hoop idd dat ie dan morgen beter smaakt. Nou meid, suc6 met winnen vanavond!
Haay Patries.. Wat heb je gedaan meid of hebben dat de mannen gedaan hahaha.. Nee inderdaad.. maar zijn ze wel ietsie duurder als het op vrijdag gebeurt lijkt t wel.. maar ik ben blij als het huis af is.. dan is het minder duur.. minder lasten per maand.. Hoezo moet bij jullie dan nog meer gebeuren, ik denk t niet.. ik word al gek als ik daar kom want ik wil er niet meer komen.. totdat het gestuct is.. maar ja het is nu ook niet te verdragen daar.. dus ik wacht wel ff tot dat de hitte al voorbij is .. dan kan ik weer proberen Moet jij dan niet mee naar zijn moeder . Of heb je daar geen zin in? Of kunnen jullie niet met elkaar vinden lekker gezellie met je moeder ik doe nooit wat met mijn moeder althans.. ze werkte teveel voor en ik ook nog.. Ik ga vanavond naar mijn vriendin en haar kleinetjes.. .. manlief gaat met mijn broer weg . Dat hadden wij ook vroeger.. maar dat wordt steeds minder Ik ben idd verslaafd aan pc en laptop en vooral internet hahahaah.. Mijn vader was idd.. plotseling overleden ik zal die dagen ook nooit meer vergeten.. Inderaaad ik wou dat onze kleinetjes ook opas hadden maar ja ze hebben wel twee omas dat vind ik ook belangrijki  Ooh dan zal het wel digitaal zijn.. want de analoge worden minder verkocht Ik wens je een fijne avond!
WE kunne ook niet makkelijk alleen kijken we moeten altijd iets bestellen of kopen dat zegt mijn manneke altijd hahaha
Net op verjaardag geweest.....terug van het toilet hoorde ik mijn schoonmoeder zeggen...ja maar bij haar zie je nog niks hoor....GRRRRRR........dat zie je echt wel, als je me goed kent, normaal heb ik een plat buikje, en broodjes bijna......en nu zie je echt al een mooi buikje.....maar menigeen zou jaloers zijn terwijl ze dan niet zwanger zijn zei mijn hubbie.......heerlijk toch die mannen die onze hormonen weten te temperen. VOelt alsof ik voor mijn buikkie moet opkomen....ben er al zo trots op 8)
Haha, ja, erg he? Had eerst wel zoiets, is het niet al iets te vroeg, maar had natuurlijk al weken 's avonds op internet gespeurd naar alle merken en modellen, mijn vriend gaf vanmiddag de doorslag: gewoon bestellen..(waarschijnlijk om er van af te zijn, bij elke wagen moest hij komen kijken op de computer) En mocht er toch nog iets vervelends gebeuren in de zwangerschap dan wordt de bestelling gewoon geannuleerd.
Zo, nou.... na een dag veel te hard bezig te zijn geweest vind ik 't wel welletjes... Ik kruip m'n nestje in. Truste meiden.
Ik ken dat.. iedereen zegt ook itegen mij ah joh je hebt nog niks.. maar mijn vriendin en mn manlief.. zien het wel.. dus die zeggen laat ze maar lullen.. ze kennen je blijkbaar niet goed genoeg... ik kan mijn broeken gewoon niet aan.. althans ik krijg ze niet dicht.. dus ik doe nog wel ff met riem aan.. maar ik wilde eigenlijk vandaag gaan shoppe... maar ja veel te moe.. pff.. want manlief wilde eigenlijk klussen.. maar allebei waren moe.. dus toen zei ik gaan we toch shoppen.. maar uiteindelijk maar niet gedaan hahahaha
Dat had ik ook.. maar de kinderwagen van ons is al binnen.. dan had ik zoiets als het toch iets mis gaat dan is het voor de voglende... ik weet zeker er komt een kleine bij ons.. ook al hoe lang het duurt.. maar gelukkig is het bijna 12 weken voor me
Gaaaap! Ik ga ook lekker slapen, Welterusten iedereen! en oh ja @Lotus: Je hebt gelijk, gewoon van uitgaan dat het goed gaat en anders is hij voor de volgende, mag ik vragen welke wagen jullie hebben uitgezocht? gewoon leuk om te weten! Heb je hem ook al thuis? lijkt me straks zo leuk, af en toe even kijken...zucht..de mijne wordt pas begin nov. thuisbezorgd, mijn vriend zei eerst: begin januari...en ik: ECHT niet, zo snel mogelijk...nou ja, nog even wachten dus...
wij hebben de adventure gekocht bruin met blauw.. ik zal wel ff foto op me album zetten als ik hem kan vinden op het net en dan als hij in elkaar staat zal ik hem ff foto van maken.. hij is namelijk stuk... dus ik heb hem weer uit elkaar gehaald... de nieuwe is besteld .. krijg ik in augustus.. en dan gaat de oude weer terug
Meer regenbuien en onweer met een neerslag van 15 mm. Jottem En nu maar hopen dat het op z'n minst niet onweert als we op de boot zitten Pfff!
Goedemorgen! Nee he.. hier schijnt de zon weer maar wel met bewolking.. zullen we maar gaan ruilen qua weer.. dan heb je mooi weer voor op de boot.. wanneer ga je?
Hoi Lotus: ook leuke (stoere) wagen en wat een mooie box!Had je die van je moeder gekregen? Ik ben niet zo handig met foto's en plaatjes erop zetten helaas... @Merleq: dat is balen, maar ik ga voor je duimen morgen voor een hele mooie dag, dat wordt het natuurlijk sowieso wel, maar qua weer dan!