Hey Meiden, Wij hebben een mooie kinderkamer uit gezocht heb het plaatje in mijn album gezet! Die wordt uiteraard voor een meisje en we gaan voor lime groen voor een jongen maar met dezelfde opzet? De witte meubels hebben we al we hoeven alleen de aankleding ervan te kopen Ben er helemaal gelukkig mee hahaha. @MerleQ Meid heel veel plezier morgen en geniet van jullie dag! en ik ga voor mooi weer duimen [-o< Liefs Chantal.
Dank jullie wel! We zijn nu op zoek naar een binnenlocatie voor de foto's en dat is moeilijker dan je denkt Onze fotograaf wilde dat in Artis doen maar daar heb ik zelf niet zo'n zin in. Mijn vriend gaat over 2 uurtjes weg en dan zie ik m pas morgen weer! Spannend!
hai Nou hier is het heerlijk weer een graagdje of 20 ...........Ik ga zo naar Zoë*,even schoonmaken met mijn moeder en mijn vader en Noël gaan ook mee er is een mooi bos tegenover kunnen ze samen gaan wandelen,opa en kleinzoon vinden dat prachtig,en als het weer dan zo lekker blijft gaan we met mijn ouders even naar de kermis,we zouden eigenlijk morgen gaan maar Mart moet tot 20.00 werken vanaf 6.00 en dat word niets en als ik alleen gan met Noël kan hij echt alleen in de dingen waar hij vast in kan anders durf ik hem er niet alleen in te laten gaan,en ik kan helaas niet met mijn grote toetsssssssss hahahaha in die kleine wagentjes ,verder ga ik als het wat afgekoelt is mijn huisje wat poetsen de was van Noël staat al aan dus die is mooi klaar als ik terug kom Nou zijn ze buiten aan het voetballen Mart ,noël en de hond hahahhaha,die hond is het gekste van allemaal....... Hai Libra.............hahahahah jou vriend hahahhah,nou Mart zou dat dus ook gerust doen hoor ..gisteren ook hij zit Noël in bad te doen,roept hij blehhhhhhhhhh hij heeft in bad gepoept ja en jij doet hem toch in bad ja daggggggggg riep hij noël onder de douche en ik het bad uit doen Hai sanne 78.......Nou het stiefelde dus ik heb geluk gehad .....Kliknt leuk je kleren ook bepaalde kleurtjes gekozen ..............Dat kan ook dat klinkt ook leuk dat thema............Hahahhaha inderdaad als ik het zo terug lees wat ik schreef over de pan hahahah,ik hoop het ook dat hij vanavond beter smaakt zo niet dan moet ik op zoek naar een andere saus,misschien smaakt hij niet zo omdat ik nu zw ben ofzo .............Ik heb 5 euro gewoonen jehhhhhhhhhh hahahahha beter iets dan niets toch ,nog bedankt voor het succes wensen.
@Chantal: leuk! echt meisje meisje dat rose met wit! met lime wit kan zelfde opzet toch prima voor jongetje? @MerleQ: spannend zeg, je laatste uurtjes alleen als ongetrouwde vrouw, hihi, tsja..binnenlocaties...scheepvaartmuseum..(of is die nog dicht)Rijksmuseum...Amstel hotel...Nemo...ja, moeilijk...is maar net waar je iets mee hebt natuurlijk.. @Patrieske: 5 euro, dat is de moeite, nou, heb je toch een leuke avond gehad! Even naar je meisje toe vanmiddag, wens je een fijne dag toe! Het is gelukt om de plaatjes te uploaden...! zal een dezer dagen eens wat foto's proberen te maken.
Hai Louts......... Nou jou doe ik even apart ik heb een lange mail voor je hahahah........ Nu dat had de electricien gedaan,ik schrok me kapot hoorde een knal mijn pc viel uit en het was doodstil ,gelukkig had hij een beveiligde tang. Spreken ze geen uurloon met je af dan? Ik weet het ,hier is ook het geld weggevlogen ,bij ons moet de hele huiskamer nog ,ik mag me neregens mee bemoeien alleen zeggen hoe ik het wel en de kleuren,maar niks plannen,hij heeft beloofd dat het allemaal af is als ik 7.5 maand ben de bovenverdiepingen dan en de aanbouw,huiskamer ligt eraan Nee ik ga bijna nooit mee,we liggen elkaar niet zo erg,,ikke en schoonfamilie is niet zo .. Mijn moeder en ik zijn echte vriendinnen,dat is wel anders geweest(heel anders) ,we wonen ook maar 5 min van elkaar vandaan,en weet je dat komt daalijk wel als je de kleine hebt dan komen die oma's toch vaker Was het gezellig bij je vriendin? Nou gelukkig maar,ik ben ook meestal het kreng van ons 2tjes hoor Ik zat er vroeger ook dag en nacht aan,aan het internet,nu niet meer zo met Noël,ik doe vrijwillgerswerk voor ouders die een kind hebben verloren,dat houd in dat ik die ouders opvang en we mailen met elkaar,met lotgenoten. Dat geloof ik meteen meid dat je die dagen nooit meer vergeet,dat is inderdaad ook heel belangrijk dat de kleien oma's heeft.......heeft je moeder nooit meer een andere vriend gehad als ik dat mag vragen dan? Ik heb in de kienzaal in de pauze een broodje gegeten,dat kun je daar wel kopen gelukkig ,Bedankt Fijne zondag
Hahaha is ook leuk om naar je spulletjes te kijken.....wij hebben de maxi cosi en kinderwagen nog steeds beneden staan, mijn hubbie wil ze niet naar boven hebben, zo kunnen we af en toe kijken.
Hai Zo net Bij Zoë* geweest en nu even wat eten en noël wat eten en dan gaan we naar de kermis al word het al wat bewolkt @ Chantal................kinderkamertje is echt heel mooi,al zou ik wel even navragen met die stootkussens,ze kosten meestal erg duur en bij ons werden ze meteen uit het bedje getrokken omdat het niet mocht door de kraamverzorgster @ Sanne 78........Ja toch hahahahah,het was wel gezellig al mopperde veel mensen dat ze niet mochten roken ,maar dat vond ik niet erg om niet in zoveel rook te zitten..........Bedankt meid ij ook een fijne zondag.............En de kinderwagen en maxi cosi zijn echt heel mooi meid.......
Merleq......nog even! Ohhhh het is zoooo leuk! Als jij je aankomende man ziet vergeet je dat de zon misschien niet schijnt, jullie stralende blikken geven genoeg zonneschijn. Geniet ervan met zijn DRIEEN!
Hallo Allemaal! Sow, heb heel wat bij moeten lezen zeg. Heb afgelopen week genoten zeg. Heb deze week zoveel energie gehad, zo goed heb ik me in 3 jaar tijd niet gevoeld! (ivm chronisch ziek zijn) Echt zo heerlijk... Verder hebben we afgelopen donderdag de nekplooimting gehad. Deze was 1,3 mm. Dus dat is mooi. 20 minuten van echo mogen genieten. Je kon de 2 hersenhelften al mooi zien en hebben de vingertjes al kunnen tellen. Echt prachtig zeg, helemaal verliefd! Heb de foto's in mijn album gezet. @ DErona: Balen zeg van je echo! Maar goed dat je er een foto van hebt gemaakt. Heb je hem al geprint? @ Patrieske: Haha, die blikken! Als er dan gevraagd wordt: wat gaan we eten? kan je oprecht zeggen dat je nog geen idee hebt! Haha.Leuk dat nieuwe recept spagetti met knakworst.. Fijn dat de kermis zo leuk was! Enne, jouw vent is dus ook zo'n lastige shopper. Heeft ie z'n schoenen? @ Re81: Hoe bevalt je extra geheugen? @ Pila79 en Chez DRe Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier! @ Iuno: Geniet van die weken met je zus! Veel plezier samen. @ Merleq: BIjna is de grote dag.. Geen zorgen om het weer, relax. Het komt zoals ht komt. He zou jammer zijn mar je moet je dag r niet door laten verpesten. Artis is wel lol hoor, voor foto's. Of een mooie binnentuin ergens? Maar denk dat er in Artis ook wel mooie begroeiing is. In elk geval heeeel veeel plezier morgen, en geniet meid! @ Tacha: Wat een prachtig buik. Ik ga straks ook maar weer een buikfoto maken. @ Nettie: Hoe gaat het nu? Beetje rust? Hoop dat je man niet veel pijn heeft en jij niet veel zorgen. Rustig aan meis, is niet niks allemaal. En juist op deze momenten besef je weer hoeveel je van elkaar houdt. @ Lotus: Gefeliciteerd meid! Je staat in het Guiness book of records met je hoeveeheid berichten in 3 dgn!
Mooie echo's Birthe, fijn dat alles in orde is! Hebben jullie trouwens ervaring met al die gratis Zwanger,- en blije baby-dozen? Je komt ze overal tegen...heb me nog nergens voor ingeschreven, want ben bang dat je er nooit meer vanaf komt, dat je steeds gebeld wordt door allerlei bedrijven e.d...
dank je.. ja de box heb ik van mijn mams gehad... ik verklaarde haar wel voor gek.. maar ze wilde het per se.. we krijgen binnekort ook nog een ledikant van mijn schoonma normaal heb ik slechte band met haar.. maar ineens gaat het super geweldig! fotos erop zetten is makkelijk .. naar je fotoalbum.. en dan uploaden en dan de plaatje aanklikken welke je wilt van de pc.. en dan laten uploaden dan komt t anders moet je gewoon ff vragen aan iemand in je omgeving
Heel veel plezier morgen.. en geniet lekker van! we gaan met zn allen hier voor je duimen voor het mooie weer.. maar je trouwt dus in amsterdam....?
pff zie ik net dat het wel gelukt is hahah.. mooie kinderwagen en maxicosi ik ga te snel met antwoorden pff.. hahaha.. zal wel te maken hebben omdat ik net klaar ben met klussen voor vandaag . dus nu paar uurtjes genieten van de weekend.. en zometeen nog wel berg strijken pfff manneke kookt vanavond
wehoahahaha.. dank je.. ja als je alleen thuis zit en je hebt nergens zin dan ga ik maar internetten.. en hier heb ik nog gezellie aanspraak.. meeste van mn vriendinnnen.. hebben geen kids.. en laten me beetje vallen op het moment.. maar ja dan denk ik bij mezelf dan is het jammer.. maar dan ben je ook geen echte vriendin... want echte vriendin is dan heel blij voor me toch? maare.. ik vroeg me af .. chronisch ziek.. als ik mag vragen.. wat heb je.. ik ben zelf slechthorend.. ik ben dus ook voglens de meeste mensen gehanicapt en chronisch ziek.... maar ik heb daardoor dus wel heel veel intresse in andere mensen die ziek of gehanicapt zijn.. sorry als ik te direct word.. maare wel mooie echo's in je album!
Goede middag meiden zo ik ben ook weer terug van het weekendje weg, het was heel gezellig bij mijn mams en broertjes, en ik ga straks ff proberen bij te lezen
Haay Patrieske weohahahaha.. lange mail dat valt nog wel mee denk ik hahaha, in vergelijking met de afgelopen dagen Gelukkig heeft hij niks . Was wel alles opgeslagen voor je op de pc.. en doet alles nog van je pc.. want als de pc aanstaat en knalt uit.. dan heb je soms wel eens kans dat er iets niet goed gegaan is waardoor hij beetje vreemd doet.. maar dat zal bij jou niet gebeurd zijn.. anders had ik geen antwoord gehad hahaha Nee wij spreken dan meestal vaste prijs af.. maar er is meestal maar verschil van 50 euro maar.. dan heb ik zoiets van kom maar vrijdag Weggevlogen nog wel.. bij ons is het gaan smelten hahahaha ik mag gelukkig overal mee bemoeien overal wordt het zoals ik en manlief het willen.. we hebben gelukkig dezelfde smaak ik ben wel blij als het allemaal klaar is maar vandaag weer kleine deel van de zolder gedaan.. nu moet nog 1 kant geïsoleerd worden.. en dichtgemaakt worden..en dan mag het schoorstenen een kolf krijgen en dan is het stukadoor kom maar! Als alles maar af is voordat de baby komt.. dat is het belangrijkste toch! Goh.. dat ken ik.. maar afgelopen periode is ze 2 maanden op vakantie gegaan.. en van haar medicijnen afgestapt.. waardoor ze nu heel andere vrouw is geworden en mijn zwager en schoonzus hebben nu ook een dochter.. met gevolg dat we ineens met elkaar omgaan.. wat voorheen nooit was.. pff.. maar ik ben blij dat iedereen bijgedraaid is over mij Ik ken dat.. nadat mijn vader is overleden kregen mijn moeder en ik pas echte band.. maar helaas sinds dat ik het huis uit ben gegaan en zij ook uit onze huis.. want we gingen beiden samen wonen Mijn moeder woont ook niet meer om de hoek.. ze woont nu in Alkmaar.. dat is al ong. 40 min rijden vanaf hier pfff Mijn moeder zie ik niet vaker komen hoor als de kleine geboren is.. ze heeft al 5 kleinkinderen en dan komt bij mijn schoonzus de nr. 6 aan en bij mij nr. 7 Het was super gezellie bij me vriendin.. mocht haar baby vasthouden.. maar wel huilbaby ff.. ze wilde niet slapen .. wilde alleen maar eten.. dus ik mocht haar vast houden zodat me vriendin ff kon eten maken voor haar Whoehahaha.. heeft dat niet te maken met je hormonen? Ik kan ook een kreng zijn afentoe.. vreselijk maar gelukkig laat mijn vent me gewoon gaan Nee idd.. dat zal bij mij ook gaan veranderen.. ik kan helaas geen vrijwilligerswerk gaan doen.. ik moet blijven werken we kunnen anders het huis niet betalen pf wou liever thuis zitten voor de kleine maar ja helaas dat is niet makkelijk maar mailen met je lotgenoten is altijd goed.. anders krop je het op is het ook niet goed.. Daarom.. het zijn helaas herinneringen.. en geen echte leven.. meer.. mijn moeder is vier jaar geleden lesbisch geworden.. en woont nu samen met haar vriendin in Alkmaar.. en hebben eigen bedrijf aan huis gelukkig maar.. anders ga je flauwvallen he als je niet eet Jij ook een fijne zondag! x mir
Welkom terug... heb je lekker dagen gehad bij je moeder en broertjes? hopelijk gaat je dat lukken het bijlezen
Hoi Dames, Ik ben niet zo heel vaak berichten aan het typen, maar regelmatig kijk ik nog wel door de berichten heen. Ik kan me niet teveel hier begeven, te weinig tijd voor. Maar toch wil ik even doorgeven dat ik morgen op vakantie ga! We gaan 3 weken naar Spanje, Barcelona, en Illes Medes. Heerlijk, heel veel zin in. En gelukkig is de misselijkheid verdwenen. Ik heb echt het gevoel ook dat ik in het 2e trimester zit. Echt super fijn. Nou fijne vakantie aan jullie. We spreken elkaar na 26 juli weer. xcobi
@Lotus ja ik lees alles wel,maar dan vergeet ik het alweer wat ik wil schrijven haha, moet maar met twee pagina;s gaan weken,1 om te kijken andere om mee te schrijven En ja het was super gezelli, alleen veels te kort