Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Tacha1987 je kunt het echt goed zien het verschil zeg met je eerste buikfoto :D echt super meid :D

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen

Ik ken dat.. ik ga maar denk ik maar binnenkort eens een scherm aanvragen bij mijn liefje :) dan loop ik boven met twee schermen dat werkt stukken fijner :)

3. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    zow vanmiddag de babydump ff geplunderd hahaha. We hebben allemaal verzorgspulletjes gekocht zoals borsteltje, luieremmer etc etc. O ja en we hebben ook zo een thermobadje met van die zwitsal pompjes, maar die hebben we van iemand ovrgenomen.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai..Nou we zijn erg lang op de kermis geweest want het was erg druk en moesten dus overal lang wachten,en die ouders van kideren zijn soms erger als kinderen GRRRRRRRRR want somsssss :evil: ze duwen de kleintjes gewoon omver om vooraan te kunnen staan echt heel erg,maar goed dat zie je vaker met drukke dingen,maar het was erg leuk we waren er om 13.30 en gingen pas om 16.45 naar huis dus ik was doodmoe.......Noël viel in slaap in de auto en was dus super sjaggie toen we thuis kwamen en we zouden bij mijn ouders gaan eten hun friet en mijn moeder en ik de spagetti,en hij smaakte heerlijk hahhahaha........Nu is Noël met zijn nieuwe bal met papa en de hond aan het voetballen en de rest van de gwonnen prijzen kijkt hij nog niet naar om hahahah....Ik reageer denk ik morgen ga zo even op de bank misschien dat ik daalijk toch nog even kom als ik niet in slaap val en anders tot moregen meiden...

Hebben jullie nog wat leuks gedaan :)

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Thanks voor de complimentjes meiden :D

Pff heb vannacht tot 4 u wakker gelegen, en moest er om 6 uur al weer uit :( Deze hele week dus amper geslapen. Gelukkig heb ik morgen een vrije dag, ik ga lekker slapen de hele tijd :D

MerleQ: Brr spannend meid! Ik duim voor het weer!

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zow, daar ben ik weer hoor....ben er de afgelopen week helemaal niet geweest :oops:. Sorry daarvoor. Ik ben op het moment gewoon zooooooo moe, dat ik als ik thuis ben gewoon helemaal op ben en ik nergens meer zin in heb en dus eigenlijk alleen mijn mailtjes maar bekijken en verder niets meer doe...

Ik zag dat er 25 pagina's bijgeschreven zijn en ik ben echt veel te moe om ze allemaal te lezen.
    Ik hoop dan ook dat jullie me dat niet kwalijk nemen.

Dinsdag 1 juli ben ik voor het eerst naar de VK geweest en weer een echo gekregen. Nu is ook echt de termijn vastgesteld. Ik was toen precies 10 weken en 4 dagen. Met andere woorden...precies op schema dus. :D:D:D
    Het hartje klopte weer mooi en het leek net of de kleine al naar ons zwaaide met beide handjes.
    De echo zal ik in mijn album zetten, evenals mijn nieuwe buikfoto. Het begint nu echt zichtbaar te worden :D.

5 augustus moet ik weer terugkomen bij de VK. Dit mag trouwens wel in het lijstje. Mijn afspraak van van 1 juli stond er blijkbaar ook nog niet bij. Die mag er ook nog wel bij.
    5 augustus krijgen we dan ook het hartje te horen. Ik wil eind deze week gaan proberen om zelf thuis het hartje al te horen. Eind deze week zit ik op 12 weken. Eindelijke de kritieke maanden voorbij. HIHIHIHI.

Nou meiden, ik hoop dat het goed gaat jullie.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Merleq, een hele fijne dag toegewenst morgen.
    Het komt vast wel allemaal goed...lekker genieten van alles.

De rest zwaai zwaai.
    Voel me vandaag niet zo goed...vanmorgen een paar keer bijna flauwgevallen :(
    Geen idee waar het vandaan komt...heb totaal geen honger...vanavond een frietje sate gegeten omdat ik daar zin in had, maar die smaakte ook al niet :cry:
    Vanmorgen op de weegschaal gaan staan en ben bijna een halve kilo afgevallen :confused: dat had ik niet verwacht...durfde er al niet op te gaan staan, bang dat het meer was geworden.
    Maar goed ik weet dat het geen kwaad kan voor ukkie dus dat is prima.
    Gisteravond nog het hartje gehoord met de angelsounds. Zette de dopler er op en meteen een krachtig hartjete horen :D

Ik las hier wel iemand die dacht het beebje te hebben gevoeld?Ik dacht dat gisteravond ook. Ik voelde iets onder de dopler bewegen en meteen ook een borrelend geluidje en het hartslagje was weg. :)
    Kan dat nu al dan? Is toch veel te vroeg? Zeker als ik volgens de vk nog geen 11 weken ben.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He he....eindelijk iemand die het wel ziet, en ook voelt dat ik een buik heb....hihihihihih goede vriendin ziet alles he!
    Verder heeft zij nog zo'n loop stoel, die kunnen we krijgen, dus dat is ook binnen.
    Wiegje wordt het wiegje waar de hele familie vanaf mijn hubbie in heeft gelegen, ook zijn twee kleine neefjes en het aankomende neefje (denken wij) ook in gaat liggen, en dan zijn eigen zoon of dochter....zwijmel!

Ben vandaag extreem moe, maar ook de hele dag misselijk.....dacht dat dat nu wel minder zou worden....

9. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Mij is me verteld dat ik 31 januari moet bevallen dus mag me net nog hier melden hehe.
    Maar als dit kindje net zo lekker fijn zit als mijn vorige dan zal t wel weer 2 weken langer blijven zitten :p

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Zo we zijn weer terug alles is lekker voorspeodig gegaan en we hebben het heerlijk gehad.
    Alleen vanacht zijn we gaan rijden dus heb ik weinig slaap gehad en duik er dus zo lekker in.

11. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Lucifertje, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop voor je dat het niet weer 2 weken te laat komt ;)

12. Female

Female Niet meer actief

@ Patrieske
    Heb de uitslag van Kynan zn bloed en alles is helemaal goed ! Gelukkig maar, we zijn weer gerustgesteld.
    Hij was vandaag ook voor het eerste weer helemaal de oude, lekker blij en fit, mama en papa dus ook weer gelukkig!
    Ben je vandaag nog naar Zoe geweest?
    Wat een gedoe zeg met je zoontje. Wel fijn dat er nu vordering in zit (in de onderzoeken)
    Veel sterkte met dit alles!

@ Merleq
    Voor jou speciaal:
    Heeeel veel plezier morgen geniet ervan, het is jullie dag!

@ Taby
    Gefeliciteerd met je goede echo!

Ja dat denk ik ook.
    Ik doe mijn best zovaak mogelijk te komen, maar de tijd vliegt met een huishouden, werk en een kleine dreumes!
    Maar sommigen posten idd helemaal niet.

@ Pila79
    Welkom, januari-mama! Gefeliciteerd nog!

@ che-dre
    Jij ook welkom en gefeliciteerd!

@ Derona
    Wat zonde van die echo foto!
    Voor de volgende keer, ik heb mijn echo-foto' s ingespoten met haarlak.
    Dan blijven ze altijd mooi zonder beschadigen! ;)

@ Chantalk
    Hoe voel jij je deze zw.schap? Jij zal het ook wel druk hebben nu, zijn handenbindertjes op deze leeftijd he ;)

@re81
    Jij hebt ook bijna eerste echo! Wij zijn laat he? Ben je zenuwachtig?

@ Lotus
    Kan je man ook gebarentaal? Communiceren jullie op die manier?

@ Nettie
    Gelukkig is het goed verlopen met je man.
    Veel sterkte de komende tijd met dit alles. Probeer, hoe moeilijk ook, jezelf niet te vergeten. Af en toe even een uurtje bijtanken

Wat een heerlijke directe mannen-actie toch weer! :)

Ik hoop niet de helft vergeten.
    Vind het heel gezellig het forum maar kost wel veel tijd.
    Vandaar dat ik niet zo vaak kan komen. Lees en reageer zoveel mogelijk. Hoop dat jullie dat begrijpen!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Mereleq ik wil je morgen ook een ontzettende fijne mooie dag toewensen
    geniet er van want voor je het weet is het weer voor bij

14. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    januari mama's 2009

1 januari
    Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    2 januari
    Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    3 januari
    Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv
    Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    4 januari
    Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv
    Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv
    Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv
    5 januari
    Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    6 januari
    Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:(-bevalling:zh-fv
    7 januari
    Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    8 januari
    Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv
    12 januari
    Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv
    Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv
    14 januari
    Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet
    LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    15 januari
    Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-?
    Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet
    Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    16 januari
    Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv
    18 januari
    Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv
    Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv:(
    19 januari
    Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    20 januari
    Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv
    Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv
    21 januari
    Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:(-bv
    Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-?
    22 januari
    Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv
    Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv
    chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    23 januari
    iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv
    24 januari
    25 januari
    Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:(-bv
    Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv
    Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv:(
    26 januari
    Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-?
    Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv
    27 januari
    Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv
    Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv
    31 januari
    Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet

Er zijn tot nu toe 56 januari mama's

agenda 2008/2009

7 juli:
    - RiMa81 1e echo -
    8 juli:
    - Re81 intake vk + 1e echo - Goofychick nekplooimeting
    9 juli:
    - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk
    10 juli:
    - chantalk: 12 weken echo vk - Nettie termijn echo
    13 juli:
    - Lotus 1981 echo
    14 juli:
    - Muppet1604 vk
    15 juli:
    - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Naomiadaeze vk - Joyce1983 vk
    16 juli:
    - Sophie vk - Goofychick 2e echo
    17 juli:
    - Ladybug vk
    19 juli:
    - Sophie pretecho
    21 juli:
    - SimplyMe VK - Goofychick vk
    22 juli:
    - Lotus 1981 vk - Indira vk + pretecho
    23 juli:
    - Libra vk - Sjansie28 vk - Patrieske16 gyn
    28 juli:
    - Mikki77 npm
    30 juli:
    - MerleQ pretecho - Cobi vk
    31 juli:
    - Sjansie28 pretecho (16wk)
    1 augustus:
    - Mikki77 vk
    4 augustus:
    - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho - Derona vk
    11 augustus:
    - Sophie 20 wk echo
    20 augustus:
    - Joyce1983 20 wk echo
    21 augustus:
    - Indira 20 wk echo
    1 september:
    - Tacha 1987 20w echo

Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug

even up!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden,

Merle Nogmaals een super fijne dag vandaag,ondanks mis de regen,hoop voor je dat het droog blijft,

en hoe gaat het verders nu met de andere meiden ?

@Rima81 succes vandaag met je eerste echo :D

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hier is het droog niet zo heel erg zonnig maar merleq ik hoop dat je toch een fijne dag heb :D

Verder iedereen die nog moet voor de echo vel succes , en natuurlijk gefeliciteerd met de nieuwe die er ook weer bij zijn gekomen, als je zo een paar dagen ner niet ben dan mis je gewoon veel te veel :confused:

Wij gaan woensdag weer naar de verloskundige, ik hoop dat we dan het hartje weer kunnen horen :D

17. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Goeiemorgen!

Vandaag 1 jaar getrouwd! Hoera!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Re81 gefeliciteerd
    @Journey altijd leuk om weer naar de vk te gaan :D

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai .......Wat ik al zei ik ben niet meer komen reageren was echt moe en heb het volgens mij gene 9.00 meer zien worden wel vannacht dus een paar keer wakker geweest niet echt lang en doorgeslapen samen met Noël tot 9.00 ben weer helemaal fit en Noël ook hahahah............

Verder vandaag niet veel plannen,het weer ziet er niet zo lekker uit helaas anders waren we even lekker naar de speeltuin gegaan :cry: ,nu word het denk ik dat ik Noël maar binnen ga vermaken :) dat zal moeilijk worden hij is zo graag buiten........

@ merelQ..............Meid een hele fijne dag gewenst en we hopen alles te horen als je terug bent,ik hoop dat het weer nog wat beter word.......

@ Birthe............Fijn dat je je zo goed voelt :) ...........Mooie en goed echos gehad lees ik en een mooie uitslag met de nklpooi meting,dat is allemaal fijn om te horen.............Prachtige echo's meid,wat gata het hard he al een heel klein minimensje :) ....Hahhahaha dat is een goed idee hahahahah,ik hou zelf ook wel van verrassingen wat we eten hahahah.............Ja verschrikkelijk die vent van me met winkelen :evil: ,we hebben geen schoenen zijn geen eens geweest hij had geen tijd en is ze gaan poetsen......... :(

@ Sanne 78........Ik heb het met Zoë* en Noël gedaan,maar doe het nu niet meer,ik vind er merendeels onzin in zitten,en ik werd meteen lid van het tijdschrift zw worden,maar dat scheen niet de bedoeling te zijn,eigenlijk zit je nergens aan vast.............maar je kan ook je tel nummer niet in vullen,anders alleen je e-maiadres en dan maak je een hotmail ofzo wat je later weer opzegt.............

@ Derona.......Fijn dat je het gezellig bij je moeder en broertjes hebt gehad.Zijn je broertjes veel jonger als jou?
    En nog leuke plannen vandaag?

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus

Hahhaha jou mail is weer lang dus hij is voor jou alleen :)

Ja we zijn wel erg geweest he! :)

Oke dat wist ik niet,wat ben ik blij dat mijn pc gewoon nog normaal doet dan,want ik raak helemaal in paniek als hij het niet doet,wij hebben totaal geen verstand van de pc's 8)

ja als het dan beter uit komt voor die € 50 is het beter toch...........

Dat is wel fijn dat je het samen zo kan doen,ikke jaloers op jou en je man hahahahha...Dat is inderdaad het belangrijkste dat het afkomt dat vind ik ook.....

Dat is superfijn meid dat het dan allemaal veel beter gaat toch,ik moet eerlijk zeggen dat ik mijzelf ook niet druk maak om mensen die zo doen,ik kan mijn energie wel beter verspillen,dat is ook wel anders geweest hoor........

Oke dat is ook zeker niet naast de deur,40 min rijden,en ja mijn moeder heeft alleen mij en mijn kindjes haar enige kleinkindjes ,dus dan is dat denk ik ook anders ,en Mart zijn moeder die komt hier nooit,alleen met verjaardagen.................

Fijn dat het zo gezellig bij je vriendin was,en kwamen de moeder gevoelens naar boven met de baby vast houden?

hahahah,Nou nee hahahah ben echt soms een kreng,ik ben wel veel rustiger geworden,en nu ik zw ben laat hij mij maar(is het beste) :)

Ik werk ook gewoon 24 uur,nu niet dan en per 1 sept kom ik in de ww,maar daarna ga ik ook weer 24 uur werken,het zou niet percee hoeven,maar dan moeten we ook dingen gaan laten :cry: ......In deze tijd kan dat ook bijna niet meer,dan moet je ook gewoon samen blijven werken..........

Ja en ik hoef er niet percee meer te mailen hoor,maar het voelt wel fijn dat ik er kan zijn voor andere ouders.

Dat is wel ineens een grote verandering,mag ik vragen hoe je daar tegen overstond,het is toch je moeder?

Deel Deze Pagina