Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    RE81 gefeliciteerd! :)

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Patrieske: ben idd vergeten om mijn foto's in mijn album te zetten. Sterker nog... ze staan nog niet eens op mijn pc...:oops: :oops:....

Ik ben echt supermoe. Misschien dat ik de huisarts even bel of ik bloed kan prikken om te kijken of ik misschien nog iets van staal moet slikken.
    Al denk ik dat het ook meer te maken heeft met het feit dat ik slecht in slaap kom en dan soms ook nog eens slecht slaap.

Ik heb vorige week de huisarts nog even gebeld ivm paracetamol zetpillen die ik normaal altijd gebruik voor mijn hevige hoofdpijn. (heb zetpillen ivm mijn maagbandje)

@ Merleq: hoop dat je een superdag hebt vandaag!

@ Derona: hoop dat het allemaal goedkomt met je moeder en je broertjes.

@ Re: bedankt dat je mijn afspraak in de lijst hebt gezet.

@ Lotus: gefeliciteerd! 12 Weken is DE mijlpaal. Nog een paar dagen en dan zit ik er ook eindelijk op. Nu kun je eindelijk ECHT genieten meid!

@ de rest: als ik jullie vergeten ben...sorry....

Vanmiddag een nieuwe waslijn gekocht bij de Blokker voor aan de afzetting van de zolder. Nu moet alleen de rest van de lijn, wat ik daar heb hangen (zo'n uitschuifbaar ding) moet nog even een stukje verschoven worden. Dat gaat mijn man niet leuk vinden, maarja het moet toch, anders heb ik nog niet genoeg ophang capaciteit...

Ook mijn zwangerschapsverklaring opgehaald, dus kan op mijn werk de zwangerschapsverlof aan gaan vragen en zal dit dan ook door moeten geven aan mijn uitzendbureau.

Ik ga nu weer even bankhangen, ben gesloopt en heb niets gedaan....:oops:

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    haay patrieske

ik geef wel antwoord op je mailtje als ik weer thuis bent.. zit nu ff stiekem op het werk te forumen hahaha en mag al bijna naar huis :D dus vanavond of vanmiddag ga ik weer antwoord geven :D

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ lotus................Gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal meid :) ..................Is goed meid,pas op er staat iemand achter je hahahahah ;)

@ patricia.........hahahahaha oke we wachten geduldig af hahahahah...............als je het niet vertrouwd het moe zijn gewoon dan even doen dan meid,al moet ik zeggen dat mijn moeheid nu wat begint af te nemen en soms ben ik nog erg moe hoor,maar mijn bloed was wel goed,dus anders gewoon even laten prikken meid..........Succes met je man met de waslijn ;) ..............Veel bankhang plezier :)

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hallo allemaal.. wat hebben jullie weer lekker veel gekletst het weekend.. Hier in het weekend gewerkt, en gister ben ik in Drenthe geweest even lekker niets doen, dara waren we wel aan toe! Het was heel gezellig met collega van m'n vriend en zijn vriendin, gingen bezoekje brengen aan haar moeder..

Vandaag moest ik nieuwe zwangerschapsbroek halen, ik had een lekker van mamalicious maar daar zit een smeer vlek in en die doe ik dus alleen nog maar aan om het huis.. Heb een lange gekocht, wel lekker voor op het werk! Verder natuurlijk nog meer gekocht, ik ben helemaal verkocht aan de prenatal.. En dan aan de serie er was eens.. Ik ben al echt aan het aftellen tot ik vakantie heb, dat ik dan samen met vriendje kan gaan kopen :)

Vriendje en z'n collega hebben zaterdag de kinderwagen opgehaald.. En die hebben vriendje en ik samen in elkaar gezet, nou ja ik op afstand want lag lang uit op de bank.. Ik heb me suf gelachen om zijn gepruts ;) maar alles is goed, compleet en het werkt :D dus wij zijn blij.. In doos terug gedaan en staat nu boven te wachten tot we bezig gaan met de baby kamer op te ruimen en er een mooie kamer van te maken dat ie weer uit de doos mag!

verder gaat alles wel goed.. Morgen alweer 14 weken, de tijd gaat snel.. Volgende week dinsdag naar de VK en dan is het aftelen naar de 20 weken echo, geweldig!

6. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Ik moet morgen om 9.40 bij de VK zijn. Denk wel dat ik hier woensdag pas weer ben om verslag uit te brengen, want we zijn morgen allebei vrij en als alles goed is, gaan we lekker shoppen en dus uit eten!

Bedankt voor jullie felicitaties!

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ook ik wordt mama in januari 2009, ik ben ongeveer uitgrekend rond de 21ste, morgen een echo om beter te bepalen hoe lang ik zwanger ben

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Patrieske: dat van die waslijn zal nog wel even duren ben ik bang. Mijn mannetje kennende. HAHAHAHAHAHAHA.
    Net nog even een vriendin gebeld, was vandaag weer op controle geweest en ze maakte me een beetje bang op msn. Ze wilde er niet over praten en zei dat ik dan maar even moest bellen, zodat haar man het even uit kon leggen.
    Dus dat heb ik gedaan. Het komt er eigenlijk in het kort op neer dat ze het niet weten en nu maar vanalles gaan roepen, voor het geval het wel weer mis zou gaan, ze het in iedergeval gezegd hebben. Nu zeggen ze namelijk weer dat de moederkoek na een aantal weken waarschijnlijk zegt, van ik kan niet meer.... pffff, het kan haar ook nooit eens voor de wind gaan....

Ook verteld aan haar man dat ik op het moment zo moe ben en verteld wat er vorige week was gebeurd op het werk. Hij zei dat ik toch bij de volgende controle moet vragen of ze even kunnen kijken of ik geen zwangerschapssuiker heb.
    Dit ook, omdat het toen nadat ik 2 pepermuntjes had gegeten het ook zo weer over was....

@ Re: wij gaan wel gelijk op he? We zijn net zo lang zwanger.... Zie ik nu pas. Op welke datum ben jij uitgerekend dan? Ik de 23e, maar ik zie alleen mezelf erbij staan...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Hai Patrieske!

Hahahahaha.. het lijkt alleen wel dat het langer wordt hahaha..

Geen ict’er in de buurt.. gelukkig mijn manlief een ict’er waarom paniek.. moet je niet doen.. alles is op te lossen :)

Daarom.. maar ik moet nu nog 1 keer stucadoor hebben.. en dan is het klaar met stucwerk en dan nmoet ik nog een keer loodgieter hebben althans twee keer.. een keer om te ketel vervangen en een radiator ophangen volledige nieuwe…

:( Nou… ik hielp eigenlijk nooit mee.. maar anders komt het huis nooit af.. en anders zie ik hem wel weinig.. hij gaat laatste tijd zo vaak de deur uit savonds.. hij gaat dan hobby’en met mijn broer…
    en dan kunnen we ook nog daarna gewoon nog ff genieten voordat de kleine geboren is :)

Hahaha hebben dat elke vrouw.. ik heb dat ook.. nog steeds.. maar ik probeer het mezelf af te leren om druk te gaan maken om iedereen…
    Nee helaas niet… ja mijn moeder heeft meer mensen om zich heen.. jij blij dat je schoonma niet zo vaak komt :p en dan alleen maar met verjaardag.. mijn ma en schoonma komen wel regelmatig hier.. niet iedere week maar wel regelmatig... :)

Yep.. maar ik vond het ook weer eng.. misschien omdat ik nu voor het eerst moeder word… maar volgens mij ben ik niet de enige hiermee.

Whoeahaha.. ik ken dat ..

Oh wat voor werk doe je dan eigenlijk? En waarom per 1 sept in de ww? “ In deze tijd kan dat ook bijna niet meer,dan moet je ook gewoon samen blijven werken.......... “ Yep helaas wel.. met gevolg dat wij ook dus beiden volledig werken.. ik 32 uur en manlief nu nog 40 uur…

Altijd klaar staan is lekkerder he.. voor anderen althans he.. maar staan ze dan ook voor jou klaar.. gebeurt bij mij niet altijd… :(

“Dat is wel ineens een grote verandering,mag ik vragen hoe je daar tegen overstond,het is toch je moeder?” Eerlijk gezegd wist ik het al voordat ze het vertelde , maar ik was blij dat ze nu gelukkig was ondanks dat het een vrouw was.. alleen later kwam ik achter dat ik me niet zo fijn voelde om thuis te zijn.. en toen zijn mijn man en ik binnen drie maanden samen gaan wonen…in 2004 (dus we haddden nog niet eens drie maanden met elkaar hahaha.. en jaar later trouwde we (2005) en jaar later kochten we dit huis.. (2006) :)in 2007 besloten we dat we gingen stoppen met de pil... en 2008 mochten we kindje maken ;) en 2009 komt ze/hij!
    volgens mij zit ik hier een levensverhaal te vertellen hahahaa..

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ joyce...............Fijn om te lezen dat je het zo gezellig hebt gehad meid :) ...........wanneer heb je vakantie meid?,dan weten wij dat jij de boel aan het leegkopen bent :) ...........Fijn dat na al het gepruts de kinderwagen in elkaar stond en dat alles goed is :) ...............

@ RE -81..........Wel lekker vroeg zeg dan hoef je er niet de hele dag tegen op te hikken :) ,we wachten geduldig af tt woensdag :) ..Niets te danken meid........

@ denemarkw.....gefelciteerd met je zw meid en welkom bij de Jan club :) .veel succes met je echo morgen........

@ patricia..........hahahah nou dan mag hij de mijne een hand geven hahahah,eigenlijk is het niet om te lachen he :evil: ............Jeetje wat een schrik voor je vriendin,hoe ver is ze dan? want als ze 26 weken is en dat is wel heel vroeg natuurlijk dan kunnen ze het misschien beter halen als de moederkoek het gaat begeven...jeetje wens ze maar veel sterkte van mij........

Hbe jij normaal ook suiker?
    Ik heb namelijk 2 keer zw suiker gehad en beiden keren was ik nooit moe hoor,dus het hoeft daar niet van te zijn en nu word ik pas weer gecontroleerd op suiker als ik tussen de 20 weken en 24 weken ben omdat het anders eigenlijk niet kan dat ik het al zou hebben omdat ik normaal geen suiker heb alleen in de zw,maar als je dat zelf vermoed laat je even prikken dan weten ze dat meteen meid...........

Hou je me op de hoogte wat betreft je vriendin,doe het anders maar in een pbtje meid?

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Heey.. ja idd.. maar ik geniet eigenlijk al.. ik verheug me al op het moment dat we zondag echo hebben.. :) ik hoop dat het de dagen voor je snel gaan zodat jij ook 12 weken hebt net als de meeste meiden hier :)

maar zwangerschapsverklaring wat houdt dat in.. werk je dan via het uitzendbureau.. ik werk namelijk ook via een uitzendbureau.. maar wel met een vaste contract bij ze...

he.. je bent zwanger he dan mag je dagen hebben met niks doen ;) :p

wel rustig aan doen he..!

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dank je.. waar? hahahaha.. gelukkig kan iemand niet zo gauw achter me staan.. mogen ze namelijk niet bij mij :D omdat ik anders een hartstilstand van ze krijg.. omdat ik ze niet hoor.. ;) nee hoor ik schrik me alleen kapot zowat dan.. en dat mogen ze niet meer doen van mijn chef :) en collega :)

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    gefeliciteerd! welkom hier ! :)

14. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Hey Meiden,
    voel me vandaag niet zo best moe en hoofdpijn bleh!
    Maar goed kom ik ook wel overheen.

@re gefeliciteerd meid met je 1 jarig huwelijk hahaha
    @lotus gefeliciteerd met je 12 weken joehoe!

Heb maar een beetje er overheen gelezen vandaag heb niet zo veel zin dus ik ga nu zo weer verkassen naar de bank lekker hangen.

JOEHOE 13 weken gaat echt snel.

Liefs Chantal.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik ga zo een angelsound ophalen,eindelijk stond er 1 te koop hier in de buurt ben erg benieuwd :D:D

16. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    een wattu?

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ? bedoel je mij angelsound?

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus.............

Zo jij bent lekker thuis nu ;)

hahaha ja he volgens mij zijn we aan het wedstrijdje doen tegen elkaar hahahah..........

Nee wij hebben hier helemaal niemand die er verstand van heeft,heb een nummer van een man die dan mijn bak komt halen als hij crasht,1 keer gehad ik was helemaal over de zeik :cry: ,2 weken zonder pc :(

Oke en dan is het einde in zicht of nog niet?

Oke dus jij bent dus ook best handig als ik het zo lees ;) ,wat voor hobby heeft je man als ik dat mag weten hahahahha is ze weer met der vragen.....

Jeetje ja ik had dat vroeger echt heel erg,ik was ook altijd bang om weinig vrienden te hebben en deed ook dus altijd mijn best bij iedereen,maar dat ging niet meer helaas ben ik dat gaan inzien naar Zoë* en dat heeft ze mij geleerd zal ik maar zeggen,ik heb er ook maar weinig over nu,maar daar heb ik zelf voor gekozen.........

Nou als ik eerlijk ben vind ik het voor Mart rot,ik heb mijn best gedaan en sinds Zoë* is dat ook einde verhaal met die kant,maar als ik eerlijk ben zou ik het natuurlijk ook anders zien maar dat is niet zo...........

Ik werk in een magazijn voor de D&A en was daar een allrounder dus van orders lopen tot ze controleren en andere mensen helpen waar het druk is,erg leuk werk en leuke collega's heb er daalijk bijna 16 jaar gewerkt als ik word ontslagen........ze gaan reorganiseren en we moeten er allemaal uit,ja wie mee wil mag mee naar Zwolle dat is geen optie voor niemand in Denbosch............Blijven jullie daalijk ook zoveel werken als ik dat mag vragen?Mart werkt ook 40 uur en soms nog meer.........maar goed dat weet je als je voor jezelf werkt.......

Nee dat is alw at ik hierboven schreef,en dan leer je het wel af.......

Meid dat is heel fijn voor je moeder dat je er zo achter staat,ik zou dat zelf denk ik ook hebben denk ik,ik weet het natuurlijk niet want ik heb er niet voor gestaan...........Je zegt dat je eht niet fijn vond om thuis te wonen omdat het ongemakkelijk was ofzo?

hahahhaha nou dat is toch helemaal niete rg maar zoals ik lees ieder jaar iets moois gedaan en er komt nog iets moois aan :)

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ja. hahahaha ik ben blond denk ik

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0