Hai lotus........zo we zijn elkaar weer aan het kruisen hahahah.......maar ik zag je vraag aan Patricia over een zw verklaring die hebben we allemaal nodig in ieder geval de mama's die werken dan,als je zw verlof in gaat dan ga je betaald krijgen via de uwv en dan moet je baas of uitzend buro die verklaring opsturen naar de UWV voor je zw uitkering daalijk........................oke hahahahah dus ik kon je niet pesten hahahah,waarom mag dat niet bij jou,ben je gevaarlijk hahahahah..........oke ja dat klopt dom van mij sorry hoor ........' Hai Derona.....laat je weten als je hem hbet genruikt hoe het was?
Hey, @ Patrieske: ik heb normaal geen suiker. Ik wil het ook niet laten testen, omdat ik zo moe ben hoor, maar meer omdat ik vorige week op het werk ineens heel duizelig werd, ineens heel misselijk werd, ineens heel erg begon te zweten, ineens heel erg begon te trillen/shaken, ineens hoofdpijn had en dit ook echt ongeveer een half uur heeft aangehouden, totdat ik 2 pepermuntjes nam. Na die 2 pepermuntjes was het na 5 minuutjes over.... Dus vandaar.... Mijn vriendin is nu 25 weken en een aantal dagen zwanger. Het probleem is dus, dat ze niet weten wat er is. Ze hebben een wit vlekje gevonden op het hartje van de kleine meid en dit kan duiden op down. En nu zeggen ze weer dit. Maar ze weten het gewoon niet in het ziekenhuis, dus ze zeggen iedere keer weer wat anders. Dus het enige dat ze nu kunnen doen is afwachten. Ik heb ze gezegd dat ze altijd mogen bellen. @ Lotus: Ja ik geniet ook al hoor, kan er niets aan doen... Een zwangerschapsverklaring heb je nodig om de zwangerschapsverlof aan te vragen. En op mijn werk word steeds gezegd dat je er echt optijd bij moet zijn. Ik werk via een uitzendbureau bij een bedrijf. Ik begrijp uit jou verhaal dat jij bij een uitzendbureau werkt? @ Re: ook van mij nog gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jazeker wel! Ik heb via een speciale website eentje gekocht die VK's ook gebruiken... Zijn ook 2e hands, maar ze doen het nog prima en je hebt er nog garantie op ook! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hi.... Ben er weer...... Heb niet alles bijgelezen hoor.... pfff... waren echt veel te veel pagina's.... zijn er afgelopen dagen nog "belangrijke"dingen gebeurd... Merlq Hoop dat het weer bij jou beter was vandaag.... gefeliciteerd...... want rond deze tijd heb je zeker al JA gezegd! xxmona
Hai patricia Meid gewoon laten testen,je kan maar weten wat er is toch? Ik wilde alleen wat angsten bij je weghalen en niet zeggen dat je het niet hebt ofzo,je snapt wel wat ik bedoel,vraag gewoon anders even een algemeen bloedonderzoek,dat ze even alles nakijken......... Jeetje.....kan ze niet vragen om naar een andere zkh te mogen een gespecialeerd zkh ofoz,dit kan zo toch niet ,ik kan er echt boos om worden........ Meid jij oo veel sterkte met je vriendin ik weet dat je erg met haar begaan bent.............
@iloveandres: ja klopt, we gaan precies gelijk, had een telfout gemaakt in het begin en de datum op de lijst niet meer aangepast, maar moet inderdaad ook 23e zijn. Maar ik wacht nu eerst af wat de VK morgen zegt, anders blijf ik aan het aanpassen!
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 57 januari mama's agenda 2008/2009 7 juli: - RiMa81 1e echo - 8 juli: - Re81 intake vk + 1e echo - Goofychick nekplooimeting 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn - Ladybug combinatietest - Chantal1508 1e echo vk 10 juli: - chantalk: 12 weken echo vk - Nettie termijn echo 13 juli: - Lotus 1981 echo 14 juli: - Muppet1604 vk 15 juli: - Ladybug: 2e echo ( 1e pretecho) - Ramona0309 vk - Naomiadaeze vk - Joyce1983 vk 16 juli: - Sophie vk 17 juli: - Ladybug vk 19 juli: - Sophie pretecho 21 juli: - SimplyMe VK - Goofychick vk 22 juli: - Lotus 1981 vk - Indira vk + pretecho 23 juli: - Libra vk - Sjansie28 vk - Patrieske16 gyn - Goofychick 2e echo 28 juli: - Mikki77 npm 30 juli: - MerleQ pretecho - Cobi vk 31 juli: - Sjansie28 pretecho (16wk) 1 augustus: - Mikki77 vk 4 augustus: - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho - Derona vk 5 augustus: - iloveandres 2e afspraak VK 11 augustus: - Sophie 20 wk echo 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20w echo Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Cindy1981 ik heb je er bij gezet meid Goofychick je afspraken staan er bij
haai Patrieske! ben ik er weer hihi Gelukkig wel net boodschappen gedaan . Manlief gaat koken vanavond dus i kan lekker op de bank hangen tuurlijk weer met een laptop hahaha Mwah wedstrijdje zou ik het niet noemen hahaha.. we zijn gewoon kwebbelkouzen hahaha Pff gelukkig heb ik dat niet.. als de mijnes crasht.. dan zeg ik tegen manlief mijn pc doet niks help! Hahaha.. maar ja nu is hij niet blij dat ik vista heb hahaha.. twee weken zonder pc.. help de wereld vergaat hahaha ik kan echt niet zo lang zonder.. ik had tijdje geen internet waardeloos! Einde in zicht.. het hangt af hoe je het ziet maar we zijn over de helft Dus het gaat wel goeie kant op Ja.. maar meeste handige leerde ik beetje van me pa vroeger en nu van mijn lieve broer en manlief Mijn manlief heeft rijden met een rc-auto.. op benzine ooh vragen mag altijd.. vind ik altijd leuk ik doe het zelf ook hahaha . He.. ja ik zie het.. ik ken dat echt.. ja.. ik denk nu ook afentoe.. echte vrienden zijn vrienden die blijven bij je .ondanks wat er gebeurt en steunen je dik en dun.. en andersom ook.. Maar hoe lang is het geleden van Zoe* eigenlijk als ik mag vragen? Ik heb waarschijnlijk dat stukje gemist . Bedoel je met schoonfamilie? Soms gaat t gewoon niet helaas.. Super leuk joh, een allrounder reorganisatie bleeeh ik ben ook paar keer de dupe van geweest 16 jaar dat is lang pffff......yep ik blijf 32 uur werken en manlief gaat 32 uur werken als t goed is maar misschien later wel 24 uur maar trekken t nu niet ivm hypotheek .maar misschien komt t gewoon door verbouwing wat voor werk doet hij.. dus eigen zaak? Wel lekker hoor.. daarom Ja het blijft je moeder je kan niet zeggen je bent me ma niet meer vanwege lesbischheid . Ik ben vroeger opgegroeid met de bi/homo/lesbische vrienden later wel uit elkaar gegroeid .. uhm ik vond niet fijn ik sliep thuis dan sliep zij met haar ook bij ons thuis.. de kamer naast me ik had gevoel dat ik geen privacy meer had Ja inderdaad bijna ieder jaar hopelijk dan in 2010 mijn droombaan
maar dat wist ik niet.. en ik heb morgen gesprek met mijn uitzendbureau.. dan zal ik het wel horen van hem denk ik... maar moet ik dat bij de VK aanvragen of zo? daallijk? dat snap ik ff niet... hahaha! pesten mag altijd zoalng het niet om mijn gehoor gaat
Haay.. Patricia... wel goed van genieten he... dat wist ik niet hoor van die verklaring dan maar gauw aanvragen... maar waarom op tijd zijn? dat snap ik dan niet... ik werk ook bij een bedrijf via een uitzendbureau.. mijn uitzendbureau zit zelfs helemaal in schiedam.. wat voor werk doe je? ik ben financiele medewerker
nee lijkt er niet op.. dat is wel jammer.. ze zeiden bij mij wel ik weet niet of het eenling of tweeling is.. maar toen bleek dat het maar eentje was.. maar het gaat hard hoor ik denk wel dat we 60 gaan halen
Zo iedereen klaar met eten ..wij hadden brocoli met een sausje ik dan en mijn ouders en Mart en Noël ertjes en worteltjes want die lusten dat niet ,moet hier meestal 2 dingen koken want Mart en noël lusten niet wat ik lust @ lady bug,.........wie weet meid ,wel gezellig zo'n grote groep @ lotus............hahahaha dus je man heeft gekookt lekker zeg dat hij dat kan,niet alle mannen kunne dat he hahahah....Mart ook wel dat is wel fijn,maar die doet het alleen als ik ben werken anders eten we nog veel later dus nu doet hij het niet meer hahahahah.......... Ik ben wel zo'n kwebbel ja,in het echt ook ,jij ook ? hahahahah ben jij ook zo'n kopert dan erg he zonder het net Nou Mart is thuis gekomen en is alweer bezig op de zolder,hij zou eiegnlijk tot 20.00 moeten werken maar het weer dat heeft geen zin metselen in de regen dus is hij naar huis gekomen en meteen gegeten en naar de zolder gegaan,ook goed zijn we ook blij Mijn vader is totaal niet handig hij kan wel wat hoor,maar hij iemand die steeds bij iemand op zijn vingers kijkt ,mart word er soms gek van hahahaha...............Nou zeg een spannende hobby hoor<mart zijn hobby is voetbal ....hahahah ja dat merk ik hahahah. Ja met mijn schoonfamilie bedoelde ik.........nee het is vanaf het begin al niet erg goed gegaan,ik ben ook iemand die geen blad voor de mond neemt,en natuurlijk als mensen daar niet tegen kunnen dan is dat ook moeilijk,maar ik hou mijn mond voor niemand dicht als ht mij niet zind dan,kijk om dingen die mij niet aangaan daar hou ik mijn mond over maar als ze gaan lullig doen over mij achter mijn rug en ik hoor dat dan van mijn schoonzusje dan zeg ik dat gewoon ........... ja was echt superleuk werk hoor.............lullig is dat he je hoort het steeds vaker,dit was mijn eerste echte vaste baan en ben er altijd blijven hangen,en nu moet ik helaas weg,ik zag mijzelf daar wel oud worden .............Misschien wel,maar daalijk kan je kijken met die comi kortingen van de belastingen of je misschien minder kan werken? Hij is ZZper een metselaar,steeds in de bouw werd hij afgeraffeld en na Zoë* heeft hij 1 jaar overspannen thuis gezeten en kwam niet meer aan het werkmen kreeg toen de kans om met de broer van zijn zwager voor zichzelf te beginnen en dat heeft hij gedaan nu bijna 3 jaar geleden dus de zwaarste jaren hebben we gehad zeggen ze Nee dat kan ook niet,maar geef ze de kost die het wel doen meid.............ik heb zelf ook 2 neven die homo zijn normale leuke mensen heb er geen last van ik heb ook niets tegen die mensen,als ze mara niet gaan staan plakken in de kroeg naast je maar dat geld ook voor een jongen en een meid ik vind dat echt niet kunnen zo naast me,dan vallen ze allemaal tegen je aan met dat geklef hahahah...... Als je dan dat gevoel hebt dan kan je ook maar beter weggaan,ik en Mart zijn ook gana samenwonen toen ik net 18 was,hij had thuis geen aard meer en woonde bij ons na een jaartje al helemaal dus konden we net zo goed op ons zelf gaan,en dat hebben we ook gedaan we wilden eerder maar Mart had veel schuld waardoor we iemand moesten vinden die garant voor ons wilde staan............. Ik zal voor je duimen meid in 2010 je droombaan,wat zoek je dan wat is je droombaan? ja dat kan je gewoon bij je VK aanvragen dan schrijft zij dat uit en dat geef je aan hem,het is in principe gewoon een papiertje waarop staat dat je zw bent en dan dan bent uitgeteld........... Hahahahh oke dan is het goed gelukkig
@oh thanks Derona....dat zal het dan wel zijn....dus volgende week ben ik weer helemaal het baassie.....ahum! @gefeliciteerd Lotus, voelt goed he....wij hebben een gebakje erop gegeten afgelopen zaterdag. @denemarkw gefeliciteerd en welkom hier! @lieve Lotus en Patrieske, Is het misschien handig om een pbtje naar elkaar toe te sturen als je zulke lange verhalen hebt......onderwerp is al eerder aan bod gekomen hier omdat hier dan het overizcht een beetje wordt verloren. Korte reacties en algemene gewoon lekker op het forum en als je echt aldoor met lange verhalen op elkaar wilt reageren is het misschien slim om dat via pb te doen. Anders is er geen doorkomen meer aan en ik heb destijds ook gemerkt dat sommige de belangstelling dan ook verliezen en reacties in het niet vallen, tussen wal en schip en dat zou zonde zijn. (niet verder persoonlijk bedoelt hoor, helemaal niet!)