Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje
    1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje
    1 januari - Mexi - ? - ?
    1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje
    1 januari - Indira - 26 jaar - 1e kindje
    2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje
    3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje
    4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje
    4 januari - Yvette - 24 jaar - 1e kindje
    4 januari - Sanne85 - 22 jaar - 1e kindje
    5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje
    5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje
    5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje
    5 januari - Patrieske16 - 31 jaar - 3e kindje
    6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje
    7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje
    8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje
    8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje
    8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje
    9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje
    11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje
    12 januari- Sjansie28- 27jaar -3e kindje
    12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje
    12 januari- Simply me- 32 jaar - 4e kindje
    15 januari - Joyce26 - 27 jaar - 4e kindje

Afspraken:
    2 mei: Tacha1987 bloedafname ha
    2 mei: Mama2801 moeders voor moeders
    6 mei: Belly82 eerste echo bij de VK
    7 mei: Yvette1983 moeders voor moeders
    14 mei: Sophie intake vk
    14 mei: Patrieske16 eerste echo
    20 mei: Ramona intake vk
    20 mei: lob intake vk
    28 mei: Sophie eerste echo
    28 mei: Ninja intake vk en eerste echo
    29 mei: Mexi VK
    2 juni: Britt eerste echo
    3 juni: Gaby intake VK
    3 juni: MerleQ eerste echo
    4 juni: Yvette1983 eerste echo + intake
    5 juni: Sanne85 eerste echo
    9 juni: Gaby eerste echo
    11 juni: Tacha1987 eerste echo

eens kijken of ik het nu goed heb gedaan...? En anders: SORRY :oops:

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Klopt en ook pap / mam vertel eens, maar die gaan over jou eigen jeugd... deze gaat over het kind... Ik ga idd die andere ook kopen en aan mijn ouders en schoonouders geven... als het zover is ;)[/quote]

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Nou heb hier twee positiebroeken bijhaald en een leuke rok met een paar shirtjes...
    O wat zitten die broeken heerlijk! zo fijn....
    Die rok kan ik pas iets later aan, maar komt mooi uit, want heb twee bruiloften in juli (net een dag na elkaar)!
    Was echt hoog nodig want had nog maar 1 broek die ik wat aankon en die moest ik nog openzetten...

Ben ook niet echt qua gewicht aangekomen... maar alleen t buikje he..

Trouwens weet iemand nog meer winkels waar ze positiekleding verkopen...
    Weet alleen H&M, C&A en miss Etam... en Prenatal natuurlijk (voor t volle pond)
    Vroeger verkocht Promiss ook, maar hier sinds augustus niet meer. Echt balen want daar hadden ze hele leuke dingen....

Nou ik pies me een ongeluk hoor... niet normaal.. vooral als ik net in bed lig en 's-nachts moet ik er elke keer uit... waar ik het vandaan haal?
    Maar inderdaad, kan ik anderen gelukkig meemaken.... als ik er maar ééntje kan helpen... daar doe ik het voor..

xxmona

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Patrieske...
    Wil even kwijt aan je dat ik je verhaal niet gelezen heb....
    Begrijp van andere reacties dat je nogal wat meegemaakt hebt.....

Klinkt misschien stom, maar ik kan hetzelf even niet aan om je verhaal te lezen, hoop dat je me dat niet kwalijk neemt... sorry...

Hoop in iedergeval dat je nu een voorspoedige zwangerschap hebt... en in januari kan genieten van een mooi, gezond kindje...

dikke knuffel,

Ramona

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heee meiden!

Vandaag een super drukke werkdag gehad :( Ben helemaal bekaf!

De uitslagen van het bloedonderzoek zijn eindelijk aangekomen met de post, ik snap er niet veel van of ik nu wel of niet immuun ben voor toxo.. en er staat ook iets op van verhoogde eosinen (ofzoiets) dus dat vraag ik straks wel ff na aan de ha.

Ik heb net gebeld naar verschillende kinderopvang-plekken en geen enkele plaats! bij 3 plaatsten sta ik op de wachtlijst, de anderen allemaal vol tot sept09/jan2010! Echt klote!

Heb vanmorgen weer getest :) en ja hoor, kijk in mn album! Een super dikke streep :d Terwijl ik 5 dagen geleden met matcare een schaduwlijn had! Stelt me wel gerust dat het hcg stijgt!

6. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Tascha, ik zie wel dat ik niet de enige ben die de afgelopen week om de zoveel dagen een test heb gedaan. :)
    Moet ook elke keer effe testen, om te zien of het nog steeds zo is.

Groetjes Taby.

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Meiden..

Ik wil het mijn moeder op moederdag vertellen dat ik zwanger ben..
    Maar ik weet niet precies hoe..
    Ik zat eerst te denken we kopen gewoon met zijn allen een kado..en daarnaast geef ik een envelop met de foto van mijn pos test..
    Het andere idee was..een klein rompertje kopen met of een tekst er op...(wat?) of de foto van die test er op..

Weet iemand waar je zoiets kunt laten doen?
    Doet bijv. de hema, of V&D of dat soort grote warenhuizen dit soort dingen?

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    zie net dat hema dit doet..maar dat duurt 5 werkdagen :(:(

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Morgen ga ik het mijn ouders vertellen ben heel benieuwd :D
    Kreeg vandaag post een catalogus van de babydump en er zat een paar sokjes bij vreselijk schattig, toch kan ik het nog steeds niet bevatten, hebben jullie dat nou ook?

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik kan het ook nog niet bevatten hehe..
    Maar de misselijkheid is wel een soort zekerheid nu dat het echt zo is..(maar ben echt waar alsnog als de dood dat ik schijnzwanger ben ofoz hahaah)

11. dada

dada Lid

18 mrt 2008
    76
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben ook volgens mijn berekening 1 januari uitgerekend.
    Ik ben 25 jaar en getrouwd en we verwachten ons eerste kindje.
    Ik ben zo blij maar wil ook weer niet te blij doen omdat het de vorige x niet goed was gegaan. Ik las dat sommigen al een echo hebben gehad? Mag ik vragen of dat inwendig moest of kan je na 6 weken al vanaf de buik een echo krijgen?
    Het hartje begint dan al wel te kloppen. Ik kan eigenlijk niet wachten maar ik ben toch rustiger dan de vorige keer. Ik denk dat ik volgende week de verloskundige bel voor een afspraak.
    Allemaal heel erg gefeliciteerd en op naar 2009! :)

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    misselijk ben ik nog geen eens ben alleen vreselijk moe en zere borsten maar ja schijnt er bij te horen, af en toe heb ik wel krampen maar verder ishet gewoon moeilij kte bavatten

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje
    1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje
    1 januari - Mexi - ? - ?
    1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje
    1 januari - Indira - 26 jaar - 1e kindje
    2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje
    3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje
    4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje
    4 januari - Yvette - 24 jaar - 1e kindje
    4 januari - Sanne85 - 22 jaar - 1e kindje
    5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje
    5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje
    5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje
    5 januari - Patrieske16 - 31 jaar - 3e kindje
    6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje
    7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje
    8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje
    8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje
    8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje
    9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje
    11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje
    12 januari- Sjansie28- 27jaar -3e kindje
    12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje
    12 januari- Simply me- 32 jaar - 4e kindje

Afspraken:
    2 mei: Tacha1987 bloedafname ha
    2 mei: Mama2801 moeders voor moeders
    6 mei: Belly82 eerste echo bij de VK
    7 mei: Yvette1983 moeders voor moeders
    14 mei: Sophie intake vk
    14 mei: Patrieske16 eerste echo
    20 mei: Ramona intake vk
    20 mei: lob intake vk
    28 mei: Sophie eerste echo
    28 mei: Ninja intake vk en eerste echo
    29 mei: Mexi VK
    2 juni: Britt eerste echo
    3 juni: Gaby intake VK
    3 juni: MerleQ intake VK
    4 juni: Yvette1983 eerste echo + intake
    5 juni: Sanne85 eerste echo
    9 juni: Gaby eerste echo
    11 juni: Tacha1987 eerste echo

Even wat aangepast :)

Yvette, wat grappig. Ik heb een soort gelijke situatie. Het is ook ons eerste kindje, wij gaan 7 juli as trouwen en we verhuizen waarschijnlijk in augustus! :D

Ik heb vandaag een babymutsje en babysokjes gekocht die ik aan mijn moeder ga geven zondag. In de verpakking doe ik dan ook de duidelijkste zwangerschapstest dus ik neem aan dat de boodschap dan wel duidelijk is ;)

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Yvette

Dat klopt het gaat hier razendsnel hahahahah,ik ben er vanmiddag nog geweest en kan weer gaan bij schrijven :)

Dat klopt dat was bij mijn eerste zw ook,eer dat ik bij de vk kwam en een echo zou gaan krijgen was het al gauw richting de 9 weken...........maar bij mijn andere zw val ik onder de gyn en daar mag je toch wat sneller komen als je dat wilt......

Jeetje over 6 weken al,hoe voel je je?
    Is alles geregeld wat spannend zeg :)
    Waar ga je heen met huwelijksreis als ik dat mag vragen?

En ook een nieuw huis gekocht dus je krijgt het daalijk nog erg druk,moet er veel aan je nieuwe huis gebeuren?
    En natuurlijk kiezen welke kamer de baby kamer word ;)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Yvette

Bedankt voor je lieve woorden meid,dat vind ik echt superlief :)

Ik blijf het spannend vinden hoor tot die eerste echo,mijn zw is natuurlijk ook weer erg spannend maar dat is voor iedereen maar ik zal daalijk een heel stuk opgelucht zijn denk ik als de eerste echo goed is :)

Hai Indria

Hij schiijnt heel goed te zijn,ik werk zelf voor de D&A en hij vliegt met bakken de deur uit.............ik heb hem zelf nog niet gebruikt omdat hij met mijn zw van Noël er nog niet was ;) ik gebruikte toen de vichy lijn voor mijn straie heeft die super geholpen..........maar op het laatst ben ik de ouderwetse olivia gaan gebruiken,,die blijft erg vet........maar dat is meestal alleen voor de zw strepen..........

Hai ramona

Lekker he meid broeken die goed zitten :)

Oke dat is jammer dat Promiss het ook niet meer heeft daar haalde ik toen ook meestal mijn zw kleding en bij ons zat een boetiekje maar dat is nu ook helaas weg.............en via het net heb je gekeken of je via google winkels kan vinden bij je in de buurt?

Ach meid,dast moet je ook niet doen,daarom heb ik mijn verhaal ook niet neergezet omdat ik andere niet bang wil maken,want vergeet niet wat mij overkwam is echt het uiterste meid,en 9 van de 10 keer gaat echt alles goed meid...........en ik neem je natuurlijk niets kwalijk...ik vind het wel lief dat je het eerlijk zegt meid.............en bedankt voor je lieve woorden meid................en voor jou ook natuurlijk :)

Hai Tacha

Lekker omhoog met die benen meid en uitrusten..............

Ik heb een stukje gemist over je bloed denk ik,mag ik vragen wat er is meid?

Jeetje dat is echt niet normaal zeg met die kinderdagverblijven dat kan toch niet,en nu meid is er wel een andere oplossing als je zolang moet wachten?

Je bent gewoon lekker zw meid............kan je het een beetje beseffen nu?

Hai AllahinKullu

Wat speciaal dat je dat wilt gaan doen meid,bij ons kan het bij de fotozaak van Prifo misschien dat je daar even kan informeren als je een foto er op wilt hebben dan en met tekst kan ik je wel 1 site geven waar je een rompertje kan laten bedrukken maar dat ga je denk ik niet meer halen voor zondag er zit meestal 7 werkdagen op............je kan ook even via google kijken zo ben ik ook aan die site gekomen.............ik weet wel dat je bij de hema een taart kan laten drukken met een foto en tekst,maar goed dat is niet echt blijvend he :cry:
    OKe je hebt het al gezien bij de hema,misschien dat ze het een spoedje kunen maken
    :)

Hai Journey

Wat spannend dat je morgen je moeder het grote nieuws gaat vertellen,dat je het no zo lang hebt stil kunnen houden zeg :) laat je me weten hoe het is gegaan meid?

Ik kan het ook nog niet echt beseffen ;)

Hai dada

Gefelciteerd meid met ej zw :)

Ik snap dat je angstig bent meid,vooral als het de vorige keer niet goed was.............................ik ben zelf ook erg angstig en dat zal denk ik pas minder worden na de eerste echo hoop ik dan hahahahah........ik kreeg bij Zoë* en Noël met 6 weken een inwendige echo en met 8 weken volgens mij ook inwendig,maar dat komt dat ze ook keken naar mijn cystes....maar volgens mij kan het vanaf die tijd al vanaf de buitenkant van je buik meid..

Lieverd een goede nachtrust en hopelijk zijn we allemaal niet zo vroeg wakker ;)

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    hallo dames, met heel veel plezier kan ik me bij jullie voegen. Had eigenlijk zaterdag pas willen testen maar kon me niet inhouden en had een bepaald voorgevoel....En die klopte! (kijk anders maar eens in mn album)

Als alles goed gaat kan ik 16 januari ons 2de kindje op de wereld gaan zetten..... Zo en dan nu even ontdekken hoe het hier in elkaar steekt....

17. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ook ik ben ZWANGER

Net als Netie wilde ik wachten tot zaterdag. Maar.... ik stond vanavond gehakt te braden en ik vond het zooooo stinken, dat had ik ook toen ik van Merel zwanger was. Bah. Toen dacht ik dus meteen aan zwanger zijn. 2 Weken geleden was ik 2 dagen misselijk en moest ik overgeven en vermoedde toen al iets van innesteling oid, maar nu weten we het zeker. We krijgen er een tweede wondertje bij. Als het allemaal goed gaat natuurlijk, want een beetje voorzichtig ben ik wel. Heb ik februari een miskraam gehad en dat gaat toch niet in je kouwe kleren zitten :( .

Maar toch met alle vertrouwen ga ik genieten van deze zwangerschap!
    Ik ben zoooo blij :p , mijn hart maakt telkens als ik eraan denk een sprongetje ;) .

Iedereen die ook zwanger is Van harte gefeliciteerd en geniet lekker van je steeds dikker wordende buik.

Wie wil me toevoegen aan de lijst?

het is ons 2e kindje, ik ben 39 jaar, heb nog geen afspraak bij de verlos, ik denk dat we een jongetje krijgen. Ik ben utigerekend op 16 januari.

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    Josien hoe is het nu met jou ?

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    De uitslag van het bloed:

- alle waarden/hcg/ijzer/suiker/.. goed

- toxoplasmose: niet immuun :( Dus opletten

- rubella/rode hond: niet genoeg antistoffen :( dus als ik besmet word tijdens de zwangerschap is het héél slecht..

Ik ben wel geschrokken van die rubella, omdat ik gewoon gevaccineerd ben vroeger :( Maar ze zei dat het af en toe voorkomt.. Dus nu ben ik als de dood om besmet te worden! Want dan is het of MK of ernstige misvormingen vd foetus.. de kans dat je besmet wordt is vrij klein, maar toch, het heeft me wel van mn stuk gebracht :(

20. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Ik zou me daar niet te veel zorgen over maken! Ik heb nog nooit iemand geweten met rubella, zou moeten lukken dat je die nu tegen komt net je zwanger bent..

Hier dacht ik deze morgen dat het mis zou lopen. Enorm veel krampen gehad, kon niet meer lopen van de pijn.
    Dan maar vlug naar de gyn, kon nog niet veel zien, maar zat wel op zijn plaats.
    Nu wat extra vitamines nemen en nog wat ...

Zijn er hier nog dames die zoveel last hebben van krampen en steken (hier vooral in de linkerzij).
    Ben echt als de dood dat er wat zal mislopen! :cry:

Deel Deze Pagina