Hey meiden, Ik ben er nog wel hoor, lees af en toe heel vluchtig alle berichten maar jullie zijn weer terug van weggeweest volgens mij want het is weer eens niet bij te houden..... Geeft niets hoor, alleen maar gezellig. Helaas kan ik jullie iets minder vergezellen want het is best even heftig hier thuis. Vanochtend bijna anderhalf uur erover gedaan om iedereen (lees 2 volwassenen en 1 kleine meid van 2,5) gewassen en fris in de kleren te krijgen.....Tjonge... dat viel even tegen zeg. Hubbie moest echt vandaag de sling af want het begon gewoon te ruiken, doordat het best warm is en hij em al vanaf vrijdag om had. Hij durfde em alleen nog niet af te doen wat ik volkomen begrijp want het is ook vrij pijnlijk. De arm is ook helemaal opgezet doordat ie niet bewogen word en door de warmte dus al met al was het een goed tijdverdrijf.... Toen we de sling af hadden gedaan had hubs echt even tijd nodig om bij te komen, wassen ging lastig omdat je bijna niet onder de oksle kan komen en hij zijn arm echt maar minimaal kan bewegen... Best lastig dus allemaal, ben met hem alleen al 3 kwartier bezig geweest voor ik hem goed en wel in den kleren had... Gelukkig ben ik in mijn beroep wel wat gewend en moet zeggen, je eigen man wassen is toch wat aangenamer dan andere mensen.....alhoewel ik er mn hand niet voor omdraai, maar jullie zullen wel snappen wat ik bedoel... Gelukkig is dochter heel lief en heeft die zich vanochtend zelf gewassen, geef haar een washand en ze wast zich helemaal, niet zo goed als wanneer ik het zou doen maar dat maakt niet uit, ze moest toch vanavond in bad. Verder had ik haar een luierbroekje gegeven die ze zelf aantrok en haar broek en t-shirt lagen op haar bed en hoewel ik moest helpen met het t-shirt (kreeg ze niet over haar hoofd) deed ze haar broek liggend op bed aan, alsof ie enorm strak zat, echt lachen.... Nou ze helpt dus echt heel goed en heeft prima door dat ze voorzichtig moet doen, af en toe vergeet ze dat maar ja daarvoor is het ook nog een kind natuurlijk, kunnen we niet van verwachten dat ze er altijd maar om denkt. Wel heerlijk hoor dat ze zo lief mee helpt met alles. Ze is nog steeds wel een beetje aan het peuterpuberen maar goed dat hoort er ook bij en is gelukkig al wat minder dan vorige week, zal er wel aan gelegen hebben dat ze de spanningen rondom de operatie voelde. Zo en dna nu lekker mn bed in, ben ik aan toe, heb trouwens vanacht geoefend op gebroken nachten want hubs werd rond 3 uur wakker van pijn, kon ik een boterham gaan smeren en medicijnen gaan halen....Doe het met liefde hoor, maar kan me helemaal weer voor de geest halen hoe dta ook al weer was en dat dat het enige is waar ik niet echt heel erg naar uitkijk......Geniet dus van je nachtrust als je een goede hebt! Dat is mijn advies voor vanavond, hoop snel weer eens op iedereen te reageren. Oh ja, kreeg een snelle pb van Yvette ze hebbe een heerlijke vakantie en ze word via mij op de hoogte gehouden van wat er hier zo'n beetje allemaal gebeurd (note to self: ik moet nodig weer een nieuwe up-date voor haar schrijven) maar ze komt als ik het goed heb over een klein weekje weer terug. Nu dan echt weltrusten!
Nou ik heb gelijk ff op marktplaats gekeken hoor. Het is zo jammer dat minnime zo diep licht, omdat mijn baarmoeder zo gekanteld is. De vk kon afgelopen dond. nog niets horen wel zien hihihi. Iemand hetzelfde probleem? Zou het door het jarenlang paardrijden zijn gekomen? Of is dat echt een bakerpraatje?
Nou, ik hoop het niet, anders is dat mij ook... Zal proberen het straks aan de VK te vragen als ik er aan denk! Ben veel te vroeg wakker. Gisteravond onverwacht vriendengroep over de vloer gehad. Die kwamen borrelen op ons 1-jarig huwelijk! Was erg gezellig en ik was even afgeleid. Maar ja, ben nu eigenlijk nog erg moe, maar kan niet meer slapen van spanning voor de VK en 1e echo... Nou ja, ik ga zo maar eens uitgebreid douchen. Jullie horen vanavond of morgen hoe het gegaan is bij de VK (we gaan straks babyspulletjes shoppen namelijk!)
@Chantalk ja zeker een heerlijk geluidje heb je zelf ook een angelsound? @Cindy poeh dat weet ik niet of het daar aan kan liggen,ik weet wel dat je bekken dan smaller kan zijn ofzo trouwens goede morgen meiden
Hallo meiden, Zo wou dat het weer beter wordt maar goed kan er niets aan veanderen he! Het gaat gelukkig iets beter als gisteren dus ik kan er weer tegen. Ik had gisteren echt een rot gevoel in de buik tis goed aan het groeien zeg. @Derona ik kon het goed horen hoor moest alleen het geluid hard zetten hahaha in het begin had ik ook zo'n geluidje nu heb ik echt dat ''paardegalopje''en dan kun je het ook beter horen hoor komt vanzelf ze kunnen nu ook nog alle kanten op zwemmen. Nou ik ga even een wasje draaien moet nu wel bij blijven he anders wordt het weer zoveel hahaha. Kom later nog wel even kijken ben benieuwd hoe de echo is afgelopen ben net zo nieuwschierig als jullie hahahaha. Liefs Chantal.
@Sjansie. ja het komt nog van ver,hihi ga het over een week weer proberen,want las toch hier ergens bij de topic voor vragen aan de vk,dat het niet echt goed is telkens vanwege stralen en ja het is idd rot weer,
Is nooit bewezen hoor moet je is kijken hoeveel echo's een gyn. doet dus daar zou ik me geen zorgen om maken hoor de vk zei toen tegen mij dat ik het zo vaak als ik wilde mocht doen dat kon echt geen kwaad maar goed ga het ook niet elke dag doen hoor 1 keer in de week en als ik me onzeker voel. Liefs Chantal
Weekendje weg was super gezellig..... en ik had geluk met het weer...! 1 bui gehad toen we aankwamen en voor de rest... mooi weer met zonnetje.. alleen gisteren toen we vertrokken was het slecht.... Heb trouwens meerdere outfits gekocht ook voor de trouwerij.... een zwarte stretch jurk met paarse buikband... Komt echt mooi mijn buik in naar voren.... gelukkig heb ik al genoeg buik voor die buikband... (echt absurd).... Buikje is trouwens weer aan t groeispurten.... het voelde een tijdje wat rustiger, maar sinds afgelopen week doen mijn banden geregeld zeer... en mn huid voelt weer helemaal strakkig..... volgende week weer naar vk.. ben benieuwd... volgens mij voelde ik gisteravond zelf al mn baarmoeder halverwege bot en navel.... Zat 3 weken geleden op 1/4... dus kan wel kloppen denk ik..... Heb trouwens echt moeite jullie bij te houden.... zeker nu ik wat minder achter de pc ga... mannetje had geklaagd dat ik zo ongezellig was.... (klopt ook wel)... dus ga ik hier wat minder komen... xxmona
Hai goofychick ik heb een pb tje gestuurd naar je......omdat ik mijn reactie niet hier op de lijst ga zetten dat vind ik niet zo gepast
Hai Meiden Vanacht echt een rot nacht gehad dat was lang geleden ,ik lag wel al heel vroeg te slapen maar werd om 3.00 wakker en heb tot 4.00 liggen woelen een paar keer naar de wc gegaan en draaien en keren,blehhhh en om 7.00 was ik alweer wakker,maar goed vannacht zal het wel weer beter gaan hoop ik dan Verder is het echt slecht weer nu en koud brrrrrrrr,dat word vandaag weer binnen hangen en Noël kan daar dus helemaal niet tegen blehhhhh en word daar sjaggie van @ Lotus.ik reageer verder op jou lange mail prive meid,want het is niet de bedoeling dat mensen zich aan ons gaan ergeren ...........Gezellige avond hebben jullie gehad klinkt zo,wat hadden jullie gegeten dan Het gaat wel ik heb een rot nacht gehad waardoor ik meteen ook wat geprikkelder ben ,dus dat word weer gezellig hier thuis @ patricia........Ik heb je foto's gezien nu ......Wat een mooie echo,echt al zo'n klein minimensje he.......en je buikje word inderdaad al een buik @ Chantalk.......Hahhahah eigenlijk niet he sorry hoor meid ,maar als het bij af en toe ene dagje blijft dan valt het wel mee hoop ik voor jou dan...........Ja het werd te lang,maar goed we hebben het afgekapt en we gaan verder prive of via de hyves dat kan ook natuurlijk @ Dreona.....Wat mooi om te horen en wat lief dat je dat met ons deelt,ik hoorde hem duidelijk hoor wel de boxen hard zelfs de hond kwam kijken hahahahah.......... @ re-81 succes met de echo en Goofychick met de nekplooimeting
@ nettie........Dat valt ook tegen meid,en je bent ook nog zwanger en dat is het gewoon ook wat zwaarder.............Lijkt me ook erg lastig als je je man zo moet wassen,je bent dan ook erg bang om hem pijn te doen lijkt mij........Wat lief van je dochter dat ze zo helpt op haar manier,en wat knap dat ze zichzelf zo goed kan wassen en aankleden ,in zoverre dan hahahah............Ja die kleintjes voelen dat goed aan dat er iets gaat gebeuren.............Lief dat je het even doorgeeft van Yvette en haar zo op de hoogte houd nu je zelf ook zo wienig tijd hebt eigenlijk........Veel beterschap voor je man.......... @ Chantal.........Ja je gaat een nieuw trimester in en dan veranderd weer alles toch @ Ramona......lekker dat je zo'n goed weer hebt gehad meid........Het klinkt mooi de kleren die je hebt gekocht..........je hebt gelijk meid,ik ben er nu wat meer omdat ik veel binnen geplakt zit nu door de verbouwing
@ Cindy, yep hier nog zo een.....de kleine ligt achter mijn baarmoeder....is ook moeilijk te zien. Dus moesten goed drukken met de echo...voordeel dat het wel lekker in een holletje beschermd ligt hihihi. @ Re veel plezier met je echo! @ Derona, nou ik hoor het wel hoor....misschien ga ik er toch eentje kopen.......echt een treintje! Ladybug, laat die oren eens uitspuiten! Hahaha! @ allen....heb gisteren geschreven over dat als je elkaar persoonlijke lange mails wil sturen dit misschien handiger is via een pb....maar voel dat er nu een beetje sarcastisch over wordt gedaan.....ik bedoel daar niet meer de lange reacties op verschillende reacties, maar het persoonlijke mail verkeer......daarvoor is de pb toch in het leven geroepen of ben ik nou helemaal gek (kan hoor)
Hai Goofychick......... ik heb je pbtje terug gehad en we hebben het besproken,dus het stukje over het sarcastisch doen vind ik niet zo gepast,want ik mail je zelf hoe ik er over denk..........en dan lees ik deze reactie en had liever gehad dat je dat dan naar mij stuurt en niet over het forum meid.......je hebt net een reactie terug gehad en mijn uitleg daarbij......
Oke sorry,we laten het hierbij En geniet van je echo,al die onzin en je moet vandaag een echo dus we zijn er klaar mee,en we horen straks hoe het is geweest,je bent al zenuwachtig genoeg met die onzin erbij