Dag allemaal! Ik ben weer terug van onze huwelijksreis naar Venetie! Ik heb veel pagina's gemist hier zie ik en heb nog niets terug gelezen Ik hoop dat alles goed gegaan is hier! Onze huwelijksdag was echt fantastisch. Gelukkig bleef de regen bijna de hele dag uit en hebben we dus nog wel aardig oke weer gehad! Mijn vriend zag er geweldig uit en hij vond mij ook helemaal super natuurlijk Ik ben niet misselijk geweest en heb de dag aardig goed doorstaan! Foto's komen binnenkort op mijn babysite, dan zal ik die weer openbaar maken (en dus het wachtwoord zal ik eraf halen).
@MerleQ: fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad en dat het weer meeviel! Ben ook erg benieuwd naar je foto's! Leuke huwelijksreis gehad? @Derona: gefeliciteerd met je 12 weken! @iedereen: Staan jullie er weleens bij stil hoe fijn het is dat je nu gewoon even niet meer ongi wordt? Ik denk het bij iedere maandverbandreclame!
Goede morgen, Pff lag pas om 2 uur te slapen vannacht maar was al om 5 uur weer wakker moest weer plassen hahaha. Maar ben erniet uit gegaan en dat is dom natuurlijk heb liggen woelen tot acht uur en ben er maar uit gegaan! De rest ligt gewoon nog in bed inclusief mijn jongste van bijna 3 hahaha die is normaal wel vroeg maar ja hij zou het wel nodig hebben. @derona joehoe gefeliciteerd met je 12 weken! @ de rest fijne dag vandaag zou een mooie droge dag worden. Wij gaan vanmiddag naar de buurvrouw ze is woensdag bevallen van een zoon dus we gaan lekker kraamschudden. liefs Chantal
Re81 Nee sta er niet vaak bij stil haha maja ongesteld zijn vond ik ook niet altijd echt een ramp haha maar het is wel lekker dat je het nu een tijdje niet word Sjansie,pff dat ken ik dat late slapen,en liggen woelen,ik had dat vanacht ook weer
Merleq, welkom erug. Fijn dat jullie huwelijksdag en huwelijksreis geslaagd zijn. Suc6 met bijlezen Derona, gefeliciteerd met de 12 weken. Sjansie, Lekker nachtje gehad dus. veel plezier bij de buurvrouw.
Hoi Meiden, Zo, ben weer helemaal bij, gisteren de hele dag de hort op geweest dus geen tijd gehad om te lezen. IK heb weer zwangerschapskleding gekocht , is nu zo leuk kopen in de opruiming. Heb ook een leuke buikband van Noppies gekocht, maar mijn vraag: ik ga hem nu nog niet dragen, maar zijn alle buikbanden zo breed? gisteren even geprobeerd, maarre ik kan hem dus ook gewoon aan als rokje op een legging (en dan zit is mijn buik ook nog bedekt), of draag je de buikband dubbel geslagen of zo? Ik ben uiteindelijk naar een Da-drogist gegaan voor die zonnecreme, ik ben natuurlijk weer met heel duur tubetje de deur uitgelopen....dat werd mij geadviseerd, ja natuurlijk..., maar goed...heb nu iets voor het gezicht van Clinique met factor 50. Verder mag ik absoluut niet met mijn gezicht in de zon zei ze (met factor 50 lijkt mij wel toch?) nou ja, ik zie het wel.. Na mijn verlof moet ik ook gewoon blijven werken (financieel), 24 uur is bij ons het minimum dat je moet blijven werken of anders ga ik 27 uur werken, maar dat lijken mij lange dagen.. Over borstvoeding ben ik nog niet uit eerlijk gezegd, wil het best proberen, maar wil geen drama's als het niet lukt enz. en dat mensen me dan willen overhalen enz. vind dat alle mama's dat zelf moeten kunnen beslissen. @ Derona: Van harte met je 12 weken ! @ Merleq: Van harte met je trouwen en welkom terug!
Hai Nou het was even rustig van mijn kant ,ik moest een vrijdag mijn bloeddruk gaan meten en werd meteen geadviseerd te gaan liggen en rustig aan te doen,voor mijn doen was hij erg laag 52 wa smijn onderdruk en die is normaal 82 rond deze tijd voor mijn zw,normaal is dat niet erg maar omdat ik normaal een hoge bloeddruk heb was dit wat schrikkend laag,en moest ik uitkijken met flauwvallen en als ik me ziekr zou gana voelen dan moest ik me gana melden in het zkh,ik heb vrijdag dus lekker in bed gelegen en de zaterdag ging het iets beter ik was nog wel steeds erg flauw maar niet zo erg meer als de vrijdag en vandaag ben ik een stuk beterder opgestaan,dus het is alweer wat goed denk ik ,ze zeiden ook dat het momentopnames zijn en dat ik anders maar 2 keer in de week moet komen om te meten maar dat overleg ik wel eerst met mijn gyn ik zie het eigenlijk niet zo zitten om steeds zo bezorgd te zijn,normaal is het ook gewoon meten met de controles......... Maar goed dan weten jullie waarom ik er even niet was,ik zal nu even gana reageren,want vandaag gaan we ook even weg anders heb ik het hele weekend in mijn bed gelegen en dat zie ik ook niet zo zitten........
@ Sanne78: had je die zonnecreme nodig tegen een zwangerschapsmasker? Heb je daar al last van? Ik merk nog helemaal nergens een verkleuring terwijl ik wel aardig wat in de zon heb gelopen afgelopen week. Heb me wel steeds ingesmeerd met factor 15 (normaal smeer ik me niet in in mijn gezicht). Dus ik denk dat je drogist er een groter probleem van heeft gemaakt dan dat het is Ik heb wel bewust steeds als ik zat in de zon gezeten. Ik zat laatst ook te denken aan hoeveel uur ik zou willen werken naast een kind. En ik zat toen ook aan 3 dagen te denken (8 keer 3 is 24 uur) en daarbij ook: misschien dat ik wel 9 uur per dag kan werken, dus 27 uur per week. Maar dat leken mij inderdaad ook vreselijke lange dagen... Zal er maar net aan liggen hoe leuk je je werk vindt denk ik. Wat doe jij? Pfff wij zijn bezig met het inpakken van de spullen die we tijdelijk gaan opslaan maar ik vind het maar een kut werk Heb nu al geen zin meer. Daarbij is er ook nog het probleem dat veel spullen niet eens in dozen passen en ik geen idee heb hoe ik dat praktisch ga vervoeren. En ik ben zooo bang dat er spullen kapot gaan omdat ze zolang in een hok op elkaar gepropt zullen staan en 2 keer vervoerd zullen worden. Ik heb de meeste spulletjes de laatste paar maanden met zorg gekocht en zou het zonde vinden als er dingen stuk zouden gaan.
@ derona........Oke dan kom ik er op terug ..........Ik was niet lekker daarom was ik er niet,en heb liggen rusten ..........Rot dat je niet kon slapen meid..........Tja hoe gaat het met mijn kwaaltjes heb weer even flink hoofdpijn gehad maar ik denk wat van de schrik omdat mijn bloedruk zo laag was...............verder heb ik niet te klagen ...gefeilciteerd met je 12 weken meid @ Joyce.......Gelukkig begreep je baas het meid,goed dat je het hebt gezegd...............Dat is ook minder dat je dan geen geld hebt,dan kan je niet zo vlug zeggen ik blijf nu thuis ,ik zou het toch even navragen of dat ook zo is nu je zw bent? @ indria......Mijn vriendin heeft hem heel lang laten zitten volgen smij ook met hara bevalling ze had er geen last van........vraag het anders even na bij je VK? @ tacha.......Gefeliciteerd met je 14 weken mijpaal .........Je hebt toch ook Dierenartsen die in de avond dienst hebben?.Hoe gaat het inmiddels met je hondje?.................Ik heb dat ook soms een keer of 4 @ goofychick.......Misschien een reactie op de zuivel?,ik heb met bepaalde sausjes dat ik krampen krijg maar daarna ook erge diaree ...............Natuurlijk moet die spanning eruit meid...........Gaarum je manneke ook in tranen......
@ Britt.......Jeetje meid,ja met een kleine kan je weinig rusten,ik herken het...gelukkig is mijn moeder hier veel thuis bij mij,zo dat ik kan rusten...........Hoe is het met die kleine? @ Chantalk.............Gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal .......Ja ik weet het nog niet waar ik voor kies,het ligt eraan hoe ik uit de ks zal komen,kijk als ik wer zo'n lekkage heb dan gaat het gewoon niet,en ik voelde me daar ook erg rot bij,maar weet je dat heb je soms zelf echt niet ind e hand meid,en als ik lees hoe jij het bent bliven proberen ben je dus geen slechte moeder meid,maar een supermoeder...............Wel goed dat je het weer gaat proberen in ieder geval.................. @ birthe.......Gefeliciteerd met je man,en veel plezier met het feest wat al is geweest volgens mij ,hoe was het feest kan ik beter vragen hahahah?.......Leuk dat je nog 2 jurken hebt gevonden meid,waar je je goed in voelt ....... @ Chantal.....Ik kreeg ze ook vrijdagnacht ik was er echt van geschrokken kon ook echt niet meer op mijn linkerzij liggen ..........Bedankt voor de link van de site..........Hier ook zo vroeg wakker,terwijl ik zo laat sliep,en Noël werd ook pas om 9.30 wakker ,kunnen we uitslapen en dan kunnen we zelf niet hahahah.........veel plezier op kraamvisite............ @ Lotus............Gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal meid
@ re -81.........Ik kom tijdens mijn zw in de ww en ik heb zo rond de 3 jaar recht op mijn ww,ik probeer tijdens mijn uitkering een opleiding te gaan doen op de dagen dat mijn moeder toch al oppasste en anders als de ww dat niet toe laat dan ga ik waarschijnlijk gewoon weer 24 werken........ik hoef het niet percee maar als we graag de leuke dingen willen blijven doen dan is wat extra geld altijd welkom ........Nee ik sta er eigenlijk niet zo bij stil maar dat komt omdat ik er ook niet zo heel veel last van heb denk ik,en het ook niet zo heel vaak word in een jaar door mijn late eisprongen.......... @ merelQ......wat fijn dat je dag zo mooi is geweest meid,ben benieuwd hoe jullie eruit zagen @ sanne.....waarom schamen hahahahah is het zo erg dan met kopen? .......Nee maar als je buik daalijk echt heel groot is dan zul je zien dat je bina niet meer genoeg stof hebt ........Je hebt last van een zw-masker dan?
Patrieske,iedergeval een teken dat je kindje alles van je neemt,wel vervelend je lage bloeddruk,iedergeval iets wat lager dan te hoog, denk goed aan je rust
Hier ook weer zijn bezig geweest de aanstaande babykamer op te ruimen staan nu nog maar een paar dingen i die eruit moeten. Ik blijf ok werken op mijn bedrijf moet je 24 uur blijven werken als partimer, werk nu fulltime dus dat is gelukkig wel iet minder hoop in de toekomst op een andere aan en dan nog iets minder te kunnen.
Patrieske, wat vervelend van je bloeddruk. Hoop dat het snel wat beter gaat. Heb je wel een excuus om veel dropjes te eten Voor de hyvers onder ons (en die me wil toevoegen )....dit is mijn hyves. (iedereen weet nu toch wel dat ik zwanger ben ) http://chantalkochanowski.hyves.nl/ Oja meld wel ff dat je een januari mama bent (voeg niet zomaar iedereen toe )
Hey meiden, jullie zullen wel gedacht hebben...waar is Patricia toch? Afgelopen donderdag heb ik bloed laten prikken op mijn HB-gehalte en mijn suiker. Mijn HB was 9,2 en mijn suiker was 4,4 dus dat zag er allemaal goed uit. De assistente zei wel dat ik het gevoel van ineens beginnen te zweten, duizelig worden, hoofdpijn krijgen, misselijk worden en beginnen te shaken/trillen in de gaten moest houden en mocht het dus vaker voorkomen ik dan een afspraak moet maken met de huisarts. Ik schrijf nu dus in mijn agenda op wanneer ik het weer heb. En wat ik heb gedaan om er vanaf te komen. Het is namelijk steeds zo dat als ik 2 pepermuntjes heb gehad, het binnen 5 minuten over.... Ik heb net alles wel bijgelezen, maar weet niet meer wie wat heeft geschreven. Moest ook zoveel pagina's bijlezen.... ben weer supermoe en heb beetje hoofdpijn, dus ik ga zo weer even liggen. Ik hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik er zo weinig ben op het moment. Liefs en dikke knuffel, Patricia