Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Niemand neemt je iets kwalijk hoor patricia, je moet nu even goed om jezelf denken en dat is belangrijker als dit forum en zodra je er weer bovenop bent dan ben je er gewoon gezellig weer toch? Maakt niet uit hoor meid, doe maar goed rustig aan, en we zien je hier vanzelf wel weer! Succes met alles, lijkt me lastig als je zoveel last hebt....*digiknuf voor jou*

Weet niet meer precies wie het vroeg (sorry zwangerschapsdementie... haha), maar over het werken: Ik werk als oproeper in een verzorgingshuis. Werk alleen in de avond en weekend uren, zodat mn hubbie thuis is voor mn dochter. Het is alleen nu even vervelend dat hubbie niets kan met z'n rechterhand en dus moet ik wel even op zoek naar oppas voor als ik weer moet werken. Geen moeite mee op zich hoor, er zijn genoeg mensen die het willen vind het alleen zelf lastig om afhankelijk te zijn van anderen. Heb in de dikke 2 jaar dat ik als oproepkracht werk geen 1 keer oppas hoeven regelen, hubbie was altijd thuis als ik werkte....gemiddeld is dat ongeveer om het weekend ochtenddiensten en 1 avond in de week, kan soms wat meer en soms wat mnder zijn. Ben echt super tevreden zo. Bevlat me prima om af en toe eens even geen mamma te zijn, maar het mamma zijn is wel mijn beroep en het verzorgen in het vzhuis doe ik erbij voor de leuk en voor het geld (in die volgorde ook)
    Het nadeel is dat ik straks geen zw.sch.verlof heb, ja ik ben wel vrij alleen krijg dan dus niets betaald....want het is een 0-uren-contract.... Maar goed we hebben nu een aardige buffer opgebouwd en als het ons nu lukt om zonder al te veel tegenslagen te komen zitten dan komen we die verlof tijd wel door zonder mijn inkomen. En anders springen onze ouders wel financieel bij, als het echt niet anders kan willen ze dat altijd wel doen.

Zo en dan ga ik nu nog even thee zetten, mijn ouders komen zo op bezoek, ze zijn 2 weken op vakantie geweest en nu komen ze gezellgi even bijkletsen.

Hier alles verder goed trouwens, heb even een flinke middagslaap gehad en dat deed wonderen! En onze vrienden zijn gisteravond de trotse ouders geworden van een gezonde zoon, ze hebben al een dochter van bijna 2,5 jaar die het downsyndroom heeft, en nu dus een gezonde zoon erbij, wij zijn helemaal blij en zij nog meer! Hubbie vertelde het me vannacht toen we beiden niet konden slapen, hij was eerder al beneden geweest en hoorde een berichttoon van mn tel. dus had het berichtje gelezen en de foon meegenomen naar boven......Wel een grappige manier van te horen krijgen..... hubbie schrok wakker, zag dat ik ook wakker was en zei: ze hebben een zoon.....haha echt lachen... Goed nu ga ik echt snel de keuken in, groetjes!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    als er nog iemand zich stierlijk verveeld.....Ik ben er dus de laatste tijd niet aan toe gekomen om Yvette op de hoogte te stellen van de belangrijke dingen....ben gebleven bij pag. 270........! Dus als je je verveeld en je hebt er zin in mag je yvette wel even gaan bijpraten (ze komt denk ik 1 dezer dagen weer terug).....zo niet is het ook niet erg hoor......Heb het haar al uitgelegd dat ik er de laatste tijd niet aan toe gekomen ben.

Okay dat was echt het laatste wat ik te melden had....tot later

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik denk ik moet veel bij lezen,na een middag weg te zijn geweest maar niet dus

iloveandres FIjn dat alles goed was,alleen vervelend van je klachten

@Chantalk ik ga je gelijks toevoegen op hyves :D

wij zijn vanmiddag ff lekker naar mijn schoonvader geweest,en daarna naar mijn eigen vader,

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

@ Nettie: bedankt voor je lieve woorden meid.

@ Dérona: jij ook bedankt

@ Chantalk: ik heb je ook toegevoegd.

Ik ga ook zeker aan mezelf denken. Ik probeer ook elke dag wel mee te lezen als ik thuis kom, maar soms heb ik er gewoon echt de puf niet voor....

Liefs en dikke kus,

Patricia

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Nou we hebben wel wat gedaan maar niet echt veel bijzonders,ik ben naar Zoë* geweest en daar was het huilen met Noël want de ballon die we hadden neergehangen was bijna leeg en Noël wilde hem hebben en ja hij ging toch de lucht in toen hij hem los liet en huilen,ja leg dat zo'n manneke maar uit dat we hem niet meer terug kunnen halen dus gezegd dat hij een nieuwe ballon kreeg als er kermis was...............verder even mee geweest naar mijn schoonmoeder,en toen nog even naar de beestjes en eten bij mijn ouders en daalijk mijn series kijken jippie..........

Ik vraag me trouwens wel af,vind het wel leuk om elkaar wat beter te leren kennen door wat te vragen aan elkaar,en zoals jullie weten ben ik altijd niwscheirig hahahah,maar mijn vraga is hoe hebben jullie je vriend man leren kennen :)

Mart en ik waren eerst schoonbroer en schoonzus hij had met linda en ik met linda haar broer het ging uit tussen hun en een weekje later tussen mij en Andy,we waren al vrienden dus we bleven bevriend met elkaar ik was toen 16 en bijna een jaar later hebben we toch de stap genomen omdat we bang waren onze vriendschap kwijt te raken als het niet zou gaan,maar in Augustus met de Rosmaalse kermis zijn we 15 jaar bij elkaar Goed he hahahahah............we hebben op de kemis voor het eerst gezoend lekker ouderwets hahahaha,en 1.5 jaar later zijn we samen gaan wonen,al woonde Mart wel na 4 maanden bij ons mijn ouders konden hem al lang en ja ach als het klinkt kan het allemaal snel gaan toch....

Nou ben benieuwd naar jullie verhalen ;)

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Sanne 78.......Nou liever wat te laag dan te hoog zeggen ze,maar ik voel me nu goed,dus het zal wel goed zitten hoop ik...............Hahahhah Nou stel je het maar voor meid want die buik word echt zo groot ;) ........Ow Oke hahahah ach maakt toch niets uit ;)

@ derona.......Oke daarom is de bloeddruk zo laag dan?...........Dat ben ik met je eens maar voel me vandaag gelukkig erg goed............was het gezellig bij de vaders?

@ Chantalk.......Ja dat zeiden ze en het liefst wat meer zout,dat is nog eens wat anders hahahah :) ........Ik heb je uitgenodigd ;)

@ patricia......Nou ik had al gevraagd of je al bij de ha was geweest?..ja weet je een suikergeha;te is ook een momentopname,misschien kan je als je je niet lekker voelt hem dan laten prikken bij de ha of kan dat niet?
    Of ken je niemand die suiker heeft die hem dan kan prikken bij je?
    En zo kan ie goed zijn en zo ineens slecht,ik had dat zelf ook zo was hij mooi 3.9 en zo was hij 10.9 binnen een uur,zo snel kan dat gaan,.....ken je die druivensuikersnoepjes bij de A&H als je die in je tas doet en je voelt je niet lekker en je neemt er dan 1 moet je eens kijken of dat meteen helpt?..........Niemand neemt je hier iets kwalijk meid,denk maar eerst aan jezelf en aan die kleine en dan zijn wij weer aan de beurt :)

@ nettie.....Gefeliciteerd met de gezonde zoon van jullie vrienden meid..........wanneer ga je er naar toe,of ben je al geweest :)

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Super.. .gefeliciteerd met je trouwdag nog! :)

8. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Gefeliciteerd!

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @RE81... ik sta iedere maand bij stil... yes.. ik ben het niet hahah :D ik vond het altijd vreselijk.. zelfs mijn mannek vond het niet leuk.. want ik was niet te genieten in die dagen pff...

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hoe was je echo''? Lotus

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    doe je wel rustig aan!?

12. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Jezelf en de baby staan op nr.1 voor jezelf.. jezelf is belangrijkste op dit moment.. dat hebben wij ook allemaal...

13. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Haay...mijn echo was super... en de nekplooimeting was ook super.. 1,4 mm was de nekplooi :D dus heel kleine kans :) dus mijn manneke weer helemaal gerustgesteld.. en vandaag dus voor het eerst het hartje horen kloppen.. heb het voorheen alleen zien kloppen maar niet gehoord.. en ik was zo bang dat ik het niet kon horen.. maar ze hadden het zelfs voor me harder gezet zodat ik het kon horen.. ik begon meteen te janken pff...

hormonen he :) hahaha.. snoopy begon te zwaaien toen we de begonnen met de echo :D

nu mogen we weer 1 september voor de 20weken echo :D
    ik kijk alweer naar uit :D

ik ga vanavond of morgenavond de echo in de album plaatsen... nu ff lekker de bank dus geen scanner om de hoek :) en al de hele dag de hort op geweest.. pff..

14. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Okay.. dan komt hier mijn verhaaltje :)

ik heb mijn man leren kennen vai de chat van tmf :) (dus via internet) en week later headden we afgesproken om wat te gaan shoppen en drinken in de stad van haarlem... en toen waren we goeie vrienden geworden.. maar ik had wel gevoelens voor hem.. maar ik negeerde het.. ik wilde gewoon ff alleen blijven.. maar een maand later kwam ik via onze beste vriend achter dat hij ook gek was op mij.. dus die avond bleef ik toevallig daar slapen ;) ben ik stiekem zn slaapkamer ingeslopen.. en hem kus gegeven... :D en toen kregen we met elkaar :D hihihi.. geberut niet vaak he :) hahahah..

en dat is nu bijna 4,5 jaar geleden....(maart 2009 zijn we vijf jaar samen :) ) we zijn as zaterdag 3 jaar getrouwd :)

15. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Haay meiden!

hoe is het met jullie? hoe hebben jullie het weekend gehad.. hebben jullei nog mooi weer gehad of alleen maar slecht weer... wij beiden.. pff...

vandaag bootje gevaren met mn familie.. erg gezellie.. :)
    en daarna met zn allen eten bij mijn moeder :)
    en nu eindelijk weer thuis :D

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    PFfffff ben te moe om het kladblok te openen om daar al reacties neer te zetten,dus misschien mis ik iemand, bijdeze mijn excuses.

@Derona: gefeliciteerd met de 12 weken!

@Lotus: leuk he dat hartje horen!

@Merleq: welkom terug, hoop dat je het lekker hebt gehad.

Hier hebben we het vandaag aan goede vrienden in Zeeland verteld, waren ook bijna de laatste, dus kan het iig nu op mijn msn gaan zetten en mijn hyves! Ff nadenken nog dat echt iedereen het weet......
    Was leuk want ze hebben een kleine dus ik buigen over die kleine en zeggen: hoe zou jij het vinden om er een speel kameraadje erbij te krijgen? De vriendin, had al tegen haar man gezegd, ik weet het niet hoor, volgens mij komen ze iets vertellen. Hij had niks door.
    Ze vonden het super leuk en gespreksonderwerp was ook hoofdzakelijk over zwanger zijn en kinderen....hahahaha!
    Verder nog steeds zo moe.....ik wil wat meer energie krijgen zodat ik weer kan gaan sporten, dat kan ik nu wel vergeten.
    He fijne avond.....ma wo en do nog werken en dan
    VAKANTIE! ZES WEKEN!

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

leuk leuk hyves uitnodigingen :) ;)
    Ik ga zo jullie pagina's bekijken :p
    Oja en hier bijlezen natuurlijk. Zijn vanmiddag naar de kermis geweest met Luca en daarna bij mijn schoonzusje gegeten dus de hele middag weggeweest.

Even een vraagje over hyves. Zag bij sommige van jullie een tekst ballonnetje..is dat als je goldmember bent?
    Heb vanmorgen eens gekeken naar goldmember, maar wat houdt dat precies in?

Zo nu eerst bijlezen....

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Sanne, hihi schaam je maar niet hoor. je hebt toch iets nodig om aan te trekken straks ;)
    Ik heb ook een paar buikbanden die echt heel breed zijn...zelfs met mijn dikke buik leek het nog een rokje. :(

Merleq, ik werk 2,5 dag. Dat vind ik nog best veel :oops: Zou graag 2 dagen gaan werken en het liest helemaal stoppen :)
    Och wie weet ooit.....als we een paar miljoen winnen ;)
    Kan me voorstellen dat het geen fijn werk is...zeker omdat je weet dat het er straks weer allemaal uitmoet...blegh dat vond ik het ergste toen we verhuisden.

Patrieske, dank je wel :D

Patricia, ja dacht al waar is ze nou toch :p
    Doe lekker rustig aan meid. klinkt ook wel een beetje als hyperventileren.
    En wat Nettie ook al zegt..niemand neemt jou iets kwalijk. ;)

Nettie, dat is dan weer een nadeel van een 0 uren contract.
    Goed dat jullie daar wel al rekening mee hebben gehouden.
    Gefeliciteerd met het zoontje van jullie vrienden.

Patrieske, ach gut arme Noël.
    Ah wat een leuk verhaal :D Roamtisch op de kermis.
    Komt mijn verhaal ;)
    Ik had iets met een vriend van mijn mannetje. Toen mijn ex ons aan elkaar voorstelde dacht ik al....hmmm leuk leuk :) Maar goed had natuurlijk een vriendje. Toen mijn ex het uitmaakte op mijn examenfeest :evil: (ja hoe hard kun je zijn? :rolleyes: ) wilde manlief me wel troosten (jaja dat troosten van die mannen kennen we wel ;) )
    Na een aantal weekjes kwam mijn ex naar me toe dat ik eens met zijn vriend moest gaan praten en vanaf die dag zijn we een stelletje :D dit jaar september al 10 jaar!
    Als ik mijn ex nu tegen kom krijg ik altijd te horen dat hij spijt heeft dat hij ons gekoppeld heeft en dat hij me graag terug had gehad (toch leuk om dat na al die tijd nog steeds te horen doet je ego goed ;) )

Re81, heb je vraag denk ik gemist :oops: Vind het wel fijn niet meer ongie te worden, maar denk er niet echt meer bij na. Het is zo gewoon.
    Straks na de bevalling krijg je het dubbel en dwars terug ;)
    Ik had na Luca alle 9 maanden weer ingehaald door 9 weken te vloeien :rolleyes:

Lotus, fijn dat de echo goed was. kan me voorstellen dat je een traantje moest laten. Is al een speciaal moment en voor jou helemaal lijkt me...geniet er lekker van. ;)
    haha ook zo'n leuk verhaal.
    Is toch wel leuk om te lezen van elkaar.

Goofychick, haha leuke manier om te vertellen...ek heh dat vrouwen dat altijd al in de gaten hebben.
    Wow 6 weken vakantie....ikke ooooooook! :)

19. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    vandaag op internet een leuke wieg gezien. Nadat ik een bod had gedaan, werd hij bijna gelijk geaccepteerd. Nu gaan we hem volgende week ophalen hihi. Hij is echt zoooooooooooooooo mooi. Omdat ik nogal klein woon hebben we gekozen voor een celine wieg. Ideaal.

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    vandaag op internet een leuke wieg gezien. Nadat ik een bod had gedaan, werd hij bijna gelijk geaccepteerd. Nu gaan we hem volgende week ophalen hihi. Hij is echt zoooooooooooooooo mooi. Omdat ik nogal klein woon hebben we gekozen voor een celine wieg. Ideaal.

Deel Deze Pagina