Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hmmmmm moet weer werken na 3 weken vakantie :(
    En eigenlijk voel ik me og steeds brak moe misselijk en gewoon geen puf, afijn we gaan het maar proberen, vriendlief moet ook werken dus de hondjes moeten naar de oppas vinden ze maar niks, zo maar de boel inpakken en dan gaan we ervandoor

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Chantalk ja dat is als je goldmember bent,
    als je dan bent krijg je meer emoticons,en je kan zien wie er bij je op de hyves kijkt,
    en dan die ballonnetjes,met tekst erin,en nog wat andere dingetjes :D

3. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    hallo meiden,

JOEHOE vandaag 14 weken! :baby:

@merleQ wat fijn dat het weer is mee gevallen meid super,ik hoop dat jullie er ontzettend van hebben genoten.
    @lotus meid gefeliciteerd met jullie mooie echo en wat goed dat je het hartje hebt gehoord!

Mijn verhaal:
    Ik heb mijn man leren kennen in het cafe!
    Ik zag hem staan en dacht ja die is van mij hahahaha en ook hij had dat gelukkkig.
    Alleen ik had toen nog iemand maar dat ging na twee weken uit en toen zagen wij elkaar weer.
    Wij gingen met een groepje de stad in en ja aan het einde van de dag kuste hij mij *zwijmel*.
    Ik ben met hem mee gegaan naar huis en nooit meer weg gegaan!
    Een kleine 2 maand later was ik zwanger van Justin.
    Wij zijn nu 6 jaar bij elkaar en in november zijn we 2 jaar getrouwd.

En ik zal mijn hyves adres hier ook ff neer zetten www.sjansie28@hyves.nl

Zo ik ga ff eten en dan ff strijken dan ben ik alweer klaar voor vandaag!
    Ik ga lekker rommelen vandaag in en om het huis.

Liefs Chantal.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    gefeli met je 14 weken :D en wat leuk te lezen hoe iedereen hun man heb leren kennen :D:D
    en je link van je hyves adresss klopt niet ,

knuff

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb mijn man leren kennen,op straat :D
    Hij is namelijk stratenmaker,en ze waren met ze allen daar bezig om de straat weer te herbestraten,eerst zag ik hem niet staan,en zei een buurvrouw van heey Naära die jongen vind je erg leuk,ik zoo van nou ik hem niet hahaha,maar na mate ik hem leerde kennen hoe leuker ik hem vond worden,en kon ok heel goed met hem praten,
    en uiteindelijk dat ze helemaal klaar waren met straten,kregen we wat,want zijn collega's zaten zich er ook telkens mee te bemoeien,
    we gingen al snel een huiskopen,en binnen 3 maanden raakte ik zwanger,en binnen een haar hadden we alles een huis gekocht getrouwd en een kind krijgen :D

en nu zijn we bijna 11 augustus 5 jaar getrouwd, :D

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hihi leuk die verhalen hoe jullie elkaar hebben leren kennen! Ik heb het volgens mij al eens gezegd, maar ik heb mijn man (hihi, 'man'!) leren kennen via de universiteit. Ik heb mijn eerste college van hem gehad (in een grote collegezaal met 500 man, dus hij heeft mij toen nooit gezien ;)) en sprak hem 3 maanden later tijdens een onderwijsdialoog. Daarna kwam ik hem tegen tijdens het uitgaan en toen sprak hij mij aan. Toen zijn we gaan mailen, daten en ook ik ben nooit meer bij hem weggegaan. We woonden al praktisch direct samen, 3 maanden later officieel en weer een half jaar later hadden we samen een huis gekocht (hij had al een huis gekocht, dus samen hebben we het volgende huis gekocht). En nu, anderhalf jaar nadat we wat kregen, zijn we getrouwd! :D Gaat lekker snel allemaal haha maar we zijn dan ook echt ontzettend gek op elkaar en het voelt gewoon goed :)

Ik heb gister trouwens weer een misselijkheidsterugval gehad :( Sinds de middag helemaal niets meer binnen gehouden, ook geen water, dus het was weer vanouds. Nu gaat het wel weer oke dus ik hoop dat het daarbij blijft... Ik hoop niet dat ik het iedere keer heb als ik iets meer doe dan gewoonlijk (gister dus dozen ingepakt)!

Ik ben trouwens ook vandaag 14 weken! Ook al beweert mijn banner waarschijnlijk iets anders ;)

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

HI...

Ik heb mijn vriend leren kennen in een kroeg... ik was daar nog nooit geweest, ondanks dat het dichtbij was....
    Mijn vriend zou er eigenlijk ook niet zijn die avond, maar was toch ff gekomen...
    We keken elkaar aan en gelijk raak.....
    Twee dagen later woonde we samen.... nouja niet zo van gaan we samenwonen? maar hij is gewoon elke keer een nachtje langer blijven slapen......
    Tja en een maandje later bleek ik dus zwanger te zijn....

"grote toeval"is dat mijn huidige vriend, vroeger een maat was van mijn overleden vriend, maar ze hadden elkaar uit het oog verloren.....(ik kende hem dus niet)...
    Wel fijn met praten, want dan was het voor hem niet zo'n onbekende....

Had gisteren trouwens al een heel verhaal getypt maar toen viel de stroom hier uit...... :evil:

Derona
    nog gefeliciteerd met je 12 weken.....

patries
    Rustig aan met je lage bloeddruk..... waarschijnlijk wordt hij vanzelf weer wat hoger... vorige zwangerschap had ik in het begin ook een lage bloeddruk.. 100/60, terwijl ik voor mijn zwangerschap 160/110 had... vanwege alle stress enzo.... (ook niet gezond...)

en wat ik verder allemaal geschreven had, weet ik niet meer.....

Verder is hier mn BI helemaal terug aan t komen :rolleyes:
    Had al meer pijn in rug/ liezen... maar viel me opeens op met traplopen dat ik niet zoveel mijn benen gebruik, maar mezelf echt aan t opheisen ben aan de leuning.... ging dus echt onbewust....
    Had een nieuw boek besteld en heb gisteren ff snel doorgelezen tot aan de oefenening.... hebben veel mensen met erge BI baat bij gehad.... en staan nog veel tips in... hopen dat t helpt....

Oja, wil iemand me op roze zetten.... heb nu toch echt het gevoel dat het een meisje is... zo erg dat ik pardoes tegen mijn moeder zei: nee, die oude luierhempjes kan deze niet aan, want die zijn meer voor een jongen.
    Waarop zij vroeg of ik het dan al wist......
    Ach 4 augustus weet ik meer... en wil nog wel een "gokje"wagen..., want kan er natuurlijk naast zitten......

groetjes,
    Ramona

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ramona,nou ben benieuwd,ik denk bij mij al vanaf ik de test in handen had,dat het een jongen word,maja wij komen er pas achter als ik ben bevallen :D:D:D

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Gekke is dat ik dat de vorige keer ook had...., maar nu dus pas zo laat....

Trouwens even een vraagje aan iedereen... wie is er al met namen bezig..?
    Ikke namelijk nog helemaal niet... en bij de vorige was ik ook pas rond 20 weken begonnen ermee...... ben ik zo laat?

10. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Mijn man werkt bij de skilift, in het dorp waar ik skiles heb gegeven. Het klikte bij ons 'pas' het 2e seizoen dat ik daar was. Omdat hij in een ander dorp woonde en ik geen auto had, ben ik na een paar dagen al bij hem ingetrokken (woonde toen nog bij z'n ouders :) ). Om onze relatie een kans te geven, ben ik toen 's zomers bij hem gebleven. Na 1 jaar zijn we in het vakantieappartementje van zijn ouderlijk huis getrokken, half jaar later getrouwd, en weer half jaar later zwanger van zoonlief. Da's mijn verhaal 'in notendop'. :D

Tijdens mijn puberjaren ben ik gevallen voor 2 (finse) jongensnamen. Eentje is er inmiddels al in gebruik, de andere is dus al 'paraat' voor het geval het een jongetje wordt (gelukkig is hub het er wel mee eens). :D
    Meisjesnamen zijn we de vorige keer met ca 20 weken mee begonnen, deze keer ben ik er nù al mee bezig. Vooral omdat we de meisjesnaam van de vorige keer nu niet willen (past niet zo goed bij de naam van ons zoontje vinden we, is ook geen finse naam) en ik heel graag een (leuke!) finse meisjesnaam wil, wat niet zo makkelijk is...
    Maar echt héél serieus zijn we er nog niet mee bezig, hoor, meer 'oriënterend'!

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Jeetje gisteren was ik weer zo moe gisterenavond laat ik ben om 20.30 naar bed gegaan en dacht lekker mijn series te kijken,maar heb gostwisperer afgekeken en ben in slaap gevallen en heb de rest gemist,met als nadeel dat ik dus weer om 6.00 wakker was ik heb tv kiggen kijken en om 7.00 viel ik weer in slaap en dan ben je weer zo moe als je wakker bent :cry: om 8.00 :cry:

Maar goed het is dus vandaag lekker weer en Noël is superlastig dus daalijk even naar de speeltuin en hopelijk kunnen we een beetje schaduw vinden en dan kan hij zichzelf lekker moe spelen en dan is zijn kwaaie bui hopelijk weer weg :)

verder gene plannen we zien het wel........

12. Fleurisabelle

22 jan 2008
    56
    0
    0
    lerares
    breda
    Hi allemaal,

Kom net van de nekplooimeting. 1,2 millimeter, dus dat was allemaal in orde.
    Ik vind wel dat ze best hard duwen met dat echo apparaat sjongejonge. Moest ook heel de tijd kuchen om het kindje er anders voor te laten liggen.
    Vandaag zei ze dat ik 12 weken en 2 dagen ver ben.

De laatste tijd moet ik steeds overgeven als iemand in mijn buurt deodorant opdoet uit zo'n spuitbus.
    haha echt...die zwangere vrouwen hebben de raarste kwaaltjes he?
    Iemand anders nog zoiets geks? Ruiken jullie alles ook zo heftig?

Even nog zo'n vies detail: als ik moet overgeven in de ochtenden, is het altijd knal geel..terwijl ik niet iets geels heb gegeten, hoe kan dat nou?

Nou ik ga zo met mijn vriendinnen op onze jaarlijkse centerparcs midweek trip...
    en deodorant moeten ze maar buiten opdoen denk ik.....

groetjes Fleurisabelle

ps; 7 jaar geleden heb ik mijn vriend leren kennen via zijn broertje, die ik weer via internet ken..weet je nog? ICQ?

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Zo even wat reageren nu :)

@ Lotus...........Zeker doe ik rustig aan :) ,maar voel me vandaag ook weer goed dus het zal wel goed zitten vermoed ik :) .........Gefeliciteerd met de goede echo en uitslagen meid,ach meid natuurlijk moet je dan huilen als je voor het eerst het hartje hoort..........hahahah nu al een lief kindje meteen even zwaaien naar mama :) .........Als de echo er in staat geef even een gil?.........wat speciaal via de chat,dat het dan ook zo goed klikt,dat bedoel ik met speciaal ;) ............Hahahha ook eerst niet willen en dan maar toch hahahah,en dan is zo'n kus ook heftig vind je niet?...........Alvast gefeliciteerd met jullie 3de trouwdag en gaan jullie nog iets leuks doen een zaterdag?...........Met mij gaat het wel zoals je hebt gelezen :) ..............Hier was het ook mooi en slecht weer,gisteren was het heerlijk weer :) ............Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad,heb je je echo's geshowd :) ?

@ Goofychick........leuk dat je het nu echt overal neer kan zetten he :) ......wat leuk hoe je dat vertelde aan die kleine van je vriendin :)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Fleurisabelle
    Fijnn dat alles goed is meis
    en dat gele is van je gal,komt dat er dan niks in je maag zit,

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat super gaaf meis,
    wij hebben hier een familie wieg :D

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ chantalk........leuk he hahahahah,ik ken de jouwe nog niet zien maar nu wel dus later even snufelen hahahaha............was het leuk op de kermis,heeft Luca nog ergens ingezeten?..........Dat klopt,je moet er dan wel voor betalen,ik had dat eerst ook,maar heb het niet meer verlengd,deed er niet echt veel mee,je krijgt ook 1000 meer keuzes uit smileys,en je kan er je eigen muziek opzetten,en je kan zien wie er jou bezoekt,als ze dat zo hebben ingesteld...............Ja echt zielig :cry: .............Ja he lekker ouderwtes he hahahahah :) ............Wat rot dat hij het toen uitmaakte :cry: ............Hahahah lachen,dus jou ex kwam jou koppelen,dat is nog eens iets anders :) ..........Ook al 10 jaar zeg.........En je ex en je man die zijn nog bevriend?Ow ik lees het al..........Hahhahah Inderdaad,ik hoorde het toen ook van mijn ex maar ja helaas pindakaas he hahahahh............

@ Cindy......Wat leuk meid dat je een mooie wieg hebt gevonden :) .........

@ Chantal.......Gefeliciteerd met je 14 weken.........hahahahha inderdaad heel fijn dat hij hetzelfde dacht............Wat romantisch op het einde van de avond die kus :) ...........Was justin wel gepland als ik dat mag vragen?........Of het klikt zo goed dat jullie ervoor gingen?.Nou veel plezier met rommelen vandaag :)

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ derona..........Hahahhaha leuk al die verhalen,en bij jou eerste zin moest ike cht heel hard lachen hahahah,sorry hoor :) ............Zo zie je maar dat als je iemand leert kennen dat de vonk zo kan overslaan he :) .............Oke bij jullie ook dus heel erg snel,maar jullie keuze was ook ook bewust,dat hadden wij ook.............Hoe waren jullie reacties van op al dat snelle,wij kregen ook veel negatieve reacties :cry: (snel en bla bla dat houd geen stan bla bla) :evil:

@ MerelQ.......Ja nu man he hahahhah..............Nou wie weet ben je hem toen wel opgevallen,heb je dat nooit gevraagd?........Ja dat je toen zei dat het snel ging dat kan ik me wel herinneren,maar wat ik al zei als het klikt,klikt het toch :) ..............Gefelciteerd met je 14 weken :) ,mijn bannen loopt ook steeds achter :cry: ............

@ ramona............Zo heeft het dan moeten zijn toch,dat je daar heen ging en je vriend leerde kennen...............het verhaal van het samenwonen en het zw raken heb je toen verteld,en ook helaas de reacties :evil: ,blijf het erg rot vinden voor je hoe je zw toen is gegaan................Zeker lijkt me dat fijn om te praten,ook over je verdriet van je overleden vriend lijkt mij?...........Nou ik hoop het ,ik zie het ook met een gevoeldat ik minder gestresst ben..............Jeetje meid,dat is inderdaaderg hoog,hebben ze je toen ook onder controle gehad?...................Meid wat rot dat je BI helemaal terug aan het komen is,zeker met zo'n kleintje nog die veel aandacht vraagt,ik hoop ook dat het helpt,laat je me horen hoe het gaat?.............Nou meid ik zou zeggen luisternaar je gevoel,binnenkort weet je het zeker toch :) ,ik lees dat jij het ook op 4 augustus weet,erg leuk wij hebben dan ook de echo voor het geslacht :) ..................Wij hebben wel de namen al,maar mart vind de jongensnaam nu niets meer :cry: ............Nee hoor je bent niet laat maa wij hadden de namen al voordat ik zw was :) tenminste dat dacht ik hahahaha

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik kan mijn mannetje via een toen 'vriendin'.. Hij zou iets doen aan haar scooter dus we gingen even bij hem op zijn werk langs.. Daarna nooit meer gezien.. En later heeft die 'toen vriendin' nog bij mij gewoond, en kwam hij wel eens langs want hun waren eerst buren.. Op een gegeven moment belde hij maar was ze er niet, en vroeg of ik mee wilde een ijsje halen.. Maak me blij met een ijsje.. En dat aanbod sloeg ik niet af.. Daarna waren we de hele avond bij zijn ouders geweest (waar ik ondertussen al een paar keer was geweest met die 'toen vriendin' en hem samen).. Daarna spraken we vaker af.. En hebben we eens lekker op het strand rond gewandeld, samen filmpje gekeken.. En er gebeurde niets, maar hij was wel leuk.. Op een gegeven moment was ik het wachten zat en ging er voor.. Hahaha! En hebben het toen eerst rustig aan gedaan, tot die 'toen vriendin' problemen veroorzaakte en zijn we bij hem thuis gaan slapen bij zijn ouders en toen die 'toen vriendin' uit m'n flatje was zijn wij weer terug gegaan naar m'n flat.. Dus eigenlijk woonde we vrij snel samen.. En daar heb ik absoluut geen spijt van!

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Iuno.......Kijk moet je zien,bij jullie klikte het pas zo laat ;) ,had je wel contact met hem?.........En dan klikt het en dan gaat het ineens zo snel,leuk hoor :)

@ Fleurisabelle......gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting........hahahhaha inderdaad,nee ik heb geen gekke dingen,ik ruik niet zoveel ben nog steeds erg vaak verkouden :cry: ...........Dat is je gal meid..............Veel plezier,leuk dat jullie dat zo doen,gezellig zeg...........ja dat ken ik wel.......

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai joyce..........

hajahhaha ja kijk dat is een heel ander verhaal weer,mee een ijsje eten :) ...........hahahahah dus Joyce jij dacht nu is het genoeg en kussen met die hap hahahahah..............Jeetje wat rot dat het toen zo ging met die vriendin,was zij ook verliefd op hem?..........Ook eigenlijk erg snel gegaan,ik lees het eigenlijk bijna bij iedereen :)

Deel Deze Pagina