Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Patrieske, haha moet altijd zo lachen als ik je reactie lees...moet altijd even schakelen wat ik ook alweer getypt had :)
    Wij zijn niet zo snel gaan samenwonen, maarja was dan ook pas 16 ;)
    Na 4 jaar zijn we gaan samen wonen en na 9 jaar getrouwd en een kindje.

Derona, thanx dat dacht ik idd al. Heb er even naar gekeken maar geen zin om te betalen :) zoveel doe ik er niet mee. Vind het leuk om af en toe bij vrienden te kijken naar foto's enzo of krabbelen maar verder...

2. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Ik heb mijn ventje in kroeg leren kennen. Ik was met mijn ex op stap en die kende de jongen waar mijn huidige ventje samen mee op stap was. Zo raakten wij aan de praat en van het een kwam het ander. Dit jaar oktober zijn we alweer 14 jaar samen waarvan 8 jaar getrouwd.

Dat was de korte versie haha.

3. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Iedereen goed weekend gehad? Wel typisch want nu die drie maanden om zijn heb ik ineens weer veel meer energie. Felukkig maar, kan ik eindelijk weer eens wat extra's doen thuis. Want met 40 uur werken was ik 's avonds helemaal kapot en wilde alleen maar op de bank liggen. :D

4. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Nou hier mijn verhaal:

Ik kende hem al wat langer omdat hij een vriend was van andere vrienden. Zodoende gingen we altijd met die groep op stap, maar omdat hij altijd super zat was lachte ik hem altijd uit en had ik zoiets van echt niet he... HAHa. We gingen vaak met z'n allen bij hem 'afpilsen' na het stappen en 1 keer ben ik in slaap gevallen op de bank. Werd ik wakker omdat er iemand een dekentje over me heen legde, dat was hij dus, de rest was al weg. Toch maar naar huis gegaan maar hij vroeg of ik de volgende dag wilde komen eten bij hem. Dus de volgende dag hem voor het eerst nuchter leren kennen en dat was me toch fijn! Nog een paar maal over en weer afgesproken, erg leuk en kriebelen in m'n buik. Toen begon ik te denken he, ben ik nu echt verliefd?! Op hem? haha. Behoorlijk dus, en toen ben ik er voor gegaan en hij ook! Na 5 maanden woonden we samen. En natuurlijk heb ik hem zo getemd dat die zatte buien sporadisch zijn! volgende week zijn we alweer 3 jaar samen.

@ Ramona: Over namen speculeren we een beetje en goede ingevingen schrijven we op. Maar we zijn er verder niet echt actief mee bezig, we zien het wel! :)

Verder ben ik een fulltime mama straks.

Fijn weekend gehad, feestje van m'n ventje was erg leuk geweest. Het was gelukkig droog, en de BBQ stond bij de stallen / koetshuis waar we dus vlucht mogelijkheid naar binnen hadden. Kachel buiten staan en iedereen is buiten gebleven, was super leuk en lekker gegeten. Om 3 uur geheel gaar in bed gekropen.

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou we zijn weer terug hebben lekker gegeten nu en Noël zit lekker onder de parasol te spelen,de speeltuin was dicht bij de dieren,alles dagen open tot 16.00 behalve vandaag :cry: ,dus noël jammeren bij het hek,en zijn we omgelopen en gelukkig waren de beestjes wel in de wei en kon hij zo brood geven,dus was hij weer getroost :) ...........toen even naar de D&A gegaan,ik kreeg vand e week de tip om met caccau boter op mijn buik te gaan smeren dat je dan echt niet gaat scheuren dus we hebben een potje gekocht en als het helpt dan halen we een grotere :) ........het scheelt wel als het werkt zo'n potje kost maar 5 euro en die creme van Vichy die kost rond de 20 euro,,dus als het helpt dan hebben we dat vast verdiend :) ,noël die sloeg zijn slag ook weer,hahaha een zwemband en een emmer met waterspeeltjes en een belleblaas ach leuk voor te spelen en het is vakantie toch :)

Nou even verder met reageren.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Zo we hebben een meevaller! De kosten voor het huwelijk vallen 2500 euro lager uit dan we hadden begroot! Blijkbaar hebben mensen veel minder gedronken dan van tevoren was voorspeld ;) Ben ik even blij dat we hebben besloten per drankje te betalen in plaats van een arrangement te nemen! Pfoe!

Dus wij natuurlijk alweer fantaseren wat we met het geld gaan doen ;) We hebben echt alleen maar financiele meevallers de laatste tijd en onze spaarrekening is flink aan het oplopen! :D

Ik ben trouwens zo blij dat ik nog studeer. Nu heb ik gewoon lekker 2 maanden zomervakantie en met kerst 2 weken vrij :) Heerlijk dat ik volgende zomer lekker de tijd met ons kindje heb :) Alhoewel we wel doorbetalen voor de kinderopvang, dat is dan weer jammer :(

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Chantalk...............oke hahahah als het maar een goede lach is dan ben ik altijd tevreden hhahahaha...........ik zal anders als de reacties wel zeggen waar het over gaat,een tipje tussendoor hahahahh...........Oke jullie kennen elkaar dan wel veel langer ik dacht het zo te lezen dat jullie dus snel zijn gaan samenwonen en een kindje hebben gekregen,waarschijnlijk te snel over heen gelezen dan,maar inderdaad dat zou wel erg snel zijn als je 16 bent,al moet ik zeggenndat mart al op mijn 17 tiende bij mij woonde en dat we zijn gaan samen wonen toen ik 18 was en net 19 werd...........

@ ladybug..............Ook al 14 jaar samen ook al jong dus bij elkaar :)
    Wij hebben wel een goed weekend gehad,ik heb veel gelegen door mijn bloeddruk maar verder was het wel te doen ;) .......Hoe was jou weeekend?...........Fijn dat je moeheid wat minder is geworden.........

@ Birthe........Hahhahahah ik vind jou verhaal dus ook zo lachen,je moet hem echt niet,en dan leer je hem nuchter kennen en dan kan je niet geloven dat je verliefd op hem bent hahahahah,Mag ik vragen hoe je hem nu ervaart als hij zat is,ik heb dat dus namelijk ook met mart als ik zelf zat ben vind ik het niet erg maar als hij zat is en ik niet,GRRRRRR dan erger ik me echt,iedereen vind hem dan zo grappig en dan blijft hij maar doorgaan :oops: ...........

Leuk dat het feest van je ventje zo leuk is geweest..........Nou 3 uur hoe hou je het vol ;)

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai MerelQ

Fijn dat het meevalt en een mooie meevaller zo te lezen,en dan nog meer meevallers dat is mooi toch meid :) .....mmmmmmmmmm ik wist het wel hahahaha,nee zonder gekheid misschien kom je daalijk nog iets heel leuks voor de kleine tegen ofzo :)

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha ja ik ga me helemaal suf shoppen voor de kleine ;) We hebben sowieso echt ontzettend veel geld gehad van alle gasten op onze bruiloft dus dat was ook al een meevaller! We hebben zeker 3 keer zoveel gehad als we hadden voorspeld! Pfff ik ben eindelijk weer van die geld stress af!

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel Q

Wauwwwwwwwwww 3 keer zoveel hahahahahah,dat is echt te gek hahahah,nou ik begon mooi vandaag al ook voor mezelf hahahaha.........maar goed het komt natuurlijk ook wel mooi uit want jullie krijgen daalijk ook jullie nieuwe huis toch ;) ,lekker dat je dan kan doen wat je wilt toch...........

11. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Ik werk in het onderwijs, dus die vakanties heb ik altijd (ja oke, geen 2 maanden in de zomer, zeg maar 4,5 week met voorbereiden nieuwe schooljaar enzo) :p

Mijn verhaal:
    Ik woon in een klein dorpje (2500 inwoners) en leerde mijn man kennen in een van de plaatselijke kroegjes tijdens een kroegentocht. We kenden elkaar niet, maar we kwamen wel allebei uit ditzelfde dorp en woonden slechts 2 straten bij elkaar vandaan. We kenden elkaar waarschijnlijk niet omdat er een leeftijdsverschil is van 8 jaar. Het klikte meteen! Na 2 jaar zijn we gaan samenwonen. In augustus dit jaar zijn we 7 jaar samen, waarvan 1 jaar getrouwd.

Maar eigenlijk was dit niet onze eerste ontmoeting... Toen ik gedoopt werd, deed hij zijn communie en was ik dus het doopkindje bij zijn klas! Weet niet of dat overal zo is, maar hier proberen ze op die manier aan de kinderen die de communie doen te laten zien hoe zo'n doop in z'n werk gaat. Heb zelfs een tekening van hem die hij toen voor mij heeft gemaakt als bedankje dat hij samen met z'n klasgenootjes bij mijn doopsel mocht zijn! :D :D :D

12. Seilenna

Seilenna Actief lid

9 sep 2007
    442
    0
    0
    Flevoland
    Goeiemiddag allemaal!

Ik ben er nog wel hoor, maar erg drukke weken gehad. Ook wij zijn getrouwd en wel op dinsdag 8 juli. Was een geweldige dag! Daarna nog paar daagjes naar Scheveningen geweest, bij wijze van huwelijksreis en nu weer rust...

Kunnen we ons op het volgende 'project' gaan richten ;)
    Net voor de bruiloft de 12 weken echo gehad en vandaag ben ik alweer precies 14 weken. Alles zag er goed uit, dus nu echt genieten.

Voel me inmiddels ook een stuk beter, zo tegen de avond nog wat misselijk, maar energie komt weer terug en dat is al heel wat!

Hoop dat het met jullie allemaal ook nog goed gaat en ik zal weer braaf proberen mee te lezen!

Groetjes Annelies.

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oh een softijsje van de MC of een MC flur vind ik heerlijk! Hij wilde dus met haar dat ijsje gaan halen omdat zij het altijd zo moeilijk heeft op haar manier.. Maar ja, helaas was zij er niet! Nou ja, gelukkig voor mij! Nou ja, ik bedoel ik heb wel die stap gezet, hij durfde geloof ik niet.. Of zij verliefd op hem was, ik denk het wel.. Ze stuurde die avond nog een smsje, heel dom want die was voor m'n moeder en niet voor mij.. Het was al rond 24 uur en ik was nog niet thuis.. Ik moest de volgende morgen gewoon weer vroeg naaar stage en toen wilde ze denk ik even bij m'n moeder verlullen dan ik er niet was en ik was vast en zeker met hem weg.. whahaha! maar ik woon op mezelf, al zal ik de hele nacht niet thuis komen.. Hahaha! En achteraf is het een heel probleem met haar geworden, zelfs haar vader had er een oordeel over.. Ik ben/was niet zo goed met vriendjes.. Haha! Ze liepen er zo weer vandoor, en waarom? Ik ben wie ik ben.. Maar goed, deze is dan gebleven en ze vondne het veel te snel gaan en dat hij het maar met me uithield enz enz. Gewoon tegen zijn moeder.. Echt niet normaal.. Maar goed, m'n moeder vind het een leuke jongen en heeft er geen problemen mee dat het allemaal zo snel ging en zijn ouders ook niet, dus wij zijn blij en hun ook :D En dat meisje, die is nog steeds niet blij, maar daar heb ik niets mee te maken!

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Een wieg lijkt mij ook zo mooi, en wij hebben ook een familie wieg.. Maar m'n vriend vind het niets :S

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Hai dames,

Hier gaat alles goed.. was het weekend er niet achter geweest, werken en gister deed internet het niet.. Het praatje dat ik zwanger ben gaat als een lopend vuurtje, en ik woon nog wel in een stad.. Hahaha! Maar ja, hier geld ook ons kent ons!

Van de week heb ik weer wat misselijkheid dagjes gehad, zaterdag had ik het goed zuur :S kon me niet bewegen of het kwam weer om hoog! Gister waren we uit eten geweest, lekker wokken! Heerlijk samen met schoonouders, en zwager en zijn vriendin.. Heel gezellig gehad.. En hebben we even een lekker ritje gemaakt binnen door naar Joure en Sneek en toen weer naar huis terug.. We hadden een beetje de ziel onder de arm dag!

Vriendje is trouwens gevraagt om bij een ander bedrijf te komen werken.. Hij ging vrijdag avond zijn vader helpen, en had eigenlijk besloten woensdag om het niet te doen.. We zouden er op achteruit gaan en dat wil hij niet.. maar ja, je wordt gevraagt dus onderhandelen met die hap! Nou ja, een gesprekje heeft hij gehad, ze zouden het voorleggen (bedrijf bestaat uit meerder locaties) en dan moeten we nog maar even afwachten..

Ik zal als een speer naar de winkel, denk dat we maar frietjes gaan eten vandaag, lekker lekker! Onze favo snackbar is 3 weken dicht en ergens anders hoef ik het echt niet meer vandaan.. Jeetje, geloof dat het wel een erg lang verhaal is geworden, ik ben nu echt weg!

Fijne avond allemaal!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hee nou zal ik dan ook maar opschrijven hoe wij elkaar kennen.....
    Bij ons begon het middels een echte blind date die mijn toenmalig een vriendin en zijn zusje hadden geregeld. Hij probeerde mij op te bellen maar ik durfde niet op te nemen....nam een vriendin op, na een gek verhaal opgehangen te hebben hing ze op. Denk nou ik zal hem straks ff opbellen om mijn excusses te maken want dit was echt vreemd. Blijkt hij haar te kennen, en daar hebben we haar nog vaak mee geplaagd hihihi.
    Kortom, eerst via de mail wat al heel goed klikte, hoop mail met veel humor en daarna sms en elkaar zien. Dit was voor het eerst met een etentje.....op het einde maakte hij geen aanstalte om mee naar boven naar mijn appartement te gaan dus ik wenste hem goedeavnd en weg was ik.....half 10 savonds (!) Een vriend van hem zij al....dat wordt niks!
    Daarna een week later met elkaar tweede kerstdag doorgebracht en gekscherend afgesproken om naar Winterberg te gaan, er lag toen veel sneeuw en we zijn dol op skieen...en toen begon alles....

Dit was de verkorte versie...ahum....

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ wij hebben ook een familie wieg, al 36 jaar oud en dezelfde heb ik laatst bij babydump zien staan......dusssss......mijn hubbie en zijn zussen en zijn neefjes hebben er in gelegen....zijn nieuwste neefje wordt er naar 4 maanden uitgetrapt door ons....moet toch lukken, dan liggen ze toch al in een ledikant? Zij is 4 1/2 maand verder dan ik namelijk.

@ verder hier nog geen energie.....collega's en anderen zien het nu ook aan me dat ik moe ben....pffff....schrijf nu maar hier berichtjes om mezelf wakker te houden moet om half zes naar de fysio.

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Inderdaad, onderhandelen! Als ze hem graag willen hebben, moeten ze meer betalen dan zijn vorige baas. Zo werkt dat nou eenmaal en dat weten zij vast ook wel ;) Zeker de moeite om te proberen! Ik ben benieuwd! :)

Ik ga trouwens nu even wat foto's in mijn album zetten van ons huwelijk. De echte foto's komen op mn babysite maar die heb ik nog niet :)

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jah, vriendje zei het komt er op neer ze moeten hem gewoon hebben.. Hij is bedrijfswagen monteur en die hebben ze daar niet en die willen ze daar graag hebben.. Nou ja, duurd denk ik nog wel even voor we wat horen, degene waar mee gesproken moet worden is op vakantie.. Maar we wachten gewoon rustig af!

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Wanneer checken ze je bloeddruk weer? Hopenlijk betert het snel. Zou ellendig zijn mocht het je gehele zwangerschap niet goed zijn, kun je er nauwelijks van genieten...

Deel Deze Pagina