Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Mooie namen hoor,kiek maaar uit dat wij ze niet gaan afpakken hahah nee grapje :p

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Zo lekker even lang gedoucht en alles weer glad gemaakt ;) ,jeetje ik merk dat dat voortaan wel een heel karwei is zeg :cry: .........

Verder kon ik gisteren niet in slaap komen heb het 1.30 zien worden en was om 6.30 alweer wakker blehhhhhhh dat word straks weer dippen :cry: zo lig je om 20.00 te slapen en slaap je de klok rond en zo lig je uren naar de klok te staren :rolleyes: .

Vandaag als het hopelijk droog blijft dan gaan we naar de speeltuin hij is tot 16.00 open maar het begint hier aardig bewolkt te raken en vanavond zouden we naar de kermis in Schijndel gaan als het wel droog blijft,wat een rot weer is het zo toch steeds,gisteren heerlijk weer en nu weer zo,echt balen hoor,vooral voor die kleine :cry:

Ik heb een vraag aan jullie,hebben jullie ook zo'n verschrikkelijke haaruitval,als ik douche heb ik echt plukken in mijn handen,nu heb ik heel dik haar maar ik schrik er best van ik heb dat in mijn andere zw niet gehad,en ook gewoon zo als ik met mijn hand door mijn haar ga dan vallen er ook echt veel haren uit,geen bossen ofzo met douchen,maar vroeg me af of er meer meiden last van hebben..........

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ patricia..........en ken je niemand waarvan je een metertje kan lenen,dat je jezelf kan prikken,ik heb er wel 1 maar ik moet hem helaas zelf gebruiken anders had ik hem je wel opgestuurd en had je hem later terug kunnen sturen,heb je al een patroon kunnen ontdekken zelf?,misschien dat je te weinig eet of juist net iets te veel,ik moet 6 keer per dag kleine beetjes eten om mijn suiker op pijl te houden,maar als ik mijn avond eten heb gehad dan slaat ie meestal naar de 9.8 uit een uurtje later gaat het dan weer,maar dan heb ik net iets te veel gegeten.........Ook via de chat,wat leuk zeg :),nou dat waren inderdaad flinke tel-gesprekken ;) ,hahahhaah echt waar,waren je ouders bezorgd?Hetzelfde wat ik tegen(weet zo even niet meer wie,ook via de chat) dat het dan zo leuk is als het dan ook echt zo klikt :) ................Jeetje wat rot omdat zo te horen(vooral het stukje dat ze doodmoe van je word),en dan word je met een hijger vergleken,ze moet blij zijn dat je komt werken terwijl je zo verkouden bent,jeetje meid ze is teamleidster,ik vind het wel dat ze het wat anders had kunnen zeggen hoor :evil: ,krijg je ook klachten van klanten dan? Meid laat je niet zo inzeker maken door haar kom op,je werkt er al een tijdje toch en ze kan het gewoon wel even anders formuleren dan zo.......zij moet zelf even nadenken hoe ze met haar mensen om moet gaan :confused:

@ Sanne 78....Waarom niet orgineel ;) ,wel een grote stap dat je bent gaan verhuizen,vond je het niet eng?

@ Lady in red........Nog gefeliciteerd met je verjaardag,was je feestje leuk?........Hahhaha hoe je het vertelde hahahahah............Kijk een koppelverhaal :) ,volgens mij als ik het zo lees hebben ze je vaker proberen te koppelen?.Hahhahah schrok je zo erg dat je vlinders in je buik kreeg meid ;) :(: ,ahhhhhh wat romantisch hoe je dat verteld dat het strand daarom bijzonder is :) .....Hele mooie manier om die vrienden zo te bedanken toch :)

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Chantalk.....Tja bij ons ligt het eraan als de zolder klaar is want onze slaapkamer is nu nog wat de babykamer moet worden,dus die zolder moet eerst af en dan kunnen we alles naar boven verhuizen en dan pas met de babykamer beginne,mart heeft beloofd dat alles klaar is met 7.5 maand zw schap ;) .............hahahahah maar je man lijkt Mart wel,eigenlijk niet zo om te lachen maar goed kun je dien hoe die mannen er makkelijk over denken :confused: ,Martz egt ook maak je niet druk alles is dan af,terwijl ik toen in het zkh lag die 5 dagen naar mijn ks en heeft mart de laatste dingen nog af moeten maken :cry:

@ Lotus...........Als je geen fut hebt,hebt je geen fut ;) .........Nou dan ga ik daar straks even je echo bekijken,je kan hem ook verkleinen met je eigen programma,en anders wil ik het wel voor je doen?..en anders heb ik hier nog een link die je ook kan gebruiken,ik krijg ook de foutmelding van de verkleiner hier vaak......hier heb je de link http://www.imageshack.us/index.php

@ Mikki 77.........Lekker zeg dat je daar zo geniet meid,het klinkt ook heerlijk :) ...ik zal straks even je foto gaan bekijken.......

@ Indira........Nog gefeliciteerd met je verjaardag................Wat leuk op het werk,je hoort dat vaker,mijn vriendin en haar vriend hebben elkaar ook bij ons op het werk leren kennen,ik moet zeggen dat er bij ons best veel relaties zijn ontstaan :) .........Hahhaha dat je hart een sprongetje maakte op het geluid van die sleutelbos 8) ........Ow dus jullie hebben toen niets gekregen,durfde jullie beiden de stap niet te wagen?...........Gelukkig dat jullie elkaar weer tegen zijn gekomen :)

@ derona..Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen?

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Chantal........Ook al zo vroeg wakker,fijn dat je vanmiddag dan nog kan liggen............Oke hahahah hij had zoiets van als het zo moet zijn dan moet het zo maar zijn,en die kleine dacht hupsakee ;) ...........Leuke namen zo allemaal met die J(zit er een betekenis achter bij de J of gewoon zomaar)?

@ Ramona en Naomi veel succes bij de VK,bij Joyce ben ik te laat,ik zag dat je al bent geweest :oops:

@ joyce............Dar ging ik ook van uit dat ze jaloers was,toch zonde dat jaloersheid een vriendschap zo moet beeindigen,ze zal zo te lezen wel meer verkeerde dingen gedaan hebben..............Waarom heeft je moeder nog contact met haar als ik dat mag vragen?..........Goed zo meid dat je samen opnieuw bent begonnen,en nu daalijk met zijn 3 tjes :) ..........Heb je normaal ook last van je suiker,ik vraag dit omdat ik dus normaal geen last heb van mijn suiker maar als ik zw ben dan is het altijd mis met mijn suikerpijl :cry: ,bij noël moest ik insuilinne spuiten :cry: .............Laats zei een mama dat ze lollys heeft tegen de misselijkheid en dat die heel goed werken,maar weet zo niet meer wie dat zei........Pas wel op met dingen innemen al ga ik er van uit dat zo iemand wel weet wat ze wel en niet mogen geven met als je zw bent,vraag anders aan je ha die pilletjes of zetpillen ik heb ze gebruikt tegen het overgeven bij Zoë* totdat ik 5 maanden zw was en toen ging het gelukkig een stuk beter,toen ga ik nog 1 of 2 keer per dag over........Kan je de vk niet bellen of ze het kan opsturen?.In ieder geval is alles met de kleine goed en dat is het belangrijkste :)

@ re 81.....Erg is dat he als er geen einde aan lijkt te komen :cry: ........Hier staat de zolder ook nog half vol :cry:

@ tacha............Als je geen tijd hebt dan heb je geen tijd ;) ........daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen :) ...........Dan is de mijne ook platter maar wel breder hahahahh.........Ik heb soms als ik op sta zo'n vervelende steek in mijn lies :cry:

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikki

Heb net je foto bekeken,lekker zeg hoe je die kokosnoot zit te slurpen hahahaha,neem je wat goed weer mee als je naar huis komt :) ,veel plezier nog :)

7. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Wij hebben ook al namen, al een hele tijd. Kan ze alleen hier niet vermelden want er zit ook een collega van me hier op het forum.

Wat ik wel kan zeggen is dat het simpele korte namen zijn :D

Ik heb de meisjesnaam gekozen en mijn ventje de jongensnaam

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    stuur ff iedereen een pb dan hahaha nee grapje

9. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    QRe81: fijn he zo een baby op komst. Nu neem je tenminste de tijd om alles "eindelijk" eens uit te sorteren en weg te doen en eerst kon je er de tijd niet voor vinden. Allez zo was het hier dan toch...

10. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    maybe in time.... ;)

11. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    @sjansie28: mooie namen! Wij hebben nu voor een jongen: Ivo en voor een meisje: Meike, maar dit kan nog zomaar veranderen hoor! Haha!

ja erg hé?

Wij hebben niet eens een zolder waar we spullen op kunnen leggen, vandaar dat alle zooi gewoon in de slaapkamer is gepropt die we toch niet gebruikten. En dat moet nu de babykamer worden... :(

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    RE81 ja dat ken ik geen zolder hebben en alles opproppen,voordat ik zwanger was van Délano was zijn kamer ook echt een rommelhok pff

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ben weer terug van de stad en heb mijn abo verlengt en een nieuwe telefoon. Ben er nu al blij mee. HIHIHIHIHI.
    Wel weer helemaal op nu, dus ik ga vanmiddag even lekker liggen...

@ Chantalk: ow dat wist ik niet. Ga ik dan toch maar even aankaarten. Bedankt voor de tip! Wij willen beginnen met de kinderkamer in onze vakantie. Deze is in september.

@ Patrieske: Nee, ik ken niemand die zo'n ding heeft, dus dat is ook geen optie... Ik eet naar mijn weten gewoon genoeg. Eet meestl net voordat ik echt trek krijg.
    Ja gelukkig belde Andres toen altijd. Hij kon dat toen makkelijk betalen. Niet dat ik hem nooit belde, maar als het uitdraaide op een lang gesprek, dan belde hij altijd terug. Mijn ouders waren idd bezorgd. Ook, omdat we 7,5 jaar schelen.
    Nou mijn zelfvertrouwen heeft een flinke deuk gekregen hoor. Zoiets heeft ze dus ook bij een collega gedaan (die er net zolang werkt als ik). Ik kan bijna niet wachten tot mijn eigen teamleidster weer terug is... Ik wilde naar Randstad gaan, maar wist niet precies hoe ik het moest vertellen en dan ook nog zonder te huilen, dus ben maar niet gegaan.

Voor nu...ik ga even eten en daarna lekker liggen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ re 81............ lekker is dat he dat proppen,dat hadden wij toen ook toen we op de flat zaten,nu hebben we dus een zolder en omdat hij niet werd gebruikt werd daar alles neergeflikkert :cry:,en nu is het uitzoeken en opruimen en baal ik dat ik zoveel bende heb bewaard want eigenlijk doe je er toch niks meer mee,en kan je het net zo goed wegdoen iemand anders er blij mee maken ofzo...........

@ patricia...........leuk he altijd als je wat nieuws hebt :) ..........Dat is dan ook geen optie nee..........ja gewoon even goed in de gaten houden meid en goed met je ha overleggen en ook met je VK.............Oke hahaha dat was mooi afgesproken dan ;) ...................Ze is dus ook een vervangster als ik het goed begrijp,lekker is dat,de mensen even een flinke dreun geven en dan weer weggaan :evil: ........kan je randstad niet mailen dan,dan is het misschien makkelijker zonder te huilen,en weet je meid dat huilen is niet erg dan zien ze ook wat ze doet met iemand zo af te kraken..............

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Heb alles snel bijgelezen, maar ga eerst even lekker wandelen met zoonlief.

Patrieske, haha moest alleen even lachen om het scheren. :)
    Nu gaat dat nog redelijk heh, maar straks met een dikke buik.....
    Weet nog dat ik na de bevalling mezelf in de spiegel bekeek... :confused: dacht dat ik het netjes had bijgehouden :)

Zwaaaaaai ik ga even wandelen en naar de winkel.

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou wij ook nog even vlug reageren,we zijn net naar de winkel geweest en gaan nu zo naar de speeltuin als mijn vader klaar is metd e puin ophalen,handig zo'n vader :) .........

Hai Chantalk.........hahahaha ja ik zelf nu ook,maar onder de douche begon het gemopper al :cry: ............Ja ik heb al een ks buik en dat hangt dus lekker en eerst kon ik dat opzij duwen hahaha en dan kijken maar nu niet meer,wat een onderwerp hahahah.............hahahahah ja erg is dat he,bij mij was het wel netjes de verpleegster moest mij scheren voor de ks,ik had het zelf gedaan vond het zo raar,maar goed het was dus helemaal verkeerd dus moest ze het nog een keer nadoen :oops: ,dus ja dat was netjes hahahaha.........

Zwaai veel plezier in de winkel meid :)

17. 07Britt

07Britt Actief lid

1 mei 2008
    166
    0
    0
    Zwolle
    Even snel:

Oh, ben weer helemaal blij.
    Net bij de verloskundige geweest en.... alles was goed!
    Het hartje klopte mooi en mijn baarmoeder groeit goed.

Wat betreft de buikpijn; ik moet rustig aan blijven doen, hoe lastig dat ook is met een dreumes van 13 maanden om me heen. Maar waar ik kan, moet ik rust pakken!

18. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hi,

naar vk geweest, alles goed...
    was nu maar 1 kilo aangekomen in 4 weken tijd :thumup: ipv de 4 kilo van vorige keer...

even over die borstvoeding...
    bv is goedkoper ja..... maar als je ook gaat kolven ivm werken en je moet je een goede borstkolf, flesjes etc aanschaffen, maakt het helemaal niet meer uit....
    had t de vorige keer uitgerekend en scheelde echt bijna niets....!

vind trouwens dat bv wel erg gepromoot wordt.. en enkele nadelen hoor je niet...
    ik heb vorige keer 10 maanden bv gegeven, omdat me kleine allergisch was, ondanks dat ik toen full-time werkte....

- Ja, je hebt het altijd bij de hand, maar bv geven in een volle voetbalkantine... neen dank je.....
    - en ja... je kan je melk afkolven.... ik had alleen t probleem, dat ik toch "geleegd'moest worden om de 3 uur, omdat anders mijn borsten op knappen stonden en ik gewoon stuwing kreeg..... dus als ik ergens was moest ik toch naar huis.... stuwing is ECHT pijnlijk...
    - Tja en omdat ik kolfde, moest ik toch de flesjes, kolf etc. uitkoken... en de melk hygienisch bewaren etc... dus dat verschil ging ook niet op....
    - nog een nadeel... je moet er 'sn-nachts zelf uit..., later werd mijn vriend niet eens meer wakker als de kleine huilde, hij was zo gewend dat hij er niet uit hoefde....

Ik ga deze keer ook weer bv geven..... ik heb t voor de kleine over, ben veel te bang dat hij/zij ook allergisch is... en deze keer werk ik niet, dus kolven etc hoef ik niet meer.....

Mijn zoontjes huid is echt beter/goed geworden na 6 maanden uitsluitend bv... en tegen allergieen helpt het ook alleen als je helemaal geen bijvoeding geeft... (dus ook geen fruitpotjes met 4 mnd!)

Sorry.. wilde alleen even de mindere kanten aanstippen, waar bijna nooit over gesproken wordt....

xxmona

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    FIjn dat alles goed is Ramona,

maar de aanschaf van een kolf etc,is maar eenmalig he,ik heb hem toen tweedehands gekocht,en goed uitgekookt,
    en ja als je fv gaat geven moet je ook flesjes kopen dus dat maakt niks uit

20. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ja klopt,...

Maar die kolven zijn echt duur... als je tenminste een goede wilt.. en die heb je wel nodig als je veel uren werkt...
    Tweede hands kolf moet ik niet aan denken... (mijn mening) ook al kook je hem uit... bij de mijne kwam ook aanslag die ik niet meer weg kreeg.....
    http://www.ouders.nl/mpro2004-borstkolven.htm

Trouwens die motortjes gaan gauw verrot... mijne heeft het ook net niet volgehouden.... en dan had ik nog een handpomp erbij ook....

Flesjes heb je idd ook nodig, maar ik had zowiezo dubbel aantal flessen nodig... om eten te geven en om de gekolfde melk in op te vangen.... , , en bewaarbakjes... zoogcompressen etc..... geloof me dan maakt t echt niet zoveel uit....
    (deed ook de melk in ijsblokzakjes, maar was alleen succes voor kleine beetjes)

Wil alleen dat mensen het realiseren voor ze de keuze maken voor bv....
    Denk dat sommige vrouwen er ook daarom zo snel mee stoppen, omdat er soms gemakkelijk over gedacht wordt.....

xxmona

Deel Deze Pagina