NOu ik zou zeggen klaag lekker! als het lekker oplucht dan is het beste.. k weet hoe je voelt.. ik ben namelijk ook zoiets op het moment.. maar dan iets anders situatie... maar het werkt niet fijn op het moment...
b.v kun je ook samen geven hoor .dan kolf je het gewoon van te voren af maar ieder lekker voorzich toch, Ik heb net lekker filmpje gekeken met mijn hubbie,en nu ga ik lekker mijn bedje op zoeken sweet dreams meiden knuffie
Ja maar ik vraag me dus af of dat werkt. Want je borsten hebben toch op die tijden alsnog behoefte om zich leeg te laten drinken? Oftewel, je krijgt dan toch last van stuwing?
grrr.. zit mezelf op te vreten.. lukt nog steeds niet met de echofoto... hopelijk morgen.. sorry dames.. die er op moeten wachten
Nou ik kreeg dat dus wel (had ook belachelijk veel melk..., mijn zoon kreeg nog niet eens 1 borst helemaal leeg... en dan dronk ie echt tot hij overliep)... maar niet iedereen dus... (zie nettie)... Ik heb t een paar keer geprobeerd, dan gaf mn vriend de fles... en werd ik een uur later wakker met pijn in mn borsten en dan moest ik alsnog kolven en kon ik nog niet doorslapen.... beter een kind aan je borst hoor, dan een kolf..... (als is dit in sommige gevallen ook verschillend) Stuwing is dat je borsten helemaal vollopen met melk waardoor ze erg pijnlijk worden... net of ze knappen.... Je komt er trouwens vanzelf achter... want fv of bv, twee dagen na de bevalling krijgen de meeste stuwing..... xxmona
Ik weet het echt niet ik ga bv proberen maar ik heb ook wel gehoord dat het bij sommige niet lukt, daarom hoef je nog geen slechte moeder te zijn. Ben er weer klaar voor we gaan weer aan het werk vanavond een feestje ne morgen gelukkig een dag vrij. Het werk valt me momenteel erg zwaar en ik kan erg moeilijk mijn ouwe ritme komen, ben als ik thuis kom gewoon gesloopt en kan echt niks meer. Gisteravond zijn we naar het gemeentehuis geweest en heeft mijn vriend het kind erkend omdat wij niet getrouwd zijn en anders kan het zijn achternaam niet krijgen en kan hij niet op de geboorteakte komen dus ook dat is weer gebeurd.
@ namen voor de baby: Wij hebben ook al een paar bedacht. Nouja, we hebben de keuze terug gebracht tot 3 voor zowel jongens als meiden. @ borstvoeding: Ik kan me wel voorstellen dat je flesvoeding gaat geven ergens. Ik wil alleen wel proberen borstvoeding te geven. Ik zal ook weer aan het werk moeten. Heb een leuke baan van 32 uur. Ik denk dat ik dan dus vrij vroeg moet overstappen op flessen... @ harde buiken: Ik ken 't gevoel wel, alsof je een soort harde bol in je bekken hebt liggen! Ik weet inmiddels zeker dat 't mijn baarmoeder is... maar ik weet nog niet helemaal hoe mijn baarmoeder "normaal" moet voelen. Soms is 't hard, soms heel zacht... @ ontmoetingsverhalen: Wil je geloven dat ik en mijn lief toen we elkaar voor 't eerst ontmoetten een hekel aan elkaar hadden? Kan ik me nu niet meer voorstellen, maar toen! Pfoeh! da's wel veranderd zeg!
Goeiemorgen! Eindelijk een keer "uit kunnen slapen" tot maar liefst half 8! Jippie! En: Ik ben vandaag 12 weken!!! Nog 3 daagjes en dan zijn als het goed is alle januari-mama's de 12 weken grens gepasseerd!
Ik heb vandaag gewoon uitgeslapen tot half 9!! Het is echt een wonder! Ik was ook wel echt ontzettend gaar, moest gisteravond vlak voor het slapen ook nog overgeven, dus het kwam wel heel erg goed uit Ik heb trouwens van de examencommissie toestemming gekregen om 2 vakken te volgen aankomend studiejaar die ik officieel nog niet mag doen (omdat ik 1 onderdeel mis die ik pas aan het einde van het jaar kan doen). Dus dat is mooi! Ze moesten natuurlijk wel nog even benadrukken dat het lastig kon worden in verband met de bevalling (1 tentamen valt daar vlak na - maar de herkansing een aantal weken later pas- en het andere vak begint vlak na de bevalling dus dat is nog even bekijken hoe ik me voel). Maar goed, ik had dat zelf al in die brief aangegeven dat ik me daar van bewust was!
Oh ja heb nog wat nieuwe trouwfoto's in mn album gezet! Die van de fotograaf zijn ontzettend mooi geworden!
Mooie foto's hoor MerleQ! Weet iemand van jullie waar ze houten schommelstoelen verkopen? Ik wil er zo graag een op onze babykamer, maar kan nergens leuke vinden. Nu weet ik het niet zeker, maar ik dacht vorige week bij Ikea eentje te hebben gezien, maar heb toen niet echt opgelet want toen had ik nog niet bedacht dat ik er een wilde Heb bij Ikea op de site gekeken, maar niet gevonden wat ik dacht te hebben gezien... Dus als iemand van jullie nog een adresje heeft... graag!
Goedemorgen iedereen @MerleQ: Prachtige foto's! @Re81: Ik wil ook wel weten waar je zo'n stoel kan vinden, ik zou graag een hele comfy stoel voor mezelf voor in de kinderkamer hebben, die niet te duur is! In Ikea een hele mooie gezien, maar was 260 euro! Dat vind ik net iets teveel
@Re81 gefeliciteerd met je 12 weken me moeder doodleuk,jaa lieverd nog even en dan ben je 13 weken ik zou euuh ja,ja dan ben je de eerste 3 maanden voor bij,ik zo nou dat ben ik ook al met 12 hahaha enne over de houten schommelstoel misschien even google Merle8 je was echt een super mooie bruid
ja heb op google gezocht, maar kom niet echt verder. Wel bij de afbeeldingen, daar staan mooie tussen, maar veel te duur... Ik ga even bij de bouwmarkt kijken, geloof dat ik er daar ook gezien heb... tot straks!