Ik heb voor die schommelstoel ook al veel op marktplaats gekeken maar tot nu toe nog niet een goede gevonden die hier in de buurt op te halen was. In de winkel tot nu toe ook alleen maar dure tegengekomen...
Ik snap niet echt waar een fijne stoel op de babykamer voor nodig is....zitten jullie echt 's nachts in die stoel te voeden (of dat nou bv of fv is)? Ik heb de ervaring dat ik zo duf ben dat ik gewoon dochterlief ophaalde en weer mn bed in ging, dochter al liggend aangelegd en dan weer in slaap gevallen, tot ik dan standaard een uurtje later weer wakker werd en haar weer in haar bedje legde.....Zie mijzelf echt niet midden in de nacht in een heerlijke schommelstoel in de babykamer zitten en al helemaal niet in januari....want verwarming aan op slaapkamer is niet goed dus het zal dan vast koud zijn op het kamertje..... Bijkomende lastigheid bij ons is dan ook nog dat het kamertje dat nu gaat functioneren als babykamer veel te klein is, en ik al blij ben als er een bedje, een commode en een fatsoenlijke kast in staan en ik er dan nog zelf bij in pas om kindje aan en uit te kleden en in bed te leggen.... Vandaag een vreselijke butdag zoals ik het noem....weet er geen andere benaming voor voel me gewoon bluh..... Zin om iets te gaan ondernemen maar weet niet wat....hubbie kan niets, want lopen is te lastig omdat de sling dan om zijn nek gaat trekken dus lang lopen houd hij niet vol, na een kwartier moet hij weer relaxd zitten.... Kan ik natuurlijk in mn uppie de stad in gaan oid maar dan ga ik weer onnodig geld uitgeven en dat is zo jammer, want kunnen het geld straks vooral erg goed gebruiken. Ben geen echte wandelaar ofzoiets...dus ook dat valt af, rest me een dagje computeren, boekjes lezen, hubbie, dochter en mezelf voorzien van eten, drinken en van allerlei lekkers (het is per slot van rekening wel mijn vakantie...) en dus saai onderuit gezakt beetje radio luisteren en t.v.kijken.......saai gaaaaaaaaaap! Voel me zo nutteloos.....maar ga niets doen in huishouden want heb gister te veel gedaan. En op bezoek gaan lukt ook niet want iedereen is op vakantie of aan het werk of net bevallen en dus aan het genieten van de kraamtijd........pfffff geklaag even he? Nou ja gaan er wel weer wat van maken, morgen zal het wel weer wat beter gaan, neem ik aan. Veel succes met zoeken naar schommelstoelen!
Er zijn een heleboel dingen voorgevallen.. Mijn moeder heeft nog contact met haar omdat het zo'n zielig meisje is, geen contact met haar eigen ouders om dat die wel weten hoe ze is.. maar m'n moeder wil het niet inzien.. Ik heb m'n moeder ook al eens laten kiezen, zij of ik.. Maar ze vind dat ik dat niet kan doen.. Nu gaat het dan ook alweer een stuk beter tussen m'n moeder en mij hoor, dan toen.. Maar dan nog, ik vind het gewoon niet leuk dat zij contact hebben, zo'n zielig meisje is het niet.. Want ze maakt alles kapot! Ik heb normaal geloof ik geen last van suiker.. 'T is eigenlijk nooit geprikt.. Maar zo hoog was 'ie geloof ik niet 6 nog wat geloof ik.. Echt belachelijk! Maar ik had niet nuchter geprikt, dus moet nog een keer :S Ik weet niet of ik naar dat alternatieve toe ga, ik denk idd dat ik eerder de huisarts bel dan dat ik dat doe.. Al bel ik die ook niet graag.. Die lolly's heb ik van gehoord, maar zie mezelf niet werken met een lolly in m'n mond.. hahaha!
Nou, heb net een hele mooie stoel gezien voor maar liefst 290 euro... Denk dat ik inderdaad eerst maar eens afwacht hoe ik dat straks ga doen met voeden inderdaad. Als ik jouw verhaal zo hoor Nettie, dan herken ik mezelf daar denk ik ook wel in, hoewel ik er verder nog geen ervaring mee heb omdat dit het eerste kindje wordt... Vanmiddag ga ik met mijn moeder naar een kinderwagen kijken. Had er al een uitgezocht samen met mijn man, maar nou deed mijn moeder het riante voorstel dat zij hem wel wilde betalen Dus even showen wat we graag willen. Het is de nieuwste uitvoering van de Urban Jungle (One Tree Hill)
Goedemorgen dames.. Gister ben ik na dat ik heerlijk rustig had gecomputerd en met m'n moeder had gebeld of ze thuis was (schoonmoeder moest naar tandarts vlakbij haar en ik dacht gaan we gezellig bij haar koffie drinken, maar dat had ik nog niet eens gezegt en ik had het idee dat ze geen zin had want ze moest weg maar 50 min. later hing ze nog aan de telefoon).. Ben toen met schoonmoeder naar Intratuin geweest, daarna boodschapje doen want we aten gister bij haar.. Vandaag ook weer, want schoonvader moet overwerken.. Gister de babykamer opgehaald, staat nu in de garage (niet bij ons huis want zo lux hebben wij het niet ) te wachten tot de kamer voor de beeb is opgeruimd en dat het er in mag staan.. Maar dat wordt nog wat, alle spullen vanaf december staan daar, en die moeten nu opgeruimd, uitgezocht en weg gegooid gaan worden, misschien gooi ik nu sneller iets weg Ik ga flesvoeding geven.. Voor vriendje ook zo leuk, dat hij iets kan doen.. En daarbij, ik denk dat ik het niet zou trekken als het me niet lukt! Maar ja, als je niet probeerd weet je het niet, dat weet ik maar ik doe gewoon flesvoeding! Iedereen een fijne dag, en ik ben alweer 15 weekjes en 1 dag
Hihi! Welkom bij de club! Haha, hier leek er geen einde aan te komen, maar de kamer is dan toch nog aardig leeg geworden! Succes!
Hebben we allemaal wel een beetje last van denk ik.. Hahaha! Oh jah, ik wil graag een nieuwe digitale camera. Ik heb er al eentje, opzich niets mis mee.. Alleen zonder flits maakt hij bij mij geen mooie scherpe foto's, ze zijn dus wazig en net of ze bewogen zijn.. Als ik foto's wil afdrukken zijn ze vanaf de pc wel mooi maar als ik ze laat ontwikkelen niet.. Echt zo rot vind ik dat, dus ik heb gezegt dat ik een nieuwe camera wil tegen vriendje, gewoon omdat ik dat wil.. haha! Nee, ik wil dat graag omdat ik geen gruis foto's in een baby boek wil plakken.. Wat me logisch lijkt.. maar welke camera is dan goed? Wil wel graag een digitale, maar zo moeilijk.. Laat me deze keer wel goed voorlichten, vorige keer impuls aankoop, gewoon omdat ik er eentje MOEST hebben.. Ja sorry, zo erg ben ik.. hihi!
Hartelijke groeten uit niemandsland... ... geen zwangerschapssymptomen... ook geen buik... ... ben ik nog wel zwanger?
waarom zou je niet meer zwanger zijn meis, ik heb maar een week gehad dat ik misselijk was,en voor de rest nergens echt last van gehad en ja ik ken iemand die is nu 13 weken zwanger en zei zegt dat ze ook nog helemaal geen buik heeft
oei libra.....wat is dit nou?onzekerheid toegeslagen? Komt wel weer goed hoor meis! Is het je eerste? Dan mag je gerust wezen, bij mij zag je de eerste 4/5 maanden ook niets.....loop je daar met 2/3 cupmaten groter en niemand ziet dat je zwanger bent....denken ze straks nog dat je cilyconen hebt genomen.....maar wees maar gerust het buikje komt echt wel.....je kan em nog wel eens gaan haten omdat alles zo strak trekt e.d. en dan nog wat, hoe minder snel het groeit des te beter tegen de striemen... Zet 'um op meid...*digiknuf*
Wat is het hier stil vandaag.. Verveel me de hele middag al.. Nog ander half uur dan komt vriendje thuis.. maar wat moet ik in die tijd nog even gaan doen? Heb al online spelletje gespeeld, gehyvd en ik heb ook msn gesprekjes gevoerd.. Kijken voor een weekje weg hoeft ook niet, dat moet ik toch samen met de rest doen.. Denk dat ik maar even de telefoon pak en ga bellen.. Ik verveel me echt :S
Hier ook een toekomstige mama die in januari is uitgerekend. Ben eindelijk 12 weken wat voelt dat heerlijk| Derona jij ook zo verslaafd aan de Wii ik namelijk wel sinds ik zwanger ben
Heb net samen met mijn moeder een kinderwagen gekocht! Helemaal super (Urban Jungle 2008)! Meteen een luiertas en ik kon het niet laten... 2 rompertjes gekocht! Zooo schattig! Ben nu aan het twijfelen of we niet gewoon een nieuwe babykamer (commode en bedje) moeten kopen. We hebben een oude staan hier, die moeten we nog opknappen (wat hout vervangen en alles nog schilderen). Vraag me af of dat niet net zo duur is onderhand...
nee die moet ik nog kopen heb wel mario party en mario galaxy ben nu bezig mario galaxy uittespelen maar komt maar geen einde aan pffoe, is mario kart leuk"?