He meiden, ben al weer even een tijdje niet geweest, maar heb goed nieuws. Heb de nekplooimeting gehad dinsdag en alles was in orde. Extra lange echo en we konden zien dat het weer een meisje is! Ik had al zo'n voorgevoel dat het een meisje zou zijn. Jongen leek me ook superleuk, maar dit scheelt wel weer in de portemonaie: ik heb nog zoveel leuke meisjeskleren van m'n eerste dochter!
@mirella: kan je dat nu al zien dan? Is het echt zeker of is dit nog een vermoeden....Dacht dat het nog niet gezien kon worden met 12 weken...De geslachtsorganen beginnen zich toch nu te ontwikkelen? Of ben ik verkeerd ingelicht.....
lees net ergens dat in de 12de week de geslachtsorganen zichtbaar zijn, alleen dan ben ik weer zo'n muts die dan denkt, het hoeft maar iets achter te lopen in de groei en het word wel een jochie....kan toch? Ik had zelf liever even wat langer gewacht met kijken denk ik, dat je wat meer zekerheid hebt....
Nou ik kreeg toen bij Délano een echo met bijna 13 weken,en mijn man vroeg,of ze het al konde zien,en hij zei nee,want alles lijkt nu nog op mekaar
Bij mij zei de vk vanochtend ook nog dat het nu nog te vroeg is om geslacht te zien. Wij hebben een afspraak op 16w6 dagen voor pretecho en dan kunnen ze het wel zien, tenminste als beebje noet dwars gaat liggen. En als ie een beetje op pa en ma lijkt zit die kans er goed in hahahha
Verloskundige was zo zeker van haar zaak en je kon het ook heel duidelijk zien (ze legde duidelijk uit waar je het aan kon zien - plat streepje). De echo was echt heel helder. Ze zegt 99% zeker te zijn dat het een meid is en zou heel verbaasd zijn als het een jongetje is.
Ach ik vertrouw d'r wel, ze heeft al zoveel ervaring als vk en echoscopiste. En als het toch een jongetje blijkt te zijn (wat ik echt niet denk) vind ik het wel een grap. Ik til daar niet zo zwaar aan.
We hebben vanochtend de uitslag gekregen van de combinatietest en uit de kansberekening kwam 1 op 2500 voor downsyndroom. Dat was dus goed. We zijn er echt blij mee. Ik moet wel na de bevalling opnieuw vaccineren tegen rode hond want mijn antistoffen daarvoor waren te weinig. Ik ken eigenlijk niemand persoonlijk van wie ik weet dat ze rode hond hebben gehad. Jullie?
Gefeliciteerd Mirelle met je meisje Ik hoop stiekem dat ze het vanmiddag bij mij ook kunnen zien Maar anders heb ik sowieso die echo over 2 weken voor de geslachtbepaling
75,- voor 2D, 3D én 4D echo inclusief DVD en CDROM met foto´s en je mag evt een videoband meenemen dan nemen ze die ook op maar dat doe ik niet want heb geen video En voor de tweede echo in dezelfde zwngerschap betalen we 55.-. Die doen we op 25-26 weken. Dat zijn de tarieven in Son, maar weet niet wat het bij een ander kost Zo zien we beebje nu elke 4 weken nog een keer tot aan de 26 weken. Daarna wachten we gewoon wel af
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 57 januari mama's agenda 2008/2009 17 juli: - Ladybug vk 19 juli: - Sophie pretecho 21 juli: - SimplyMe VK 22 juli: - Lotus 1981 vk - Indira vk + pretecho 23 juli: - Libra vk - Sjansie28 vk - Patrieske16 gyn - Goofychick 2e echo vk 28 juli: - Mikki77 npm 30 juli: - MerleQ pretecho - Cobi vk 31 juli: - Sjansie28 pretecho (16wk) 1 augustus: - Mikki77 vk 4 augustus: - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho - Derona vk 5 augustus: - iloveandres 2e afspraak VK 7 augustus: -Chantalk vk 8 augustus: - Ladybug pretecho 16w6d geslachtsbepaling 11 augustus: - Sophie 20 wk echo, Re81 2e afspraak VK 13 augustus: - Journey 20 wk echo 14 augustus: - Naomiadaeze 20wk echo 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20w echo 15 september: - Re81 20wk echo Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug ik heb ff de lijst beetje gepimpt,en ff geupdate
WAt leuk dat je nu al weet wat het gaat worden! Een meid! Ik ben nieuwschierig maar wil het niet weten..... De uitslag van de nekplooimeting was hier ook goed, 1:6400 ! Verder hoor ik de bloeduitslagen volgende week, dus van rode hond ed weet ik nog niets. HEb dat ook nooit gehad nee. Dinsdag gaan we weer naar de verloskundige, leuk, dan zijn we precies 3 jaar samen! dus het hartje weer horen zou een mooi cadeautje zijn dan. En krijg in elk geval nog 2 echo's vanuit de verloskundige, dus weet nog niet of we een pretecho erbij gaan doen. IK vind de tijd in elk geval snel gaan nu hoor! Wel heel erg ongeduldig omdat ik hem of haar zo graag zou willen voelen. Maar daarin zal ik niet de enige zijn. Ik ga lekker aan de poets. (NEttie, jij een slechte huisvrouw? Ik denk altijd alsik hier lees van nou, die Nettie is een ijverige zeg! haha) Wie had er trouwens een bikini nodig hier?
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 57 januari mama's agenda 2008/2009 17 juli: - Ladybug vk 19 juli: - Sophie pretecho 21 juli: - SimplyMe VK 22 juli: - Lotus 1981 vk - Indira vk + pretecho 23 juli: - Libra vk - Sjansie28 vk - Patrieske16 gyn - Goofychick 2e echo vk 28 juli: - Mikki77 npm 30 juli: - MerleQ pretecho - Cobi vk 31 juli: - Sjansie28 pretecho (16wk) 1 augustus: - Mikki77 vk 4 augustus: - Ramona pretecho, Tacha1987 16w echo geslachtsbepaling - Patrieske pretecho - Derona vk 5 augustus: - iloveandres 2e afspraak VK 7 augustus: -Chantalk vk 8 augustus: - Ladybug pretecho 16w6d geslachtsbepaling 11 augustus: - Sophie 20 wk echo, Re81 2e afspraak VK 13 augustus: - Journey 20 wk echo 14 augustus: - Naomiadaeze 20wk echo 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20w echo 15 september: - Re81 20wk echo Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Ik heb mezelf ff op 9 jan gezet, dat is de juiste datum Boehoe ik ben helemaal alleen!
Ik ben niet immuun voor rode hond In het begin heb ik er erg mee ingezeten en had ik veel bang. Maar de kans dat je het oploopt is zo klein.. Gefeli trouwens met je goede uitslag! Ik ben ook superrrrrrrrrrr benieuwd naar het eerste teken van leven van de kleine! Dan pas zal ik het gevoel hebben écht zwanger te zijn Lijkt me zo fijn he, je kindje voelen bewegen! Nog enkele weekjes geduld wss :x