Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    :)

Ik heb toch maar een banner aangemaakt..maar ik merk dat alle banners dus verschillen..hehe maar goed we houden het zo..bij een volgende echo..mocht het insaAllah allemaal goed zitten zal ik wel horen wanneer mijn uitgerekende datum is denk ik..

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

vul je wel de juiste tijdszone in? GMT+1?

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik zit in een andere tijdzone :)
    edit: wat overigens maar een uurtje scheelt..dus dat zal voor de berekening niet echt veel uitmaken :)

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    wat naar allahinkullu. Daarom wilde ik ook geen vroege echo, het maakt je alleen maar onzeker! Hopelijk krijg je de volgende keer een mooie ceho te zien :D

Meiden ik heb een foto van mn buikje gezet in mn album :D Vooral savonds is ie echt opgeblazen, daarom draag ik dan enkel goedzittende stretch broekjes :D

Ooh ik zit met iets :( Heb een oorprop! Of zoiets in de aard want mn oor zit al 2 dagen dicht en niets helpt, lijkt of ik constant onder water zit of onder druk :( Ik hoor niets en proef veel minder.. Wat moet ik nu doen? Heb enkel zaterdag tijd om naar de dokter te gaan, de rest moet ik werken.. Zou ik morgen naar spoed kunnen gaan dat ze het daar uitspuiten? Ik ben al geopereerd aan mn oor + talloze gaatjes op mn trommelvlies dus ben wel een beetje voorzichtig als het op mn oren aankomt..

5. dada

dada Lid

18 mrt 2008
    76
    0
    0
    Allahinkullu probeer positief te blijven, ze heeft toch ook gezegd dat ze wel iets zag... dus het was niet leeg in ieder geval. Waarschijnlijk is het nog zo ieniemienie en over een tijdje lekker gegroeid en duidelijk te zien... probeer daar aan te denken en je niet teveel zorgen te maken.

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Dankje meiden..
    Ik ga ook nog nergens van uit..insaAllah valt het allemaal mee.
    nog 2 uurtjes en dan gaat mijn man naar het ziekenhuis om de uitslagen te halen insaAllah is het positief.
    Denk toch niet dat daar veel uit zal komen, ja je bent zwanger (duh) en denk dat ze naar het percentage hcg gaan kijken ofzo..waar ze weervanuit zal beoordelen hoelang ik zwanger ben.
    En ik zal volgende week wel nog een keer gaan voor een echo dan.
    en natuurlijk zie je dat ik vandaag helemaal geen kwaaltjes of pijntjes of iets heb hahaha.. :)

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

aan de hoeveelheid HCG kunnen ze zien hoelang je zwanger bent n of het ene goede zwagerschap is. ik ga duimen voor je een brand een kaarsje

*breekt weer uit*

8. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    hey meiden,
    ben ook even aan het rekenen geslaan maar klopt allemaal precies bij mij virtueel dan he hahaha echo geeft pas echt de uitkomst maar ja durrt nog 2 weken en zou hoog uit een dag of wat schelen dus ik blij lekker op de 12 de hahaha.

Nou ik ga ff boodschappen doen en genieten van het mooie weer!

liefs Chantal.

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

AllahinKullu

FF laten weten dat ik aan je denk en voor je duim...

xxmona

10. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    En meid, weet je al iets? Hou je ons even op de hoogte?!

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    mijn man gaat NU naar het ziekenhuis...

Dank jullie wel meiden!

Ik ben op van de zenuwen hehe..

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mijn man is net terug..
    Ben echt zwanger..maar goed dat wisten we wel..Mijn hcg percentage is dus laag (311)...dat kan betekenen dat ik korter zwanger ben..maar het kan ook betekenen dat er wat fout is zei de dokter.
    Dinsdag moet ik terug..zien ze dan niets op de echo dan is er dus wat mis..

Dinsdag afwachten dus...

13. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

tja... eigenlijk weet je nog niet echt iets dus...
    WEER wachten.... maarja...
    Als het echt mis was, was je HCG wel gedaald, toch?

Zelf heb ik het idee dat je gewoon minder ver bent... want je testte zo laat positief...
    en tja.. 6 dagen ofzo kan nu echt heel veel schelen....

Met mijn zoon testte ik ook laat positief... dacht zelf 2 januari (volgens kalender) uitgerekend te zijn... bij de echo werd dit verzet naar 8 januari en hij is uiteindelijk 10 januari geboren....

Maar ook een echo kan t mis hebben....
    Mijn moeder kreeg een echo omdat ze dachten dat ik een tweeling was.. zelf dacht ze half augustus uitgerekend te zijn... Volgens de echo was het eind juli... en ik ben 3 september geboren! OLIFANTENDRACHT...

Probeer in iedergeval niet te veel te stressen, want dat is zowiezo niet goed voor je kleintje (ja, weet t, makkelijk gezegd....)

liefs,
    Ramona

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    het verklaard wel waarom ik zo laat positief heb getest inderdaad.
    Ik wacht het af..insaAllah ziet ze wat op de echo..

15. Indira

Indira Lid

1 apr 2008
    65
    0
    0
    Hoi hoi!

Wat een heerlijk weertje he! Poeh en ik moet zo gaan werken! Heb ik ook echt wel zin in! 8)

AllahinKullu: ik zou je niet te veel zorgen gaan maken. Heb iets soortgelijks meegemaakt. Ik teste heel laat positief (eigenlijk dacht ik al ongesteld te zijn geworden en ervoor was ik bijna 2 weken overtijd). Toch ineens positief getest maar vanwege blijvend bloedverlies echo laten maken toen ik uitgerekend naar laatste ongi 7 weken zou moeten zijn geweest. Er was niets op de echo te zien...zelfs geen vruchtzakje en ik was heel erg verdrietig. Toen een aantal maal bloed laten prikken om hCG te meten en ik bleek gewoon zwanger maar veel korter dan gedacht (vanwege vreemde cyclus). Ik was bij de eerste echo 5 weken zwanger (en er was niets te zien) bij de tweede echo zagen we duidelijk een vruchtzakje met inhoud en toen was ik 6 weken!

Niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn maar ik dacht dat je wel een positief verhaal kon gebruiken!

Morgen een spannende dag! We vertellen het aan de moeders! We hebben een bosje bloemen voor elk van hun en een klein voorleesboekje van Nijntje! Spannend!

Nu gaan werken! jakkes...tot morgen!
    -x-

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehe dat beurt me weer op dat positieve verhaal :)
    Sowieso probeer ik nu gewoon positief te denken..insaAllah is alles goed en zien we wat dinsdag..zo niet..dan heeft het zo niet mogen zijn.
    Ben benieuwd of, mocht ze niets zien bij die volgende echo (want stel ik ben nu bijv. 4 weken en dan net 5 weken of iets langer dan 5 weken en ze ziet weer niets maar dat het dan alsnog te vroeg is..) of ze dan weer bloed laat prikken om te kijken of de hcg waarde wel is gestegen..

Ik merk het wel..ik ga me (proberen) niet meer druk maken.

Trouwens..ik merk dat sinds ik zwanger ben ik nu al bijna 1.5 kilo ben afgevallen. Zelfs sinds gister avond en nu 700 gram.. :S:S
    vind het niet erg hoor haha..maar hebben jullie daar ook last van? Ik (vr)eet wel behoorlijk namelijk hihi..

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik wou het morgen ook gaan vertellen..helaas zie ik daar maar vanaf...vind het wel heel jammer want was zo'n mooie gelegenheid..

18. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Als ik jou verhaal lees, dan denk ik ook dat je wat minder lang zwanger bent dan je dacht. Komt wel goed meid!

Hier nog altijd wat krampen, maar heb er al wat meer vertrouwen in. Dacht eergisteren echt dat het fout liep. Vandaag bloed laten prikken, donderdag weer naar de gyn en kijken of dat alles goed is. Eergisteren op de echo kon hij nog maar enkel een vruchtzakje zien. Was dan ook zeer vroeg, maar door de krampen toch gekeken.

Had graag de uitslag van de bloedtest vroeger geweten, zo duren de weken wel heel lang!

Groetjes allemaal en geniet van het zonnetje, wat een zalige periode om zwanger te zijn :) :) :)

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee Allahinkullu!

Nou, eigenlijk zie ik dit als goed nieuws! Positief blijven denken meid! :) En misschien ben je inderdaad gewoon veel korter!

Ik ga nu naar de verjaardag van mijn broer, lekker in zon en schaduw zitten haha! En me ongeneerd laten gaan met eten ;)

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Dag lieve meiden allemaal!

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd!

Ik heb zojuist drie testen gedaan en ja hoor...ze geven alledrie aan dat ik ZWANGER ben. Ik ben zoooooooooooo blij maar het is nog zoooooooo onwerkelijk....ik ben er helemaal hyper van

Mijn uitgetelde datum zou zijn 18 januari 2009

liefs Erica

Deel Deze Pagina