Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, ben ff niet zo actief geweest......de laatste week was erg druk op school, maar ik heb nu

VAKANTIE

En maar goed ook voel me nog steeds niet top. Mijn buik heeft wel een aardige spurt gemaakt.
    Ga ik straks in mijn album zetten.

Sorry dat ik niet reageer op iedereen, heb alles even vluchtig doorgelezen meer niet.

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik kan nog steeds niet helemaal geloven dat het een jongen wordt! Moet er even aan wennen dat ik nu weet wat het geslacht is :p Zit me al helemaal te bedenken wat ik dan met het jongetje kan gaan doen enzo :p

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oooh op mijn babysite staat nu het filmpje! Wachtwoord is 070708!

Op het einde kun je volgens mij zien dat het een jongetje is :p

4. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoe kom ik op je baby-site dan Merle?
    Leuk een jongetje! Toch iem. op 12 januari in het blauw ;)

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik ga gelijk even kijken op je site

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwwwh Merleq wat schattig om te zien zeg [​IMG]

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Als je op mijn banner klikt, komt je er direct op!

@ Derona: schattig he? :D Ik ben er zo blij mee!

8. winter15

Ik ga zo gelijk kijken op je site, gelukkig is vrachtwagen net geweest dus nu gelijk door naar de kinderopvang

9. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Ik ga de wandelaars van de vierdaagse aanmoedigen, wat een kl*teweer hebben ze zeg!

Heb zelf ook meegelopen, 2 jaar geleden toen ie afgelast werd door de extreme hitte, had zelf nergens last van toen, goed getraind en heeel veeeel water meegenomen. Maar ja, dit is ook geen fijn vierdaagse weer...

Doei!

10. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Merleq@ mooie fotos en site! :)

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    @ Patrieske: Wat naar nieuws zeg.. Sterkte er mee..

Voor de mama's die weten wat ze krijgen, gefeliciteerd! Lijkt me echt zo leuk om te weten wat je krijgt.. Wij willen het ook weten, maar moeten nog even wachten, ons gevoel zegt meisje.. maar dat weet je niet he..

Hier is het aardig rustig.. Eergisternacht is de overgrootmoeder van m'n liefje overleden, zijn oma is gister geopereerd omdat het niet zo goed met haar ging.. En ligt nu in het ziekenhuis en ik kan niet eens op bezoek :S Wat baal ik daar weer van! Kan wel vragen of iemand wil werken, maar niemand kan door dat het vakantie is.. Maar goed, voor je het weet is ze weer thuis..

Vandaag weer werken, tot 8 uur.. Gister mocht ik om 8 uur ook naar huis :) zo lief! het is bij ons in de winkel ook zo rustig, en natuurlijk is er altijd wel werk te doen.. Dat roep ik het hartst, maar gister toen ik hoorde als ik klaar was dat ik naar huis mocht, was ik zo klaar en was er niets meer te doen ;) hahaha!

We pasten op de katten van m'n oom en tante, ik dacht die komen het weekend pas terug.. 19 of 20.. En belde ze dat ze al thuis waren.. Heb haar ook meteen verteld dat ik zwanger ben, zij hoort bij mijn vaders familie die het dus al weet, alleen zij wisten het nog niet blijkbaar.. Maar ze vond het hartstikke leuk :)

Nou ja, ik denk niet dat ik er het weekend zal zijn.. morgen hele dag werken, misschien zondag ochtend even kijken, maar liefje heeft in de planning staan dat hij morgen de babykamer leeg gaat halen, dus dan moet ik spullen uitzoeken en weg gooien :S en daar ben ik slecht in :( maar goed, het moet! Hij wil de babykamer neer zetten, want stel dat er iets niet klopt.. Dus wij hebben het nog druk!

Ik wens alle dames een prettig weekend!

12. winter15

@ merle: Wat super zeg dat filmpje! Mooi ventje hoor ;)

Leuke site heb je gemaakt en wat heb je een lief hondje!

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Merle: Wat een zalig filmpje! Ik wil ook 4D :D !
    Ik zag al toen ie was aan het draaien een klein fluitje wapperen :D Echt zooooo lief!

14. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Nou gisteren Babyboom het vervolg gekeken.
    Vind Caroline Tensen nog steeds niks aan, maar het programma is verder wel interessant.

Ik ken ook mensen die in het IVF traject zitten, maar die praten er niet makkelijk over, wat ik me heel goed kan voorstellen. In dit programma zijn ze er wel heel open over en dat vind ik zo goed aan dit programma.

Vond het wel moeilijk om te zien dat jongetje die een ontstoken darm had bij de geboorte en dan met al die slangetjes in zo'n couveuse. Dan breekt m'n hart echt. Zo klein en kwetsbaar en dan al zoveel pijn en ellende. Ik hoop dat dat iedereen bespaard zal worden want het lijkt me zo vreselijk.

Valt me wel op dat het vaak jongetjes zijn met 'start'problemen. Hoe zou dat toch komen? Zijn meiden in het begin dan toch sterker?

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja ik vond dat jongetje ook echt heel zielig :( Arm kereltje! Wel goed inderdaad dat ze er zo open over zijn.

@ de rest: bedankt voor de leuke reacties op mijn wonder mannetje :D Hihi het is wel leuk om er nu meer een "naam" aan te kunnen geven :D

@ Joyce: lekker dat je gister eerder naar huis kon! Wel vervelend van al die ziekte in de familie :(

16. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Owwwwww MerleQ wat een super filmpje zeg! Echt heel mooi en heel duidelijk. Schattig zo dat armpje omhoog. Enne ....ik zag ook iets bungelen!

Wij moeten nog drie weekjes wachten...

17. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Merleq

Beetje late reactie, sorry, maar zag net even je foto's van je bruiloft. Mooie bruid was je!
    Mooie klassieke jurk ook. Staat je heel goed.

Ik kan helaas niet je filmpje bekijken op deze computer. Heb zelf bij de 1e dochter een 3D pretecho met 28 weken laten doen, dus weet wel wat je bedoelt. Ik ga het zeker weer doen maar hoor ook wel es dat het tegen kan vallen. Maarja, kan het natuurlijk niet maken van de 1 wel een pretecho op dvd en van de ander niet! hahaha!

Het is bovendien wel heel leuk om te doen. Wij zijn te nieuwsgierig. Heb jij dat ook? Vind 9 maanden zo lang duren om geduldig te wachten op meisje/jongen info.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merle: zooo lief! Ohhhh.....ik wil het ook!

19. LadyInRed

LadyInRed Actief lid

3 feb 2008
    282
    0
    0
    Heerlijk deze week wat rustiger. Dus lekker regelmatig op tijd naar bed.
    En komend weekend ook helemaal geen afspraken, dus dan kan ik eindelijk de tuin eens aanpakken.

@Mirella28: en gelukkig heb je nog een kans om het geslacht te laten controleren bij te 20 weken echo. :)

@ramona0309: veel plezier op de bruiloft(en)

@patrieske16: wat een slecht nieuws! En wat goed dat je nichtje zo gehandeld heeft.

@MerleQ: wat gaaf dat jij het ook al weet (als je dat wilde tenminste)

Goed om te weten trouwens dat je die babybadjes goed bij moet houden, ik ben namelijk niet zo schoonmakerig.

Verder ga ik vanavond hopelijk een schommelstoel kopen. Ze zouden er 1 voor mij reserveren (van de 2). Ik ben er erg benieuwd naar!

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ladyinred: heb een poging gewaagd om het bij te houden zo'n badje schoon te maken elke keer, alleen zodra je een kindje hebtmet een droog huidje en het dus in olie badjes moet...kun je bezig blijven, echt werkelijk niet bij te houden.....Dus succes ermee...haha Ga hier nog een keer een poging wagen het badje schoon te krijgen en anders kopen we er gewoon eentje bij, zolang dochter lief ook nog in badje gaat wel handig natuurlijk...

Zo hier weer even aan het bijkomen, heb even wat uitgeslapen (dochter en hubbie zaten om half 7 al beneden maar dat was mij echt veel te vroeg...) en ik heb dus tot half 9 geslapen...heeeeeerlijk! Daarna lekker rustig aan gedaan, alleen ik was om half 12 wel nog bezig hubbie te douchen en aan te kleden....daarna eten en nu weer bijkomen van het werken.....haha nee hoor best vermoeiend om hem helemaal te helpen en ik had ook steken in mn buik dus dat maakte het er niet beter op. Ga zo nog ff wasje ophangen (binnen helaas want ook hier is het s*#$%- weer....n we hebben geen droger ) en verder lekker met een boek op de bank straks naar mn ouders, gaan we ook lekker eten dus dat is wel heerlijk hoef ik niet te koken.

Dan nog vrij weekend en dan 4 achter elkaar werken....bluh zie er nu al tegenop, maar gelukkig zijn de laatste 2 weekenden maar half (het ene weekend zaterdags en het andere zondags werken..) Het komende weekend zie ik het meest tegenop omdat ik dan 3 avonddiensten moet draaien....word best pittig met alles wat er thuis bij komt ook nog es.. het weekend erna hoef ik maar 2 ochtenden tot half 11 dus dat valt mee. Maar goed ga dus nu nog even genieten van mn rustige daagjes. Maandag mag hubbie naar zh om hechtingen eruit te halen en dinsdag gaan we heerlijk op kraambezoek bij een stel die op wel 10 roze wolken zweeft volgens mij.....tjonge wat gaat het daar toch goed en wat gunnen we ze dat na een hele nare periode met hun dochter 2,5 jaar geleden (zij werd geboren met down en heeft nu nog groeiproblemen, heeft geen hartklachten meer maar is er wel aan geopereerd voor ze 1 jaar was echt heel lastig allemaal) en nu gaat alles prima, hun zoon is na 5 dagen alweer op geboortegewicht en drinkt als een geweldige (bv) en mn vriendin voelt zich super (behalve het gaan zitten is nog lastig door hechtingen) Echt allemaal zo super voor ze! Ben helemaal blij!

Zo kom vanavond wel even weer kijken. Fijne vakantie voor degene die gaat of krijgt! En een fijn weekend alvast voor iedereen!

Deel Deze Pagina