Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    even een algemeen vraagje: Weet iemand waar je MOOIE zwangerschaps bh's kunt kopen?

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heey ff snel een vraagje tussen door,
    voor de meiden die al weten wat het geslacht is,

heeft de chinese kaleder het goed?

3. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Derona, dankjewel! Dan ga ik denk ik even naar Hunkemuller en en Prenatal... ik heb er nu een van Anita, maar die vind ik echt lelijk :( Goh,, ik heb geloof ik een zeurdag ;)

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    zeur maar lekker hoor,ben blij dat je er weer bent van vakantie :D

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Yvette
    Dacht dat het gemiddeld te zien was vanaf 16/17 weken..

Bij mijn 12 weken echo hebben ze er niet naar gekeken... en de man zei dat het nog echt te vroeg is..om t te zien...

Het pretecho-bureau waar ik naar toe ga, garandeert het geslacht te zien vanaf 18 weken en als ze t niet kunnen zien, mag je gratis terugkomen...!
    Vandaar dat ik er met 18 weken naar toe ga....!

Tja, yvette.. van de ene kant mag je blij zijn dat jouw vk elke keer met de echo kijkt... eigenlijk is dat al "luxe".....

Derona
    Chinese kalender had het vorige keer fout bij mij... dus ben benieuwd of het deze keer weer fout is...
    zou nu volgens de kalender "weer" een meisje moeten zijn....
    vorige keer was dus een meisje met een extra stukje!

xxmona

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Derona, ja, het is anders ook wel stil hier he, zo overdag ;)

Ramona, ze kijkt niet elke keer, morgen gaat ze niet kijken, alleen luisteren. Ik vraag me alleen af of ze geen echo gaat maken omdat ik gevallen ben zondag… Maar als ik hier zo de verhalen lees, hebben anderen een uitgebreidere echo gekregen en veel meer kunnen zien. Dat is gewoon iets wat mij opvalt en wat ik niet zo leuk vind… maar goed, we hebben zaterdag de pretecho en we hebben zo’n pakket van 2 echo’s, dus na de echo van zaterdag, plannen we meteen de tweede pretecho in :)
    Oh ja, het kan zijn dat ze het gemiddeld eerder zien, maar ik weet het zelf niet, vandaar mijn vorige antwoord ;)

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wij hebben nog geen volgende echo gepland, vanaf wanneer krijg je de 20 weken echo te horen? Of moet je daar zelf voor bellen?

18-8 heb ik de eerstvolgende controle bij de vk (alleen hartje horen, geen echo), zouden we dan de echo kunnen plannen of is dat te laat?

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Dayenne, ik denk dat je dan nog gewoon de 20 weken echo kunt plannen hoor, en als je het niet zeker weet, kun je toch even naar de vk-praktijk bellen, dan zeggen zij jou wel of je die nu al moet plannen, of dat je het bij je volgende afspraak kunt plannen....

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Yvette.
    Sorry hoor, ben nog een beetje onzeker haha. 1e zwangerschap he :).

10. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Is voor mij ook de eerste, dus ik weet hoe je je voelt ;)

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha oke gelukkig :).

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Meiden

Ik kom straks even alles vertellen maar heb even de lijst bijgehouden en de datums er ingzet wie en wanneer kan,als je zelf ziet dat er nog dingen bij moeten stuur even een berichtje en dan zet ik het erbij.

Wat betreft de lokatie als jullie niets kunnen vinden mag het bij mij in Denbosch,maar ik zag dat Utrecht het midden was ik woon 25 rijden vanuit utrecht,maar we kunnen ook daar een leuk restaurantje zoeken voor een higt tea wat iemand voorstelde dan moeten we even gaan zoeken op het net..........

Hier is de lijst

Voor de meeting

De datums als je kan zijn 6,13.of 20 september als ik het goed gelezen heb

MerleQ - vanuit Amsterdam
    Mirella28 - vanuit Rotterdam
    Derona - vanuit Deventer
    Patrieske16 - vanuit Den Bosch- kan op 6 of 20 september
    Chantalk- vanuit (midden)Limburg
    naomiadaeze - vanuit Utrecht
    goofychick - vanuit Alphen aan de Rijn- en kan de 6de of de 20 tigste
    iloveandres - vanuit Zwolle- Kiest voor 20 September
    Journey- omgeving Rotterdam -Kiest voor de 6de of 20 september
    sjansie28 - vanuit hengelo overijssel
    Yvette1983 - vanuit (midden)limburg- kan alle data’s behalve 6 september
    Ramona 0309- vanuit hoogvliet
    Female – vanuit Limburg of de Veluwe
    Inidra- vanuit zeeland- en kan 20 september

Ik bennu weg eten bij mijn ouders

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  14. ramona0309

Dayenne
    ik kan ook nog niet bellen voor de 20 weken echo...
    ik moet met 19 weken nog naar de vk en dan krijg ik (weer) een formulier mee, dan kan ik pas bellen....

Hoe ging het dan met jou met de 12 weken echo?

Yvette
    Weet dat ze het soms eerder zien... bij Merleq is het ook echt duidelijk op de foto zichtbaar....
    vraag me alleen af waarom ze dan niet even de moeite doen bij 12 weken of het toevalig wel zichtbaar is......
    is jammer.... maarja... ben ook zo ongeduldig... aard van het beestje....
    Gevallen? niet zo mooi....., maar je guppie zit goed ingepakt hoor!

(heb volgens mij maar de helft goed gelezen tijdens mn weekendje weg.... of ik heb pagina's overgeslagen ofzo..... sorry allemaal....)

15. ramona0309

p.s....

Zie dat ik op de lijst van de meeting gezet ben, maar ik weet t nog niet hoor......

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

meetinglijst

MerleQ - vanuit Amsterdam - kan op 6 op 20 september
    Mirella28 - vanuit Rotterdam
    Derona - vanuit Deventer
    Patrieske16 - vanuit Den Bosch- kan op 6 of 20 september
    Chantalk- vanuit (midden)Limburg
    naomiadaeze - vanuit Utrecht
    goofychick - vanuit Alphen aan de Rijn- en kan de 6de of de 20 tigste
    iloveandres - vanuit Zwolle- Kiest voor 20 September
    Journey- omgeving Rotterdam -Kiest voor de 6de of 20 september
    sjansie28 - vanuit hengelo overijssel
    Yvette1983 - vanuit (midden)limburg- kan alle data’s behalve 6 september
    Ramona 0309- vanuit hoogvliet
    Female – vanuit Limburg of de Veluwe
    Inidra- vanuit zeeland- en kan 20 september

Ik kan 13 september niet want mijn man is jarig en ik ben dan waarschijnlijk ook nog eens weg omdat mijn vereniging dat weekend haar eerstejaarsweekend heeft :)

Pff ik besefte me net dat we over 1,5 week moeten verhuizen en ik nog moet beginnen met het inpakken van de rest :confused: Bleh, echt zo ontzettend GEEN zin in!

Ik heb vandaag hele leuke kleertjes gekocht voor een jongetje! :D En nu dus heel hard duimen dat het geslacht niet meer verandert... ;) Maar ik kon ze echt niet laten liggen, ze waren in de opruiming en zo ontzettend leuk!

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden:

@ Derona: dat is goed hoor. Waar woon jij?

@ Yvette1983: Ja ik hoop ook dat het werkt hoor. Ja, vandaag weer wat voorgevallen... ik word er niet goed van...
    Leg het hieronder na de reacties wel even uit...
    Wat naar zeg, met je VK.
    Toevallig heb ik gisteren 2 meegroei BH's gekocht. Ik heb er 1 bij Hönkemöller gekocht en 1 bij Livera.

@ Female: welkom terug en fijn dat je een supervakantie hebt gehad.

@ Ramona: ik moet ook zovaak plassen. Is echt verschrikkelijk. Ik zal hier zometeen nog meer over vertellen...

@ Patrieske: hoe is het nu met je?

@ de rest:
    Ik heb het vanaf vandaag helemaal gehad met Achmea...
    Vanmiddag kreeg ik rond 10 over 12 een emailtje van mijn vervangend teamleidster, dat ik vanmorgen te veel pauze had genomen. Ik had al 22 minuten pauze gehad en dat was meer dan het dubbele voor die ochtend.
    Ik gemaild dat ik heel vaak naar de wc was geweest. Kreeg ik weer een email terug dat ik dat maar in mijn pauzes moest doen. Ik weer teruggemaild dat ik sinds ik zwanger ben en steeds verder in de zwangerschap raak, ik dus ook steeds vaker naar de wc moet.
    Ik heb het echt zoooooo gehad.
    Vanmiddag degene met wie ik gisteren een gesprek heb gehad bij Randstad maar gemaild dat ze maar even vast moet rondkijken voor mij, omdat ik eigenlijk nu zo snel mogelijk weg wil daar.
    Ze mailde me terug dat mijn teamleidster morgen een gesprek heeft met Flexpoint en dat het misschien verstandig is, om dit eerst even af te wachten en niet overhaaste beslissingen te nemen.
    Ik vind het echt belachelijk zoals het nu op mijn werk gaat. Ik ga met steeds meer tegenzin naar mijn werk en loop echt op mijn tenen als mijn vervangend teamleidster er is.
    Aan de ene kant heb ik zoiets van: ik wil graag blijven, want het verdiend goed, het werk is leuk en de collega's zijn ook leuk.
    Aan de andere kant heb ik nu zoiets van: ik moet daar weg, anders ga ik er straks zelf aan onderdoor en die stress is ook niet goed voor dat kleine mensje in mijn buik...
    Ik weet het niet meer, ik kan wel janken :cry: ...

Wat vinden jullie?

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja, nog een vraagje: ik heb sinds maandagochtend af en toe last van dat gevoel steeds te moeten plassen terwijl er niets uitkomt. Meestal 's ochtends vroeg en de rest van de dag heb ik het niet meer. Ook ruikt mijn urine dan 's ochtends een beetje apart. Ik heb verder geen pijn bij het plassen of erge krampen in mijn onderbuik. Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Volgens mij wordt het al minder en ik denk zelf dat het over een paar dagen wel helemaal weg zal zijn, maar is het nodig om nu hiermee naar de huisarts te gaan? Kan het kwaad als het toch een blaasontsteking bleek te zijn, ook als deze inmiddels alweer weg is? Het is bij mij bekend nooit echt veel symptomen te hebben bij ziektebeelden: toen ik uitgedroogd in het ziekenhuis lag, was ik qua symptomen alleen ook absoluut niet opgenomen geweest (het is dat mijn urine wel aangaf dat ik uitgedroogd was) en ik heb een half jaar terug ook een fikse ontsteking gehad zonder koorts te hebben (het ziekenhuis geloofde via de telefoon ook niet dat ik een ontsteking had omdat ik dus geen koorts had).

Wel of niet even langs de huisarts?

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: ik zou voor de zekerheid gewoon de huisarts even bellen om even een afspraak te maken.

Gewoon het zekere voor het onzekere.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

Deel Deze Pagina