@ Derona Thanks meid Meteen weer aan het werk is ook wel weer een voordeel, want voel me nu al een stuk meer ge-aclimatiseerd dab gister Meteen vol de dagelijkse routine weer in. Bovendien ben ik nu weer 3 dagen vrij! PS over geslacht weten; Die van mij wilde het ook niet weten. Tot we in de wachtkamer bij de gyn zaten voor de 20 wk echo, sloeg ie ineens om. Er is dus nog hoop! @ SimplyMe Dankje! Ja de tijd vliegt he Jij alweer 16 weken! Echt vlug gaat het @ Indira Gefeliciteerd hoor, heel leuk, een meisje! @ Yvette Hey hoe is het met jou! Getrouwd! Ben volgens mij tijdens je huwelijksreis op vak. gegaan! Het is vast een heel mooie dag geweest (aan de foto' s in je album zo te zien zeker!) Was de vakantie ook leuk? PS Carpoolen is goed, wij wonen erg dicht bij elkaar. (Als we vanuit limburg moeten vertrekken he ) @ Alle mama' s met kids Wat doen jullie met de meeting? Kids meenemen of thuislaten? Wat is de bedoeling? En wil iem. aub nog even de datum-opties voor me neerzetten? Anders is het zo' n gezoek. PS Die high tea vind ik ook een leuk plan. (Als het maar niet super duur is ) @ KarinT82 Jou heb ik hier nog niet gezien Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Goofychick Gefeliciteerd weer met de echo! Waar gaan jullie heen in Italie? @ Dayenne Mijn gyn zegt met 20 wk @ Sjansie Jammer, geen echo. Maar wel alles goed gelukkig! @ MerleQ Wat vroeg zeg de geslachtsbepaling bij jullie! Gefeliciteerd met de knul! Leuk hoor, al kleertjes gekocht! PS Zou je ha even bellen. Volgens mij gaat een blaasontsteking nl nooit vanzelf weg. @ Iloveandres Wat een zeikmuts zeg op je werk! Ik zou, hoe moeilijk ook, even afwachten en het ene oor in, het andere oor uit. Probeer te relativeren en je er niet teveel van aan te trekken. Nu een nieuwe baan is ook stressvol en kun je ook niet echt gebruiken. Zou ik alleen doen als het niet anders kan. Focus je op je werk en je leuke collega ' s en denk vaak aan leuke dingen Succes! Liefs!
@ Patrieske: Leuk hoor! Den Bosch lijkt me ook wel prima, is voor mij in ieder geval iets dichter bij @ Ramona: Jah, ik weet dat ook niet, maar goed, we gaan toch een pretecho maken, dus het maakt me niet zo heel veel meer uit, al ga ik er morgen wel even wat van zeggen Ik ben inderdaad nogal hard gevallen, maar het ziet er naar uit dat met Hummeltje alles nog goed is @ MerleQ: Ik heb met je te doen wij zijn net klaar met het overhuizen van alle spullen, echt niet normaal meer hoe vermoeiend dat dat nu is! Succes meid! Echt super dat je al weet dat het een jongetje is, kun je inderdaad al leuke kleren gaan shoppen En ehm, het is echt wel heel duidelijk te zien hoor, dus als dat nog verandert, dan vreet ik een bezem Ik zou trouwens als ik jou was wel even naar de huisarts gaan. Als je echt blaasontsteking hebt en je blijft er te lang mee doorlopen, kun je nierbekkenontsteking krijgen en dat is slecht voor je kleintje Liever tien keer te veel naar de huisarts, dan één keer te weinig @ IloveAndres: Pff, wat balen zeg Je hebt gewoon gelijk dat stress niet goed is en als je je daar niet meer op je gemak voelt, dan moet Randstad maar gewoon een andere baan voor je zoeken! Daar zijn ze voor Wat betreft die meegroei behas, daar ga ik morgenmiddag denk ik even voor shoppen. Die ik nu heb is van Anita (ik kende het merk niet, maar heb hem bij future maman gekocht,dus het zal wel goed zijn) maar die is echt niet mooi,hij is te hoog, waardoor hij boven al mijn kleding uit komt @ Female: Ja, het was perfect inderdaad! Huwelijksreis was ook geweldig, alleen is 3 weken op één eiland wel héél lang! Carpoolen is wel zo gezellig en scheelt weer in de portemonnee
Hai allemaal Vandaag op controle geweest in het zkh en alles is goed met de kleine ligt exact op schema en we hebben voor het eerst het hartje gehoord dus dat was brullen ) en mijn bloeddruk was gelukkig daar goed,de gyn waar ik zo tegen op hikte omdat ik zoveel slechte verhalen over had gehoord is een schat van een vrouwtje en heeft echt de tijd genomen voor ons,omdat ze mijn klachten en mijn bloeddruk metingen niet vertrouwde heb ik urine moeten geven en dat gaan ze nu vaker nakijken en ook moest ik meteen door voor een suikertest omdat ik nog nuchter was,dus dat vieze gore drankje moeten drinken,waar ik van over mijn nek ging en toen moest ik daar een uur zitten,dus ik heb Noël met mart naar huis gestuurd en mijn moeder is mijn tante gaan halen op de afd waar ze ligt ,ik mag daar niet komen omdat ik zw ben en ze heeft mijn tante even naar mij gehaald ik schrok ze is zo dun en ziet er zo slecht uit en ik moest echt mijn tranen wegslikken en mijn peptalk gehouden omdat veel mensen negatief tegen haar praten,ze zou vanmiddag de uitslagen krijgen welke vorm ze heeft in welk stadium van de kanker ze zit,maar ik heb later van mijn moeder gehoord dat ze dat weer hebben uitgesteld en ze moeten nog meer onderzoeken doen,maar goed ik zei tegen mijn tante en dat is wel makkelijk lullen voor een ander natuurlijk dat begrijp ik wel,maar goed dat ze pas ergens over na moet denken als ze heeft gehoord wat er exact is,ze kunnen gelukkig tegenwoordig veel doen,al zegt mijn gevoel dat het niet lang zal duren bij haar,toen ze weg was moest ik huilen ..maar ik ben blij dat ik haar heb kunnen zien .nou toen moest ik prikken en mijn urine was netjes schoon,dus over 2 weken op 5 augustus weer naar de gyn en dan op 13 augustus de 20 weken echo en dan hoor ik weer wanneer ik moet komen Jammer genoeg geen echo gehad,maar goed ik heb die kleine gezien en dat is genoeg ;- Ik ga nu nog even wat reageren en dan ga ik om klokslag 00.00 naar mijn bedje toe
@ Yvette.......Als het goed is kunnen ze dat gewoon zien .....Jeetje meid wat een schrik zeg dat je bent gevallen,gelukkig op je rug en gelukkig dat je het hartje meteen hoorde,hoe gaat het nu met je meid?........Ach wat je zegt dat nemen we voor lief........Wat een mooi huis zeg en een flinke tuin en binnen lekker knus............Niets te danken .......Hier gaat het wel mijn buik jeukt verschrikkelijk soms hahahhaha,het zal allemaal wel flink aan het groeien zijn............Ja gelukkig wel dat hij begint .....Misschien loop ik achter hahahah......Natuurlijk is dat slikken meid afscheid nemen van je eigen huisje.........Hahhaha oke,nou hier zijn jullie welkom als het lekker weer is kunnen we ook lekker in de tuin zitten ..Ik haal bij bh's zelf bij de Hunkemoller........ @ Chantal....Het weer is best meegevallen toch,hoe is het geweest?.........Dus de ik krijgt de grootste kamer ......Lekker dat alle uistalgen goed waren,en die kleine is al druk bezig als ik het zo lees .... @ Ramona........Welkom terug meid...Ik hoop dat je moeheid snel minder gaat worden,hier is het nog maar met vlagen........Dat zijn ze nog aan het uitvogelen zoals je ziet waar het gehouden word......Ik heb het ook soms,maar wel heel weinig uit mijn borsten niet zoals jou,mijn borsten doen wel erg veel pijn .......Ik moet ook echt heel vaak dat had ik bij de andere 2 zw niet ,ik weet het niet het lijkt bij mij juist erger te worden......Je zei misschien en toen heb ik je erbij gezet,ij dacht dat merel al 2 dagen wegwas,maar als je niet kan dan halen we je er gewoon weer uit meid,al hoop ik dat je er bij bent ......... @ Joyce...........Oke als ik het zo lees heeft je moeder haar goed opgevangen en daar ligt het dus niet aan,dan heb je ook gelijk dat je zegt waarom kon dat niet eerder...........Hahhaha dus ej zusje is losgeslagen ,gelukkig is je moeder iemand met veel geduld als ik het zo lees...........Natuurlijk is hij droevig meid,goed dat die zoon dat heeft gedaan voor zijn moeder...je huisje klinkt erg mooi en vooral kleurrijk......... IK ga slapen,tot morgen
zo gelukkig de laatste werkdag pffffff kan het echt moeilijk volhouden zo nog het werk, je merkt echt dat de zw energie vreet aan je tenminste hier dan. Sterkte met je tante patrieske vreselijk om iemand zo te moete zien lijden en dan nog die onzerheid...........
@ Patrieske: Schrikken zeg! Voor je tante ook niet leuk, dat uitstellen.. Het is al zo moeilijk.. Natuurlijk hoop je op beter nieuws, en nou ja ik ben niet zo goed in zulke dingen.. Ik hoop in ieder geval dat ze snel nieuws heeft, en dat er wat aan te doen is.. Sterkte er mee!
Hallo, Zo een mooie dag vandaag lekker zonnig hier dus het begint goed hahha. Ik ga straks ff wat positiekleding kopen ik wordt gek van mijn eigen die ik niet meer dicht krijg hahahaha. Ik loop al een tijd met heupbroeken waar ik de knoop met een elastiekje moet vastknopen echt ben het nu zat. En veel kleding is nu in de uit verkoop en daar ben ik gek op,ik vind de positiekleding al zo duur en dat terwijl je het maar tijdelijk draagt en dit kleine kindje is echt de laatste voor ons dus ik wil er niet te veel aan uitgeven. Ik ga ff mijn jongste telg aan kleden en dan mezelf en dan shoppen! Ik kom later wel terug en dan horen jullie of ik geslaagd ben of niet.... liefs Chantal
Ik irriteer mij.. En dan bedoel ik ook echt heel erg.. Ik kan veel hebben maar ik geloof dat het steeds erger wordt.. Ten eerste: Krijg ik een stoel niet op de tafel omdat ik 'm niet goed beet heb, zegt m'n collega.. Kan je dat nog wel, zal ik het even doen.. Hallo ben geen invallide.. Ten tweede: M'n broertje zijn vriendin wou rolgordijnen op de babykamer, er was eigenlijk geen geld voor maar ze zal en moest.. En had gezegt dat ze het idee had dat het 'elk moment kan komen'.. Gaat ze met m'n vader en haar moeder weg op de boot.. Geen probleem, maar lijkt mij niet echt handig als het 'elk moment kan komen'.. Zit dat stomme wijf gister bij m'n moeder, nou ze rent anders nog wel.. Ik zei tegen m'n moeder, hallo!! Je bent niet een of andere invalide als je zwanger bent hoor.. Het hangt er naar mijn idee ook vanaf hoe fit je je voelt.. Nou ja, daar gaf ze me wel gelijk in omdat ze zelf ook fit was! Ten derde: Ik zeg tegen m'n liefje, ze zeggen allemaal oh dus zwanger.. foutje? Is het wel gepland? Sorry hoor, dat slaat nergens op.. Zeg ik ja, oh nou gefeliciteerd dan maar.. Ik ben geen kind van 12 meer.. Maar nu weten ze het bij liefje op het werk ook.. En gister kwamen ze van de receptie bij hem, nou wij hoorden dat je vriendin zwanger is.. Roddel of is het echt waar? Nou dat is echt waar zei hij.. Oh foutje zeker? Of gepland.. en nu voelde hij zich ook rot.. eerst tegen mij zeggen dat ze er niets mee bedoelen.. Sorry hoor, ik ben bijna 25 en hij is 21 wat is het probleem?!?!
Goede morgen allemaal, Ik heb een leuke webiste gevonden met allemaal hele goedkope (nieuwe) positiekleding en deze wilde ik ook met jullie delen http://www.paskamer.com/ Groetjes een Maart 2009 mama
ja toch, waarom niet het is allemaal al duur zat ik heb dr eergister 6 truitjes besteld voor 47 euro geen geld en vandaag komt t binnen mailde ze gister dus als je elkaar kunt helpen waarom niet ?
Zo nu even verder met reageren..Marton ligt nog op bed die was zooooooooo moeeeeeeeeee zei die hahahaha,blijf dan maar lekker slapen,ik ben lekker tussendoor aan het rommelen,ik wil mijn huisje helemaal schoon hebben voordat we een weekje weggaaan,want het is hier echt weer een bende hij heeft alle gescheurd en dan is het weer lekker stoffig,dus ik doe deze dagen steeds wat tussendoor en dan komt het ook wel af..............Verder weet ik niet wat we gaan doen als hij wakker word,morgen willen we in ieder geval naar de efteling gaan,maar als het zo'n lekker weer is wil ik ook wel graag gaan zwemmen voordat het niet meer kan .................. @ MerelQ.............Veel plezier met weggaan,waar ga je heen?.....Ik zal het proberen bij te houden als mensen nog datums doorgeven maar ik ben zondag zelf een week niet meer op de pc........Maar meid jou appertement klinkt ook groot toch,en lekker luxe is ook belangrijk ........Dat is ook allemaal spannend dan,wanneer krijgt je man dit te horen voor welke universiteit hij word gevraagd?....Wat leuk dat je al kleertjes hebt gekocht,wat heb je gekocht als ik dat mag vragen?...ben altijd erg niwschierig hahahah..........Ik zou toch even naar de ha gaan dan weet je het in ieder geval zeker en een blaasontsteking als je hem verwaarloosd omdat je het ook niet weet,want je hebt niet echt klachten ik in ieder geval niet,maar het kan dus zorgen dat je weeen beginnen en dat je gaat bevallen,dus doe maar even na laten kijken meid....laat je wat weten als je bij de ha bent geweest? @ mirella28..Oke jou man wil dus echt weg uit Nederland ,nee de mijne klaagt alleen maar ..............Het is echt een vreselijke ziekte,die heel hard kan gaan,kon je haar goed die collega?.........Dat is ook een goede instelling meid,als je het ook kan opbrengen financieel dan........ @ Karin........Gefeliciteerd met je zw meid en welkom bij de jan mama's..........en jij ook bedankt voor je felicitaties ......Ik vind het knap dat je dat geduld op kan brengen ......Ja dat heb ik hier ook wel eens gehoord,ik kan alleen hopen dat ze het geslacht goed zeggen....... @ Vera......Leuk dat je echos zo super zijn meid Nou ik ga even verder met rommelen kom straks weer verder reageren
ooh ook nog leuke dingen,ik heb 1 augustus een bruiloft en zie daar wel wat jurken staat en ook voor weinig toppie
@ Patricia...........Had je geen mensen die het ook hebben gezien hoe zij tegen je heeft gedaan?.......Nou ik hoop dat het werkt laat je wat weten?....Met mij gaat het wel,ik heb gisteren weer een echo gehad en dat alles dan goed is dat geeft je toch weer power ,het is alleen allemaal een beetje dubbel,maar verder gaat het goed,ik heb weer veel energie en kan weer wat meer doen daar ben ik wel blij om ..........Jij had dat toch besproken over langere of meerdere pauzes te moegen nemen met die andere teamleidster of heb ik dat mis?...Nou wacht het even af meid,en anders zeg je maar tegen hun dat het echt zo niet langer kan en dan als ze er nog niets mee doen dan meld je je maar ziek totdat ze een oplossing hebben gevonden,dat klinkt hard maar al die stress meid is niet goed voor jou en voor die kleine in je buik he.....Ja meid wat vind ik,dat staat hierboven.......... @ cindy.het is in September misschien dat je dan wel kan ,heb je nog een wiegje gezien meid naar je zin? @ Journey......Ons hebben ze toen een dekentje geadviseerd en dat hebben we ook gebruikt toen hij ong 2 2.5 was en nu heeft hij een dekbedje................Wij hebben ook een hoesje om het matras vanaf dat hij geboren was mochten ze zich zo draaien op de buik en niet terig kunnen dan kunnen ze altijd blijven ademen het is zo'n soort gaasding,het was wel prijzig maar ik vond het wel belangrijk om te hebben,nu ben ik wel overdreven voorzichtig ...........Nou meid nog 1 dag en dan heb je lekker vakantie ................Bedankt meid @ Goofy chick.......Jee dat is balen meid,je moet anders gewoon terug naar de winkel gaan en je van de domme houden,had je een verzekering bij je foon,en anders laat je hem iemand anders opgeven?.........Wat fijn om te lezen dat alles goed is met de kleine
Haha ik ben inmiddels alweer terug Ik was 2 daagjes bij mijn zusje en mn moeder en met hun heb ik dus ook kleertjes gekocht! 2 hele stoere broekjes, 2 polo's en nog iets van 4 shirtjes. Super schattig allemaal en het meeste kostte echt geen drol (max 5 euro ofzo). Ik ga om half 11 naar de huisarts om mijn urine af te geven en die gaan ze dan direct controleren. Ben benieuwd of ik nou wel of niet een blaasontsteking heb! Waar gaan jullie volgende week naartoe? En veel plezier vandaag bij de efteling of het zwembad Beide super leuk om te doen! Het kan trouwens zijn dat ik straks voor een paar dagen geen internet heb in verband met de verhuizing. Ik hoop dat UPC onze lijn op tijd omzet, maar mijn moeder heeft met haar verhuizing 3 maanden zonder internet gezeten omdat KPN blunder na blunder maakte. Dus we wachten wel af... Maar dan weten jullie dat
@ Simply me......Fijn dat zo te zien bij je man .....Ja ik zal blij zijn als het af is hoor,we zijn al vanaf November bezig ........Oke bedankt voor de tip dat zal ik zeker gana proberen.......Die zou ze gisteren krijgen maar nu weer later deze week,ik heb ze gelukkig wel gezien en zij mij en Noël,toen ik wegging moest ik wel flink brullen,bedankt voor je lieve woorden.........Bedankt er valt echt een last van mijn schouders..........Het was inderdaad wel erg leuk bij de gyn en ook een leuke vrouw,ik had er van wakker gelegen dat het zo'n takkewefke zou zijn hahahahha,en dan valt het zo mee......... @ Female..........Fijn om te lezen dat jullie het heerlijk hebben gehad?..........Alleen maar fijn dat je je zo goed voelt meid,is je buik inmiddels flink groter geworden .......Ik neem Noël niet mee,dieheeft niet zo'n geduld en als de meeting bij mij zou zijn,dan is hij er wel gewoon en van mij mogen de bengels ook gewoon mee komen,of Mart moet hem meenemen maar dan nog zijn de bengels gewoon welkom hoor @ Indira.....Fijn dat alles oke is meid,en heerlijk om het hartje te horen he .............Gelukkig is alles goed en gefeliciteerd met jullie meisje ..........Hahahha wat een opmerking van je man .........Niets te danken meid.........Hahhaha misschien wel,maar ach als hij dat graag wilt(zegt de baas van de babykamer hahahah). @ tacha......Wij hebben die van sony met dat hij meteen opneemt op een dvdtje,dan hoef je hem ook neer te branden op een dvd ik vind dat zelf wel erg fijn,deze was wel wat prijziger maar zeker de moeite waard,hij maakt ook foto's,maar goed dat was 1 jaar geleden toen wij hem kochten en misschien is hij nu wel goedkoper........ @ Joyce......Ja ik vind het ook eigenlijk niet nromaal,want iedere dag die word uitgesteld is een dag dat ze had kunnen beginnen met de behandelingen,maar goed ze zullen echt wel hun best doen en het zal zijn redenen wel hebben waaromze wachten..............bedankt meid........Dat is wel erg dat ze steeds vragen of hete en foutje is er zijn wel jongere ouders toch! @ Chantal.......Hier schijnt de zon ook lekker,werd ook wel tijd ...veel plezier met shoppen @ Twigger...........Bedankt voor de link meid
Hai MerelQ......Hahhahah ome ik liep dus lekker achter hahaha,wat erg zeg ............Oke lekker wezen shoppen met je moeder en je zus en ook flink geshopt als ik het zo lees,leuk zeg ....Het klinkt allemaal erg stoer en zeker niet duur dan kan je het zeker niet laten liggen .....Oke ik lees het dan straks of je een blaasontsteking hebt meid,veel succes bij de ha.............Wij gaan naar zandvoort aan zee en dan de centerparcs en ze geven goed weer aan dus ik hoop ook echt dat het goed weer is,lekker weer voor aan zee ............Nou we gaan morgen naard e efteling of zwemmen<mart ligt nog steeds in bed en die zie ik er niet uitkomen voor de middag,luiwammes..hahahah maar goed het is ook vakantie natuurlijk..........In ieder geval bedankt voor je plezier wensen .............. Ja dat hoor je helaas vaker daarom durf ik nog steeds niet echt over te stappen ,ik hoop dat het allemaal vlekkeloos gaat verlopen in ieder geval meid...........
Patrieske... Ik steek n kaarsje aan voor je tante.... Gelukkig hoeft het afvallen etc. niet veel te zeggen... Ik moest met mijn vorige vriend 3x in de week naar de Daniel den Hoedt kliniek.. Weet niet of je hier ooit van gehoord hebt maar dat is een heel ziekenhuis, met alleen kankerpatienten en mensen met bloedziekten.... Je zag daar een hope zieke, magere mensen, maar gelukkig zag je die mensen ook vaak als het weer beter ging... wonderen zijn de wereld niet uit...... Het is belangrijk dat de omgeving positief blijft...! Geeft dat ook aan familie door.....! Ik heb mijn vriend ook keihard voor moeten liegen.... alleen om het voor hem dragelijk te maken.... en dat hielp... Sorry.... moet ff stoppen..
Hai Ramona Wat lief van je meid erg bedankt...........Ik heb er nog niet van gehoord ik weetw el dat er van die zkh zijn,maar ik dacht eigenlijk dat ze daar heen gingen als ze doodgaan maar dat is dus niet zo,nou ik hoop echt dat ze haar ook kunnen helpen,ze is mog zo jong en 2 kleinkindjes waar ze nog volop van wilt genieten,maar goed je hebt het niet voor het zeggen........maar bedankt meid het geeft je toch weer wat hoop he.... Ja ik zei dat gisteren ook tegen haar man,hij is zo negatief en zit steeds bij haar te huilen,dat kan ze niet gebruiken,dat hoor ik dan van mijn moeder,ja zei mijn oom wat moet ik dan,moet ik gaan zitten lachen,ik zeg ja dat is beter dan gaan zitten huilen en haar de put in praten,ik snap ook best dat dat heel moelijk is,maar je moet hoop houden tot de laatste snik,zo heb ik het teminste ervaren.......... jeetje meid dat lijkt me ook erg moeilijk omdat te hebben moeten doen,maar het gaat uteindelijk om hem natuurlijk en hem het zo op zijn best te proberen te laten hebben,maar het lijkt me erg moeilik geweest zijn voor je,als ik het zo lees is jou vriend toen ook ziek geworden,ik wist wel dat hij toen overleden was,maar eigenlijk niet waaraan.......... Meid geen sorry zeggen,doe rustig aan en je weet ik het het al eerder gezegd als je wilt praten meid mag dat altijd.