Hier effe wat minder, mijn schoonvader is vrijdagavond overleden aan een hartstilstand We zaten bij mijn ouders om het grote nieuws te vertellen tot de telefoon ging.................. We hadden het hem dinsdag al vertelt en hij was er zooooooo blij mee vind het dan ook zo erg dat ie het niet meer mee kan maken. Ik probeer nu goed voor mezelf te zorgen maar ja dat is heel moeilijk plus dat nu iedereen het ook weet omdat ze het mij eigenlijk niet durfde te vertellen, zou die spanning echt kwaad kunnen? En is het niet zo al zou het een miskraam worden dan wordt het er toch wel een?
Jeetje, sterkte! Misschien dat ik wat gemist heb hoor, maar is het plotseling? Of had hij al problemen? Hou oud was hij?
Journey, Sterkte.... Probeer je een beetje rustig te houden..... Stress in natuurlijk nooit goed, voor niemand! Denk niet dat het een miskraam kan veroorzaken, als het goed zit, zit t goed.... T gevoel wat je vertelt, dat je schoonvader het nu niet mee kan maken, kan ik me erg voorstellen... Op de dag dat ik beviel van mijn eerste hebben ze mijn oma gevonden.. ze heeft mij wel met een dikke buik meegemaakt, maar haar achterkleinkind niet meer kunnen zien..... Heb zo gehuild in t kraambed... xxmona
Wohhh sterkte meis, ook aan je hubbie........als het goed is kan ie dit wel aan hoor....maar probeer je rust te pakken.
Nou ben ook misselijk hoor.. Hoopte eigenlijk dat het weg zou blijven... Maar voel me echt slap en misselijk en wil eigenlijk alleen maar op de bank liggen.. Normaal had ik met dit weer al 3x op het strand gelegen.. haha Iemand nog tips wat ik er tegen kan doen...? Heb even een paar pagina's terug gelezen... en wil iedereen succes wensen die in afwachting zijn!
Het was heel plotseling hij heeft een hartstilstand gekregen ik probeer me rustig te houdne ne heb vanacht gelukkig weer goed geslapen verder voel ik me goed en probeer ik toch 3 keer per dag wat te eten.
Journey, wat afschuwelijk Gecondoleerd en veel sterkte! Nieuwe zwangere meiden: gefeliciteerd Ik ben vanochtend zo dizzy als wat. Maar verder gaat alles goed. Alweer bijna zes weken Woensdag naar de vk. x Sophie
Jippie.... Heb net getest en.... Zwanger! Echt maf, want deze maand hadden we er zeker niet op gerekend. Was net voor ik ongesteld werd heeel ziek geweest. Bijna er tussen uit gepiept eigenlijk. En had nog best pijn waardoor we deze maand maar 1 x hebben gevreeen.. Snap er nog steeds niets van. Ga het even laten bezinken.
@ nieuwe zwangeren: GEFELICITEERd & WELKOM @ Journey: Sterkte meid *knuffel* Pff meiden hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Ik heb gisteren maar een zonnemelk gehaald want ik ben nogal veen buiten en als de dood voor een zwangerschapsmasker! Ben gisteren naar de spoed geweest, hield het niet meer uit vd oorpijn! Bleek dat ik een felle trommelvlies ontsteking heb. Best wel schrikken omdat ik langs de andere kant ook al geopereerd ben aan mn trommelvlies (heb een nieuw trommelvlies moeten laten zetten). Maar alles komt goed alleen moet ik ontibiotica nemen De dr had gebeld naar de gyne en zij zei dat deze antibiotica geen kwaad konden.. Maar toch.. Ik wil liefst nog tot 3 maanden wachten voor ik ze neem! Ik ben zoooooo moe echt niet normaal. Ben altijd om 6u ofzo al wakker en kan dan echt niet meer slapen. Maar dan rond 10 uur word ik verschrikkelijk moe! Heb vanmorgen trouwens de eerste misselijkheidsvlaag gehad. Heb nét niet moeten braken! En dat op mn werk (werk in een bakker) ! Snel snel iets in mn mond gestoken en toen ging het beter, gelukkig! @ iedereen: heel veel plezier vandaag en geniet van het zonnetje (in de schaduw dan he, hihi )
Super gefeliciteerd! Bevatten doen wij het ook nog steeds niet, net bij schoonouders geweest....brrr dat was moeilijk om je mond dicht te houden......bijna schoonzusje vroeg of ik de baby wilde voelen trappen bij haar.......pffff ben blij dat ik het niet kon voelen, anders had mijn gezicht zich zeker verraden.
Journey: veel sterkte meisje! Aan alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd. Leuk dat je er bij komt! Groetjes
......wat ben ik ook een muts he....eerst maak ik me zorgen dat ik misschien niet zwanger kan worden door evt. infecties......en nu ben ik bang voor een bbz.....of hoort dit er gewoon bij? Af en toe best wel felle steken....jullie ook?
Beetje druk maken, hoort er wel bij hoor... maar niet te extreem hoor..! Hier ook soms steken... en aardig pijnlijk... hoort er ook bij.. Gisteren was het echt ff doorbijten, had al aardig veel gelopen en moest nog een stukje... zo.. was blij dat ik thuis was, want steken onderin me buik zeg! Vandaag maar een klein beetje.., maar heb me ook aardig rustig gehouden... xxmona
@journey: Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! @goofychick: Had vandaag ook felle steken in mn buik, en nog steeds eigenlijk wel...Zei net nog tegen hubbie dat ik bang was dat het mis zou gaan....Hij heeft me wel gerustsgesteld en ik ben eigenlijk erg blij dat jullie dit ook herkennen en dat het waarschijnlijk er helemaal bij hoort. Verder ook ontzettend moe heb het idee dat ik wel een hele dag en nacht achter elkaar kan slapen. Morgen lekker uitslapen want dochter is bij mijn zus en zwager dus dat is wel erg lekker! Gaan we enorm van genieten. Nou fijne avond allemaal!
Yep die moeheid ken ik maar al te goed.....heb nog de schutting in de olie gezet....maar moest af en toe even uitrusten....en schreeuw om half zes al dat we moeten eten...hahahaha....normaal doe ik dat nooit! Ben iid blij dat jullie ook die steken hebben......
Begin ik me opeens wat zenuwachtig te maken omdat ik over iets meer dan een week naar de VK moet.... slaat echt nergens op.. is een andere VK als met mijn vorige zwangerschap (die was gestopt). Dit is een nieuwe praktijk en vroeg ik me opeens af of de vk zelf een echo zal doen..... maandag.. o nee dinsdag maar ff bellen... Doet bij jullie de VK zelf de echo maken? Bij die vorige moest ik naar het ziekenhuis en kon ik pas na 2 weken... (was dus toen al 14 wk) terecht.... ben zo benieuwd of alles ok is en hoever ik echt ben... xxmona
januari mama's 2009 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje 1 januari - Indira - 26 jaar - 1e kindje 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - 1e kindje 4 januari - Sanne85 - 22 jaar - 1e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 5 januari - Patrieske16 - 31 jaar - 3e kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 10 januari-allahinkullu-23 jaar-2e kindje 11 januari-birthe-26 jaar-1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 27jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 12 januari- Simply me- 32 jaar - 4e kindje 16 januari-nettie-24 jaar-2e kindje 16 januari-merel69-39 jaar-2e kindje 18 januari-ladybug-33 jaar-1e kindje 19 januari-lien78-29 jaar-1e kindje Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 14 mei: Patrieske16 eerste echo 20 mei: Ramona intake vk 20 mei: lob intake vk 27 mei: sjansie28 eerste echo 9.15 uur gyn. 28 mei: Sophie eerste echo 28 mei: Ninja intake vk en eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 3 juni: MerleQ intake VK 4 juni: Yvette1983 eerste echo + intake 5 juni: Sanne85 eerste echo 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo tot nu toe zijn er 30 januari mama's @lien78 je staat erbij op de 19de @allahinkullu je staat er bij op de 10de @goofychick wanneer ben je uitgeteld? @birthe je staat erbij op de 11de
Journey, gecondoleerd meid. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht om dit grote verlies te verwerken. Sterkte....... Groetjes Taby.