Hey Meiden, @journey gecondoleerd meis heel veel sterkte met dit grote verlies... @ de nieuwe januari mama's gefeliciteerd en geniet ervan..... Zo heb de lijst bij gewerkt en ga zo lekker naar bed moet morgen om 7 uur beginnen bah heb geen zin maar goed tis maar tot 11 uur. Nou ik lees het morgen wel weer bij ....liefs Chantal.
Journey: gecondoleerd, wat erg zeg. heftig. Veel sterkte voor jou en je man de komende tijd. Ik wil er graag bij op de lijst: Ik ben 11 januari uitgeteld en het is ons 1e kindje. Ik ben 26 Jaar, maar vanaf woensdag 14 mei 27..
Hai Meiden Zo even 1.5 dag niet geweest en heb me toch een berg moeten bijlezen wel leuk hoor dat het zo druk is Hier gaat het wel ben erg moe geweest de afgelopen dagen en heb ook erg veel geslapen ik zie het maar als een goed teken toch Ben wel erg zenuwachtig aan het worden het is nu bijna woensdag en ik hoop dat ze dan toch wel iets kunnen zien en dat het goed is en dat ik dan gewoon lekker terug kan naar mijn eigen lieve gyn Hai Allahinkullu Meid het kan gewoone cht zijn dat je te vroeg bent meid......ik heb dat zelf ook altijd gehad bij mij zag je met 6 weken altijd pas een vruchtzakje en met 7 weken en nog wat dagen een kloppend hartje daarom wachtte ze ook wat langer nu voor de eerste echo om je niet zo in de stress te laten zitten,maar het kan goed zijn dat ze bij mij woensdag ook nog niet veel zien.................ik zal voor je duimen een dinsdag meid en ik hoop dat je ons dan goed nieuws brengt meid....... Zwamgerschapsymptonen heb ik nog niet echt alleen moe en verder helemaal niets,soms een vlaag van misselijkheid maar dat is zo kort dat het alweer weg is voordat ik blij kan zijn Hai merel Ja meid je hoort het wel vaker dat je nog een mk kan krijgen dan die weken,maar meestal als je die 12,of 13 weken voorbij bent dan heb je eigenlijk het spannedste gedeelte gehad.........maar iedere zwangerschap blijft altijd spanned meid......... Hai tacha Veel beterschap met je oor meid,jeetje wat zal je ene pijn hebben....... .......ik snap dat je bang bent voor de ab kuur,maar je hebt er kuren tussen zitten die voor de zw geen kwaad kunnen meid....ik hoop dat je snel opknapt. Hai indria Je hebt het jullie moeders verteld...............ik wil alles horen hoe reageerden ze Hai Merelrosie Ik heb ook zo nu en dan ineens erg veel krampen en ga dan ook meteen naar de wc om te kijken of ik geen bloed verlies,maar ik denk als ik het hier zo lees dat het heel normaal is meid........... Veel succes een donderdag bij de gyn meid Hai erica Gefelciteerd met je zwangerschap meid..... Hai taby Wat een romantisch besluit trouwen in Rome Gefeliciteerd meid,zwijmel zwijmel zwijmel Hai merelQ Ja als je bij de vk zit dan hoor je dat heel vaak dat je tot 12 weken moet wachten.............ik had dat ook bij mijn eerste zw en ik snap best dat je daar van kunt balen...............maar als je dan die echo ziet zie je al meteen een minimensje Hai nettie Wat hebben jullie het op een supermanier verteld zeg.....echt zuper voor de oma's om zo'n foto te krijgen op moederdag Hai Goofychick Gefelciteerd met je zwangerschap meid Ik ga maar meteen met door feliciteren met je verjaardag nog en met je trouwen een donderdag Hai Lien Gefeliciteerd met je zwangerschap meid Hai Yourney Meid wat een verschrikkelijk nieuws van je schoonvader.............heel veel sterkte met dit moeilijke verlies.................hoe gaat het met jullie meid? Hai Sophie Veel succes een woensdag bij de gyn meid Hai Birte Gefeliciteerd met je zwangerschap meid Nou meiden ik ben bij met lezen en schrijven en ga mijn bedje opzoeken,morgen gaan we met noël zwemmen in het buitenbad hier dus vroeg naar bed anders lig ik te slapen aan de kant Xjes allemaal
*inbraak* hey meiden,allemaal gefeliciteerd!geniet ervan want voor je het weet zijn de negen maanden voorbij.en dan mis je zoooooooo hard je buik! al krijg je er iets wonderbaarlijks mooi voor in de plaats! geniet er allemaal van *einde inbraak*
We proberen ons er doorheen te slaan maar ja slaap slecht en kom dus echt niet aan mijn rust toe. Ondertussen weet iedereen het van mijn zwangerschap dus ja ik hoop maar dat alles goed blijft gaan, in ieder geval zal woensdag een hele zware dag worden
Nou meiden..ik denk dat het hier mis gaat.. Ik heb geen bloeding ofzo..maar net nog een zwangerschapstest gedaan en het duurt echt lang voor het streepje zichtbaar is en is lichter dan de vorige die ik deed..(het is wel een andere test maar denk niet dat het veel uitmaakt..) denk dus dat mijn hcg niet is gestegen en dat het dus misgaat..heb eigenlijk geen hoop meer..zie het morgen wel natuurlijk.. maar als ik hier zie dat bij iedereen de test duidelijker wordt en bij mij dus niet..dan heb ik geen hoop meer..
Hai Yourney Dat snap ik meid...................maar als je nu voelt dat je misschien in de middag wat kan slapen of in ieder geval even je rust nemen meid probeer dat dan ook te doen......al begrijp ik dat dat heel moeilijk is meid.............Hoe gaat het met je vriend meid? Meid door verdriet en stress hoeft het niet mis te gaan je zwangerschap meid,ik heb met noël zijn zwangerschap zoveel gehuild en ben zo gestresst geweest ivm het overlijden van Zoë* ,en noël is een heerlijke bengel van bijna 3 nu die hier rond huppelt,dus probeer dat wat los te laten en de tranen kunnen er beter uitkomen dan opkroppen meid....... Ik wens jullie heel veel sterkte meid.....en als je wilt praten mag dat ook altijd prive,je kan altijd je hart luchten bij mij meid...... Dikke knuf.......... Hai tearke Bedankt voor je lieve inbraak meid Lieve meiden Vanochtend had ik eerst zoveel kramp toen ik wakker werd dat ik eerst dacht nou het gaat helemaal mis,ben echt heel stil blijven liggen een ha;f uurtje toen werd noël wakker en moest ik er toch uit............dus naar beneden gegaan en wat gegeten en dat kwam er bijna weer uit.......... daarw as ik toch wel heel blij om................ Veel plezier met de dingen die jullie willen gaan doen...........wij gaan vanmiddag zwemmen,ik en Noël misschien mijn ouders maar die hebben feest gehad dus die laten we nog maar slapen en Mart is ook erg moe dus die moet ook maar blijven slapen..............ik en Noël vermaken ons wel
na 3 minuten is ie wel donker..maar niet zo donker als de eerste..en hij komt dus zo laat opzetten.. Is dat normaal? Komt die bij jullie ook zo laat of meteen hup twee strepen? Ik heb wel zo'n goedkope test gebruikt..met zo'n pipetje dat je moet druppelen..
Hai AllahinKullu Ik ken de test niet die jij hebt dus ik weet ook niet hoe hij het normaal doet.................bij de predictor duurt het even voordat er een streepje komt bij mij,maar als ik de test van D&A of Clearblue gebruik dan kan je al zien dat je zwanger bent voordat het 2 streepje moet komen,het streepje dat de test gelukt is dan he...............maar goed dit kan best per test verschillen meid.............heb je deze al eerder gebruikt en hoe werkte die test dan meid?
Nee deze heb ik nog niet gebruikt...en ja ik had bij mijn dochtertje ook dat toen ik voor het eerst teste de tweede streep er eerder stond dan de eerste zeg maar (dus de streep waaruit blijkt dat je zwanger ben) hup hij gaf meteen twee strepen aan.. Nu gaf ie eerst even niets..en langzaamaan kwam ie tevoorschijn. Hij is wel vrij donker..(niet zo donker als de eerste maar toch) Wel stond er dat ik 3 druppels er in moest doen en toen deed ie dus niets..en toen heb ik er nog 2 bij gedaan...maar ik ga me niet daar op blind staren dat dat de reden is.. natuurlijk weet ik dat iedereen zal zeggen wacht morgen af...en dat doe ik ook..maar ik wou gewoon weten waar ik me om kon gaan voorbereiden.. Omdat het gewoon al niet goed voelt (heb ook helemaal geen symptomen..ben niet meer misselijk..of iets..alleen last van ongie pijntjes en savonds last van mijn rug wat doorschiet naar mijn bil. En dus een beetje opzwelling rechts wat ik ook voel op mijn rug aan dezelfde kant wat doorstraalt naar mijn been. Ik had dus verwacht..als het nu goed zou zitten..en mijn hcg gestegen zou zijn dat ie meteen hup twee strepen aan zou geven.. Misschien is de kwaliteit niet goed..dat weet ik niet..
heb net nog even naar mijn foto gekeken van de test die ik vrijdag had gedaan..dat was wel een heel licht streepje..(maar die is later wel wat donkerder geworden na het wachten zeg maar..) deze is wel donkerder dan die... Zou ik nog hoop hebben? Sorry meiden..ik wil jullie echt niet vervelen of irriteren met mijn gezeur..maar ik heb gewoon geen dag kunnen genieten van deze zwangerschap nog en alleen maar in angst gezeten... Ben het een beetje zat
Allahinkullu, wat een onzekerheid zeg. Om gek van te worden lijkt me. Maar ik kan er eerlijk gezegd niks zinnigs op zeggen. Ze zeggen streep is een streep en geen klachten kan ook gewoon wijzen op een zwangerschap, dusssss kan je niet echt helpen. Duim alleen heel hard voor je dat je morgen een prachtige echo hebt. Sta helemaal onder de zonneallergie, nooit last van gehad. Heb gisteren heel de dag buiten gezeten, maar niet in de zon. Heb bewust heel de tijd onder de parasol gezeten. M'n armen en m'n benen staan helemaal onder. Ziet er niet uit en het brand en jeukt ook nog eens. Ach tja het is vanzelf gekomen, dus het zal ook wel weer vanzelf weggaan, hoop ik. Groetjes Taby.
taby..ik snap dat niemand er wat zinnigs over te zeggen heeft hoor..als ik maar gewoon even mij ei kwijt kan Ja dat ik zwanger ben..dat geloof ik wel...maar omdat ze dus niets op de echo hadden gezien ben ik bang gemaakt dat er wat mis is.. Mocht ik nog een keer zwanger raken ga ik dus echt nooit meer zo vroeg naar de dokter..dat is een ding wat ik zeker weet..
Hoi allemaal, ben er weer! Heerlijk wezen zeilen.... wat is dat genieten zeg! Die kleine van ons lekker in de autostoel in de kuip, paraplu erboven en maar zwaaien als een koninginnetje, hihi! Even een paar korte reacties (heb alles heel snel ff gelezen, pfff wat veel): Journey Heel veel sterkte met alles! Lees ik het nou goed; is het bij Joyce ook niet goed gegaan? En wat is er met mama2801? Lees namelijk wel wat reacties van jullie, maar geen berichtje (meer) van haar! Alle nieuwe aanstaande januari-mamma's Van harte gefeliciteerd! AllahinKullu Wat een onzekerheid! Met welk merk heb je getest dan? Ik denk dat er absoluut nog hoop is hoor.... een streep is een streep.... en de een heeft meer hcg dan de ander. In ieder geval succes morgen! Iedereen een fijne 2e Pinksterdag! Tot gauw!
Hoi allemaal! Ik kom hier gezellig met jullie meekletsen. Vanochtend 2 keer een test gedaan...en ja hoor positief! Wat waren jullie eerste stappen toen jullie zagen/merkten dat jullie zwanger waren? (huisarts etc.)
@ allahinkullu: Je kan de ene test niet met de andere vergelijken meid, dus test nog een keer met de eerste test die je hebt gedaan en dan zou het streepje wel donkerder moeten zijn. Veel klachten heb ik ook niet, maar ik gebruik matcare en nu is het streepje zo donker als de controlelijn, terwijl ie vorige week hééél licht was. Dus test een paar keer met dezelfde testen, dan pas kan je vergelijken succes meid, hopelijk is het gewoon goed! @peaceful: Gefeliciteerd meid! Ik ben de dag nadien naar de HA geweest om bloed te laten prikken, dan testen ze je hcg, rubella, toxo, ... maar ik geloof dat dat in nl niet de gewoonte is? Jij moet geloof ik naar de vk bellen om een afspraak. Wij gaan vandaag naar de sinksenfoor (=heel grote kermis) met mn kleine broertje.. Ik ga me goed insmeren en niet in de zon lopen. Morgen weer werken bah ik zie er nu al tegenop Mn oor is al iets beter, ik neem wel 1 pil antibiotica ipv 2 per dag We zien wel hoe het loopt Fijne dag iedereen!
beterschap tacha! wat naar die oorontsteking.. Het streepje is bijna net zo donker als het controle streepje..maar dat was dus niet hup direct zo..binnen de 3 min zeg maar. En weet niet wat dat dan zegt..
Journey: Heel veel sterkte! Vreselijk zoiets als je net zwanger bent . Alle nieuwe meiden: Super gefeliciteerd! Allahinkullu: Een streep is een streep zeggen ze altijd toch? Klachten hoef je niet te hebben hoor! Ik heb ook nagenoeg nergens last van en bij de vorige zwangerschap ook niet. Alleen beetje last van maagzuur, iets eerder moe en mijn borsten voelen iets gevoeliger. Bij Merel heb ik best veel last van buikpijn gehad en ging ook alles goed. Je kan verder natuurlijk helemaal niks doen, dat is het ergste. Die onzekerheid die in je woedt. Helemaal gestresst word je daarvan, kan ik me helemaal voorstellen. Als er iets misgegaan zou zijn, dan zou je toch echt wel een bloeding gehad moeten hebben denk ik..... Ik heb 3 testen gedaan en die waren ook allemaal niet dezelfde kleur. De een wat lichter dan de ander. Dus dat hoeft niet veel te zeggen. Als ik met ochtend urine test is het veel donkerder dan 's middags. Ik weet niet hoe jij hebt getest. Telkens op dezelfde tijd?Ik wens je in elk geval heel veel succes voor morgen. Nog even volhouden dan heb je hopelijk wat meer zekerheid.