Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Ramona: mooi buikje meid!

@ de rest: we hebben net bij de blokker zo'n rond zwembad voor in de tuin gekocht. :D:D:D
    Het zeil voor over het zwembad die hebben we gereserveerd en we worden gebeld als deze binnen is.
    Ben helemaal blij, als het mooi weer blijf en ik ben vrij, kan ik lekker ff badderen. :D:p

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey meiden,

Hier lang niets meer geschreven maar wou jullie toch even meedelen dat we vanmorgend een echo gehad hebben. Alles was uitstekend met de beeb en het wordt een jongen!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sarake: gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Geniet ervan meid!

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    gefeliciteerd met jullie zoontje :D

5. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Dank je! Wel leuk na een meid nu een jochie!

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja, idd nu heb je van allebei wat. HAHAHAHA.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

7. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Leuk een knulletje....!

en tjeetje ook al zo vroeg zichtbaar.....!
    begin me toch af te vragen of ik het met de 12 weken echo al niet gezien heb, maar volgens die echoscopist kon dat niet.....

8. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Een vriendin van me beweerd ook op de 12 weken echo gezien te hebben dat het een jongen was. Ze is ook inderdaad bevallen van een jongen. Maar volgens mij was dat meer toeval want 12 weken is wel erg vroeg.

Mijn beeb staat 1 week voor op zijn groei. Dus ben eigenlijk dan 15 weken 4 dagen.

9. ramona0309

ja ik dacht dus ook wat in beeld te zien.... daarom vroeg ik het aan de echoscopist.....
    nouja.. zie het maandag wel..... pffff.... wat een lange week zeg....!

10. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Zou kunnen natuurlijk. Nog 4 dagen geduld. :) Veel succes in ieder geval!

11. ramona0309

4 lange dagen... pffff en dan zul je zien dat ik het geluk heb dat mijnheer of mevrouw zijn/haar benen bij elkaar houdt..... hahahaha

12. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ja, dat is ook de vraag natuurlijk. Ik woon in Belgie en krijg bij mijn gyn om de 2 weken standaard een echo en bij men dochter kon hij pas met 21 weken zeggen dat het een meid was. Ze lag steeds eigenwijs met der beentjes toe! :)

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heyhey,

hahahaha, zijn mijn man en ik de enigen hier die het geslacht niet willen weten?:p:p

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

14. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jippie nog een jongetje ;) We lopen nog steeds voor! ;)

Grrrr, ik heb geen antistoffen tegen rode hond. Bah! Nu ben ik ontzettend paranoide. En het vervelende is ook nog dat je rode hond kunt hebben zonder het te merken. Bah bah bah. En dat terwijl ik als kind gewoon ben ingeent.

Verder ben ik de papieren van mijn termijnecho kwijt. Ik kan me ook helemaal niet herinneren dat ik die gehad heb (behalve een formulier die ik in het ziekenhuis bij het bloedprikken af moest geven). Dus dat is ook lekker handig :(

Sjansie heeft nog niet verteld wat het wordt he? Ben wel benieuwd!

15. ramona0309

hahaha wij zijn een beetje van allebei hoor..... wij willen het dolgraag weten, maar zeggen tegen iedereen dat we het NIET willen weten :)

(ben trouwens opeens oud geworden.... ben opeens senior-member... voel me toch opeens bejaard)

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow, hahahahahahahahaha.

Nou wij willen het gewoon echt niet weten. Wij willen heel erg graag dat het een verrassing blijft. Al is het uiteraard wel zo, dat mocht het voorbij komen en we zien het perongeluk....nou ja dan is het jammer...

:D ik kan niet wachten tot onze zwembad in de tuin gezet gaat worden. HIHIHIHI :D

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

@MerleQ: Ik heb ook geen antistoffen tegen rode hond (rubella) hoor.
    Komt best vaak voor, volgens mijn verloskundige. Je hoeft je trouwens
    niet al teveel zorgen te maken, want rode hond komt zelf bijna niet meer
    voor. De kans dat je besmet wordt is erg klein, al moet je wel opletten
    natuurlijk. Daarnaast is rode hond het gevaarlijkste tijdens het eerste
    trimester, maar goed dat neemt niet weg dat het best een rotidee is.

En ik kreeg bij mijn derde zwangerschap ook geen formulier mee, omdat
    ik pas een paar dagen later een VK afspraak had. Bij deze zwangerschap
    kreeg ik hem wel mee (in mijn dossier), omdat ik meteen naar
    de VK ging. Ik moest het hele dossier aan haar geven incl. dat echo
    formulier. Hoe het bij de 1ste twee ging kan ik mij niet meer herinneren.
    Wel vreemd idd.

@sarake: Das lang geleden. :p Gefeliciteerd meid met een zoon. Leuk hoor,
    een jongen erbij.

@Ramona: Jij ook al zo'n mooie buik. Had je bij je zoontje ook al zo snel
    een buikkie of gaat het nu veel sneller?

@Patricia: Heerlijk zo'n zwembad! Ik wou dat ik er nu lekker kon in
    duiken. ;) Wat een benauwde warmte hier...

@Sjansie: Waar ben je? :)

Groetjes SimplyMe

18. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Zo, weer even klagen hoor! We krijgen net vandaag te horen dat die werklui pas over een week of 3 klaar zijn! En dat terwijl ze in het begin zeiden dat ze volgende week klaar zouden zijn :( Nu kunnen we dus nog steeds niet in ons huis en de woonkamer en de slaapkamer en de keuken zijn gewoon af. We hebben één prijs afgesproken met de werklui en betalen niet op uurtarief en de termijn die hebben we niet zwart op wit staan… Pfff balen…
    Wel iets leuks: Mijn mannetje heeft net de tv opgehangen in ons huis en gaat nu het bed in elkaar zetten, dus dat is weer iets wat af is dan!
    Gisteren de vloerbedekking gekregen en ik vind het prachtig, ben zo blij met ons huis, heerlijk gevoel is dat toch! :D

@ Ramona, dat boek van Cecile Rost heb ik gelezen, ik heb er wel iets aan, maar blijf het merken en kan nog steeds geen auto rijden, zonder dat het pijn doet… Het is inderdaad wel minder, maar het gaat bij mij niet weg, helaas!

@ IloveAndres: Dat is goed nieuws voor je vriendin, ik hoop maar dat het dan gewoon goed blijft gaan en dat haar kleintje wat langer kan blijven zitten…
    Waarom probeer je die bekkenband niet gewoon alvast? Als het je helpt, dan is dat toch alleen maar fijn? Hij kan geen kwaad…
    Ik ben jaloers op je bad! Die wil ik ook… pff, tegen de tijd dat we hier in het huis kunnen, zal de zomer wel voorbij zijn, helaas… ;)nGeniet er lekker van!

@ChantalK: Ja, leuk is Karin he, lieve vrouw! Ik mag dus nu weer terugkomen en ze wilde percé niet dat we betaalden, omdat ze niets had kunnen zien (qua gezondheid enzo)
    En je arme kleine mannetje… het is ook ontzettend warm! Heb je een badje buiten staan?

@ Journey: Geniet er maar lekker van! Mijn mannetje is weer druk bezig, maar daar heb ik ook echt de puf niet voor!

@ Ramona: Mooi zeg! Oh, bij jou kun je het echt al goed zien! :) Super zeg :) En ehm, senior member, hoe krijg je in eens die status?! Ben je al zo lang op deze site dan? Congratulations ;)

@ Sarake: GEFELICITEERD met je jongetje! Nu staan we weer gelijk, 3 jongetjes en 3 meisjes!

@ MerleQ: Maak je niet druk meid, de kans dat je het krijgt is klein en de kans dat het je kindje dan schaadt is ook heel klein, dus twee kleine kansjes, maakt het wel heel klein ;)
    Ook al zo vergeetachtig trouwens? Ik vergeet ook ontzettend veel, dus schrijf nu alles maar op!

@ Sjansie: Ja meid, waar ben je? We zijn benieuwd!

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @iloveandres: wij willen het ook niet weten hoor....Die verassing is gewoon te leuk hebben we vorige keer gemerkt. Ik had een heel sterk meisjes-gevoel, zo sterk dat ik me af en toe zelf even moest vertellen dat het ook altijd nog een jongen kon worden....was anders bang dat ik dan een moment teleurgesteld zou zijn, maar dat schijnt helemaal niet te gebeuren, op het moment zelf ben je daar totaal niet mee bezig en is alles gewoon goed....Maar mijn sterke voorgevoel klopte dus wel...Nu wel weer een gevoel maar nog lang niet zo stekr als toen met mn dochter. Eerst dahct ik een meid, daarna na een droom dacht ik een jongen en dat gevoel werd steeds sterker totdat mijn dochter vandaag, zomaar zonder enige aanleiding mijn blote buik aantikte (had even mn buik bllot gemaakt omdat het zp warm was..) en zei: zusje.....Nou werkelijk ik had het niet meer, zomaar spontaan zegt ze zoiets....heeft me direct weer aan het twijfelen gebracht....we zullen zien, lekker blijven gissen en gokken tot het zover is...het is echt superleuk!

Ga nu gauw verder kijken, film op net5....echt grappig!

20. ramona0309

Yvette...
    Weg gaat het ook niet... hier ook niet..., maar vind het al heel wat dat ik verandering voel.... ik kon vorige zwangerschap nl een hoop dingen helemaal niet meer...
    Heb nu het gevoel dat het minder snel achteruit gaat.... en dat moet wel door die oefeningen komen.....

Oja weet niet of het tegen je verteld is, maar als je de bekkenband niet nodig hebt, omdat het ff goed voelt en je niet veel hoeft te lopen etc.. niet dragen.. anders worden je spieren+ banden alleen maar slapper....

Hoop dat ik in januari gewoon kan bevallen en niet weer het gek*## heb dat ze mn benen vast moeten houden met 4 man omdat ik erzelf geen controle over heb.......

Deel Deze Pagina