Leuk al die januari mama s van 2008 hier om te feliciteren ik was er ook 1 maar mijn meisje besloot in december te komen maar inderdaad een heeeel mooi meisje !
Hahaha...typisch toch, hoe sommige dingen steeds hetzelfde blijven. Ook zonder test had ik vandaag geweten dat ik zwanger ben, direct dat wee-ige gevoel, van iets moeten eten. Beide vorige keen ben ik hééél veel aangekomen (>25), en deze keer ben ik voornemens dat zeker te voorkomen. Wil dus eenverwijzing naar een dieetiste vragen, in de hoop toch regelmatig te kunnen eten om dit gevoel weg te nemen en niet aan te komen. Voor het lijstje: ploetertje, 5 januari, 29 jaar, 3e kindje
Iuno en ploetertje, jullie ook van harte gefeliciteerd heb geen idee wat het lijstje precies inhoudt.. maar: 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje en ik heb al meteen een vraag voor jullie ervaren moeders.. wanneer ga ik naar de verloskundigepraktijk bellen? nu meteen al of paar weken wachten?
Lop ik heb 2 weken gewacht en toen gebeld maar dat mag je zelf weten meid.. En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Sorry dat ik mee klets als niet zwangere moeder maar ja ik wil ook ! En sophie is hier en is toch speciaal bloos bloos...... Ploetertje van harte meid ik heb helaas geen tip ik was maar 4 kilo bij de 2e aangekomen en 7.5 bij de eerste ik heb weinig extra gegeten gewoon vaak kleine beetjes liga en boterham enz geen snoep aan het eind had ik wel een mega kroketten tik 3x in de week errug maar ja ik moest aankomen dat was boffen!
Wauw er zijn al januari 2009 mama's! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Ik weet nog als de dag van gister dat ik de positieve test in handen had, en nu ben ik alweer over de helft!
Wauw, januari mama's... Gaat hard zeg! En ik ben van juli dit jaar... Een half jaar verder al weer.. Heel veel succes dames! Liefs een a.s. juli-mama
1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 28 mei: Sophie eerste echo Als jullie een ander kleurtje willen, dan kun je het bij je eigen gegevens aanpassen Nu wel erg roze heh haha. Lob, mijn man heeft gisteren voor mij de vk gebeld. Ik had afgesproken direct te bellen als ik weer zwanger zou zijn na miskraam. Krijg nl. al vroeg een echo. En gisteren was ik werken... Je kunt ook even wachten, net wat je wilt hoor. x Sophie
Je bent kei lief sophie! Ik zou ook zo graag willen is ook wel bijzonder om allemaal te gaan jij gaat iuno gaby alleen ik nog niet maar ,et jou hcg gegooi moet het lukken toch ben zo benieuwd en anders klets ik gewoon mee wat maakt die paar weken uit ik kleetste vorige keer bij januarie mama s mee en werd een december mama het gaat om de leuk en lol en dat hebben we wel he dames! Als jullie het goed vinden tenminste..... Vind jullie wel super gezellig top meiden dames ! wil jullie zo graag volgen.. vanavond maar even op de knietjes naast het bed gaan zitten wie weet helpt het
Morgen weten we het... of ik ook op je nieuwe lijstje mag staan. Kom op Lammetje je red het vast nog in januari 2009 want wij zitten allemaal nog aan het begin. (haha hoor je al wat ik zeg ik ga er gewoon vanuit dat het positief is morgen.... wat zou ik teleurgesteld zijn als het niet zo is) Slaap allemaal lekker... kijken hoe vroeg ik in een potje zit te plassen
Gaby, joehoehoehoehoehoehoehoehoehoehoe ik zoek je al een half uur Lammetje, we kunnen niet eens zonder je! Ik heb nog wat hcg je kant op gestuurd hoor. x Sophie
Haha Gaby, tuurlijk weet je het maar het is toch nog spannend Ik heb vanochtend (na zondag) weer een test gedaan en een veeeeeeeeeeeeeeeel duidelijkere streep nu. T is natuurlijk nu pas na NOD. En elke keer als ik de test doe sta ik weer te juichen en naar het streepje te staren hahahahaha x Sophie
goeiemorgen super sophie het is echt zo hoor je bent zwangerrrrr hahahaha nogmaals een super gefeliciteerd gaby waar ben je ben zo benieuwd groetjes joyce
Zo he de tijd vliegt echt voorbij! Weet nog dat een goede vriendin in jan 2008 was uitgeteld een een super lieve manneke heeft zij nu! De tijd vliegt voorbij dames want ik ben ook weer bijna op de helft terwijl het testen gisteren lijkt! Mogen er vele volgen! liefs parr1983 (sept '08 mama)
leuk die streep ja.. ik kon er ook geen genoeg van krijgen. vond het zo'n apart gevoel toen ik hem zag verschijnen.