He.....hier beginnen we het ons net te beseffen allemaal......mijn bijna hubbie heeft gehuild.....had hem een liedje laten horen van marco borsato van slaap nu maar......die is heeeeeel toepasselijk nu......net twee leuke boekjes gekocht met voorop...."voor mijn allerlliefste Oma" En het idee dat ik het vrijdag tegen mijn moeder ga zeggen (maar haar daarvoor drie dagen achterelkaar zie voor de bruiloft) maakt me emotioneel. Ik zie mijn moeder niet vaak omdat ze helemaal in het noorden des lands woont, vandaar. Verder hier raar branderig stekend gevoel rechts onderin mijn rug, net boven mijn bekken....enig idee wat dit kan zijn geweest?
Hey meiden , Allemaaul Gefeliciteerd! Ik kom ook met jullie kletsen Ik ben op 2 januari uitgerekent Groetjes vera
Ik ben uitgerekend op 2 januari. Ik moet wel nog de eerste keer naar de vk ze had niet eerder dan 19 mei plek.
Pfff, even niet meer geweest hier en zoveel nieuwe mensen erbij! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan (maar als ik heel rationeel denk, weet ik gewoon dat volgens de statistieken dat niet bij iedereen kan gaan... Stomme ik weer!). Ik heb het gister mijn moeder verteld en die reageerde super! Die kan nu aan nergens anders meer denken, super schattig Merel69, een streep is natuurlijk op een gegeven moment geen streep meer als je begrijpt wat ik bedoel Volgens mij hoort je hcg in de eerste paar weken niet omlaag te gaan dus ik snap Allahinkullu's angst wel. Maar ik denk dat de kans heel erg groot is dat het aan het feit ligt dat er een andere test is gebruikt... Dus nog geen reden om je zorgen te maken hoor!
Precies, ik zou ook bezorgd zijn als ik in AllahinKullu's schoenen stond. Het blijft toch spannend, zeker zo in het begin. In Januari heb ik een MK gehad bij 7 weken. Dat is toch wel verdrietig dan. Maar toch had ik er toen zelf al niet zo'n goed gevoel bij. Ik had maar een 'slappe' positieve test toen. Nu heb ik juist een super goed gevoel! Alles is anders nu. Heb een test met vette strepen, de digitale geeft zwanger aan en verder ben ik elke dag moe moe moe en elke ochtend toch om een uur of 6 klaar wakker. Ook heb ik elke dag krampen in mijn baarmoeder. Je kan het lot toch niet veranderen, het enige wat je kan doen is goed voor jezelf zorgen en gezond leven. Vitamientjes braaf slikken. En dat doen we toch allemaal!? Wie is er allemaal gestopt met roken? Had vandaag zo'n zin in een sigaret. Heel erg. Ben al een maand gestopt. Elke x als ik er zin in had een appel ofzo gegeten. Heb inmiddels al 2 pruimen een appel en een banaan op. Moet niet gekker worden. Haha. Maar ik rook niet!
Haha heel goed dat je je slechte gewoonte omzet in een goede Ik heb overigens nog steeds niet echt symptomen. Ik voel me niet lekker in de zon en voel me ook wat moe, maar ik slaap dan ook heel weinig de laatste tijd. En dat ligt er voornamelijk aan doordat onze hond iedere dag om 6 uur begint met piepen. Dus ik kan niet echt uit elkaar houden wat nou waar aan ligt. En ook al moet ik heel blij zijn om niet kots misselijk te zijn enzo, het maakt me wel nog steeds heel erg onzeker!
hey meiden..nou ik had de test dus meteen naast me genomen hehe en de wekker op 3 min gezet.. uiteindelijk is het streepje vrij donker van kleur geworden..(mijn man heeft het fototoestel) en nu ik allebei de testen naast elkaar leg..is de laatste die ik heb gedaan toch donkerder.. Maar goed het zijn wel twee andere merken..maar wel hetzelfde principe.. Ik begin inmiddels helemaal door te draaien..ik denk de hele dag aan niets anders..ik functioneer gewoon niet meer.. Insaallah komen we morgen tot de conclusie dat ik me druk heb gemaakt om niets.. Het is niet zozeer de miskraam waar ik bang voor ben..wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap..daar ben ik echt doodsbang voor..denk al helemaal aan de operatie..of aan mijn buik die vol loopt met bloed..mijn eierstok die ik ga verliezen.. Ik ken mezelf echt niet zo..ik wist niet dat ik zo door kon draaien.. Het lot is het lot..maar soms wou je toch dat je de tijd om kon draaien en dan zou ik dus niet naar de dokter zijn gegaan en was ik nu gewoon aan het genieten.. Nadeel daarvan is wel..stel er is echt wat aan de hand..dan had je er veel later achter gekomen.. Dus alles heeft zo zijn reden... ben iniedergeval blij om te lezen dat ik de enige ben die zo in de stress zit en de rest lekker onbezorgd zwanger is..dat meen ik hoor..wens dit echt niemand toe..
Ik denk er ook wel veel aan dat het mis kan gaan. Ik zal echt blij zijn als we de 19 bij de vk zijn geweest. Iedere keer als ik naar de w.c ben geweest ben ik blij dat er geen bloed bij zit. Hopelijk wordt dat gestress minder.
Dag Dames, het was even zoeken, maar hier ben ik bij de januari moeders aangekomen. Ik ben 10 januari uitgerekend. Moet eerlijk zeggen dast ik het ook wel spannend vind. In januari dit jaar had ik een BBZ.... erg pijnlijk en verdrietig. En nu voelt alles wel anders, ben ook al verder in de zwangerschap. Maar idd als ik naar het toilet ga kijk ik toch telkens even goed. Waarschijnlijk kan ik deze week of volgende week al voor de 1e echo! Daar zie ik heel erg naar uit. Dan weet ik tenminste zeker dat ie op de goede plek zit. Oh ik geniet verder ENORM dat ik zwanger ben. Ik voel me echt op mn plek om het zo maar te zeggen. Iedereen om me heen is ook zo meegaand en blij met ons. Geweldig! Nou ik drop zo nu en dan eens langs met een berichtje, en lees alle berichten zowieso. xcobi
Hallo allemaal, wat kunnen jullie kletsen zeg maar... ik ben weer helemaal bijgelezen. @Journey, wat een rotnieuws zeg. Ik wil jou en je man (en natuurlijk ook de rest van de familie) even heel veel sterkte toewensen met het verwerken van dit verlies. Dikke knuf... Verder zijn er veel nieuwe collega-zwangeren bij gekomen, zag ik, gezellig. Nog gefeliciteerd trouwens. Ik ben net terug. Ik ben een paar dagen bij mijn moeder geweest en omdat we het goede nieuws nog even voor onszelf willen houden, :-$ kon ik haar niks vertellen. Ohhh, wat was dat moeilijk zeg. Ben blij dat we weer thuis zijn. Verder gaat alles lekker, merk aan zo goed als niks dat ik zwanger ben. Dat is nieuw voor mij. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik ook niet zoveel kwaaltjes, maar wel genoeg om te weten dat ik zwanger was. Nu dus niet... Ik hoop niet dat dit een slecht voorteken is. *zucht* Nou, ik ga nog even in de tuin zitten, lekker even bijkomen van de drukke dagen. Groetjes Me
He ik zie dat jij ook zwanger het huwelijk in gaat.....lijkt me zo'n mooi moment om daar met zijn tweeen te staan in de wetenschap dat je er met zijn drieen staat. Enig verschil bij ons is dat alleen een vriendenstel het weet en verder niemand. Ons geheimpje! HOu er met de foto's wel rekening mee natuurlijk
Yep hier nog zo eentje.......ik dacht dat het onderbroeken koekeloeren voorbij zou zijn na een positieve test....maar helaas....verder ben ik ook best bang, maar de voorbereidingen voor mijn bruiloft leiden me af....mijn bijna hubbie kijkt elke keer bezorgd als ik hem plotseling roep.....pffffff.....en ik moet nog ff wachten totdat ik naar de VK mag.....dinsdag wel bellen....
Whhaaaaaa, ik ben bezig met het afronden van mijn bestuursjaar en ik ben momenteel echt gestresst van alle dingen die nog moeten gebeuren. Of naja eigenlijk van alle dingen die de rest van mijn bestuur nog moet doen en aangezien ik de voorzitter ben, mag ik ervoor zorgdragen dat het ook gebeurt. Maar als je vervolgens allemaal bestuursleden hebt die zich daar niet druk om maken... :x Ik moet van mezelf even relaxen maar het lukt nu dus niet...!
Nieuw zwangeren.. gefeliciteerd en welkom..! Ben zelf ook blij als die eerste weekjes voorbij gaan... Heb nu genoeg testen gedaan om t te geloven... dus schei er mee uit... trouwens heeft ook geen nut, want als je een MK zou krijgen, kan zo'n test nog 4-6 weken positief aangeven.... Ben nu 2 dagen niet misselijk geweest en niet overgegeven, borsten staan nog wel in brand... probeer er niet te veel aan te denken... maar ben inderdaad ook blij als ik geen bloed zie bij toiletbezoek... Ben ook elke keer bang als ik een grote boodschap moet doen, want dat was de vorige keer het begin toen ik wat voelde knappen en dat ik begon te bloeden...... Hoop dat ik snel die echo krijg! Vandaag wat in de zon gezeten... maar zit er niet meer in voor mij deze zomer... dacht ik ga niet met mn gezicht in de zon voor tegen een zwangerschapsmasker, maar nu staan mn armen en benen onder de uitslag.. heb ik anders nooit! ik blijf dus maar lekker wit rondlopen...... xxmona
@ ramona: ik kijk ook altijd als ik naar de wc ga hoor Gelukkig tot hier toe nog niets! ik heb nog 3 matcare testen en 1 digi. Misschien test ik dit weekend nog een laatste keertje, daarna stopt het want gisteren was de testlijn toch al even dik als de controlestreep Trouwens na 7 of 8 weken ofzo daalt je hcg een beetje en dan worden de testen lichter. Heb pas op bijna 10 weken een echo dus ik ga mezelf niet gek maken Ik gebruik trouwens Garnier nutribronze sinds ik zwanger ben! Geleidelijke bruining, werkt wel goed! Ik haaaat het om wit te zijn, vooral in de zomer
januari mama's 2009 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje 1 januari - Indira - 26 jaar - 1e kindje 2 januari-naomiadaeze-22 jaar-2e kindje 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - 1e kindje 4 januari - Sanne85 - 22 jaar - 1e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 5 januari - Patrieske16 - 31 jaar - 3e kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 10 januari-allahinkullu-23 jaar-2e kindje 10 januari-cobi-26 jaar-1e kindje 11 januari-birthe-26 jaar-1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 27jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 12 januari- Simply me- 32 jaar - 4e kindje 16 januari-goofychick-34 jaar-1e kindje 16 januari-nettie-24 jaar-2e kindje 16 januari-merel69-39 jaar-2e kindje 18 januari-ladybug-33 jaar-1e kindje 19 januari-lien78-29 jaar-1e kindje Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 14 mei: Patrieske16 eerste echo 20 mei: Ramona intake vk 20 mei: lob intake vk 27 mei: sjansie28 eerste echo 9.15 uur gyn. 28 mei: Sophie eerste echo 28 mei: Ninja intake vk en eerste echo 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 3 juni: MerleQ intake VK 4 juni: Yvette1983 eerste echo + intake 5 juni: Sanne85 eerste echo 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo tot nu toe zijn er 33 januari mama's @cobi je staat erbij @goofychick je staat er bij @naomiadaeze je staat er bij @nenci heb nog wat gegevens nodig @peaceful heb nog wat gegevens nodig
januari mama's 2009 1 januari - lob - 29 jaar - 1e kindje 1 januari - Cindy - 26 jaar - 1e kindje 1 januari - Mexi - ? - ? 1 januari - Ninja - 30 jaar - 1e kindje 1 januari - Indira - 26 jaar - 1e kindje 2 januari-naomiadaeze-22 jaar-2e kindje 2 januari - Iuno - 28 jaar - 2de kindje 3 januari - Ramona- 28 jaar- 2e kindje 4 januari - Britt - 32 jaar - 2e kindje 4 januari - Yvette - 24 jaar - 1e kindje 4 januari - Sanne85 - 22 jaar - 1e kindje 5 januari - Ploetertje - 29 jaar - 3e kindje 5 januari - Sophie - 34 jaar - 2e kindje 5 januari - Bianca019 - 21 jaar - 2de kindje 5 januari - Patrieske16 - 31 jaar - 3e kindje 6 januari - Taby - 29 jaar - 1e kindje 7 januari- Mama2801-28 jaar- 3de kindje 8 januari - Gaby - 35 jaar - 2e kindje 8 januari - Tacha1987 - 20 jaar - 1e kindje 8 januari - Belly82 - 26 jaar - 1e kindje 9 januari - Journey - 28 jaar - 1e kindje 10 januari-allahinkullu-23 jaar-2e kindje 10 januari-cobi-26 jaar-1e kindje 11 januari-birthe-26 jaar-1e kindje 11 januari - Merelrosie - 28 jaar - 2de kindje 12 januari- Sjansie28- 27jaar -3e kindje 12 januari - MerleQ - 22 jaar - 1e kindje 12 januari- Simply me- 32 jaar - 4e kindje 16 januari-goofychick-34 jaar-1e kindje 16 januari-nettie-24 jaar-2e kindje 16 januari-merel69-39 jaar-2e kindje 18 januari-ladybug-33 jaar-1e kindje 19 januari-lien78-29 jaar-1e kindje Afspraken: 14 mei: Sophie intake vk 14 mei: Patrieske16 eerste echo 20 mei: Ramona intake vk 20 mei: lob intake vk 27 mei: sjansie28 eerste echo 9.15 uur gyn. 28 mei: Sophie eerste echo 28 mei: Ninja intake vk en eerste echo 28 mei: Taby 9.00uur gynaecoloog. 29 mei: Mexi VK 2 juni: Britt eerste echo 3 juni: Gaby intake VK 3 juni: MerleQ intake VK 4 juni: Yvette1983 eerste echo + intake 5 juni: Sanne85 eerste echo 9 juni: Gaby eerste echo 11 juni: Tacha1987 eerste echo tot nu toe zijn er 33 januari mama's @cobi je staat erbij @goofychick je staat er bij @naomiadaeze je staat er bij @nenci heb nog wat gegevens nodig @peaceful heb nog wat gegevens nodig
Hey ladies, Heerlijk hoor om zwanger te zijn, maar zo moeilijk om mijn mond nog dicht te houden t.o.v familie en collega's. Ben sinds gisteren echt ontzettend misselijk, word zelfs van een slok water al beroerd en kan je zeggen dat je daar niet vrolijk van word met deze warme dagen. Omdat het hier thuis te warm is ben ik veel bij mijn moeder, zij heeft een koel huis... helaas voor mij is ze ook doktersass dus controleert ze iedere slok en hap die ik binnen krijg. Lief bedoelt hoor maar soms ook wel overbezorgd. Ze heeft gezegd dat als ik zo blijf overgeven ( nu 2 dagen 3 keer per dag overgeven en continu misselijk zijn ) dat ze me even inplan in het spreek uur. Is het normaal zo vreselijk misselijk te zijn? zie er hierdoor gewoon tegen op om morgen te gaan werken, hoe gaan jullie hier mee om? Ben ook ongelooflijk moe, daarvan weet ik wel dat het normaal is. Hoorde laatst wel iemand zeggen dat als je veel misselijk bent dat je dan een meisje krijgt... nou ben benieuwd!
hey dames, Ik kom me hier ook melden voor de januari mama's. Heb eerder 2 testen gehad die heeeel licht waren en vandaag met digi cb een zwanger. Nu geloof ik het dan ook eindelijk, en ben helemaal in de wolken Volgens de calculator ben ik de 21ste uitgerekend. Voor ons wordt dit de 1ste dus ben druk bezig van alles over zwangerschap te lezen.