Januari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sophie, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Trouwens Mikki, wat een wondermooie echo's heb jij! Je kleintje dat op zn duimpje zuigt, PRACHTIG!

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ja die buzz heb ik nu dus ook gekocht...!
    Zat alles bij.... het enige wat ik erbij kon kopen was het mandje voor onder de wagen, maar dat was zo'n klein ding... denk daar pas niet veel in.. dus laat maar zitten....

Wat voor kleur heb je?

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Mikki hij is erg mooi ik heb er ook over getwijfeld maar wij zijn voor de bugaboo gegaan omdat de reiswieg lager is en ik erg klein ben dus niet zo hoog hoef te tillen.
    wij hebben nu deze ook in deze kleuren

Even over de BV ik wil het zeker de eerste weken gaan proberen maar als ik ga werken wil ik overdag toch over op fv en misschien s'ochtends en s'avonds nog een beetje borstvoeding als dat eventueel kan

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    We zijn hem nog niet gaan kopen hoor ;D Na de volgende echo gaan we ;) We twijfelen tussen zwart en capri blauw. En dat groen valt ook wel mee. Welke heb jij?
    Ik wil geen roze want hij moet voor een tweede kindje ook meegaan en als dat een jongen is ;)

5. ramona0309

De zwart/ grijze....

maar de maxicosi die ik erbij zou krijgen was, groen geruit en dat vind ik dus niet mooi.... heb dus ook een zwarte maxi-cosi genomen...

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai lieverds

Sorry dat jullie even niets van mij hebben gehood maar ik heb donderdag avond in het zkh gelegen,gelukkig mocht ik na een paar uur van onderzoeken en prikken en echo's weer naar huis omdat ik dat graag wilde,maar het is er flink ingehakt :cry: ......

Ik was donderdag ochtend met Noël naar dat instituut geweest,het stelde niet veel voor een onderzoek voor zijn oren waar hij een 9+ mee heeft gehaald en toen kregen we een gesprek bij de psyghe,die legde uit wat de vervolgonderzoeken zijn en daar was ik toch wel wat van geschrokken niets met naalden of foto's of zo,gewoon een inteligentie test en een logopediste die kijkt hoe ver hij is en een comunnicatie test,maar toch wil je die testen liever niet en moest ook huilen toen ik buitenkwam,ik had gehoopt dat ze zouden zeggen dat het niet meer nodig was,maar ze vinden noël toch nog een achterstand hebben,oke het gaat om hem,maar goed het is niet leuk.......Noël heeft het trouwens super gedaan hoor daar niet van...

Maar goed even verder ik moest thuis de zolder mee leeg gaan ruimen en ik werd toen duizelig dus dacht dat het van de afteling de dag eerder was en die ochtend van Noël end e warmte dus ben even gaan liggen maar met liggen werd ik steeds doller en doller dus om 16.00 het ziekenhuis gebeld en ik moest meteen komen,omdat ik toch met mijn bloeddruk en mijn suikers tob,daar werd ik naar de vk gebracht en werd ik naast de kamer gelegd waar Zoë* toen is gestorven en zag alles weer voor me en moest flink huilen :cry: .....de gyn meteen gekomen en alle onderzoeken begonnen,bloeddruk meten een uur lang om de 5 minuten en suikeronderzoek werd gedaan maar dat heeft weinig nut,mijn hb geprikt,de baby nagekeken en alles goed behalve dat mijn suikers toch wat aan de hoge kant waren en dus is er meteen een afspraak geregeld bij de dietiste een maandag en zal ik een streng dieet moeten gaan volgen........veder was het de combi van alles wat ik zelf al dacht,dus ik moest goed rusten,omdat ik duizelig bleef wilden ze mij daar houden maar ik heb beloofd op de bank te gaan liggen ente gaan rusten,vandaag ben ik wat minder duizelig en kan ik even achter de pc kruipen......

Ik ga nog op iedereen reageren hoor :oops:

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh wat lief dat je dat zegt! *trots* :oops:
    Ik hoopte van te voren al dat ik hem zou zien duimen, en ja hoor...en nu heb ik er zelfs nog een foto van ook.

Jouw echo's zijn ook prachtig...dat lieve ronde bolle knuffelbuikie..hihi :)

We hoefden niks aan te betalen op de wagen, ze vroegen er zelfs niet om. Hij wordt eind november geleverd, en dan kunnen we bij aflevering betalen of een paar dagen daarvoor per bank.

8. ramona0309

Patrieske

Tjeetje... Dat is even schrikken zeg....
    Ja, drukmaken kan natuurlijk van alles veroorzaken...en dat in combinatie met je suiker....
    maar misschien goed dat ze erachter gekomen zijn.....
    Stom he dat in zulke situatie de :evil: met je speelt en je dan ook nog zo dicht bij die kamer ligt, wat nog meer gevoelens en spanningen veroorzaakt... net of het zo moet zijn....

Eigenlijk is het alleen maar beter dat ze je zoontje zo goed nakijken...
    ja het is niet hetgeen wat je wilt horen.... maar nu kunnen ze er nog wat aan doen... en kan hij het "inhalen"......

Doe rustig aan....

xxmona

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Patrieske dat lijkt me schrikken zeg! Rustig aan meid!

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Derona.......Bedankt meid,ik heb die disndag ook moeten huilen,toen ik haar koffertje had,en ik zag die kleertjes,de wetenschap dat ik die nooit meer bij een zusje aan zou kunnen doen,en geen staartjes met jurkjes,het is nu even afscheid nemen van dat idee,en onze Zoë* zal altijd de enigste meid blijven,en dat is ook wel speciaal hoe raar dat ook klinkt......Volgens mij wel...........Spannend meid..........Ik zal de foto's later even bekijken,je site staat in je balk toch :)

@ SimplyMe...Bedankt voor de felicitaties meid,erg lief van het plaatje :) ......Bedankt meid..........Nee die lag al in bed dat was te laat,maar hij heeft wel de dvd gezien en met de 20 weken echo aankomende woensdag mag hij mee :) ,en mijn moeder ook :)

@ Joyce......Dat is toch mooi meid dat je wagen mooier is gemaakt,hij klinkt erg mooi :) ..........Oke dus eigenlijk een zooitje ongeregeld als ik het zo lees :evil: ..........Daar heb je helemaal gelijk in meid,het moet van 2 kanten komen...........Jammer dat de babyzaken dicht waren :cry: ........Veel succes met prikken weet je al iets meer?..........Waren de broodjes nog lekker ;) ............Wat leuk,wat voor een kinderstoel heb je gekocht?

@ ladybug.....Je weet hoe mijn reactie was op het geslacht,tenminste als je mijn mailtje hebt gelezen :) .....Bedankt meid :) ........Ik was te laat met je succes wensen voor de pretecho meid,sorry daarvoor........Wat verschrikkelijk meid,heel erg als je kindje overlijd en ook nog eens als je dan te horen krijgt dat het domme pech is,dat zeiden ze ook tegen ons ik dacht dat ik door de grond zakte............Gefeliciteerd met je knul meid,en heerlijk dat je meteen zo trots bent.........Hahahahah ik geloof het meteen :) ........Zo klein en dan al zo piemel hahahah..........Wat geweldig dat je je manneke ook al zo voelt meid,ik ga later even je echo bekijken meid

@ Lautjuh.meid gefeliciteerd wat leuk zeg en ook super dat je het ons laat weten,waar mail je bij welk topic :) .............

@ Sanne......Meid je moet doen waar jij je goed bij voelt als dat fv is dan zeg je dat ook gewoon tegen die mensen die erop hameren het is jou lichaam en jou kindje meid......Wij zeggen het gewoon tegen iedereen die het vraagt dan anders zeggen we niets,al is het zo rond hoor,ik krijg al volop smsjes met felicitaties met mijn zoontje hahahah........ik heb het ook gewoon op mijn hyves staan,met Noël zeiden we dat we het niet wisten.........

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat is schrikken patrieske! Lekker rustig aan doen voor zover dat lukt!

Ik heb net weer babykleertjes gekocht ;) Bij de V&D hadden ze hele schattige met nijntje er op :D En we hebben een paar voorleesboekjes gekocht. Super schattig :)

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Patrieske wat was dat schrikken meid! goed dat alles in orde was met jou & de beeb! Rust maar lekker uit en jezelf goed verzorgen hoor! *knuffel*

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Tacha.........Meid wat leuk zeg een meisje :) ,Gefeliciteerd,geweldig dat alles goed is,hoe gaat het met je angsten nu?........De kleine was met de pretecho 22 cm lang en 303 gram een flinke dus :) ................Hoe gaat het met je maagpijn?.........De mijne zit daar ook al :),dus zo groot zijn ze al :) ...........waarom haal je die antagel niet voor het zuur wat je hebt,het helpt ook tegen de misselijkheid........Wat heerlijk meid dat ze zijn begonnen :),ik hoop voor jullie dat het meezit............Ik vind Nanou erg leuk en wat van je van Milou?............Dat klopt misschien daalijk even kijken wat ze willen...........Nog Gefeliciteerd met je 18 weken meid :) ........Wat een goed idee omdat zo te doen meid :) .......Fijn dat alles goed is met de baby..........Dat is zeker de moeite waard..............Bedankt voor de tip van de shirtjes.................

Mikki 77.......Bedankt meid :) ............Ja kan nu alles doen vind het zelf wel handig :) ..........Een mooie wagen heb je gekocht meid :) ......Doe ik meid.........

@ Lotus..........Meid wat rot dat je gaat stoppen :cry: .........je komt toch nog wel af en toe hier :cry: ,ik zal je missen dus hou aub contact meid,en anders via hyves?.........Ik raad de anta gel aan voor je zuur,echt ik vind het een wonder middel.......Bedankt voor de tipo,maar nu weten we dat het een jongen is dus hoef ik geen nieuwe wagen te halen :) .......

@ Chantal.....Bedankt voor de afspraak erbij te zetten :) .......Ja nu staat de helft van de bende beneden vand e zolder,dat is om te janken zoveel staat er,er is al een deel naar mijn ouders het speelgoed en de wagen en maxcosi en de schommel enz dat scheelt al een hoop ruimte en u is het de rotzooi sorteren,maar dat doe ik nu nog niet voel me daar nog niet lekker genoeg voor,misschien morgen..........Jeetje meid dat is ook een flinke tegenvaller met jullie kozijnen :cry: ..........Oke dus ook nog heel veel te doen als ik het zo lees :cry: .......Oke dat zei mijn vent ook ;),nou ik ben benieuwd.........Bedankt nog voor het duimen meid :) .......Hoe is de kamer van je vriendin?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Merel Q..........Gelukkig heb je er geen last meer van gehad.......Ik haal ze bij de Hunkemuller of bij de lingeriezaak maar het zijn wel gewone bh's in de maat die ik nu heb en ook met beugel want ik vind het anders niet fijn,en ook niet mooi daarna zie ik wel of ik er iemand blij mee kan maken,mijn kleding heb ik via het net en anders bij mis etam hebben ze niet echt veel soeps,bij de prenetal hebben ze noppies wel prijzig maar wel mooi :) ,dus gaan shoppen in de uitverkoop.........Wat een mooie naam zeg meid :) .............Leuk zeg meid dat je je zw-broek aankan,zeker een hele opluchting hahahaha :) .....Handen wassen en alleen kijken naar de kleine en als ze echt heel verkouden zijn mogen ze niet komen,mijn schoonzusje had bij Noël een koortslip die mocht pas komen als het wegwas,en mijn vader had er ook 1 die mocht Noël ook echt niet vasthouden en niet aanraken van de verpleging........Ja nu kan ik deze week nog rusten en dan ben ik weer alleen met Noël overdags en dan kan je toch niet zoveel meer rusten dat gaat gewoon niet met zo'n kleintje,dus ik moet daar toch een weg in zien te vinden.......Wat leuk zeg wat je hebt gekocht meid :)

@ nettie......Ja die mensen heb je helaas altijd :evil: .........Bedankt.........Op sommige momenten is het soms echt een rare :cry: ,hij zou al gaan dat was al afgesproken,dat kaartje is ook al gekocht maar door de kosten van beiden auto's kan dat niet betaald worden,nou we gingen niets meer doen,omdat hij toch thuis aan de gang ging,dus dat maakt me niet zoveel uit,maar als ik eerlijk ben vind ik het niet zo leuk dat hij gaat,kwa overbezorgdheid die ik kan hebben........Nog bedankt voor het duimen meid.........Ik was te laat om je veel plezier bij je ouders te wensen :oops: ..............Hier is het dagen zwaar onweer en regen geweest :cry: .........Wat leuk zeg van die school,dat hoor je niet zo vaak en hopelijkw erkt het weer ook wat mee :) ....hahahaha Ben je het kwijt meid,gelukkig zie je nu zelf in dat je een goede huisvrouw bent ;) .........Nee ben niet bekend met haar muziek,al ben ik heel slecht in namen en titels :oops: ........het weer is nu wat beter wat frisser maar wel droog :)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ Yvette.......Ja 1 keer in het jaar gaan we daar naar toe met mensen die we soms ook alleen daar zien,het is ook echt supergezellig,maar goed soms vind ik ook wel dat hij ook aan mij kan denken we zijn toch samen zwanger?..........ja in de aanbouw is het netjes,gisteren een nieuwe klok gekregen een oud romeinse klok erg mooi :) ,maar de huiskamer staat nu vol met rommel die ik moet uitzoeken :cry: ............Bedankt nog voor de succes wensen meid.............Ja en heb je wel een vast contract?........Ik ben al helemaal gewend :) ..........Leuk toch meid als je ouders er zijn :) ..................waarschijnlijk even wennen,neiuwe geluiden enzo,hoe zijn de andere nachten gegaan?.........Wat is die kleine superverwend zeg :) ........Meid wat erg voor je van die pijn van je BI?........Lekker zeg bijna alles af :) ...........

@ female.....Ik heb het in een algemeen mailtje gezet hoe het is gegaan met Noël,dat zal je waarschijnlijk hebben gelezen,maar bedankt voor het vragen meid.............Wat een geweldig nieuws meid,Gefeliciteerd met de goede uitslag..............Wat fijn meid dat je de kleien begint te voelen,ik zit bijna te huilen hoe je het verteld,het spat van het scherm zo gelukkig je praat...........Haaaaaaaa wat lief,noël doet dat dus ook :) ......

@ Ramona.......Fijn dat je alles hebt besteld meid :) ,zo zie je maar met die levertijd..........
    Ik had ook die flessen maar noël was een spuugbaby en moest die kromme flessen van difrax dus ik koop er nu eerst 2 en dan zie ik of hij er uit kan drinken en niet spuugt en dan koop ik er meer......
    hahahah nou hopelijk snappen ze het dan met die tekst :) ...........
    Ja ik wilde ook eigenlijk niet gaan,maar ze zeiden dat het belangrijk was en dat ik naar een behandelkamer mocht,dus ik dacht op de poly zelf,maar die kamer was ook op de verloskamers..........
    Ik ben erg bang geweest :cry:
    Dat is ook zo,ik moet het ook gewoon leren om het niet zo negatief in te zien :oops: ,maar aan dat stukje werk ik ook.
    Dat doe ik zeker........

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Mikki: mooie kinderwagen meid!

@ Patrieske: jeetje meid, wat schrik ik hiervan zeg! Ik hoop dat je je alweer een stukje beter voelt. Je moet ook echt gewoon rustig aan doen hoor!
    Hele dikke knuffel meid!

@ de rest: we zijn vanmiddag met de vrienden waar we nu zijn even naar Tiel geweest. Pffff, ben blij dat ik nu weer zit... we hadden er ook niet langer moeten lopen, dan was ik echt door mijn benen gezakt.:oops:
    Ik heb een bloesje en 2 shirtjes zonder mouwen gekocht.
    Van mijn man, mag ik nog een paar buikbanden kopen, maar dan moest ik het bestellen via internet. :p

Vanavond nog een verjaardag, dus we gaan uiterlijk 19.00 uur bij onze vrienden weg, dan zijn we rond half 9 bij die verjaardag...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ patricia.........Ik hoop dat alles gaat werken meid en dat je minder pijn hebt..........Fijn dat je man mee gaat...........Hoe gaat het met je vriendin?........Bedankt meid........Fijn om te lezen dat het nmet je vriendin goed gaat,en fijn dat ze zo'n lieve vriendin als jou heeft :) .........Hahahha wat een lieve mama :) ............Ik las dat je al een bekkenband van je nichtje kon lenen anders kan je ze ook huren geloof ik,maar ik weet niet of je dat zo fris vind?..........

@ Chantalk..........Oke meid nog even afwachten dan,maar fijn om te lezen dat alles goed is........En je wilt zelf niet terug bellen dan,misschien hebben ze je nummer verkeerd genoteerd?......

@ Jouney....Nou meid,voor de zekerheid is altijd goed toch :) ,en kun je de kleine weer lekker zien :) .......

@ Jessica.........Hoe ik me voel heb je inmiddels kunnen lezen ;) .......Leuk dat je de kleine al voelt,wat minder van je duizeligheid en moeheid het eerste kan ik over meepraten :cry: ,het 2de gelukkig niet meer............Ik ga niet zwemmen en zeker niet als ik zo duizelig ben :cry: ........

@ Lady in red......Heel toevallig heb ik die ook gehad een donderdagavond heb ik daarvoor dus in het zkh gelegen :cry: ,combi van warm weer zweet en vocht verlies en mijn suikers..........Hoe gaat het inmiddels met je meid?

@ Muppet 1604..........Leuk dat je weer komt :) .......Jeetje al 2 keer een blaasontsteking :cry: ...........at is netjes,ik ben al 10 kilo aangekomen maar dat lag ook aan mijzelf :oops: .....Ik kolfde niet,heb veel pijn gehad in het begin met Noël dan,met Zoë* kreeg ik medicatie dat ik geen stuwing kreeg,maar met Noël kreeg ik die niet :cry: ,ik kreeg toen de tip om rode kool bladeren te kneuzen en die in mijn bh te doen wel in een oude want het geeft af en het hielp echt heel goed,binnen 3 dagen was het weg........

@ tacha......ja die kleine is voor mij het belangrijkste :) ...........Bedankt voor de knuf meid erg lief van je :)

18. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo Patriekse,

ik miste je al. :D

Soms krijg je ook alles in een keer op je
    bord. Wat een toestand zeg. Wel fijn dat
    alles gewoon lekker gaat met jou en de kleine
    op je suikergehalte na dan, maar dat komt toch
    wel goed met het dieet toch? Leuk is anders
    natuurlijk. :(

En wel hartstikke goed van Noël, een 9+! Zijn
    oortjes doen het dus goed. ;)

Hey meid, doe het even lekker rustig aan en denk
    goed aan jezelf. Dat heb je gewoon echt even nodig
    nu, dus luister maar goed naar je lichaam. Sterkte!

Groetjes SimplyMe

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    @ patricia.........Ik heb soms nog wel een duizeling maar dat is te doen,heb me oo erg rustig gehouden,vavanond moeten we met de fam uiteten en ik heb ook gezegd als het niet gaat dan ga ik naar huis toe......heb verder wel de heel dag gerust...........Bedankt voor de knuf meid...........leuk dat je wat dingen hebt gekocht meid,en verder heeft je man gelijk hoor ;) ...........Veel plezier met de verjaardag meid.

@ Simplyme.........Ja gelukkig miste je me hahahahah........Dat is ook het belangrijkste en ik probeer de stress nu ook te ontwijken.........We gaan het eerst proberen met het dieet en anders moet ik naar de internist om te spuiten.........Ja gelukkig wel,ben heel trots hij bleef ook erg rustig zitten en deed het super...........Doe ik ook echt meid,ik wil gewoon niet opgenomen worden dat zeiden ze wel als ik me zo blijf voelen,dus daar ben ik ook van geschrokken...........

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36

Hij is mooi! Die vind m'n vriend zo niet mooi, en ik vind 'm echt super!

Deel Deze Pagina