Hhaha ik drink het niet dagelijks hoor echt alleen als de zuurbranden uit de hand lopen? Wil het niet te veel gaan drinken teveel caffeine is niet goed he! En het helpt bij misselijkheid om de 5 minuten kleine slokjes nemen Liefs Sjansie
@ Sanne: Nou dan houd ik het daar maar op.. maar af en toe is het zeurderige pijn en dan in eens hele heftige pijnscheuten zeg maar.. Maar vraag voor de zekerheid de vk nog wel even volgende week woensdag.. @ Sjansie: Nou normaal drink ik wel cola.. maar sinds ik zwanger ben niet meer.. In het begin moest ik ook niets van koffie hebben, zodra ik het alleen al rook.. Ieuw!! Maar nu drink ik af en toe wel weer wat koffie, maar cola niet.. denk ook dat dat komt door de prik, maar ijsthee met prik, jammie!! Kan er geen genoeg van krijgen.. Zo appart
Jullie kletsen echt teveel hoor Ramona, jullie hebben ff lekker geshopt Muppet, heerlijk dat je je beebje nu ook hebt gevoeld. Geniet er lekker van. Nu op dit moment zit ukkie bij mij ook flink te trappelen van hele kleine schopjes Mikki, je zult vast wel al antwoord hebben gehad...maar wij moesten het geld overmaken als zij belde dat ze het kamertje en wagen kwamen leveren. We hebben we een aanbetaling gedaan. Ramona, haha grappige tekst voor op een kaartje Merleq, ik heb daar nog niet over nagedacht...maar neem toch aan dat als mensen ziek zijn ze niet op kraambezoek komen. Maar ja sommige mensen.... En daarbij als ik weer die beschermingsdrang heb als bij Luca dan krijgt toch niemand anders hem vast te houden @ kolf....ik leen denk ik de handkolf weer van mijn schoonzusje...vond het wel een makkelijk ding. Female, ik moest in de kraamweek wel kolven. Ik had hele gespannen borsten en daardoor kreeg Luca de tepel niet goed te pakken..voordat ik hem aanlegde moest ik even de druk er vanaf kolven. Wat leuk dat Kynan dat doet. Ramona, ik heb bij Luca versneld afgebouwd mijn tepels waren zo pijnlijk dat ik er zo snel mogelijk vanaf wilde...heb er gelukkig nooit last van gehad. Wow 19 wkn alweer...je zit al bijna op de helft..ikke wil ook Sanne, blegh morgen weer beginnen? Ik moet ng vakantie krijgen hehe flauw heh? Tacha, je collega 2 weken te vroeg? Maar zolang mag je toch helemaal niet doorwerken? Sanne, wij vertellen het aan niemand als we weten wat het is. Vind het veel leuker om het lekker voor ons zelf te houden en pas te vertellen als de beeb geboren is. iloveandres, balen dat je zoveel last hebt van bi. Sterkte ermee meid. Patrieske, och jee meid wat schrikken. Doe maar lekker rustig aan. Goed dat de gehoortest zo goed was. Heeft hij zo'n grote achterstand dan als ik vragen mag? Ze had mijn nr in haar tel staan....ik wacht nog even af en anders bel ik toch sowieso voor een afspraak rond de 25 wkn. sjansie, spannend Bink is alweer wakker dus die gaa we maar ff uit bed halen Vanmiddag even bij mijn schoonouders langs en daarna naar oma op bezoek. Niet teveel kletsen, want ik heb nu al 7 pagina's terug gelezen en heb nog steeds niet alles bijgelezen
@ Chantalk: Hier in belgië werken we meestal tot 1 week voor de bevalling die week moeten we verplicht opnemen. Veel plezier bij je oma! Wij hebben gisteren het kaartje gekozen ! Nog niet besteld natuurlijk, maar we zijn eruit! We gaan ook speciale buttons laten maken in de stijl van het kaartje. Echt super leuk! En voor de geboortesuiker zijn we ook uit! We gaan suikerbonen nemen, maar ook lollies met de naam van ons meisje & koekjes met haar naam op! Veel keuze dus voor de bezoekers Nog een maandje en ik ga alles bestellen !
Wij zijn verplicht hier, om toch echt voor 4 weken voor de uitgerekende datum te stoppen.. En maximaal 6 weken voor de uitgerekende datum.. mag niet van de arbo langer door werken als 4 weken.. Hoelang hebben jullie zwangerschapsverlof?
Wow 1 week?! Ik ben bij Luca 6 wkn voor de uitgerekende datum moeten stoppen omdat ik ivm harde buiken nog maar halve dagen werkte...en maar goed ook wat die week erna lag ik in het zh met weeen Maare vind dat wel een beetje vreemd...zo heb je toch geen tijd om naar de bevalling toe te leven en je voor te bereiden (voor zover als dat kan) op de bevalling?
Lieve Patrieske,dat is ff schrikken zeg,wel goed dat ze je suiker in de gaten houden,rustig aan doen he,denk goed aan jezelf en je lichaam en de beeb, fijn dat wel alles goed was met de beeb, een super dikke knuffel voor jou
15 weken in totaal. Dus meestal een week zwangerschapsverlof en dan 14 weken moederschapsrust. Wettelijk heb je 6 weken zwangerschapsverlof, waarvan verplicht 1 week, en 9 weken na de bevalling. Maar de meeste vrouwen werken hier idd tot 1 week voor de bevalling, omdat we anders te weinig weken nadien hebben. Ik vind het ook erg, maar toch ga ook ik proberen werken tot 1 januari. Dus het worden heel drukke kerstdagen voor me !
Wij hebben 16 weken verlof. Ik probeer nu wel door te werken tot 4 wkn voor de datum, maar dat zal er natuurlijk helemaal aan liggen.
Hallo meiden. Ik ben even een paar dagen niet geweest. Mijn ouders kwamen donderdag terug van vakantie en vrijdag kregen we een telefoontje van het verpleegtehuis dat mijn oma een CVA had gehad en dat het heel slecht ging. Wij zijn er meteen naartoe gegaan en zagen dat het inderdaad niet goed was en zijn constant bij haar blijven waken, 24 uur lang. Ze is gisteren om 17.07 uur overleden. Ik ben er helemaal kapot van, ze was mijn maatje in alles en wat het extra moeilijk maakt, is dat mijn andere oma 4 maanden geleden ook overleden is. Het is zo ontzettend onverwacht en niemand had het zien aankomen en dan gaat het ook nog eens binnen 24 uur mis. Ze wordt donderdag om 11 uur gecremeerd, ik weet niet of ik er voor die tijd nog ben. Ik weet ook even niets meer te zeggen en ben compleet gebroken. Tot snel weer een keer, maar misschien pas over een week of zo... ik weet het niet. Liefs
Hey meiden, hier even een ego bericht. Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat mijn buurman vanacht plotseling is overleden :S... Hij schijnt de hele week al last van zijn linkerarm en borst te hebben gehad, maar hij dacht dat het spierpijn was van het Huttendorp... Vanacht is het dus echt op zijn ergst gekomen en was hij ook zo weg, naar wat ik begrepen heb. Er schijnen ook 2 ambulances met sirenes naar de buren geraced te zijn, maar ik heb niets gehoord. Dat betekend dat ik ook heel erg snel in slaap ben gevallen, want om half 1 heb ik het licht uitgedaan en om half 2 zijn ze bij de buren aangekomen ongeveer... Ik ben er behoorlijk van geschrokken, want ik ken hem al van kinds af aan. Ik heb vroeger (tot mijn 18e) op majorette/twirlen gezeten en hij stond bij die vereniging altijd achter de bar. Mijn vader deed altijd kaarten bij hem... Vrijdag word de buurman gecremeerd. De buren van onze andere kant gaan er waarschijnlijk ook heen, dus dan kan ik met hen meerijden en de buurvrouw ging met haar partner even overleggen of het goed is, dat hij mijn vader dan ook oppikt. Op zich heb ik nu nog nergens last van, maar ik weet nu al dat als ik vrijdag daar ben, ik wel in huilen uitbarst. Als ik andere mensen zie huilen, huil ik zo mee... Vind het ook een heel raar idee. Vorige week hebben we nog met elkaar gesproken in de tuin en vrijdag heb ik hem nog zien lopen met de hond... Zow dat was even mijn verhaal....sorry voor mijn egobericht... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Yvette: ik lees het net van je oma. Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte de komende tijd. Dat zul je wel nodig hebben. Liefs en dikke knuffel, Patricia
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv -> MEISJE ! 2 januari Sophie-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv -> MEISJE ! Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Rowenavb-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv->JONGEN! Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv -> JONGEN! Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 6 januari Birthe-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Pregnantlady-35 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Joyce1983-24 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling:zh-fv 7 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv SimplyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv Cindy1981-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv 9 januari Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv -> MEISJE! 10 januari karinT82-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv 12 januari Sjansie28-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv -> JONGEN ! Sisqa-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 14 januari Seilenna-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet LadyInRed-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv 15 januari Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-? Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv :-# Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: nee- bevalling:thuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv->JONGEN! Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 19 januari Lotus1981-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? Jessica83 20 januari Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv 21 januari Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv [-( Muppet1604-? jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-? 22 januari linda1975-33 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-zh-? Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-bv Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 23 januari iloveandres-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv :-# chantalk-26 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 25 januari Miki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Derona-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv :-# Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv->JONGEN! Mirella28-29 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv -> MEISJE! 26 januari Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? 27 januari Ib22-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Chantal1508-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-fv 28 januari Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 31 januari Dayenne-19 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 61 januari mama's agenda 2008/2009 11 augustus: - Sophie 20 wk echo, Re81 2e afspraak vk 12 augustus: - Sjansie28 pretecho 13 augustus: - Patrieske16 20 wk echo, Yvette 20 wk echo 14 augustus: - Naomiadaeze 20wk echo - Ladybug vk 18 augustus: - SimplyMe vk, Dayenne vk, Lotus vk - Birthe 20 wk echo 19 augustus: - Birthe vk 20 augustus: - Joyce1983 20 wk echo - Sjansie28 vk - SimplyMe 20 wk echo 21 augustus: - Indira 20 wk echo - Journey 20 wk echo 22 augustus: - karinT82 20 wk echo - Goofychick vk 25 augustus: - Sjansie28 20 wk echo 27 augustus: - Yvette1983 (3e poging) pretecho - Patrieske16 gyn 28 augustus: - MerleQ 20 wk echo - linda1975 20 wk echo - Goofychick pretecho - Cobi 20 wk echo 1 september: - Tacha 1987 20 wk echo, Lotus 20 wk echo 3 september: - Ladybug 20 wk echo - Iloveandres 20 weken echo - Cobi 3e afspraak vk - Jessica83 20 wk echo 8 september: - Derona vk,en de 20 wk echo 9 september: - Iloveandres 3e afspraak VK 11 september: - Female 20 wk echo 15 september: - Re81 20 wk echo 18 september: - Jessica83 4e afspraak vk 29 september: - Tacha1987 24 wk echo 09 oktober: - SimplyMe 3D/4D pretecho - Jessica83 3D/4D echo 16 oktober: - Iloveandres 3D/4D pretecho met DVD Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug Er zijn tot nu toe: wil het niet weten: :-#:3 wil het niet vertellen: [-( :2 meisjes: 4 jongens: 5 Aan iedereen die de lijst wil kopieren: NEEM STEEDS DEZE LIJST! Deze is het meest complete! Dus aub geen vroegere lijsten quoten Cobi: je afspraken staan er bij Jessica83: je staat erbij. Ik heb alleen maar weinig gegevens van je gehad, zie pm. Verder welkom hier bij de bende!